Spořič s označením UF5 , včetně snížení exhalací HC, CO
V mém osobním vývojovém Týmu jsme pracovali rovněž na možnostech úspory spotřeby paliva. Jeden člen z mého týmu (nick Poota) vymyslel jedno velmi jednoduché zařízení. Moje pak vylepšená varianta je popsána zde.
Toto provedení má větší výkon, oproti původnímu jednoduchému.
Výroba:
Vzít drát CY 1,5mm v délce jednoho metru, ohnout drát v polovině kolem kulatiny o průměru asi 10 mm (vytvoříte ouško), zkroutit dostatečně dlouhé levotočivé jádro, rozvětvit a naohýbat vnější, opět levotočivé spirály tak, aby zvenku kryly jádro. Pak připájíte piezo krystal na zbývající dva vývody (u ouška).
Vzít drát CY 1,5mm v délce jednoho metru, ohnout drát v polovině kolem kulatiny o průměru asi 10 mm (vytvoříte ouško), zkroutit dostatečně dlouhé levotočivé jádro, rozvětvit a naohýbat vnější, opět levotočivé spirály tak, aby zvenku kryly jádro. Pak připájíte piezo krystal na zbývající dva vývody (u ouška).
Obr. pieza
Výhodný typ je „KPE121“ z GM elektronic(14,-Kč), jelikož tento je zabudován v plastickém pouzdře, modrý a červený spojte dohromady jako jeden . Na prvotních zkouškách byl zapojen na vývody jen krystal s vodivě polepenými dvěma protilehlými stěnami. Pro větší efekt byla zdárně použita výše uvedená piezo součástka a úspora se pohybuje okolo 1-1,5 litru/ 100 km. Měřeno na silnici II. Třídy, vestavěným palubním počítačem. Zkušební UF5 spořič byl dlouhý jen 14 cm.
Spořič namontujete do hadice přívodu vzduchu před filtr.
Směr spořiče umístěného do ssací trubice je piezo směrem k motoru. Krystal přitáhněte PVC páskou k oušku, nebo lépe zalít nějakou vytvrzovací pryskyřicí. Tím je vylepšení hotovo. Nový spořič byl proveden na základě Provodovi a Reichovi práce, kdo je zná, pochopí kam mířím.
Vnější velikost UF5 je dána vnitřním průměrem hadice sání a délkou, která je k dispozici.
Zkušenosti:
Motor jde ochotně do otáček a svou ochotu již před maximem neztrácí, dá se snadno i přetáčet. Při sešlápnutí pedálu ochotně akceleruje na novou rychlost, odpovídající sešlápnutí pedálu. Po dosažení této rychlosti je možné pedál vracet někdy až o čtvrtinu zdvihu, aniž by rychlost klesala - teprve s dalším povolováním pedálu se začíná rychlost snižovat. U velkých kubatur tak malou úsporu ani nepoznáte, u malých až středních ano.
Motor jde ochotně do otáček a svou ochotu již před maximem neztrácí, dá se snadno i přetáčet. Při sešlápnutí pedálu ochotně akceleruje na novou rychlost, odpovídající sešlápnutí pedálu. Po dosažení této rychlosti je možné pedál vracet někdy až o čtvrtinu zdvihu, aniž by rychlost klesala - teprve s dalším povolováním pedálu se začíná rychlost snižovat. U velkých kubatur tak malou úsporu ani nepoznáte, u malých až středních ano.
Závěr:
Závěr je úsměvný, že Vám to hlava nebere, nevadí, hlavně dík za každé deci paliva, nebo se mýlím? Princip zde nebudu zatím uvádět, hodně lidí by to nezkouslo, až přijde čas.
Ti přechytralí a pasující se na znalce všeho, většinou typičtí technokrati Vám budou celé zařízení znevažovat. Vaše nejlepší odpověď: Nedělá vůbec nic, pouze jako mrcha leží a překáží v sacím traktu.
Ti zdatnější technokrati Vám budou vysvětlovat, že stačí vložit ionizační udělátko – nestačí, ionizace má vliv na něco úplně jiného, jako na snížení zplodin, tak je nechte u toho. Někteří zase Vám budou vyprávět o statice náboje, to je trochu blíže ale taky vedle. On totiž elektrostatický náboj není složen jen z elektronů – nechte je, ať melou, nejlépe jim pokývat a kdo chce si u nich šplhnout ještě bodře plácnout po zádech se slovem, Ty jsi borec, ten Iv je vůl a máte pokoj a já taky.
P.S. Upozornění: tyto údaje z mého vývojového Týmu dávám lidem, kteří chtějí znát více, pro někoho to bude inspirace, pro druhého poznání a pro třetího „blbost“, těch bude více, nechte je u toho – nepřesvědčujte, pokud jim to nejde zapasovat do určitých zkostnatělých přihrádek pouček, tak to nikdy neuznají.
Až půjdete na STK se svým „miláčkem“, vyndejte Ufko5 ze sání, po STK zase vložit zpět- vyjmutí zařízení je hlavně proto, aby když se
seřizuje motor, byl seřízen bez tohoto přípravku, aby se následně výrazně projevila
úspora (kdyby vám náhodou seřizovali motor, tak to lajdácky seřídí i se spořičem, - chyba!) a na okolní šoféry se jen usmívejte(aspoň Vás na svých cestách poznám a usměju se taky) a za ušetřený benzín na výletě kupte děckám zmrzlinu, ten pocit bude dobré zadostiučinění a vzpomeňte si na mne v dobrém.
Aktualizováno 9.3.2012
Další možnosti úspory paliva a vylepšení s UF5 mně zaslal čtenář Josef po svých zkušenostech s tímto zařízením a po společné dohodě Vám je zde dávám k dispozici.
Cituji z naší korespondence: Váš spořič jsem úspěšně testoval na voze škoda Octavia 1.9 TDI. Přidal jsem ještě magnety na palivové hadičky. Už tak byla průměrná spotřeba kolem 4l, teď je to asi ještě o 0,5l méně.
Existuje ještě další možnost jak ušetřit nějaké to deci paliva navíc. Náklady se ovšem pohybují už na cca 500,-Kč. Mám ověřeno, že to funguje i se spirálou, dalo by se říct, že se „doplňují“. Jde o instalaci silných neodymových magnetů 30*20*5mm na přívodní hadičku paliva k motoru.
U Octavie jsem snadno zmagnetizoval obě hadičky, a to díky konstruktérům, kteří je navrhli kousek od sebe na dobře přístupném místě. Celkem jsem použil 12ks magnetů které jsem sestavil do dvou tabulek podle obrázku.
Magnety jsou polarizované přes nejmenší stranu, červená a modrá barva značí severní a jižní polarizaci. V této sestavě magnety u sebe přirozeně drží.
Při sestavování doporučuji opatrnost, magnety mají dost velkou sílu a rády se po nárazu k sobě lámou. Tabulky jsem oblepil elektrikářskou izolační páskou a dal je pod a nad palivové hadičky. Obě tabulky přirozeně držely, ale pro jistotu jsem je opět oblepil páskou. Neodymové magnety, dle údajů od výrobce, při teplotě nad 80°C ztrácejí své magnetické vlastnosti, proto doporučuji ponechat mezi motorem dostatečný odstup.
Novější verze zde: http://energieupramene.blogspot.com/2012/05/uf5-ii-snizeni-spotreby-automobilu.html
Odkaz na další k této technologii:
http://energieupramene.blogspot.cz/2012/08/uf5-ii-jeho-cesta-mezi-lidi.html
Přeji mnoho úspěchů s touto novou energií i technologií.
Pozor, pro ty vychytralé: návod nelze použít pro komerční využití bez souhlasu autora Iv, tedy mého.
Pro ty zvídavější: http://energieupramene.blogspot.com/2011/11/energeticka-pasma.html
Aktualizováno 9.3.2012
Další možnosti úspory paliva a vylepšení s UF5 mně zaslal čtenář Josef po svých zkušenostech s tímto zařízením a po společné dohodě Vám je zde dávám k dispozici.
Cituji z naší korespondence: Váš spořič jsem úspěšně testoval na voze škoda Octavia 1.9 TDI. Přidal jsem ještě magnety na palivové hadičky. Už tak byla průměrná spotřeba kolem 4l, teď je to asi ještě o 0,5l méně.
Existuje ještě další možnost jak ušetřit nějaké to deci paliva navíc. Náklady se ovšem pohybují už na cca 500,-Kč. Mám ověřeno, že to funguje i se spirálou, dalo by se říct, že se „doplňují“. Jde o instalaci silných neodymových magnetů 30*20*5mm na přívodní hadičku paliva k motoru.
U Octavie jsem snadno zmagnetizoval obě hadičky, a to díky konstruktérům, kteří je navrhli kousek od sebe na dobře přístupném místě. Celkem jsem použil 12ks magnetů které jsem sestavil do dvou tabulek podle obrázku.
Magnety jsou polarizované přes nejmenší stranu, červená a modrá barva značí severní a jižní polarizaci. V této sestavě magnety u sebe přirozeně drží.
Při sestavování doporučuji opatrnost, magnety mají dost velkou sílu a rády se po nárazu k sobě lámou. Tabulky jsem oblepil elektrikářskou izolační páskou a dal je pod a nad palivové hadičky. Obě tabulky přirozeně držely, ale pro jistotu jsem je opět oblepil páskou. Neodymové magnety, dle údajů od výrobce, při teplotě nad 80°C ztrácejí své magnetické vlastnosti, proto doporučuji ponechat mezi motorem dostatečný odstup.
Novější verze zde: http://energieupramene.blogspot.com/2012/05/uf5-ii-snizeni-spotreby-automobilu.html
Odkaz na další k této technologii:
http://energieupramene.blogspot.cz/2012/08/uf5-ii-jeho-cesta-mezi-lidi.html
Přeji mnoho úspěchů s touto novou energií i technologií.
Pozor, pro ty vychytralé: návod nelze použít pro komerční využití bez souhlasu autora Iv, tedy mého.
Tyto technologie jsou mnou určeny jako autora, jen pro volné použití lidem - volné technologie.
Tento návod je vysloveně zakázáno přetiskovat do jiných webů a pod. je určen jen pro tuto skupinu zde na stránkách.Pro ty zvídavější: http://energieupramene.blogspot.com/2011/11/energeticka-pasma.html
Zdravím. Mám jen jednu nesrovnalost, co se směru spirál týče. Píšete obě levotočivé, avšak na fotce je vnější pravotočivá. Je v tom nějaký záměr? Jen vzdáleně tuším, na jakém principu toto udělátku má fungovat, nebo spíše jakou energii to má používat, ale nevím, zda směr spirál je důležitý. Je to jen pár dní, co se mi krapet začalii otevírat oči, takže prosím o krapet shovívavosti v mém nevědění.
