pátek 21. září 2012

Transformace společnosti.




V zásadě moc politiku nemusím, jen vypichuji někdy jisté body, které mají vliv na společnost v tom dobrém. Jedním takovým aspektem transormace je změna myšlení lidí, tím dojde i ke změně systému a bez obušků a násilí, které by jste případně zchytali a ještě za své peníze z daní, jež tento politický moloch krmí. Zaujal mně článek na spřáteleném webu: http://srdcenoveenergie.blogspot.cz/2012/09/tana-fischerova-muze-byt-prezidentkou.html





Zkuste si sednout v klidu a shlédnout video  na výše uvedeném odkazu , popřemýšlet, říci o tom přátelům a pak třeba i zde sdělte svůj názor. Nezdá se Vám, že ke korytům se cpou stále stejné tváře, které znáte již dvacet let, jen v obměnách barev, ale ne v obměnách myšlení? Potřebujeme změnu myšlení  a ne změnu barev!!!!!!!! Co říkáte!

Tento systém je zvrácený, kdy jedni si nacpávají panděra kaviárem a matky i s důchodci nemají ani někdy na suchý rohlík ke snídani.
Za vybudované hmotné statky starší generace se tento systém za posledních dvacet let s jistou rádoby „honorou“ napakoval a nakonec spustil kampaň, že mladí je živí – to je přesně zvrácené myšlení, které je této generaci vtloukáno do hlav. 
Pomozte nám prosím, kdo cítíte, že tato volba s Vámi  vnitřně souzní a předávejte dál, barev už bylo dost!!!

41 komentářů:

  1. Sice se to přímo nevztahuje k tématu, ale politika to je.
    V Rusku byl podán návrh na znárodnění centrální banky. To by byla taky pořádná herda do zad amíkům. Škoda, že se u nás mezi tou bandou připrděnců (prý elita národa) taky nenajde někdo, kdo by byl natolik svůj a předložil něco podobného.
    Více info zde:
    http://leva-net.webnode.cz/products/klicova-udalost-v-rusku-predlozen-zakon-o-podrizeni-centralni-banky-vlade-tj-narodnim-zajmum/

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer, toto video a články jsem už zaregistrovala, po pravdě řečeno, ještě nevím. Ten systém se zhroutí, to je už jasné. O prezidentovi mám jinou představu. Nemám nic proti herečkám, ale lidi, kteří se v tomto starém systému nacházejí by měli odejít a už se tam nevracet. Nemám důvěru k nikomu z nich. Rozhodně ji volit nebudu. . . iva

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravim,abych se priznal,beru takovy clanky jen jako seznamovaci.Aspon co se moji osoby tejka,nez nekoho zvolim,musim se s nim bavit a divat se mu do oci.To je moje voditko,jinak muzu o kazdym rict co chci,nebo potrebuju.Muze to bejt prima clovek,ale taky nemusi,rad se presvedcuju u tak dulezityho a zasadniho rozhodnuti jako nechat nekoho vladnout osobne.Navic,kdo chce s vlky byti,musi s nimi vyti,a ona uz mezi nima je,to na verohodnosti rozhodne nepridava,specialne v dnesni dobe.Tolik muj nazor.Potrebujeme revoluci mysleni a takovy lidi do vlady co ji zvladli.Rozhodne zadny straniky,ani bejvaly.......proud

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji pane Iv za sdílení!

    Iva: Ale to je založeno na strachu a nedůvěře. Nesnažím se nikomu nic vnucovat, ale byť zastávám stejný názor jako Vy, u paní Fischerové mám úplně jiné pocity. A pokud to systém do voleb ještě doklepe, necháte svůj hlas propadnout a tím posílit vlastně ty "zlé"? Někde jsem to četl na Orgo-netu, že lepší je odevzdat prázdný lístek, než nejít vůbec, ale po pravdě se v tom nevyznám...

