pátek 9. listopadu 2012

Energie Pyramid





Dnes bych Vás chtěl seznámit s mými pokusy na téma sestavy  pyramida a elektřina. Po vyhledávání některých dodatečných informací, jsem narazil na kolegu, který stejný problém řešil v tomto období také. 


Zde je velmi pěkně vidět, jak je vše propojené a že na jedné stejné myšlence mohou současně  pracovat lidé, kilometry od sebe. Ušetřilo mně to práci, protože jsem své výzkumy dělal na malém modelu pyramidy, vyrobené z plexiskla se základnou jen 19 cm, viz foto výše. Místo desek „kondenzátoru“ dle níže uvedeného autora jsem použil standardní elektrolytické kondenzátory o kapacitě 400uF/420V, zapojené sérioparalelně pro zvětšení plochy, jako náhradu za deskové jímače. Čím větší kapacita, tím větší jímavost.

Podle mých poznatků a zkušeností tyto nefungují jen jako kondenzátory, ale současně jako Orgonitový akumulátor, kde se rychlost průtoku částic mění v závislosti na procházející hmotě a tím dochází k nabíjení na jednotlivých deskách.
Pro lepší názornost jsem provedl měření jednotky a to tak, že nabíjecí baterie 1,2V  NiCd složené do celkového napětí 3,6V byly tvrdě vyzkratovány a měřen jejich nárust napětí v čase, viz obrázek níže.





Druhý postup byl opět vybytí a měření již volně, bez umístění do pyramidy. Obrázek níže, kde vidíte rozdíl nabíjení v čase, je spíše lineární.
Víme již, jak jsem psal v minulých pojednáních o pyramidách,  že kondenzátory mají tu vlastnost, že přijímají energetická pole z okolí a mění je v elektrické napětí. Tato pole jsou nejsilnější nad prameny spodních vod, tektonických zlomů hornin, u menhirů a tak je jasné, že množství energie okolo nás bude nabíjet kondenzátor i když nebude umístěn v pyramidě, ale rozdílně.  Rozdíl nárustu napětí při vlivu pyramidy a bez něj je jasný z grafů. Nejrychlejší nárust napětí se pohyboval ve střední hodnotě nabíjecího článku, v tomto případě od 1,1V – 2,6V. Nejlepší pracovní prostor měřeného generátoru  s užitou baterií 3,6V odpovídá Led diodě o napětí 1,2V – 2,6V, která v tomto případě bude optimální pro zařízení. V případě větší baterie bude provozní prostor adekvátní s naměřenými hodnotami.








Výkon mé malé modelové pyramidy s nahrazenými deskami kondenzátory byl malý, ale napájet Led diodu s následným přerušením pro nabití stačil. Myslím, že zde velmi záleží na ploše, mezeře izolace i druhu materiálu, jelikož je to současně nejen kondenzátor, ale hlavně orgonitový akumulátor, jak jsem uvedl výše,  kde díky změně rychlosti procházejících částic jednotlivými materiály dochází k nabíjení desek.
Práci kolegy máte zde, kdo nerozumí rusky, bude stačit i Google překladač:
Experimentům se meze nekladou. Jinak si myslím, že jsou to poměrně zajímavé věci. Jako noční orientační lampička, třeba do dětského pokoje s jednou Ledkou se základnou pyramidy, jak jsem zkoušel 19cm a současně i zajímavý disain, to je inspirující.



20 komentářů:

  1. Iv. díky za zveřejnění. Pyramida připravená, vyzkouším . Rolf.

    OdpovědětVymazat
  2. No a ted takový úplně netechnický dotaz.To až ty pyramidy venku nakumulujou dostatečny množství orgonové en.,tak začnou zářit?Já moc prosím,at mi to někdo vysvětlí,neumím si to převést do fyziky v reálu,děkuju.T.

    OdpovědětVymazat
  3. Dakujeme Iv,zaujimava vec.Rad vyskusam a postupim dalej. ..Mailo

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělé, na tohle jsem čekal. Děkuji.
    Jestli jsem to správně pochopil baterie tam musí být a to nabíjecí, to mi připomnělo Teslovo auto, kde baterie taky byla. Asi je to důležité pro "plynulost" elektronů proudících do diody.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda já se přiznám, že ten první graf mi nějak nedává smysl. Chápal bych to, kdyby na ose X byl vynesen čas a na ose Y napětí a tedy zobrazen deklarovaný nárůst napětí v čase. Jenže takhle to vypadá, že např. v čase 5s bylo napětí zároveň 0,3v i 2,6v.

    David V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jste první. Ano podle všech zvyklostí by byl čas na ose X. Ale představte si, že je v tom záměr. Než naběhne napětí na 0,25V proběhne čas 5s, od 0,25V pak za dalších 5s se zvýší napětí na 0,35V, za 10s se zvýší napětí na 0,45V z 0,35V atd. Mně se tak lépe i přemýšlí obrazně o jevu a v tomto případě, jsou pro mně nějaká pravidla irelevantní.

      Vymazat
  6. Zkoušel jste Iv testovat nabíjení kondenzátorů v pyramidě v závislosti na orientaci sever jih a nebo potom orientaci sever jih nedodržet. Zajímalo by mě jestli to má na průběh křivku nabíjení vliv. Díky za odpověď Salvanti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušel, jelikož jsem vycházel od toho rusa, prostě ji postavil S-J. Jinak máte pojednání o měření radioaktivního pozadí pyramid zde: http://energieupramene.blogspot.com/2011/05/vliv-tvaru-na-prostor.html
      Radioaktivní pozadí, jeho výše je pravděpodobně dána interakcí vákuových částic s naším prostorem a zde na to má vliv všechny okolní zářiče, tak i zlomy, prameny atd.