OdpovědětVymazatMichal
Pro Michala:
OdpovědětVymazatKdyž nasadíte kulatinu pro utvoření ouška, točíte jí vlevo, pak ze strany vzadu točíte velkou spirálu též vlevo. Jinak nechci rozebírat tady princip, protože málo lidí by to zkouslo, ale je to blízko statické energie, jenže ta v sobě nese i jiné, snad časem to tady někdy vysvětlím.
A děkuji za kmentář.
Zdravím
VymazatVaše udělátko mě moc zaujalo, ale umístění před filtr to bude asi v mém případě problém. Rád bych Vás požádal o radu jak a kam udělátko zabudovat. Mám Mazdu 5 a přívod do filtru je ve spodní části a pak následuje tvarově nerovný tubus v délce cca 15 cm a další část saní je obdobná v délce cca 50 cm. Též by mě zajímalo zda je vhodné použít uvedené zařízení pro motor 1,8 atmosfara benzin.Fandím a předem díky za odpověď.
Velmi rád bych Vám odpověděl konkrétně, jenže tolik typů aut a jejich rozdílnost mne nutí odpovědět asi tak. Vždy je lepší Ufko5 umístit aspoň co nejvíce u filtru. Výraznější účinek je vždy od nižších po střední třídy. Myslím však, že toto udělátko Vás skoro nic nestojí, jen trochu času a padesátikorunu. I když u vyšších tříd to není poznat na spotřebě, na běhu motoru by to znát být mělo po delší době provozu. Tišší, rychleji reagující na pedál.
VymazatAť se zadaří!
Zdravím, již mám vyrobený UF5 spořič a zdá se, že opravdu funguje! Zkoušel jsem to na Puntu celkem 3 krát a to tak, že jsem nalil do nádrže litr benzínu a bez UF5 jsem ujel 15km. Pak jsem totéž zkusil s UF5 a výsledek byl 17km. Tedy najel jsem o 2km víc než bez něj. Cesta byla rovná a jel jsem stejnou rychlostí.
OdpovědětVymazatVčera jsem se učil jezdit (podle Vašeho doporučení)/ když šlápnu na plyn abych dosáhl optimální otáčky (u mého Punta to trvá víc než 2 vteřiny)a povolím pedál, otáčky zůstávají stejné a auto jede stejnou rychlostí.../
Plamen
Dotaz:
OdpovědětVymazatCo by se stalo, kdybych zmenšil průměr sací potrubí před filtrem , tak, aby se zvětšila rychlost(ne množství) vcházejícího plynu? Nebo na rychlosti plynu nemá vliv UF5 spořič?
Děkuji, Plamen
Určitě bych nezmenšoval původní průměr sacího potrubí, tento rozměr je konstruktéry vypočítán na optimální hodnotu odporu v sacím potrubí, tím by jste jej s velkou pravděpodobností porušil.
OdpovědětVymazatDobry den. Mam dotaz, zda je podobny ucinek pozorovatelny take u dieselovych motoru.
OdpovědětVymazatDekuji .. .
Jsem technik a libi se mi veci, co se nedaji soucasnou urovni vedy vysvetlit. Presto existuji.
Zda se, ze podstatny prelom v chapani sveta je docela daleko pred nami.
Preji mnoho uspechu.
Ano, dá se, účinek je stejný. Kdybych otiskl co se děje, mnoho dnešních lidí by to neskousklo, ale ono to jednou vyrazí jak jarní tráva, pomaloučku-polehoučku.
OdpovědětVymazatAť se Vám v životě daří !!
Nebuďte tak tajemný.Spoustu lidí včetně mne by to zajímalo jak tento spořič funguje.Ti co mají jiný názor tak vaši stránku prostě zavřou.
OdpovědětVymazatAbrusin
Hm, nejsem tajemný, prostě to funguje a dal jsem to lidem, co ještě víc! Princip fungování spořiče by zatím mnoho lidí nezvládlo a na dohadování nemám čas, raději ho využívám efektivněji.
OdpovědětVymazatRovněž nevidím důvod, proč bych měl veřejně suplovat práci vědeckých týmu v jejich teoriích a následných měřeních, jež jsou za to placeni. Jsou to moje teorie a měření, o uveřejnění teorie si rozhodnu sám a nemíním je přednášet dnešním "kapacitám", co vše ví a znají, jen ať si tím projdou i s ostudou. Že jdou špatným směrem, jak na těchto stránkách račte vidět, je jejich problém a částečně i vina za současný stav společnosti, která se nyní nachází, kde? Odpověď jistě znáte, jinak Vás možná chápu, ale pochopte i vy mne.
OdpovědětVymazatVa
OdpovědětVymazatOmlouvám se nejspíš za nevědomost, ale zmíněný piezo prvek má 3 vývody: červený, modrý, a černý drát. Na které vývody se má připájet spirála?
Děkuji
Když se podíváte na fotografii, vidíte červený a černý! Jinak můžete ten modrý i napojit na černý, jelikož je to samovybuzovací kontakt.
OdpovědětVymazatVa
OdpovědětVymazatDěkuji za odpověď. Hned jdu na to. Přeji hodně dalších úspěchů.
ahoj lv,myslim,ze ti rozumim,chtelo by to vic lidi co znaji a umej a vedi proc to davaji lidem jen tak,diky ti chlape za vsechny,co to maj v hlave v poradku a nejsou lhostejny k tomu co se kolem nich deje,skoda ze se jeste nenasel nekdo s teslovou elektrinou zdarma,generatorek na 20kw by taky byla bomba;-),hodne stesti pri dalsim koumani,uprimne drzim palce,bravo.........proud
OdpovědětVymazatale našel koukně se sem na tyto stránky:
Vymazathttp://freeenergylt.narod.ru/
Chlapíka znám, ale zatím nic, co by se lišilo od průměru Netu.
VymazatZkusím to na Chrysleru 5.7, běžná spotřeba 20 l Natural nebo 22 l LPG jestli to na LPG bude také fungovat. Ahoj
OdpovědětVymazatJsem překvapen, že mně taková maličkost šetří cca 3/4 - 1 l/100km, fiat Punto. Nikdy bych tomu nevěřil, dnes už budu raději v kritizování opatrnější. Je mně jedno co tam funguje, nebo nefunguje, ale peněženka na zmrzlinu pro děcka jak píšete bude bohatě stačit. Moc díky a držím vám palce.
OdpovědětVymazatMělo by nějaký význam k tomu piezu zapojit nějaký malý kondenzátor?
OdpovědětVymazatMichal
Michale,
OdpovědětVymazatžádný kondenzátor, to nepracuje na principu elektřiny, to je tomuto na hony vzdálené, piezo je použito proto, že se blíží svojí konstrukcí krystalům.
Ahoj
OdpovědětVymazatNemáte někdo zkušenost kam dát spořič do Octavie,diesel ???
Předem děkuji
Roman
to Roman
OdpovědětVymazatZase do trubky sání vzduchu, hlavně zajistit uvnitř, aby se spořič nevcucl - stačí izolovaným drátkem uchytit spořič na konci, vyvedeným ven na okraj hadice a tam zachytit pořádně.
Já to mám v passatu dízlu a bez problému. Jen po čase doporučuji zkontrolovat. Motor z turbem má celkem "tah" a už se mi stalo, že mi to utrhalo kontakty na piezu. Ač mám stálý náhon 4x4 není zase až tak problém jezdit za 5litrů v kombinovaném provozu. Vím že u octávie 1,9TDI 5 litrů je běžné, ale passat je o nějaký ten metrák zěžší nehledě na to, že do té doby jsem jezdil o 1,5-2,5 litrů více.
OdpovědětVymazatNo tak dobře ... já jdu do toho ! A dám vědět. Zatím děkuji a přeji Vám pěkné dny Roman
OdpovědětVymazatTak zatim mi to na na Chrysleru nefunguje, nevim zda to není tím LPG. Udělám ještě jeden UF-5 a dám ho přímo před klapku sání motoru. Ahoj
OdpovědětVymazatMyslite ze pridanim napr dvoch setricov do sania by malo lepsi efekt ako s jednym?
OdpovědětVymazatpro Juraj
OdpovědětVymazatAbych řekl pravdu, tak to jsem nezkoušel, jelikož jsem to považoval za neefektivní přístup, ale, nebylo by lepší spořič vyrobit delší??????? Co Vy na to!
Mne by mali prist pieza az zajtra a kedze bolo postovne niekolkonasobne drahsie ako samotne pieza tak som ich objednal viac, aj tak to stoji len par drobnych, preto ma napadla tato otazka, skusim ale viac verzii a poctov a budem testovat, potom napisem
OdpovědětVymazatDěkuji za zveřejnění konstrukce šetřiče UF5. Nebyl zde sice sdělen princip funkce, přesto si myslím, že by efektu úspory mohlo být dosaženo i aplikací v nasávacím potrubí spalovacího vzduchu u kondenzačního plynového kotle. Prosím o názor. Jirka
OdpovědětVymazatto Jirka
OdpovědětVymazatUveřejním jeden článeček s názvem " Energetická pásma", tam bude i odpověď i pro Vás.
Jirkovi:
OdpovědětVymazatTo s tím kotlem by tedy mohl být dobrý nápad, kondenzační kotel máme tak to zkusím taky, jen nevím jak zjistit tu úsporu, snad s jakou spotřebou na plyn. počítadle se ohřeje zásobník na vodu, bude-li prázdný (tedy zcela odpuštěná teplá voda), to ale kotel nejede v kondenzačním režimu, ale naplno, což by vlastně mělo být jedno. Věřím tomu že ta úspora tam bude, ale když to člověk chce vidět... :)
Roman
Zdravím, Má někdo vyzkoušeno, jestli to funguje i s LPG ? Jak jsem se dočetl výše, tak to moc nešlo. A ještě to spojím s jedním dotazem. Když se udělá spořič delší, není potřeba změnit typ pieza ?
OdpovědětVymazatDěkuji Za odpověď
Lumír
Typ pieza zůstává i když bude delší. Jinak jste četl že to asi nefunguje tak, jako kdyby jste si ten spořič dal na sedadlo vedle šoféra a čekal úsporu.
OdpovědětVymazatDíky za odpověď. Pravě proto že tady byla jen jeden komentář ohledně LPG a k tomu takový jaký byl, tak proto jsem se ptal. Ohledně benzinu a nafty tady jsou pzitivní ohlasy Ohledně LPG zatím ne. Nicméně je to korunová záležitost tak to vyzkouším.