    Revoluční je každopádně volba ženy, jež mi jen potvrzuje, že ženský princip sílí už i zde, v tzv. srdci Evropy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prazdnej volebni listek je stejnej jako podporit strany ktery rozhodne volit nechci,protoze prazdny listky stejne jako hlasy lidi co neprijdou k volbam se sectou a vydelej poctem stran,tak se jim rozdelej.Osobne se chystam volit komunisty,i kdyz mi to popravde nejde taky pod nos,ale porad to vidim jako nejmensi zlo.Treba si to se zlodejema vyridej,nez zacnou krast sami.Ovsem volit s tim,ze budu volit "mensi zlo" uz je samo o sobe hodne spatny,takze vidime co za hajzl system mame a zivime......proud

      Vymazat
  5. Řeknu vám,že při pohledu na tuto ženu se mně nechce zvracet(což se o tom zbytku kandidošů nedá říci) a toto je můj indikátor.Vypněte si zvuk a jen na ní koukejte,je to žena krásná(ikdyž není vyfiflená),přirozená a má oduševnělý výraz ve tváři,kde jste toto mohli naposled vidět u politika?Podle mne nikde.Užila si ženská v životě taky svý...No a že není úplně nová,to neznamená,že se nemůže obklopit úplně novými a mladými lidmi.Když už musím volit,tak to bude ona.Nedej bože aby mně okolo baráku běžel Dlouhán,to bych ho hned polila kýblem vody :).zdar a sílu přeje T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Terezka
      Pro mne jsou důležité oči.......

      Vymazat
    2. Vsetci predca dobre viete ze dolezite je hlavne kto taha za nitky.. Mailo

      Vymazat
  6. Dobrý den, já nemám strach, ani proti paní Fišerové nic nemám, protože ji neznám. Moje představa prezidenta je však jiná. Musí to být člověk politikou nezatížený.Musí mít za sebou nějaké dobré skutky. Opravdu nezištné hrdinské skutky. Věřím, že i ten nejmín akční poslanec je informován o neskonalé špíně. Představuji si sama sebe, jak to tam od prvního dne nasávám, jak si jdu do tohoho jejich bufáče a kupuju si na pár korun luxusní svačinu s vědomím, že na ulici jsou lidi bez domova a jedí zbytky z popelnic. Přece tohle nemůže citlivý a čistý člověk vydržet ani minutu. Ano, je to krásná a elegantní dáma. V devadesátých letech jsem viděla na 1 metr Václava Havla. Na mě působil fantasticky, lidsky, nebesky modré oči, mírumilovný pohled. Sama jsem mu to leta žrala. Nakonec víme všichni, co to bylo zač. Důvěru si prezident musí zasloužit. Já volby neřeším, až toho,pro mě pravého kandidáta uvidím, tak to poznám, intuice se musí poslouchat a když se nedostaví, tak půjdu k volbám s občankou a vhodím tam prázdné lístky a tím znemožním inkasování peněz za můj hlas. Je to tak, když se k volbám nejde, tak prázdné hlasy se rozdělí mezi garnituru a oni dostanou peníze pro své strany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice to není podepsané,ale to jsem asi viděla úplně jinýho Havla,jdu blejt,velebnosti,pardon.T.

      Vymazat
    2. Ježiš, to jsem tomu dala, nepodepsala jsem se. To jsem Terezko psala já. Hlavně nezvracej, to si nezasloužíš, to jsem NECHTĚLA . Snažím být upřímná a skutečně jsem mu naletěla a nechci to opakovat. Já jsem už taková povaha. Moje kamarádka mi vždycky říká, co už by ti musel ten a ten udělat, abys mu namlátila hubu. . . Nevím, dávám bohužel každému moc šancí, jsem ale po těch 15 letech, co jsem Havlovi naletěla poučené, proto si dávám pozor. Já mám ale kandidáta na prezidenta už jasného, ale nevím, jestli by chtěl JE TO PAN IV :) vŠECHNY ZDRAVÍ IVA

      Vymazat
    3. Ivčo, všichni zlí pryč, mám jen srdce a holej zadek - nic Ti nedám!!!!

      Vymazat
    4. Ahoj Ivčo,tak vidíš žádný hrdina jen tak z nebe nespadne.Koukni na ten její obrázek,co nám tady Iv vystavil...A ještě k tý jejich slavný kantýně,naše tetka tam v tom doupěti pracuje(zapisovatelka či co),tak taky nakupuje za pár peněz(no její zdravotní stav tomu dokonale odpovídá),jednou nás taky podarovala,rovnou ti řeknu,že to letělo do smetí,jak si jídla vážím.Nemysli oni tam nemaj žádný extra zdravý věci a jak je to levný,tak se s tím nacpávaj a to tak,že hodně.Vždyt se na ně koukni,jak většinou vypadaji.Vždyt to přece neznamená,že každý kdo má přístup k takovýmto "výhodám" je musí nutně využívat.Koukni jí na ty oči,jak radí Iv,co tam vidíš?Jsme všichni dost nedůvěřivý,ale nějak se prostě začít musí.A co píšeš o tom Mělníku,tak to je teda fakt síla.Papa T.

