úterý 23. srpna 2011

Důchodová reforma ? p. Drábek

Tento dopis byl dnes zaslán na ministerstvo panu Drábkovi : posta@mpsv.cz Pokud s tím souhlasíte, okopírujte a zašlete svým přátelům a znovu odešlete na uvedenou adresu. Neremcejte jen u piva a nebo doma, ale něco už konečně dělejte, nevidíte jak Vás utahují, nikdo za nás nic neudělá, nebo nemáte rodiče ?! Děkuji Iv.

Vážený pane Drábek,
to co jsem se dočetl v dnešním tisku a přečetl i vaše stránky, kde údajně vysvětlujete situaci je vrchol omezování osobní svobody. Každý občan tohoto státu má právo si vybrat pro sebe tu nejvýhodnější možnost pro své žití. Že chcete pro důchodce zavést platební karty je vrchol zasahování do práv těchto občanů. Jen tyto svobodné možnosti omezujete a vymlouváte se na nějaké šetření, raději se podívejte k sobě do vlády, kolik jste arbitrážemi a jinými prošustrovali peněz. Pravda je tvrdá, komunisti vám předali stát bez dluhů a dnes jsme zadlužení až po krk. Jen mě neříkejte něco o banánech a toaletním papíru!!!! Tímto jste si opravdu celá vláda našlápla ke svému konci, věřil jsem, že bude lépe, ale dnes již vím, že ne, a garantuji Vám, že příští volby pro tuto agresorskou vládu nedopadnou dobře a těším se, jak jednou se budete zodpovídat . Styďte se!!! To jsem byl slušný a neřekl vše, nemám strach, za komunistů jsem taky vydržel a vydržím i vás, protože se musím zuby nehty dožít toho, kdy se budete za dluhy v našem státě zodpovídat, neberte to osobně, vás tam takových je více.
Iv xxxxxx

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.