OdpovědětVymazatLumír
Lumírovi - Já jsem to na LPG zkoušel a ještě zkouším. Zatím nemohu nic potvrdit ani vyvrátit ale dle dosavadních výsledků se mi spotřeba nezměnila. Musím ale říct že to auto má spotřebu mezi 19 a 24 litry na 100km, takže nějaký litr tam špatně poznám. Nakonec jsem udělal spořiče dva (jeden před filtr a jeden za) CHrysler
OdpovědětVymazatještě ale časem zkusím, jak radí lv, udělat spořič přes celé sací potrubí (u mě asi 40cm). CHrysler
OdpovědětVymazatA co otáčky, živost oproti bez ??? No spotřeba 19-24l/100km tak to je síla, to malé množství úspory ani nepoznáte u takového tanku. Spíše by tam měl být u Vás opravdu rozdíl v živosti.
OdpovědětVymazatSe živostí je to asi stejné, těžko říct. to auto má 360 PS takže poměrně přebytek výkonu v každé situaci. Normálně to prostě nepoznám, to by muselo přidat alespoň 20 koní aby to bylo znát. Možná někde na přesně měřeném úseku na čas ale to je zase dnes těžké někde uskutečnit. Otáčky tam samozřejmě stále řídí počítač, stejně tak řazení u automatu, takže tam se také nedá nic poznat.Nemám zkusit silnější drát ? Děkuji. CHrysler
OdpovědětVymazatA co použít těchto krystalů více a uspořádat je do nějakého tvaru nebo energetické mřížky.Pak by mohl být účinek větší-teoreticky.Ale jaký tvar,jaká mřížka?Kombinací jsou milióny.
OdpovědětVymazatAbrusin
Zdravím. Vyskúšal som UF-ko. Na výrobu som použil piezo, ktoré máte na obrázku prvé. Prichytenie je bez problémov. Po naletovaní som koniec s piezom vložil do zmršťovačky, kraje som zatrel silikónom a upevnil v sacom potrubí. Ale, keď som mal filter otvorený, vložil som do jeho priestoru aj orgonit (priemer cca 50 mm a vysoký cca 30 mm). Očakával som úsporu a stalo sa. Mám Octáviu 1,9 TDI, takže pre orgonit je pod filtrom dosť miesta. Údaje sú z palubného počítača a skúšanie bolo na tej istej trase. Jazda č.1 (bez úpravy) dl.58 km; priem. rých. 47 km/hod; priem. spotr.4,3 l/100 km; čas 1:14 hod. 2 osoby. Jazda č.2 (s úpravou) dl.55 km; priem. rých. 55 km/hod; priem. spotr.3,9 l/100 km; čas 1:00 hod. 2 osoby. Toto mi potvrdilo aj to, že orgonit, ktorý mám v plyn. peci tiež prispieva úspore, ale v amatérskich podmienkach sa to zle meria. Jednoznačne to zlepšuje "trávenie" zariadeniu v ktorom je prisávaný vzduch.
OdpovědětVymazatJozef
Dobrý večer "Iv" - a především díky za tuto iniciativu - doufám, že se přidají i další...
OdpovědětVymazatNěkolik postřehů - otázek:
- výše je zmíněno, že velikost zařízení je dána průměrem a délkou sacího potrubí. Níže pak jsou návrhy na zapojení dvou a více - případně jednoho delšího zařízení - z toho vyvozuji, že prvotně udávaná délka drátu 1 metr je pouze orientační...
Zajímalo by mne, zda se nějak projeví určitá asymetrie při stáčení jednotlivých závitů, jestli má nějaký podstatný vliv jejich počet (hustota vnější vrstvy překrývající jádro) a zda se nějak projevuje změna vnějšího průměru na funkci, nebo má být vnější průměr volen tak, aby se dal do potrubí zasunout "natěsno" a byl tak samosvorný - pak by se přinejmenším nemusel dále upevňovat a nehrozilo by nasání...
Otázky samozřejmě platí jen v případě - pokud jste to sám zkoušel v rámci běžného laborování pro ukojení vlastní zvědavosti a pokud máte nějaké určité poznatky v tomto směru. Děkuji Boban
to Boban
OdpovědětVymazata)1 metr drátu je orientační - dle vašeho místa v sacím potrubí
b)tedy jedno zařízení
c)hustota vnější vrstvy nesmí být hustá - pozvolný náběh
d)vnější průměr vždy menší než světlost sání
e)vinout ze silnějšího drátu(jen 1.5 -2) - špatně
Ostatní nastíněno v článku: Energetická pásma
Ahoj lv. UF5 jsem vyrobil před víc jak týdnem, (to zde ještě nebyly upřesňující komentáře) 1metr 1,5mm drátu a tvar velmi podobně podle fotky. Problém je, že mnoho aut dnes nemá cestu k filtru rovnou hadici či trubku (tak jak např. u mého prvního vozu Š100), ale několikrát různě zatočené a zahnuté plastové potrubí různého tvaru vyvedené relativně úzkou obdélníkovou štěrbinou do přední masky. Tak jsem tam to udělátko dal a zachytil drátkem k mřížce. Hned za vstupem se potrubí láme dolů a dost rozšiřuje, takže je tam jen tak v prostoru. Mám najeto cca 800km a výsledek žádný - podle počítače spotřeba stejná. Jezdím téměř pořád stejné trasy, tak by mohl rozdíl být vidět. Nejsem skeptik, spíš myslím, podle toho upřesnění ze včera, že neplní funkci tak jak by měl... Jde o VW 2.5TDI Názor či radu uvítám. Díky D.
OdpovědětVymazatMusí to být v místě, kde je "průvan", tedy co největší rychlost nasávaného vzduchu, jinak se částice nevyrobí. Lidé, kterým to nefunguje, většinou dělají chybu v umístění a nebo i mají zkrat. Úspora paliva není v tom,že spořič nahradí nějakou část paliva v procentech.Měl by být vyšší kroutící moment motoru, pokud se mu přizpůsobí také styl jízdy, dojde i k úspoře paliva.Pokud někdo nemá "lehkou nohu", tak neušetří nic. To není na vás, jen všeobecně. Styl jízdy je popsán v odstavečku: Zkušenosti
OdpovědětVymazatdíky za odpověď. Ano spíše to bude zřejmě pro slabší motory, kde nárůst krouťáku lze pozorovat a popsaným způsobem změny stylu jízdy opravdu dosáhnout úspěchu. U mého auta je 400Nm, takže potenciál už tak lze využít dostatečně. Dovolím si říct, že po několika set tisících najetých km a zhůry daném citu pro techniku dokážu jet za opravdu dobrou spotřebu. Nicméně udělátko ještě tvarově vylepším a líp umístím. Nedá mi to. Každá tvůrčí činnost mně uspokojuje. S pozdravem D.
OdpovědětVymazatMůže být piezokrystal nahrazen krystalem?
OdpovědětVymazatPro jakou frekvenci?
Díky Rado 1.
to Rado 1
OdpovědětVymazatNE!
Dobrý den,
OdpovědětVymazatvyrobil jsem UF5 dle návodu v celkové délce 20 cm a namontoval do ssání na mém voze Subaru Impreza 1.6 66KW. ssací potrubí je dostatečně dlouhé i na mnohem delší UF5. Jezdím s tím už měsíc a výsledek žádný. Výkon se nezvýšil, jezdím s velmi lehkou nohou. Zvýšený výkon bych dobře poznal, mám namontovaný vodíkový vyvíječ a tam je to znát. Ten byl v době testování UF5 vypnutý. Kolega z práce namontoval UF5 do Mercedesu Viano s PC a také nic. Můžete poradit? Postup výroby a komponenty jsem dodržel dle návodu.
Díky Silence
To Silence
OdpovědětVymazatPoradím, tak UFko vymontujte a nechte si vodíkový vyvíječ, ten má rozhodně větší účinnost.
To Silence
OdpovědětVymazatVíte odpověděl jsem Vám, jak jsem odpověděl. Nebyla to naštvanost, ani bezohlednost. Je těžké vysvětlovat něco, když s tím nemáte zkušenosti a hlavně, by jste tomu ani nevěřil a opět by byla pro někoho nějaká tajemnost. Žádná tajemnost, zkuste když máte zapojen vodíkový vyvíječ, hned po jeho vypnutí a ježdění jen na benzín tak dva až tři dny jezdit a změřit spotřebu. Motor jako by měl paměť, spotřeba bude stále nižší. Paměť je o něčem jiném, ale nazval jsem to tak pro lepší pochopení, zvláště když je hliníkový blok motoru. U UFka je to samé, pokud to takhle střídáte, jednou vyvíječ a hned zase UFko, nedopracujete se k ničemu. Přechod musí být až po resetu, jež trvá 2-3 dny. Aspoň zatím takhle, pro někoho to může být nemožné, ale je to tak, zde vidíte, že nemáte dočinění jen s nějakým fyzikálním zákonem, nám známým. Mějte se fajn.
Dobry deň,
OdpovědětVymazatnasiel som na internete aj vodikovy setric paliva s oznacenim TRko. Chcem sa spytat ci je mozne pouzit naraz aj TRko a aj UFko ci to bude mat nejaky lepsi vysledny efekt.
Diky Robo
To Robo
OdpovědětVymazatAno znám jej, je to také z mého týmu. Teď jsem o těchto reakcích psal výše pro Silence. Každá tato buňka, jak bych to řekl, žije svým životem - má své specifické éterové "kmitočty" a jejich funkčnost by se rušila, není to ještě tak prozkoumané, ale ono si to pamatuje na co to jede. Reset na přechod je tam tak ty 3. dny provozu.
Vůbec se nezlobím. Jsem těmto věcem velmi otevřený a divil byste se, čemu jsem schopen uvěřit :-))
OdpovědětVymazatUFko jsem si teď vyrobil nové, delší a štíhlejší, tak budou testovat. Vodík mi zatím moc nemaká, max úspora je 0,5 l/100Km, což není nic moc. Stále na tom pracuji s dodavatelem. Také se snažím postavit Joe Cell buňku, zatím sháním materiál, máte nějakou zkušenost s touto záležitostí? Co se týče volných energií, cítím tu novou vlnu, tu revoluci, co přichází. Chtělo by to nějakého moderního Che Guevaru:-))
silence
to Silence
OdpovědětVymazatTak to je dobře, jen mne zaráží ta malá úspora s vodíkem, bude tam něco špatně v sání. Jen bych zkusil jednu věc, pokud máte vedenu směs z vyvíječe PVC hadičkou, zkuste dát mezi PVC hadičku vsuvku v podobě Al trubičky, stačilo by 10cm, pak by spalování ve válcích mělo probíhat efektivněji. Co se týče Joe, jen trochu, největší a důležitá věc je vyleštit plochy a pak formátování. Myslím však, že dobře podané to má Naudin, zadat do Googlu. držím palce.