      Vymazat
    5. Nojo, to je pořád . . Představujte si nepředstavitelné, tvořte myšlenkou a já nevím co všechno a když si teda představuju, tak skutek utek . . :))iva

      Vymazat
    6. Terez, tak jo, já na tu holku mrknu.to VÍŠ, JÁ JSEM HROZNÁ. Všechno mi trvá milion let. . IVA

      Vymazat
    7. Co bys byla hrozná,ted jsi to napsala,je to holka,jako my a ne žádná elegantní dáma :),ty tunto.T.

      Vymazat
  7. Koho volit již není tolik složité vybrat. Zbývají ti poslední - komunisté, zatím od Sametové revoluce nemají podíl na okradení nás lidí. Nejít k volbám je dát poměrné hlasy nynějším vedoucím destrukčním stranám. Je na bíledni kam nás dovedli. Stát nechali rozkrást. Nyní nám ukázali dno kádě a zase dosypejte, už se nemáme čím cpát.
    Máme teď velkou možnost si vybrat prezidenta. Čekat ,že systém se pomalu hroutí a je to zbytečné, jsou zbabělé úvahy. Tomu se musí rovněž pomoci. Ne sedět na zaprděný židli a očekávat věci příští.
    Konečně je tu rozumný návrh, paní Táňa Fischerová, ženy nezkorumpované,čisté, která si rovněž své trable prožila.
    Konečně otázka: je tu lepší volba z návrhů na kandidáty prezidenta? Zatím nevím. Cítím správnou volbu. Taky pro ni posbírám hlasy. Proč přešlapovat když je tu k jisté změně přímo výzva a změny je hodně třeba. Zdravím vás a zvažujte čistou myslí. Žena je taky matka a nesbírá kuličková pera. Rolf.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký den,jsem v šoku,ráno jsem se ptala dvou maminek,jestli by podpořily kandidaturu p.Fišerové,a oni mně řekly,že je jim to jedno!!!!No jak se ty lidi chtějí mít líp,když nejsou schopný podepsat ani papír,který jim někdo strčí až pod nos,kdo si myslí,že to za ně udělá?!Přestaly se se mnou úplně bavit,jen zarytě hleděly do země.A přitom mají malé děti.To jsem zvědavá,co bude muset přijít,aby to těm lidem přestalo být jedno.Je to hrůza!!!T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, až se něco stane, ony budou první hystericky řvát že jim nejde elektřina, teplá voda a voda vůbec, že hovínka se nesplachují a budou vinu hledat venku, ne u sebe a taky si ani pak sami nedokážou pomoci - improvizovat.

      Vymazat
    2. Zdravím Terezko.
      Víte, sám se přiznám k tomu, že ani já nepůjdu volit. Nevěřím tomu, že by v případě ohrožujících možností Systém volby nezmanipuloval a můj hlas byl použit/zneužit jinak. Nesouhlasím se Systémem jako takovým, takže se nechci vědomě zapojovat do jeho hrátek, což volby rozhodně jsou. Já nevěřím tomu, že volby v podobě, jak je systém nastavil, mohou přispět ke změně o jakou já stojím.
      Nemohu svoje práva a svoji budoucnost a budoucnost dětí vědomě vkládat do ruk někoho, koho znám jenom z upravených a schválených fotek. Svůj život si chci a snažím se řídit sám, nezávisle na zákonodárcích i když je to někdy na hraně toho srandovního zákona a přiznávám, někdy i za. Ale moje svědomí mi říká, že se nedopouštím ničeho špatného, naopak. A stejné svědomí mi říká, že takovýchto voleb se účastnit nemám.
      A ještě jednu věc. Kdyby kdokoliv ke mě přišel se žádostí ať podepíšu něco, v co on věří, budu v nejlepším případě odměřený (a dost možná bych záměrně odpověděl, že mě to nezajímá). Cítil bych se omezován, i kdyby to, co je mi předkládáno k podepsání bylo to nejsprávnější na světě. K podepsání se chci vždy rozhodnout sám.
      Ke všemu, co kdy udělám či neudělám se chci rozhodnout na základě své svobodné vůle a svědomí, nikoliv na nařízeních, zákazech, příkazech, zákonech, vyhláškách atd. atd. To je totiž to, k čemu jsou politické volby. K ničemu jinému. Matěj to tu nedávno krásně vypíchl.
      Takže asi ano, je mi jedno, kdo bude prezidentem. Já žádného prezidenta ani politika k opravdovému životu nepotřebuji. Potřebuji zemědělce, dobrého učitele, mechanika, vědce, ranhojiče, klempíře, elektrikáře, topenáře, ale prezidenta ne.
      Vy ano?