      Vymazat
  7. Tak já to teď hodně naprudko zkoušel a bohužel rozdíl v a mimo pyramidu jsem nezaznamenal. Ale musím podotknout, že jsem použil jiné ingredience (co dům dal). Pyramida z PVC byla ještě z dob minulých. Výška byla: obvod základny (základna 16cm) děleno 2xpí (10,2cm) - poměr jako má Cheopsova pyramida.
    Kondenzátory byly různé min. na 400V. Baterie byla z mobilu na 3,7V. Po vyzkratování do napětí 3,14V (víc to nelezlo) to trvalo jak mimo pyramidu tak uvnitř přesně za 22 vteřin. Graf nemám jak seriózně zaznamenávat, ale lezlo to oboje lineárně. Očekávám lepáka za špatné replikátorství :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Necítím se nějak moc fajn poslední dobou, nechávám to jako plavat, ale tady odpovím. Venku na zahradě, kde nejsou dráty a jiné zářiče by to asi šlo pomaleji nahoru, ale o to nejde, jso tam grafy jak z pyramidy, tak mimo. Zkuste zkratovat baterii při nabití mimo a pak z pyramidy a měřit max. proud. Ovšem s delším časem "nabíjení" aspoň 1/2hodiny. Ale jak Vás znám, tak Vy budete nabíjet ve své blízkosti všechno, i maminu.

      Vymazat
    2. dobrý den, nedovolím si zasahovat do rozhovorů vědců a vynálezců, jen jsem Vás chtěla pane Iv pozdravit a popřát Vám zdraví, všimla jsem si, že tady píšete, že se necítíte dobře. . . . už jsem pryč a neruším:)IVA

      Vymazat
  8. Keď som uvidela oranžovú pyramidku, vlastne celý obrázok, poskočilo mi srdiečko.
    Ako keby som sa ocitla v izbietke, kde je teplúčko, niekde blízko kresla stojí kafáčik :-)). Je to moc krásne pane Iv. Ďakujem.
    Mám rada tieto malé výtvory s pôdorysom štvorca a stranami do špica. To je môj pohľad. Nefyzický, fyzický. V rokoch 1995 bol známy na Slovensku p. Ján Pravda. On spopularizoval tieto stavby a my sme dostali odkiaľsi ako darček dve, z hrubého drôtu, umne spojené časti takými stavebnicovými spojkami, jednoduché , až na to, že po viacerom zložení tie drôty už tak presne nedržali. Jedna pyramída bola modrá, ukľudňujúca , druhá žltá skôr nabíjajúca. V tom čase som ich brala do rúk iba ja. A robilo mi to dobre. Položenú na hrudníku a správne natočenú i keď občas sklzla ako som zadriemala. Vznikli aj strediská relaxácie, sami sme v kúte záhrady chceli takú postaviť.
    Pre mňa ako svetlo doma by bola veľmi potešujúca. Je prosto krásna.
    Kedy budú prvé kusy ?? :-D
    Pekný večer, Bed

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, třeba se toho někdo chytne v malém. Ono ani nejde jen o to světýlko, ale je modulované tou pyramidou a jak správně říkáte, je to nějaký fajn okolo.

      Vymazat
  9. Naznačujete, že v kondenzátorech mimo pyramidu se ukládá jiná el. energie než uvnitř, že? (viz můj dotaz na vlastnosti a počet druhů elektronů/fotonů v jiném vláknu) Tomu bych snad i rozuměl, ale na oněch ruských stránkách zaznělo, že kondenzátor (jenom ten elektrolytický!) má schopnost převádět "chladnou" elektřinu na "teplou", takže jak Vás znám, ono to bude ještě krapátek jináč (složitěji), že? :-)
    Nechme to zatím uzrát do doby, kdy Vám bude fajn.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den vespolek,
    prosím je vhodný tento kondenzátor?

    Kondenzátor elektrolytický 470M/400V 35x45 85*C rad.C SNAP-IN cena 86,- kč
    http://www.tipa.eu/cz/kondenzator-elektrolyticky-470m-400v-35x45-85c-radc-snap-in/d-85841/

    Cena je docela vysoká tak se raději ptám. Iv počkám na odpověď, až vám bude lépe.
    Děkuji a uzdravte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PetrT, na pokusy a zkoušení je toto vše drahé a elektrolytický kondenzátor jsem nahradil jen zkouškově, navíc aby jste zvětšil plochu, jich musíte mít víc. Ta cena je vysoká, na pokusy stačí nějaké staré vymontované z PC zdrojů ze sběrného dvora, ale kupovat na pokusy neeee!

      Vymazat
  11. http://www.rozhlas.cz/zpravy/veda/_zprava/anticenu-bludny-balvan-dostali-pseudovedci-i-ct-za-dokument-o-vode-s-pameti--1190950

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úsměvné, Sysifos může rozdávat co chce, stejně z nich lidé májí srandu. Také by si měli nadělit.

      Vymazat
    2. Špatná reklama je taky reklama.

      Vymazat
  12. Dobrý den,zdá se že tenhle pan Trawoger tuhle technologii dotáhl do použitelných rozměrů,pod videm najdete odkaz na jeho stránky kde je podrobný a kompletní návod na výrobu,tak by se někomu mohlo hodit. https://www.youtube.com/watch?v=gQvw-ITsvzk

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.