Díky za rady a příjemné svátky
OdpovědětVymazatZdravim Vsetkych ludi z otvorenou mysľou.Ďakujem za skvely navod.Spravil som manželke do auta sebe aj do traktora čo s nim odhrňam sneh.Funguje to tam kde som chodil na 2.teraz v pohode3.Ešte jeden postreh mam pocit že na motoroch čo maju hlinikovu hlavu to funguje akosi lepsie.Držim palce a Ďakujem,Ďakujem,Ďakujem.....................Dik!
OdpovědětVymazatAnonymní řekl(a)...
OdpovědětVymazatto Anonym - napsal jste:
Zdravim Vsetkych ludi z otvorenou mysľou.Ďakujem za skvely navod.Spravil som manželke do auta sebe aj do traktora čo s nim odhrňam sneh.Funguje to tam kde som chodil na 2.teraz v pohode3.Ešte jeden postreh mam pocit že na motoroch čo maju hlinikovu hlavu to funguje akosi lepsie.Držim palce a Ďakujem,Ďakujem,Ďakujem.....................Dik!
Četl jsem Vaši snahu podat tyto informace na jednom foru, muselo Vám být jasné, že v tom chlívku, kde si klepou vzájemně na ramena, předhánějí se v "odbornosti" a pěstují Ego. je 99% lidiček co mlátí jen prázdnou slámu a 1%, to jste vy něco vyzkoušel, ztráta a škoda času. Váš postřeh jízdy pod VN vedením je velmi správný, potvrdil jste i mé pozorování. Děkuji.
Dobrý den Iv, moc jsem tomu také nevěřil, ale auto má větší živost a ikdyž mám těžkou nohu, těch 0,5 –0,75 l na stejné trase z práce mám najednou doma. Děkuji za zajímavý nápad, mějte se . Arnold
OdpovědětVymazatIV diky ze ono to castecne pochazi od Tesly tady je zajimavy clanek..trochu zvetsit a bude to IV by to urcite zvladl a zrekonstruoval to jeho Auto :)
OdpovědětVymazatPS: tady ten článek http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/118-tesluv-automobil-pohaneny-eterem
to Boris
OdpovědětVymazatTy mně fandíš, to je zajímavé, že než jsem sem skočil na kontrolu, tak jsem se hrabal v Teslových pracech a promítal si jeho filmy, máš pravdu, že je mně hooodně blízký, nebral vědu dle rovnic, ale hlavně intuitivně, to mně vyhovuje taky, ten druhý způsob je jak když slepec řekne - půjdem a uvidíme.
Zdravím, bude to mít nějaký vliv i u motocyklu s průměrnou spotřebou 3 l, nebo to ani nemusím zkoušet? Mockrát díky za odpověď!
OdpovědětVymazatto Karel
OdpovědětVymazatPokud má motocykl spalovací, nebo vznětový motor a ne elektromotor (-!-), tak dle zkoušek ano. Celá věc Vám přijde tak na 10,-Kč, tak nevím co řešíte, vyzkoušet se má všechno.
Zjišťuji, že správné umístění v sání bude zřejmě hrát velmi důležitou roli. Přemístil jsem UFko o kus dál do míst, kde není tolik místa, protože se mi vibracemi od motoru značně opotřebovávalo - mizela izolace. Spotřeba šla ihned o 5-10% nahoru. Shodou okolností jsem byl ale nucen odtranit neodymové magnety z palivového potrubí ve stejnou dobu, takže si ještě nejsem plně jist, proč navýšení spotřeby nastalo. Nejprve vrátím UFko na původní místo a pak uvidím.
OdpovědětVymazatOtázka pro Iv:
Jaký je váš názor na použití magnetů na palivové potrubí? Může opravdu docházet k nějakému lepšímu rozložení molekul a tím pádem k lepší oxidaci při spalování? Pokud ano, je rozdíl v polarizaci magnetů na potrubí? Ono v některých návodech se uvádí, že se mají magnety odpuzovat, ale kdo to někdy s neodymovými zkoušel, ví že je to někdy neřešitelný problém (já skončil s borůvkami=modřinami na několika prstech) :-). Nakonec jsem to musel dát opačnými póly k sobě. Magnety jsem měl na plastové trubce před vstřikovacím čerpadlem. Jsem ale napůl skeptický, protože palivo za magnety projde ještě dlouhou a spletivou pouť, než je vstříknuto do válců. Na kovové(magnetické) vysokotlaké potrubí jsem to nedával, neumím si představit, co se bude s tvarem magnetického pole daného potrubí dít. Navíc musím ještě promyslet, zda to nebude mít vliv na data ze snímače zdvyhu jehly vstřiku, který by byl pod vlivem magnetů.
to Michal
OdpovědětVymazatPokud dáte magnety, tak polarizujete a to je vždy dobré, není to bůhví jaká úspora navíc, ale je vhodná i pro spalovací prostor na jeho materiál. U mne používám i na pitnou vodu,jelikož obsahuje dost minerálů a nepotřebuji, aby se to usazovalo v potrubí mého těla. Není potřeba, aby se magnety odpuzovaly, ty modřiny od neodymových magnetů znám moc dobře, stačí tak, aby se přitahovaly, i tím dochází k polarizaci molekul a myslím že i lepšímu efektu, ikdyž malému, ale s dlouhobým umístěním to má jistě něco do sebe i ze zkušeností!! Ten čas od polarizace do hlav je tak krátký, že to nemá vliv na vyrušení polarizace směsy.
Díky za rady. Dám tedy ke každému vstřiku po jednom páru magnetů.
OdpovědětVymazatJinak jsem asi přišel proč ta náhlá změna spotřeby. Kontroloval jsem Ufko a zjistil jsem, že došlo k odtržení kontaktů u pieza. Přece jenom turbo asi dělá slušný vítr v sání, takže ani velký nános lepidla z tavné pistole nenmusí být dostatečný. Doporučuji tedy jednou za čas kontrolu. Otázka pár desítek vteřin.
Jinak jeden silnější neodym doporučuji na spodek filtrů a to jak olejového tak palivového. Pro mnohé to bude možná šok, co tam poté ve filtrech najdou.
to Michal.
OdpovědětVymazatPoradím ještě něco... U UFka se účastní při kvantovém skoku i statický náboj. Dobrý materiál je polystyren, no a když zapasujete piezo krystal do kruhového obalu polystyrenu až po pájecí body spirály, máte po třepání a něco navíc!!!???
Děkuji,
Vymazataž vymyslím jak na ten polystyrenový obal, aby nedošlo k jeho "odfouknutí", tak hned zkusím.
Ale při přečtení slov "kvantovém skoku" se mi vybavil článek (o nazvěme to hvězdných bránách), v němž se mimo jiné uvádělo, že v PNP a NPN tranzistorech na přechodech dochází na zlomek času (tuším jeden Sig)k umizení elektronů "kamsi" a jeho následné objevení se za přechodem.
Co si o tom myslíte Vy, pane Iv?
Elektron při vybuzení nikdy neprochází prostorem mezi orbitovými dráhami elektronů, ale přechází skokem, tedy se ztratí na původní dráze a objeví se z ničeho nic na jiné, to je ten kvantový skok - velmi zjednodušeně "povedané". Takže jak jste upozornil na polovodiče, přesně toto se zde děje.
VymazatPokud by náhodou někdy vyzbyl gram času, zajímala by mne ta nezjednodušená verze a myslím nejenom mne. Samozřejmě v rámci, v kterém by mohl dumat i zvídavý nefyzik.
VymazatSnažil jsem se najít oficiální definice, jak fungují třebas ty tranzistory, ale nikde o kvantových skocích či nějakém "záhadnu" nikde ani slovo (např. wikipedia). Jelikož věřím, že tam k jakémusi "skoku" dochází, nemusím být Einstein, abych si nepoložil otázku, zda je možné, aby polovodičový tranzistor byl vůbec výsledkem bádání VĚDCŮ. Nedávno jsem se bavil s jedním zapřísáhlým vědátorem, jenž tvrdil, že téměř výhradně veškeré vynálezy vědátorů jsou výsledkem cíleného výzkumu a nějaké náhodné objevy jsou v novověku téměř vyloučeny. Tady je citace:
"...stanoví se hypotéza (zpravidla založená na nějaké zkušenosti z reálu) a provede se pozorování či experiment, který hypotézu buď potvrdí, nebo nepotvrdí nebo přímo vyvrátí..."
Přece nás obyčejné lidi nemohou mít za takové blbce, aby mohli tvrdit, že v roce 1947 (datum údajného objevu, viz opět wikipedia) měli hypotézu o tom, že jim neposedný elektron na jednom konkrétním místě "zmizí" a objeví se na jiném žádoucím místě.
Nechci, aby to tu zklouzlo do někým lehce označitelným "konspiračním teoriím", takže nechám na autorovi, zda je to tu správné místo na taková témata.
Napsal jste:
VymazatNedávno jsem se bavil s jedním zapřísáhlým vědátorem, jenž tvrdil, že téměř výhradně veškeré vynálezy vědátorů jsou výsledkem cíleného výzkumu a nějaké náhodné objevy jsou v novověku téměř vyloučeny. Tady je citace:
"...stanoví se hypotéza (zpravidla založená na nějaké zkušenosti z reálu) a provede se pozorování či experiment, který hypotézu buď potvrdí, nebo nepotvrdí nebo přímo vyvrátí..."
Jsou dvě cesty výzkumu, ta první co jste popsal a pak druhá, o které se Vám zapoměl zmínit a to je, že se při bádání vyskytnou jisté náhodné nečekané anomálie, které se z dokumentují a pak se z něj udělá nějaký vědecký úkol a tyto objevy jsou vždy velmi důležité.
Nezapoměl. Bylo tam i toto:
Vymazat"...Tak s tím, že by se na objevy přicházelo omylem, nesouhlasím. Samozřejmě i takové objevy v historii lidstva byly (zejména ve starověku a středověku), ale takové případy jsou spíše výjimkou...."
Já jsem v předchozím konverzacích právě upozorňoval na to, že mnoho důležitých objevů bylo učiněno právě náhodou(doprovodný jev apod.) nebo nějakým omylem (vždy je tu lidský faktor). :-)
Zkrátka celkově byla cítit jakási nadřazenost nad nevědeckou komunitu, která právě svojí nižší vzdělaností v daných oborech (v jiných zase převyšuje) je naprosto vyloučena z případného dialogu a pokud se diaologu účastní, je každý její výrok okamžitě shozen a zesměšněn. A přitom proč by náhodný objev vědce měl být vždy správný, kdežto ten samý objev od laika je nutně vždy blbost a není ho třeba ani ověřovat?