      Vymazat
    3. Ahoj Michale,možná ho potřebuju možná ne,ale řeba se ani nic volit nebude.Těžko říci,co se stane a bude dít...Ale ta žena je mi prostě bližší než kdokoliv z těch ne-Čechů,dvojobčanů,pupkáčů a vochmelků co jsou v nabídce :).A ted nevím,jestli v těch volbách nemám zmatek,ted se bude volit do krajů,nebo kam a tam volit nepůjdu,protože komoušů jsem se navolila dost a dost,když je nikdo nevolil,ted budou mít hlasů dosti.A ten papír,to je stejně jen na podporu toho,aby ta žena mohla vůbec kandidovat a mně se prostě zdá,že ona určitě nebude v bedně každý druhý den,jako ti ostatní,tak jsem se rozhodla jí podporovat.A samozřejmě,že jsem jim nevyhrožovala,že jim zapálím barák,když nepodepíšou :).Všichni by jsme si přáli,aby změna byla rychlá,ale já mám obavu,že rychlá bude v tom,že se propadnem až na dno tý žumpy a pak se ukáže jaký kdo je plavec,když nepůjde spláchnout záchod.Berte to ode mne jen jako ženskou solidaritu.T.

      Vymazat
    4. Terezka..ono to bude i vtom,ze ludia su uz tak znechuteny zo vstkych tych klamstiev a stoho jak to ide dolu vodov ze prestavaju verit absolutne v cokolvek:-( ..Mailo

      Vymazat
    5. Víš Mailo,když já si myslím,že tím,že člověk ignoruje realitu,tím ničeho nedosáhne.Máme tady nějaké podmínky a to je dané.Kdyby se tlesklo a kašlem na ně všichni na ráz...tak to by bylo něco jiného,ale oni jen využívají ve svůj prospěch všechnu tu znechucenost a apatii.T.

      Vymazat
    6. To Mailo:
      Ale o tom to je Mailo. Klepnout lidi budky, člověk má využít každé příležitosti, jež mu dává život, někde se vždy musí začít. Vstaneš a oni tě klepnou, no a co, vstanu znovu a se mnou jich vstane již víc a může se to opakovat vícekrát, to je život, únava není život. Tento systém právě chce, aby lidi byli apatičtí, nepřemýšleli, jen se bavili povrchnostmi, vzdali to. Co pak bude následovat je jasné i Ivče na Mělníku při její návštěvě.

      Vymazat
    7. Iv,Terezka..ano ja suhlasim!Nevravel som ze je to vporiadku!Ak chceme zmenu treba preto nieco robit!Chcel som tym len povedat ze tak to zial je(suhlasim ze to je ich ciel-urobit znas ludi ako v USA:-)..preto sa tie maminky o tej podpore pani Fischerovej ani nebavili!No a preto malo kto zatial uvazuje nad tym ocom sa tu na strankach bavime!Nastastie sa ale pridava stale viac ludi,a oni zacas strhnu davy!Staci ak zacnu premyslat vlastnou hlavou a srdcom..suhlasit nemusia! ..Mailo

      Vymazat
  9. Som Slovak preto do toho nemam moc co hovorit!No z mojho pohladu mate teraz dobreho prezidenta..pana Kalausa.Je jeden z mala co chce vam Cechom ozaj dobre a neboji sa povedat to co je ocividne aj ked to EU nevyhovuje!Neskace ako iny piskaju(EU)!Jasne povedal ze oteplovanie a platenie emisii je podvod tak ako i terazspravne povedal toto... http://orgo-net.blogspot.sk/2012/09/klaus-destrukce-evropske-demokracie-je.html#comment-form ..Mailo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslím si, že Slováci patří do stejné grupy.

