sobota 27. května 2023

Důležité varování Dr. Thomase Bindera

 

 

A další pikoška z které Schwab a jeho  nochsledi nebudou mít radost. 

15 komentářů:

  1. To uz tady bylo. Jmenovalo se to cudne Spanelska chripka a v tom roce 1918 to mel na triku nejaky GATES. Oh takova nahodicka, ze..

    OdpovědětVymazat
  2. Te zmene se lichotive rika Vyssi moc. Jak Hauberriser stal u sveho domu a dole vichrice drtila Amsterdam, vez kostela uletla pryc soucasne se stromy i s koreny. Na jeho zahrade se na strome nepohnula ani vetvicka. Zelena tvar.

    OdpovědětVymazat
  3. https://newtube.app/user/yandex/XC7tD30?u=t

    OdpovědětVymazat
  4. kruh v obilí anglie 28.5.2023 https://thecroppie.co.uk/2023/05/29/2023-circles-broad-hinton-wiltshire/ b.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja jen sleduju onu klasiku co prichazi az "po" a ma prichazet "pred" pruserem...........proud
    PS.: Nekomu se to nemusi libit, ale tvrdim, ze po boji kazdej generalem. Konat se ma aby se nestalo, ne az kdyz uz se stane........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Proude,doufám že jako prediktor událostí do 12 června a zejmena událostí po 12 červnu píšeš z bezpečného rakouského místečka a máš to v paži.. https://newtube.app/user/yandex/OJmfpow

      Vymazat
    2. Zatím sem dám odkaz na soud s janou peterkovou a video z něj. Mám za sebou 17 minut a z těch policajtských fašistů je mi na blití (pardon). Až dojedu dom, dám odkaz na konferenci o Deklaraci Československa plus stažení. Jsem na cizím PC.

      https://www.facebook.com/100084617054786/videos/688519029662688/

      volné bez přihlášení, přihlaš. okno odkřížkovat. Na konstuktivních vibracích to nepřidá, ale je dobré vědět co za zmrdy si platíme z našich daní (pardon - nejde slušně), ty šmejdi už sahají po zbraních.

      rusido

      je to smutné

      Sílo, znič všechny lidské zmetky, děkuji.

      Vymazat
    3. Zdravim korendore, ale uz ne, uz jsem ze sveta nejakejch 12 let doma, nepisu, spis pisu mnohem bliz k mistu kde to spadne, kdyz to spadne a snazim se stavet "kyvadla", aby nepadalo. Posledni dobou zacinam brat nektery sci-fi veci mnohem vazneji nez by se zdalo a me jeste donedavna libilo............proud

      Vymazat
    4. Uz dlouho mam takovou svoji teorii co by se, aby se, ale nejak se mezi lidma moc nezrcadli, pritom jinou moznost lepsi budoucnosti nevidim ze zadnyho me znamyho uhlu pohledu ani ve snaze se divat nezaujate. Je zajimavy sledovat jak se lidi bojej "vladnout" si sami spolu a primo. Takze to jeste bude hodne zajimavy...............proud

      Vymazat
    5. Zdravím vás člověkové,

      deklarace ke stažení zde:
      https://stop5g.cz/wp-content/uploads/2023/05/Deklarace-lidu-Ceskoslovenska-27.5.2023.pdf

      video rozhovor tvůrců zde:
      https://www.facebook.com/paveI.zitko.prezidentem/videos/912783076482388/

      vysvětlení k událostem na soudu a deklarace svobodného člověka z roku 1778 zde:
      https://www.facebook.com/100084617054786/videos/1021319369241316/

      Včera už jsem to nějak nedal.

      Sílo znič všechny lidské i nelidské zmetky. Děkuji.

      rusido

      Vymazat
    6. Zdar rusido, taky po me skocili, nastesti "rozumny chlapi" z protitreoristickyho, mel jsem kliku a slo to mimosoudne................proud

      Vymazat
    7. Jedna dulezita otazka rusido! Existuje TELEGRAM kanal?? Prosil bych adresu ;-)..........na fizlbook moc rozumnejch lidi uz neleze...............proud

      Vymazat
    8. Nazdar příteli proude a ostatní přátelské duše,

      na fízlbůku také nejsem registrovaný, chodím jen tam kam mám odkaz a kde mi to souzní, diskuze tam není třeba si všímat, pač to jsou booti - umělá "inteligence" netřeba dál vysvětlovat. Jde mi o obsah sdělení nikoli reakci UI a debilů. Takže sa spíš taky zaměř na obsah ať jsi v obraze. Na telegramu taky zaregistrovaný nejsu a ikdyž dá někdo nějaký volně přístupný odkaz občas mi to zahlásí "media to big" a mám po žížalkách. Je tam nějaká složitější registrace, měla by se koupit jednorázová simka a po registraci nejlépe do mikrovlnky sní. Je na to taky potřeba nějaká apka pro mého macíčka není problém, jeden však nemusí být všude. "Chytrý" mobil taky nemám jen macíka a pc, su počítačový. Vyhovuje mi zdejší diskuze, je to taková oáza, sprostý bývám jen když jsu rozhořčený a nasratý. Myslim, že o registraci ví babajasvaga. Snažím se mírnit a krotit, takže jsem na střelnici nebyl dva roky. Zítra ztrestám pár plechovek plasťákama čtyřiačtyčicítkou zde doma, už mi to chybí. Přijde mi nový puškohled, takže příští týden vyrazím ho nastřelit, no to budou výsledky chacha.

      V mnohém scifi ostatně jako v bájích pověstech a pohádkách je skrytá pravda.

      opatrujte se

      rusido

      jo ten letopočet výše to mi nějak o pár let ujelo, to asi neva

      Vymazat
  6. Tehdy byla starostka Prahy 2 a měl jsem možnost jí potřást rukou. Labilní,snadno ovladatelná figura. Ted Černochová dovede kráter do likvidačního odpadu. Jubilejní tisící proroctví jí zminuje. To,abych si vzal teplé prádlo...Limonádový Joe. https://newtube.app/user/yandex/WPPvQQH

    OdpovědětVymazat
  7. A teď jedna potěšující:

    1/6 MINUTOVKA:
    Včera ráno po vypnutí sítě ukrajinských OPERARÁTORŮ 30.5.2023 Vodafone a Kyivstar chodila po zapnutí sítě tato sms:
    "VÍTEJTE V RUSKU!"

    https://www.facebook.com/100084617054786/videos/742474914323322/

    rusido

    chléb je, sůl rovněž a vodečka sa kůpi, "tož vitajtě dorogie molodci, saditěs" jenom ten šeřík už odkvetl

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.