Uf, už to "krapet" odbočuje od původního tématu. Apropo po opětovném naletování utrženého kontaktu pieza u UFka došlo k navýšení kroutícího momentu u motoru a drobnému snížení spotřeby.
Zdravím
OdpovědětVymazatzajímají mě všechny dostupné technologie, které usnadní běžným lidem život. Třeba jako ta Vaše. Myslím že tyto volné energie mají o brovský potenciál změnit způsob našeho života tím lepším směrem jak pro nás, tak pro životní prostředí. Sdílím názor že technologie jako takové, by měli být dostupné všem lidem bez rozdílu. Ale vidina zisku a chamtivost v dnešním světě tomu brání a čím více bude lidí jako vy.. tím lépe pro všechny.. Chtěl jsem pouze vyjádřit můj obdiv a rád bych se dotázal na nějaký návod v češtině někde na internetu, kde je popsán vodíkový šetřič paliva? Rád bych si ho zkusil namontovat do svého auta.
Předem děkuji za odpověď :)
Přeji mnoho úspěchů a vytrvalosti!
S pozdravem
Zvědavý
Vím, že existuje u nás nějaká firma (jestli v Brně?)možná zde: http://www.jednavodu.cz/o-nas/, která ten spořič vyrábí a možná i montuje, chce to vygooglovat. Pokud je to ale nějaké moderní fáro, jež má motor hlídaný sondama (lambda), tak s tím jsou asi problémy. Ale možná už to mají vychytaný.
OdpovědětVymazatDěkuji
Tady je to hezky napsáno přímo od N. Tesly (hlavně tu jde u UFka o tu ionizaci - aspoň myslím):
VymazatZe zápisků N. Tesly:
"Zapřáhl jsem kosmické paprsky a přiměl jsem je, aby uváděly v činnost pohonné zařízení. Výzkum kosmických paprsků je věc, která je mi velice blízká. Byl jsem první, kdo vynalezl tyto paprsky a přirozeně cítím, že jsou mi blízké, jakoby byly z mého masa a krve. Rozvinul jsem teorii kosmických paprsků a při každém kroku mého výzkumu jsem zjistil, že je zcela oprávněná. Přítažlivost kosmických paprsků spočívá v jejich stálosti. Prší na nás 24 hodin denně, a pokud bude vyvinuto zařízení, které využije jejich energii, nebudou třeba zařízení pro uchovávání energie, která jsou nutná pro zařízení využívající síly větru, přílivu nebo slunečního světla. Všechny mé výzkumy směřují k závěru, že existují malé částice, z nichž každá nese tak malý náboj, že je opodstatněné nazývat je neutrony. Pohybují se velkou rychlostí převyšující rychlost světla. Před více než 25 lety jsem začal s úsilím o zapřažení kosmických paprsků a nyní mohu tvrdit, že jsem byl úspěšný ve vývoji hnacího zařízení, které využívá jejich energie. Řeknu to co nejobecněji - kosmické paprsky ionizují vzduch, uvolňují mnoho nabitých iontů a elektronů. Tyto náboje jsou zachycovány kondenzátorem, který je vybíjen přes obvod motoru. Doufal jsem, že postavím motor velkých rozměrů, ale okolnosti nejsou příznivé uskutečnění mého plánu."
k aktualizaci z 9.3.2012:
OdpovědětVymazatdo harddisků se montují silné magnety. Napadlo mě použít takové magnety z doslouživšího HDD pro Bedinino motor a teď vidím, že budou mít ještě další uplatnění :-)
Zaujímalo by ma či magnety dokážu nejako ovplyvňovať spotrebu LPG. Prípadne či by bolo vhodné ich dať na hadičku kde je LPG kvapalné alebo na hadičku kde je LPG už v plynnom stave.
OdpovědětVymazatTaktiež ma zaujíma či môže mať nejaký efekt tá turbína v nasávaní. Je to taký pozohýbaný plech do formy ventilátora prípadne turbíny. To že to mohlo mať efekt pri karburátorovom motore. Kde sa miešala zmes v karburátore a táto turbína vlastne rozkrútila vzduch aby sa lepšie premiešal je pochopiteľné. Myslíte že by to mohlo mať nejaký účinok aj pri MPI vstrekovaní?
Bobor.
Při magnetech nesmíte počítat s nějakou enornmní úsporou, ale mírný spořící efekt by tam měl být, zkoušeno u zemního plynu. U LPG na hadičku ve stavu plynném.
VymazatCo se týče turbín v nassávání, nemám zkušenosti. Jen úvaha. Pokud je tato turbína před filtrem, myslím, že nějaký efekt bych od toho neočekával. Pokud by turbínka byla těsně před vstupem do prostoru válců, dalo by se uvažovat o vlivu tvořeného Vortexu směsi paliva a vzduchu, ale pokud je to před filtrem, je mně záhadou. Ale neříkám NIKDY.
Dobrý den, s neodym magnety na palivové trubičce před čerpadlem si hraji už od listopadu loňského roku. Zkoušel jsem asi 10 různých sestav při podobných podmínkách (teplota, tlak, vlhkost vzduchu ) a pokaždé ujet alespoň 500km v podobném terénu. Teprve tento měsíc si myslím že je to ono - 7 x 2 magnety, instalované tak, že se odpuzují, (2xS, 2xN, 2xS, 2xN....), důležitá je vzdálenost mezi S a N - maximálně 5mm, blíž je nedáte - potíže při montáži i v případě že máte udělanou klec na magnety z traktorové duše a lepíte je pod i nad klecí dvoustrannou páskou, při větší vzdálenosti mezi magnety jde spotřeba nahoru. Dále je potřeba použít magnety s přídržnou sílou alespoň 4 kg (Teď používám 4,6kg, slabší sice také fungují - začínal jsem s 1,1kg, ale úspora byla zanedbatelná_asi 5 % dle počítače).Se silnějšími magnety je problém při montáži - už tak mám protilehlé páry stažené instalační páskou a přes gumovou podložku ještě 3 ks elektrikářské vázací pásky - 20cm pod spořičem je alternátor a silný magnet na alternátoru ....Další problém u silnějších magnetů je cena - (viz MAGSY.cz) alespoň v době zkoušek. Výhledově použiji 6kg magnety, ale to už si myslím že je tak na hranici poměru výkon / cena. Na trubce sání mám umístěné slabší magnety, v 5ti řadách, ale to je tzv co zbylo z minulých pokusů a osobně si myslím že to nemá moc velký vliv na spotřebu, jen se mi to už nechce sundávat. Magnety mám instalovány jak v autě diesel bez řídící jednotky, tak v dieselu s řídící jednotkou a počítačem. Starší auto je znatelně živější, v kopcovitém terénu je to tak o 1/2 kvaltu a v novějším SDi (kombi) teď jezdím v průměru za 3,6 l/100km - před pokusy s magnety průměr 4,5l. Taky je pravda že při popojíždění po městě se studeným motorem moc velkou úsporu paliva nečekejte. Auto je sice živější, ale úspora zanedbatelná. To je vše, jdu zkoušet další nápad.
VymazatDobrý den, chystám se k výrobě a montáži do potrubí benzínového motoru s větší kubaturou, kde dle dosud popsaných příspěvků není úspora paliva až tak pozorovatelná. Nicméně motor je osazen turbem, je tedy teoreticky možné, že při tom větším průvanu a lehké noze se úspora projeví? Stejně to tam dám. Děkuji
OdpovědětVymazatTurbodědek
Ještě jednou magnety. Nemůže mg. pole silných neodymových magnetů umístěných tak, jak je nastíněno na této stránce ovlivňovat elektroniku vozidla? Mám na mysli ECU. Děkuji, Tomáš
OdpovědětVymazatMagnety většinou ovlivní jen indukčnosti, tj. relé, cívku, ale klasické součástky by tato vzdálenost neměla ovlivnit. Kolega, který to zkoušel a dal Vám tuto zkušenost sem v plen, se nezmiňoval o nějakých poruchách elektroniky, jistě by to neuváděl, jeho zkušenost je praktická, ne teoretická.
VymazatMohlo by to ovlivnit snímač zdvihu jehly (TDI motory) pokud by byly velmi blízko, což je elektromagnetický snímač (alespoň si to myslím), ale ten bývá na kovových vysokotlakých trubkách a magnety se dávají na nekovové části palivového potrubí.
VymazatPřeji hezký den
VymazatUFko mě zaujalo do takové míry,že jsem ho zkusil sestrojit a nainstalovat.
1. auto je multivan T4 2,5TDi 5válec.Je tam na to ůplně překrásné místo,vstup do airboxu je vytvořen trubkou pr.55mm a délka cca 18cm.Dle kamoše(majitel auta)se auta tak náramě změnilo k lepšímu a spotřeba klesla z 7.5l na 6.3l,že už žádný čip ani nepotřebuje.
2.auto je můj pašík 1.9 TDi.Jelikoš je tam sací potrubý lichooběžníkové,pro UFko nepraktické,tak jsem tam vytvořil přepážku s vloženou trubkou.První pokus neobstál-
chvělo se moc piezo,zajištěno a už jsou znát první příznaky.Sice ne tak markatní,jak u prvního auta,ale potěšení to přineslo a chuť do dalšího bádání dodalo.
Děkuji za možnost vložení příspěvku a
S pozdravem živočich
Hlavně žádné chvění a pokud možno co největší průtok vzduchu.
VymazatZdar Vašemu labrování. A nikdy neříkejte nikdy.
Mám rozdělanou další verzi UFka, kde piezo s očkem drátu je uloženo v polystyrenovém pouzdru. Předpokládám, že v takovém případu není vhodné toto pouzdro čímkoliv obalovat pro zpevnění (el. iz. páska apod.). Zkrátka, aby proudící vzduch obtékal přímo materiál polystyrenu, že?
VymazatA další domněnka - je pro rozsah otáček, kde je Ufko účinné, důležitý poměr mezi počtem vnitřních a vnějších závitů? Zatím se to jeví, že čím větší rozdíl v poměru počtu závitů, tím Ufko působí od nižších otáček (stačí nižší průtok vzduchu kolem Ufka). Je to možné? Něco na způsob kombinace kondenzátoru s transformátorem?
Záleží jak jste Michale provedl to pouzdro. Pokud jste ho udělal kompaktní a prostor pro piezo provedl tepelně, tak obalení páskou ne, je potřeba, aby ten kompakt polystyrenu měl i symetrické vyzařování, tedy bez hran. Ideální tvar by byl UFO – disk. Jsem sám zvědav, jestli se potvrdí teorie.