      Vymazat
    2. Ano Iv,to ocom on hovori nepozna hranice. ..Mailo

      Vymazat
  10. No a este pre pana Rolfa..kazda zena je ina,a to ze je matka ani to ze je dobra nieje zaruka!Len aby to neskoncilo ako z nasou premierkou pani Radicovou-evidentne dobra zena,simpaticka a rozumna!Na zaciatku skvele ideali!Ale evidentne sa nechala ovplivnit a napriek par vyjadreniam nakoniec nespravila to co bolo spravne,ale viackrat presne opacnu vec-to do coho ju niekto dotlacil(zmenila nazor)!Prisla odnikial,nik ju skoro nepoznal,a pre slovakov nespravila absolutne nic.Tym nechcem povedat ze mam nieco proti pani Fischerovej,ved ju nepoznam a to ani nieje moja vec,len ze premna je clovek hodny prezidenta ten kto pre narod uz aj nieco dobre urobil!A ze Klaus lopol pero?Aspon viete ze to nieje len nafinteny panak z naucenou recov,gestami,a spopod obleku mu netrcia cverny na tahanie!:-) ..Mailo

    OdpovědětVymazat
  11. No,
    myslím Vážení, že by jsme konečně mohlí začít uvažovat nekompromisně tak, že politiky jako
    jev a sociální skupinu naprosto n e p o t ř e b u j e m !!!
    Všichni totiž i ti doposud oslavovaní a tolerovaní, jako třeba například T.G.Masaryk byli manipulátoři. Tedy lze vložit rovnítko mezi výrazy politik a manipulátor. Někdo z nich hned, jinej dřív - nebo později. Žádnýho to neminulo !!!
    My tu jsme proto, abychom rozpoznali a přestali tolerovat jevy, který jednotlivejm lidem i celýmu lidstvu š k o d í !
    Nikdy v novodobý historii na ně nebyl spoleh. A lze si to ověřit velmi dobře a to nejenom na Francii po pádu Bastily. Těch příkladů v již ověřitelný historii (nemyslím tím čerpat informace z globální chronologie Skaligeri - Petávia) jsou desítky, možná stovky. Tak si je prosím projděte, zauvažujte nad nima, než opět začnete předávat svý kompetence jevu, kterej nikdy nefungoval k prospěchu obyčejnejch, mírnejch a mírumilovnejch lidí. Tento jev funguje prostě vždy, n a p r o s t o v ž d y tak, že z např. hodný, empatický, inteligentní Táňi Fišerový se stane nakonec zlá, hloupá a proklínaná T.F.
    Hrozný je, že ona sama si toho ani nikdy možná nevšimne!!! Protože politici jsou a budou vždy extrémě manipulovaní - manipulanti. A to je jev, kterýmu se velmi těžko odolává. Nevystavujte prosím tyto obvykle dobré lidí tomu šílenýmu pokušení. Popleta M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to ani jinak nejde. Podstatou politiky=politika je manipulace. A je jedno, co je to zač, zda národní hrdina nebo pazdrát. Proč? Protože politik dříve či později, ale každopádně vždy, je zmanipulovaný manipulátor. Většinou nevědomě, ale to nic nemění na výsledku - záměru. Celý Systém je pátým kolem u vozu. Bohužel zkrze zmanipulování = odvedení pozornosti člověka jiným směrem, si toho nikdo nevšimne.
      Upečou vám chleba? Opraví střechu? Naučí vaše dítě číst a počítat? Uzdraví vám naraženou ruku? Seženou vám práci? Ne! Dokonce ani nepotrestají zloděje, který vás vykrade, naopak potrestají vás, že jste mu na to nedali tašku! Tak k čemu jsou? Já bych to napsal, ale bylo by to až příliš slangové (i když myslím zcela přesné) a tady se slova nemluví, ale píší. A bez tónu, kterým bych to určitě řekl, by to mohlo někomu připadat i sprosté.
      Svůj osud chci mít ve svých rukou a pokud ho zvrtám, tak si ho zvrtám sám a s celou parádou. I když s tím tady někdo plně nesouhlasí a já to plně respektuji, rozhodně můj osud(nikoliv Osud) nepatří do pazoury nikoho jiného. A budu dělat vše proto, aby tomu tak bylo v čím dál větší míře i za cenu porušování pravidel Systému, pravidel které jsou proti nám.