VymazatK té druhé otázce z mé strany , toto nemám potvrzeno, ale pokud Vám to tak reaguje a máte z palubáku rozdíly, zapamatujeme a zaneseme do „kedlubny“ a uvidíme možná i od dalších. Ale tento postřeh mně hodně zajímá. Děkuji.
Elementálové se proti mě spojili. Koupil jsem 4ks KPE-121 a při napojení na DC nevydají ani hlásku. Jen v nich tiše "tukne" a to je vše. Podle datasheetu by měli vydávat ton o 4-5 kHz. Takže buď všechny 4 nové plus jeden co byl ve starém Ufku jsou kaput stejným způsobem, nebo mám nějaké hluché místo v této frekvenci v uších. V poslední době těch "naschválů" je nějak příliš mnoho. :-(
VymazatŽádní elementálové, díky tomu že jste v přírodě a máte častý kontakt s přírodou i dětmi vím, že jste poměrně čistý. Jen někdy, když Vás vzruší okolní problémy se to tam chvíli motá, ale u Vás moc potravy není.
VymazatJinak k věci. Piezo KE121 je 3 vývodový, černá je mínus, červená plus a modrá je samovybuzovací. Aby jste něco slyšel, tedy kmitočet, musel by jste postavit jednotranzistorový obvod pro samovybuzovací kontakt. Pokud Vám to na připojení baterie lupne, je to v pořádku.
Egregory nechte vklidu.
Iv
Tak jediný elementál co plašil je, jak koukám, moje blbost :-)
VymazatDěkuji, už mám na v autě. Obal se mi podařil do tvaru disku. Odzkouším, vyjedu 20l a přendám druhý s jiným poměrem závitů a opět odzkouším. Pak předám informace.
Byla to ale piplačka. Měl jsem problém s uchycením konců spirál, protože jsem nechtěl použít nic, co by překrylo polystyrenové pouzdro. Vyřešil jsem to krapet nestandartně a nejsem si jist, zda tam nemůže docházet k nějakému rušení. Pošlu foto k vyjádření.
Velmi ma láka pouzit túto pozlátenu spiralu Feng Suej DNA a vlozit ju do nasavania. Je priam neuveritelne ako sa podobá s UFkom. Pracuje UFko tak trochu s magiou? :-) (eter)
OdpovědětVymazathttp://www.fenglink.com/fenglink/eshop/0/0/5/7-Spirala-DNA-pozlatena-24k-zlatom-15-cm
Problem ale u mna vznika ze kam ju mam dat. Tesne pred skrtiacou klapkou mam dlhu rovnu trubicu takze by sa tam vosla pekne skoro po koniec. Problem je ale ze vahu vzducu nemam za filtrom ale tesne za skrtiacou klapkou smerom uz k nasavacim ventilom. Tym padom to asi moze mat vplyv na funkcnost takehoto sporica paliva.
Bobor.
Bobor, Bobor, v tomto případě magie?????Ale no tak!!!! Kdybych nevěděl, že přispíváte slušně, už bych nereagoval. Spíše bych řekl s energií nulového bodu a jejich interakcí s naším prostorem..... Bobor,Bobor!!!!! Vše si vyzkoušej a pak napiš.
VymazatUfko je ale izolované narozdíl od té pozlacené spirály. Buď ta izolace je jen kvůli případům, kdy se vloží do kovové části sání, nebo je obnažený drát nežádoucí.
VymazatPrávě jsem dal do kupy další UFko s polystyrenovým pouzdrem ve tvaru UFA a s větším rodílem poměrů závvitů do domácího manželčina benzínožrouta. Manželka o tom neví, tak uvidíme, co na to řekne.
Foto pro zájemce zde:
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=1113321828902
http://www.nahraj-obrazek.cz/di-0133218145411.jpg
Iv. neboj ja som myslel tu magiu zo srandy :-) Viem o co sa tu asi jedná len je to zaujmave ze feng Suej ma podobne veci. MichalB budem cakat report ze co a ako. Kde si to umiestnil ?
VymazatBobor.
Takže přesně jak jsem očekával.
OdpovědětVymazatManželka dnes za mnou přišla, jestli jsem jí něco nedělal s autem, že prý jede jako nakažený. Z benzína jsem udělal nafťáka. Táhne prý o 1000 otáček níže a není třeba vůbec řadit. :-)
No a u mě jako obvykle - nic. :-(
A to jsem u manželky jen ufko prachsprostě doslova hodil do sání před filtr (byla již tma a zima) a u sebe jsem kompletně pozměnil celé sání až k filtrboxu tak, aby veškerý luft musel jít jen přes spirálu.
Takže jak vidět, funkční to rozhodně je. Jen postupem času nabývám podezření, že bude záležet i na šoférovi, jak se k němu "lovená" energie postaví. :-)
stretli ste sa niekedy s niecim takymto ? je to univerzlany set na Skoda Octavia 1.6L malo by to magnetizovat vzduch v nasavani. Myslite ze to môze mat nejaky ucinok ? http://www.amazon.com/JET-AIR-E-Magnetic-Octavia-UNIVERSAL-INSTALLATION/dp/B0053NS4EI/ref=sr_1_2?s=automotive&ie=UTF8&qid=1332430679&sr=1-2
VymazatBobor.
Jo elektromagnet, myslím že nic moc, raději silné neodymové magnety na přívod paliva před čerpadlo, tam mi to funguje i bez napájení el. - používám už delší dobu, ale proboha ne ty kupované. Co jsem zatím viděl, u všech slabé magnety, velké vzdálenosti mezi nimi a u většina se protilehlé páry přitahují.
VymazatZdravím nadšenci, děkuji za bádání a inspiraci. Ufko dle návodu (bez polystyrénového pouzdra) jsem umístil do Toyoty Yaris 1,0 VVT-I. Spotřeba kombinovaná před instalací 5,1, nyní 4,2 l. Takže moc děkuji, držím palec.
OdpovědětVymazatDotaz: pokud je sací potrubí lichoběžníkového profilu, je umístění Ufka popsané konstrukce neúčinné? Tedy musí se v případě sání jednat o trubkový profil? Nelze namotat venkovní spirálu do tvaru lichoběžníku?
Jarda
Nemusíte, stačí původní tvar, mělo by to teoreticky fungovat též.
Vymazatahoj mam jeden dotaz ,pokud Ufko vložím do váhy vzduchu bude funkční ,jedná se o to že ji mam stejně odpojenou a používám diodu bav 21
OdpovědětVymazatJe mně líto, na tuto otázku Vám neodpovím, nezkoušel jsem, ale co Vám brání to vyzkoušet? Jen chvíli práce a buď budete spokojen a nebo budou lítat kukačky, tak o co jde, o život rozhodně ne!
VymazatŽe by někdo z VW? :-)
VymazatNo místo váhy nedoporučuju, protože je to až za filtrem a pokud se ti něco uvolní (časem určitě), tak ti to zdemoluje vrtuly na turbu, potažmo celé turbo.
Tak, tak, to by bylo kukaček!!! Děkuji Michale.
VymazatDík za odpo, jen nevím kam a jak to uchitit do toho skoro obdelníkového sání
VymazatHele, není to sice můj nápad, ale provedení ano. Přepážku jsem udělal z plexi a Ufko vsunul do odpadní PVC trubky průměr 50mm.
VymazatUfko mělo pouzdro z polystyrenu tak široké, aby v trubce nekmitalo a druhou stranu jsem uchytil gumičkou.
Dle diagnostiky za jízdy motoru vzduch nechybí (data z váhy a z turba). Snad to pochopíš z fotky viz.:
http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=013328637215
Zajímalo by mě, jak postupovat v případě, když sání začíná přímo filtrboxem? Viz felicia, či starší golf tdi...
OdpovědětVymazatDíky za postřehy :)
ten filtrbox musi mít nejak vstup(což je logické),tak buď k tomu něco pridělat, a nebo se podívat do filtrboxu a muže byt něco šikovného v něm.Takto nějaku nasávací trubku má transportér,multivan zabudovanou přímo ve filtrboxu.Dokud jsem to nerozdělal,tak jsem taky nevěděl jak to vyřešit.
VymazatS pozdravem živočich
Živočich - dík za pomoc,....nějaku nasávací trubku......
VymazatPravda,je to logické,mrknu na to. Díky moc, za pomoc:) hezký den
VymazatFelicia ma privodnu trubku,zdemontuj obal filtru vzduchu a najdes ju az na prednej stene.. Marto
VymazatJiž dlouhou dobu se chci optat na jednu maličkost, ale vždy zapomenu.
OdpovědětVymazatNamontoval jsem spořič do dvou aut a u obou mi praskly žárovky poblíž UFka. V jednom šlo o oyčejnou H4 a spořič byl cca 20cm od ní. Praskla během několika minut po namontování UFka. V druhém autě šlo o xenonovou výbojku a Ufko bylo cca 10cm od ní. Ta odešla po pár dnech. Je kolem Ufka za jízdy nějaké pole, jež by ovlivňovalo předměty jimiž prochází el. proud?
Druhé světlomety jsou bez závad do dnes.
Pokud jsou přívodní kabely k žárovce poblíž UF5, tj. do těch 20cm, možné to je. Stačí vzít slabší vodič, omotat přívodní kabely k žárovkám stínicí spirálou a tu na jedné straně ukostřit a je po problému.
VymazatNedalo mi to a šel jsem si něco ověřit. Už dlouhou dobu mám u mého TDI motoru problém s regulací tlaku turba - v podstatě regulace nefunguje a motor často padá do tzv. nouzového režimu. Tato regulace je řízena řídící jednotkou elektrickými impulzy do elektromagnetického ventilu, jež reguluje podtlak nad membránou, která přes táhlo naklání lopatky turba a tím reguluje tlak dle požadavku. Celou dobu jsem měl za to, že jde o usazeniny karbonu v turbu pod lopatkami, což je velice častý nešvar těchto variabilních turb. Jen moje lenost mi bránila v opravě. Po poslední odpovědi Iv mi to začalo v hlavě šrotovat. Zkusil jsem ručně zahýbat regulací turba a ta chodila hladce bez problému. Karbon v turbu jsem tedy mohl s největší pravděpodobností zavrhnout. Zbyla mi možnost vadného výše zmiňovaného ventilu. Přes diagnostiku jsem si tento ventil otestoval a zdále se, že fungoval. Tak jsem šel po kabelu a hle - vedl jen 2cm od UFka, téměř po celé jeho délce. Jal jsem se tedy omotat stínění kolem tohoto kabelu a kabeláže ke světlům, jenže jsem přitom rozbil přepážku pro uchycení Ufka. Řekl jsem si, že alespoň udělám diagnostiku motoru za jízdy bez Ufka (mimochodem přibližně od doby instalace Ufka mi ona regulace zlobí). A světe div se, diagnostika ukázala regulaci téměř vpořádku. Mám tu před sebou grafy z jízd s Ufkem a bez něj a rozdíl je velice patrný.