      Vymazat
    2. Tak mi napdlo po pozreti isteho videa ze nieje podstatny system(celkovo!,nielen polityka)ale podstatny su ludia!Napriek vsetkemu ludia tvorime ten system!Vsetci!A ked sa zmenia ludia(ludstvo ako celok),zmeni sa i ten system sam odseba ako priamy dosledok!Staci sa nebat zmeny(zmenit sam seba),mysliet sam za seba,ale konat pre inych ved oblukom sa nam to vrati!System nebude proti..zmeni sa tiez-lebo my sme system!A nic stym nik nenarobi..ani Merkozi ani nik iny!:-) ..Mailo

      Vymazat
  12. Milý Mailo, tak to je přesné,právě to, že jsme matky dokážeme ze strachu o dítě, o rodinu podlehnout nátlaku a vydírání anevím, čeho všeho. Tohle je prostě práce pro chlapa. . .Mě někdo šáhnou na dítě, tak ho zničím a pokud na to nestačím, tak podlehnu. Mateřská láska je skutečně v tomto případě spíš na závadu. Ale říkam, tady a ted. Bohdá tomu bude v budoucnu jinak. . iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ludske a prirodzene Iva.Ved to je to co na vas zenach milujeme!Na slovensku ak si pametate vladli nalady proti eurovalu(Inak sposob ako zadlzit a potopit i krajiny ktore sa drzia este ako tak nad vodou..a peniaze neostanu v grecku ale idu bankam nemecka,francuzka a anglicka-a Greci ostanu tam kde su-budu si moct po splateni akurat opet poziciavat)!Akurat to zadlzi aj vstkych ostatnych!Pozicky na pozicky..a tie peniaze pritom ani neexistuju!Vizeralo to ze slovensko euroval zablokuje..no vraj dostala pani Radicova telefonat ze ak ho nepodporime stiahne EU investicie,presunie peniaze z bank atd.. Viac niet co dodat!Verim ze keby sa spytala slovakov..povedali by nasr...:-)!Ona vsak myslela materinskym citom.Je to krasne..ale.. ..Mailo

      Vymazat
  13. Víte co, mně to připadá,že tak jak se tady bavíme, nás pár mezi sebou,tak tady vzniká dojem,že tak uvažujou i všichni ostatní.Ale realita je úplně jiná,lidi jsou totálně zabedněný a navíc je jim všechno jedno(teda kromě toho že ted neprodávaj alk,což je podle mne stejně jen zástěrka,aby si nevšimli něčeho podstatnějšího).Taky vím,že za TGM stříleli do hladových lidí a jsou toho kvanta o čem nemám ani páru...Ta ženská vypadá,že je svéprávná a ví co dělá.Nyní je toto relitou a nebudu si nalhávat,že když mi to bude jedno,že se něco samo změní.Prostě momentálně se volí,tak to bude aspon osoba,která mne "něčím" oslovila a na chlapi bych se teda nespolíhala,těch už tam bylo dost a dost a všude možně i nemožně.T.

    OdpovědětVymazat
  14. Vážení,
    velice se omlouvám, za hloupou chybu. V komntáři o T. Fišerový mělo bejt manipulovaní - manipulanty! Popleta Matěj

    OdpovědětVymazat
  15. Ráda bych zde ještě řekla,proč si myslím,že je dobré podpořit p.Fišerovou.Všichni přece víme,jak to v této společnosti chodí,když to neřeknou v bedně,tak to není pravda a je to blbost(plno lidí takto uvažuje).Pokud by p.Fišerová dostala možnost veřejně se v Tv projevit(což by jako kandidátka měla!),určitě by nemluvila o tom,co budeme poslouchat od těch všech ostatních.Třeba dokáže otevřít oči dalším lidem a probudí duši národa,který teda jak víme pěkně chrní(mám za to,že my všichni jsme Ti Blaničtí rytíři,žádný jiný tady nejsou ani odnikud nespadnou).Třeba je toto její poslání,promluvit k národu...Zní to jako báchorka,ale já mám pohádky ráda.A jestli bude prezidentka nebo ne...hlavně,že lidi konečně uslyší něco jinýho než jen ty politický bezduchý žvásty,který nám všem už stejně lezou krkem.T.

    OdpovědětVymazat
  16. Pokračování! http://srdcenoveenergie.blogspot.cz/2012/09/tema-prezidentka-tana-fischerova-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  17. http://www.youtube.com/watch?v=i5F6trJLnxs&feature=related ..Mailo

    OdpovědětVymazat
  18. http://srdcenoveenergie.blogspot.cz/2012/10/aktualne-tana-fischerova-sbirame-podpisy.html

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.