VymazatTento ventil má jen dvě polohy a plynulá regulace je řízena velikostí mezery mezi impulzy (aspoň si to myslím).
Takže moje poslední otázka z tohoto soudku zní:
Jak nejlépe udělat ono stínění (průměr drátu, počet závitů na jednotku). Momentálně jsem tam hodil co doma zbylo a moc jsem se s tím nepáral - zbytek izolovaného drátu pro stavbu Ufka a závity halabala tak 3 na 10 cm plus ukostření (špatný přístup bez demontáže všeho možného).
Je toto postačující nebo bych měl "přitlačit na pilu"?
Toto je pro mne jasný důkaz, že Ufko není jen kus smotaného drátu. "Něco" se tam děje. Motor má o krapátek nižší spotřebu i přes špatnou regulaci tlaku v sání. Až se toto vychytá, účinek Ufka, bude jistě znát mnohem více.
Použij drát Al, je to elektronegativní kov, buď jako spirálu po co nejdelší délce okolo Ufka5. Ovšem ideální způsob by měl být tento - vezmi Alobal a na trubici v místě kde máš Ufko5 tuto oviň z venku po délce Ufka5 a ukostři jedním koncem. Možná to budeš mít teď lepší, než manželka v autě.
Vymazatjen potvrzuji to ,co MichalB uvádí : vliv ufka na okolní elekroniku auta. Též jsem provedl kontrolu pomocí vagu za jízdy a došel ke stejnému závěru.
VymazatŽivočich
Tak alobal pomohl k odstínění vlivu na kabeláž vedoucí k čidlu váhy a k elektromag. ventilu ovládající regulaci tlaku turba. Spotřeba ani chování motoru se nezměnilo nikterak pozorovatelně nezměnila. Musím však dodat, že jsem teď pár dní jezdil na píchlém kole (nechtělo se mi ho opravovat, když stejně zítra přezouvám) a se zablokovanou zadní brzdou, což jsem dnes opravil.
OdpovědětVymazatStejně by mne zajímalo, co a jak to UFko způsobuje nesmysly v elektronice. Jedna věc mění pro ECU napětí, druhá zase proud. Indukuje se snad ve vodičích v blízkosi UFka nějaký proud? Jedná se o elektromagnetické, elektrostatické, magnetické či jiné pole? Jelikož změny v chování elektroniky jsem viděl hlavně ve vysokých otáčkách, předpokládám, že velikost či intenzita a možná i tvar pole bude ovlivněn nejenom samotným spořičem (materiál, proporce ad.), ale hlavně rychlostí proudění vzduchu kolem spirál.
Napadla mě ještě jedna šílenost. Před váhou vzduchu je asi nerez síťka kvůli ochraně teplotního tělíska váhy. Pokud bych váhu odstranil z provozu (u mé ECU lze jednoduše obyč. diodou) a do síťky (izolovaná v plastovém pouzdru) pouštěl VN, mohlo by to mít pozitivní vliv nebo by se to z Ufkem (vzdálenost cca 5cm) hádalo? Předpokládám, že by vznikal hlavně O3, což není pro kovové části motoru příliš přívětivý plyn.
Michale, tady to ventilovat nebudu, ale žádné vyjmenované pole Vámi. Zde se dostáváte v malém k základní energii Vesmíru .......... proto ty reakce na sekundární pole, na kterém je postavena dnešní fyzika.
VymazatDěkuji,
Vymazattuším o jakou energii jde a doufám, že jednou přijde doba, kdy se o tom budeme moci tady bavit (moc mě to zajímá) a hlavně kdy to bude od základů v učebních osnovách hned po zvládnutí abecedy a kdy budou Učitelé s velkým "U". Klidně bych šel i v padesáti znovu do první třídy. :-)
Zdravím,
OdpovědětVymazatmáte někdo zkušenosti s UF5kou ve Fabii? Podělte se, díky.
Mám Fabii 1.4 MPi benzín, ale před filtrem není místo, max cca 10 cm. Za filtrem je místa dost, akorát bych musel vymyslet upevnění proti vcucnutí do cca 0,5 m dlouhé roury. Nerad bych to riskoval, nevím jestli je před vstupem do válců ještě nějaký železný filtr.
Další složitější možnost je nějak nadstavit vstup sání, ale to bych byl už v přední masce a UFko by šlo lehce vytáhnout/vytratit zepředu bez otevření motoru.
Peťo, třeba vám někdo odpoví, já jen skromně, za filtr určitě ne, jinak udělejte UF5 tak dlouhé (10cm) aby se tam vešlo, udělané je to raz dva a budete hned v reálu.
VymazatChcem si UF5 tiež vyrobiť. Z tej fotky mi to nie je celkom jasné ako to UF5 vyrobiť. Nemáme viac pohľadov? A ešte to uchytrenie v sacom potrubí. Má to byť nejako vystredené v strede potrubia, alebo stačí to len prichytiť ku kraju. Ďakujem a fandím.
OdpovědětVymazatMáte tam popis, to není tak složité. Uchycení-stačí to přichytit, průměr UF5ka by měl kopírovat aspoň trochu světlost nasávací trubice.
VymazatTak som namontoval Ufko do felicie a hura testovat!Uchytil som ho rybarskim silonom v nasavacej trubke-2krat mala dierka,uzlik a hotovo! Nemam vsak palubny pocitac ani tempomat.Skusal niekto Ufko pri zapnutom tempomate z pal. pocitacom na rovnakom mieste za rovnakych podmienok? A(momentalna)spotreba..bola nizsia?Verim ze Ufko funguje no 100ne dokazatelne je to z tempomatom!
OdpovědětVymazatDobrý den.Moc fandím. Jsou to úžasné věci. Chtěl jsem se zeptat jakou mohu použít rezonančí frekvenci X-talu . Chci pužít malinký X-tal.A jestě jedna otázka mohu UFKO stočit do kruhu podle vnitřního profilu sací trubky ? Moc děkuji Zdeněk
OdpovědětVymazatOdzkoušený je KPE 121, kapacita=18 nanoFarad/+-30%, 5700Hz/+-500Hz. Ano, vnější průměr UF5 o něco menší než vnitřní světlost trubky - aby šla lehce vsunout.
VymazatMoc děkuji jdu na to ! Těším se na výsledky . budu informovat jak jsem dopadl .Ještě jednou moc děkuji . Jen na okraj , ne podobné věci musel přijít i NIKOLA TESLA . Nebo se pletu ? Přeji krásný a plodný den Zdeněk M.
VymazatDobrý den, zdravím všechny výzkumníky a mám dotaz. Stále se mi nedaří dosáhnout prokazatelné úspory. V poslední verzi UF jsem vytvořil trošku větší očko a piezo umístil přímo do něj. Může to tak být, nebo mají být "vedle sebe"? Ještě musím dodat,že je použito jiné piezo neznámých parametrů. Příště zkusím sehnat to odzkoušené KPE121. Také by mne zajímalo, zda záleží na použitém materiálu - je Cu nejvhodnější? Děkuji. Leon
OdpovědětVymazatPiezo do ouška, rozmezí kmitočtu je taky důležité, tedy typ, ano Cu, snad návod je dost srozumitelný, inovovat můžete potom a co nejblíže k motoru.
VymazatDobrý den. Tak jsem ufko zakomponoval do F 1.9 TDI . Jel jsem jenom krátkou vzdálenos ca 30 km a dostal jsem se pod 4l na 100. Dnes jezdila paní ,která nemá potuchy co je kroutící moment,otáčky a úspora (stále 6.5l a více) a dnes 5 l itrů na 100. Jsem velice mile překvapen !!!!!
OdpovědětVymazatJeště dotaz . Mohu toto zařízení poskytnout známím ?
Nevím proč, ale dámy - slečny, když s tím jezdí, tak nikdy nemám obavy, že by to nefungovalo a přitom největší legrace je, že jim to tam namontují mužští a nic jim neřeknou a vždy mají větší úsporu a my to nemůžeme pochopit. Ale teď vážně!
VymazatAno, můžete to poskytnout svým známým, ale ne za finanční protihodnotu, pokud Vám dají cigáro, ohnivou vodu, prostě výměnný obchod, bude to v pořádku, ale finance ne, nerad bych Vám šel na pohřeb :-)
Dobrý den. Máte asi pravdu , taky jsem ji to neřekl . A za pivo mohu ? zaplatí mě to piezo .
OdpovědětVymazatDíky moc Iv
Bez humoru by to dnes v těch arogantních "sračkách" bylo za chvíli na skok hluboký, i za pivo a jedno za mně, mějte se fajn.
VymazatJen malý postřeh - jestli jsem to pochopil, neví se přesně jak to vlastně funguje ?
OdpovědětVymazatPodle knihy "VIMAANIKA SHAASTRA" od Ivo Weisnera, krystaly byly zásadní věc v technologii pohonu vimaan, je to tam trochu popsáno (i když se kniha bohužel dost špatně čte), kdyby si to přečetl někdo z vás co o tom má páru, mohlo by ho něco "trknout".
Zdar
Jo, Védy jsou potvora, jak to někdo pochopí, už mu to z hlavy nevytlučeš, protože pochopíš mnohé podstaty stvoření.
VymazatUfko vytvořeno jako má Leon o dva příspěvky výše...piezosoučástka uprostřed oka.
OdpovědětVymazatMondeo 2.0 TDCi r.v.97 - vsunuto do trubice nepravidelného tvaru před vzduchový filtr (nemá kruhový průměr, ufko se tam akorát vejde, vede od čumáku auta asi 30 cm hned k filtru). Nepozorováno naprosto nic, při sundání nohy z plynu nebo ubrání plynu se nic neděje. Spotřeba stejná. Nějaké návrhy, proč nic nepozoruji? Mám to dát za filtr? ...odhaduji že pak do motoru vede tak cca 1-1,5 m trubky ještě..
S-Max umístěno stejně, zatím nezkoušeno.
Piski
Dost velká vzdálenost, za filtr bych to nedával. Prostě to vyhoďte a hledejte jiná řešení.
VymazatTak,felicia z UFko odskusana,dvakrat posebe uspora..1-1,5Litra. Este odskusam na Fabiu TDi len musim prehodit budiky nech je pal.pocitac. Mimochodom vzisdnom pripade nedavajte ufko za filter blizsie k motoru!Sanie taha uz na volnobehu pri malom obsahu 1.3 ako poriadny vysavac!A ked vam nasaje len kusok cohokolvek a behne pod ventil ci do valca tak mate nielen po uspore ale i po motore,alebo v lepsom pripade po turbe! Dakujeme Iv,super vec,lahka konstrukcia,jednoducha,nenarocna,lacna!Super:-) ...Mailo
VymazatDobrý den, zajímalo by mě, jak jste si poradil s přiděláním UFka. Mám taky Felicii a dal jsem to za filtr.Vím, že to není ideálni, ale přišlo mi to jako nejednoduší řešení. Mám Felicii na plyn a co se týká úspory, tak můj odhad je 0,5l/100Km paliva. Děkuji a přeji hezký den. Lumír
VymazatDobrý den, dnes jsem namontoval UF5 do Suzuki Swift 1,3 lpg a musím říct, že jsem byl mile překvapen jak jde motor lehce do otáček a jak zabírá od 1000 ot./min.a při příjezdu k domu je to kopce, tak jsem před montáží musel jet na dvojku a po montáži na pohodu na trojku, takže výkon motoru se zřejmě zvýšil a už se nemůžu dočkat až vyjedu nádrž lpg a spočítám spotřebu.Pak dám samozřejmě vědět a zatím díky za skvělý zlepšovák.
OdpovědětVymazatTak jsem dnes vyjel celou nádrž a když jsem spočítal spotřebu, tak je stejná jako předtím, takže bud to nemá vliv na lpg nebo něco dělám špatně no docelo mě to zklamalo, ale každopádně budu zkoušet vodík, tak ten snad bude mít na spotřebu vliv, protože ta sada stojí už dost peněz.Lopik.
OdpovědětVymazatNo někde chyba bude, ale z křišťálové koule nevěštím a zklamání - vždyť je to korunová položka, kdybych měl vše měřit na finance, tak bych nemohl dělat nic, vše si financuji sám, ale líto mně to není. Však časem jistě na něco přijdete.
VymazatKdyž by vše klaplo napoprvé, ztratilo by experimentování své "aroma". Já už mám v autě snad dvacátý kousek a stále je co zlepšovat či měnit. Sadu na vodík si můžete sfouknout sám. Je tu i návod. Vyjde to potom na zlomek ceny z obchodu, ale na druhou stranu koupě vyjde na vynaloženou energii zase o hodně lépe. Někoho baví vyrábět si sám, co si může koupit, jiný sází na "jistotu" a kupuje. Každé má své pro a proti.
VymazatKaždopádně, když by se v historii vždy označilo za nefunkční vše, co napoprvé neklaplo, tak stále skáčeme po stromech a vybíráme si blechy z kožichu. :-)
Mě to také líto není, ale asi jsem se do toho moc vžil a očekával od toho moc proto to zklamání čekal jsem aspon půl litru úsporu,protože výkon je znát že šel nahoru, tak jsem si myslel, že to funguje dobře a že jsem to dobře zkonstruoval a asi ne.
VymazatDělal jsem to, tak jak to máte popsané, tak nevím co mám špatně.
Ještě se zeptám jak máte vyfocené to piezo, tak ho máte rozdělané ten plast a ja ho tam dal na to ouško, tak jak bylo celé v plastu akorát jsem ulámal ty packy co trčeli nemůže to mít vliv? Lopik.
Napsal jste: ....výkon je znát že šel nahoru,...... no o tom to ale je. Piezo je v pořádku! Cituji z článku:..Při sešlápnutí pedálu ochotně akceleruje na novou rychlost, odpovídající sešlápnutí pedálu. Po dosažení této rychlosti je možné pedál vracet někdy až o čtvrtinu zdvihu,......
VymazatAlhambra 1,9 ASZ Rv. 2005 z ufko 1 spotreba nizsia o 0,3L/100Km ..Mailo
OdpovědětVymazatTak přihodil jsem k ufku orgonit. S-MAX 2,2 TDCi dlouhodobá spotřeba 5,3 l. S lehkou nohou 4,5 l.
OdpovědětVymazatMondeo 2.0 TDCi 4,8 l, s velmi lehkou nohou 3,8 l.
Vyzkoušejte a pište, jestli to funguje i Vám. Úspora na obou autech cca 1,5 l celkem na 100 km.
Dík za ufko.... :)
Zdravim vas.
OdpovědětVymazatNakolko som nikde nenasiel navod ny vyrobu UF5,chcel by som vas o tento navod poprosit aj s popisom montaze,
Velmi pekne dakujem.
To si děláte srandu, nebo je to nějaké kličkování? Výroba UF5 je v odstavečku "Výroba" a popis máte v celém článku. Jste jedinej z obou republik, který něco čte a neví co, ostaní podle mého návodu této technologie uveřejněné zde již dávno využívají, protože si to udělali dle mého návodu zde. Tímto dotazem jste chtěl docílit čeho?
VymazatCo to? Ved cely clanok je o vyrobe UF5 :))) To je ak byste komentoval recenziu o Predatorovi a ptal se, co ze to je ten Predator :D
VymazatTo se hledají kličky, jak ospravedlnit své predátorské chování a svou vychcanost svádět i na autora. Jsou to technologie pro volné použití pro lidi - tedy moje zařazení " VOLNÉ TECHNOLOGIE" , které jsem se rozhodl na těchto stránkách uveřejňovat. Pokud proti těmto predátorům nebudeme bojovat ze spodu, nic se nezmění a budou okrádat lidi dál. Uveřejnění jaké-koliv technologie na internetu autorem, je jeho majetkém od data zveřejnění a vztahují se k němu ochranná nařízení, včetně i průmyslových vzorů, kdyby někdo chtěl na tom vydělávat - svépomocí a pomoc bližnímu svému ano - proto VOLNÉ TECHNOLOGIE.
VymazatMoze sa k vyrobe UF5 pouzit aj krystal PT 3110W?
OdpovědětVymazatto XX
VymazatNa to Vám neodpovím, tento typ jsem nezkoušel.
Dobry den.
OdpovědětVymazatMam otazku.Piezo KPE 121 je s budicom,alebo bez budica.Pretoze ani v niektorych elektrach toto nevedia.Len aby som vedel,co mam kupit.
Dik, Milam F.
KPE121 je s budičem, modrý a červený spojte dohromady jako jeden.
VymazatIv dakujem za radu.
OdpovědětVymazatAle troska ma myli,to spojenie kablikov modry -cerveny.V diskusii na zaciatku popisujete,ze by sa mal modry spojit s ciernym.Alebo je to jedno.
Dakujem, Milan F.
Vidím, že jste pozorný, to je dobře, lepší je spojit červený+modrý, vznikne o něco větší plocha na krystalu.
VymazatZaujimave nazory uzivatelov,super stranka.
OdpovědětVymazatEste jeden detail by som rad vedel.Piezo musi byt cele vsunute v sacom potrubi,alebo len drat a piezo ma vytrcat z konca sania?Tiez som bol troska pomyleny z tych troch kablikov z pieza,tak uz viem aj odpoved.
Vela dobrych napadov Daniel.
Komplet v potrubí, nic vyčuhovat! Co nejkratší spoje! Tak jak na forografii.
VymazatMalo by to nejaky negativny vplyv,keby som modry drat nespojil so ziadnym inym kablikom, tj asi s cervenym ani s ciernym?.
OdpovědětVymazatDano.
to Dano:
VymazatNegativní rozhodně ne!
Pre Iv.
OdpovědětVymazatUž to tu bolo síce opísané,ale stále ma to troška myli.Piezo KPE121 ma 3 kábliky.Ten modrý je tam zrejme naviac.S ktorým káblikom ho treba spojiť pre lepší efekt?Píše sa tu,že aj s červeným ale aj s čiernym.Tak teraz presne neviem.Nerád by som to domotal.
Ďakujem za dobrú radu. Michal G.
Spojit červený+modrý, je to v komentářích.
VymazatZaujalo ma pouzitie ufka s orgonitom.Kde presne ste ho umiestnili?
OdpovědětVymazatDik,Motorkar
Pridam do diskusie moj nazor.
OdpovědětVymazatSkusal som piezzo spojit modry+cerveny a aj modry + cierny kablik.Mne osobne sa pozdava viacej verzia modry+cierny.zda sa mi,ze motor je troska zivsi a lepsie reaguje.Spotreba sa zatial nedala presne zmerat.
Motorkar
Dobrý den,
OdpovědětVymazatděkuji za informace. Nevím co je to piezo. Je možné to někde koupit? Kde? A kde se seženou (pod jakým názvem) ostatní součástky??
Děkuji
A.
Všechny součástky dostanete v obchodech s radiosoučástkami, např. GM. Označení součástek máte v článku.
VymazatZdravím Iv. Poprosím poslať word návod na UF5 II na adresu: bodnar.Iv75@gmail.com.
OdpovědětVymazatUž som dva vyrobil, len to chcem porovnať. S jedným už jazdím. Ako sa dá sem vložiť foto? Ďakujem Body 75
Napište na mail i s přiloženou fotkou a své zkušenosti.
Vymazatvie mi to UF5 niekto spravit a poslat samozrejme zaplatim moj meil: latino.sk@azet.sk
OdpovědětVymazatZdar, v pripade, ze mam v aute sportovy filter - sisku, tak ako umiestnit UF5?
OdpovědětVymazatTak z náší domácnosti máme UFko ve dvou autech, obě na LPG SAAB 9-5 a Sharan 1.8T.
OdpovědětVymazatU obou po instalaci výraznej rozdíl! Nechtěl jsem se k tomu vyjadřovat dokud jsem si to nedal do auta. Každopádně na Sharanovi se to projevuje jako kdyby byl nachipovanej cca o 20%. Není problém ihned po instalaci rozjet se bez spojky na trojku a akcelerovat. Palivo to bude šetřit jenom pokud řidič bude jezdit stejně a nebude využívat nového potenciálu motoru. Až vyměním lambu budu o spotřebě vědět víc, zatím jen potvrzuju že to funguje.
to xxx
VymazatNejlépe testovat od jara, protože v zimních podmínkách je situace velmi proměnná, myslím na silnici sníh, břečka atd.
mrknete tady http://www.aliexpress.com/item/SUNCOOL-New-arrival-Magnetic-Fuel-saver-car-power-saver-XP-2-Vehicle-fuel-saver-protect-engine/32252703985.html
OdpovědětVymazatIvo
It's amazing to go to see this web page and reading the views of all colleagues about this piece of writing, while I am also
OdpovědětVymazatkeen of getting familiarity.