pátek 17. srpna 2012

UF5-II a jeho cesta mezi lidi

Jsem nesmírně rád, že existují lidé, kteří přes všechny negativní pohledy  si zachovali svou hlavu a než by dlouho na stránkách nějakých fór diskutovali o nemožnosti  této technologie, včetně vybraných odborných slov , jež by měla oslnit laiky a odradit, se nakonec pustili do odzkoušení této úplně nové technologie i směru. Tito lidé potvrzují svou samostatnost a otevřený pohled na svět, i když i hnací pozlátko byla  ta úspora a nebo lepší technické vlastnosti vozidla po montáži zařízení. Oni se vlastně stali nevědomky mým zkušebním týmem, kde jsem nemohl nikterak ovlivňovat jak jejich pohledy na problematiku, tak výsledný faktor, navíc každý z nich má svůj specifický styl jízdy. Tímto bych jim chtěl rovněž poděkovat za jejich poznatky a zkušenosti, kdybych toto vše měl dělat individuálně, ztratil bych tak cca 5. roků jen bádáním nad UF5/II a ještě by to byl jednostranný pohled.
Proto jsem se rovněž rozhodl poskytnout  těm ostatním nahlédnout do zkušeností, které byly vyjádřeny autory zkušebních provozů a zejména přítele Michala, který nenechal ani závit na pokoji na tomto zařízení.

Ahoj Iv,
Vyzkoušel jsem UF5-I i UF5-II. U druhé verze se spotřeba snížila zhruba o 0.5l/100km. Nicméně stále řeším jak vylepšit umístění a upevnit spoje (obojí ještě není zdaleka ideální).
R M

Ja mam Ufko 2 vo
fabii 1,9  Tdi 77kW  PD.  Nemam pal. pocitac ale podla skusenosti setrim
pri ufku z 220nF 100V  na dialnici 0,9 az 1,2 Litra na 100KM! Okrem toho
sa da Na PD i upravit rozvody tak ze usetrite dalsich 0,2- 0,3 L ale
vykon sa posunie priblizne o 200-300 otacok/minuta vyzsie!Takze nastup
toho PD turbo vykonu je trosku neskor!Robi sa to miernym prestavenim
rozvodov!Ja to mam spravene.Da sa to najst na nete ak bude niekto chciet
ale odporucam to dat robit len mechanikovy a len PD!Felicia 1,3 jazdi  z
UFKOM 2 po meste do 7.5 L na 100KM ale predtym som sa pod 8.5 nedostal!
Ma..

Ahoj IV,
funguje to krásně, ale měl bych pár otázek. Všiml jsem si, že nejvíce se UF-ko projeví do 2500 otáček. Potom, zřejmě se zvrůstající potřebou paliva a tím i vzduchu není už tak patrný účinekk.
M.Š.

Ahoj Iv,
zatím testuji UFko-II na autě Renault Scenic II 1,6 s přestavbou na e85. Ujeto prvních 250 km, auto je živější, zpočátku spotřeba o 0,5l vyšší, nyní klesla na původní. Musím se s tím naučit jezdit.
VV.

Vyrobil jsem Ufko 1 i Ufko 2 ,Uf1 do slabšího vozu obsah 1,1 Fiat Punto,výkon motoru se znatelně zvýšil i spotřeba šla o pár decilitru dolu,vyzkoušeno i mou drahou  polovičkou s uspěchem UF2 testuji na Suzuki SX4 1,6 obsah, motor znatelně lepší výkon, spotřeba se zatím o moc nesnížila ale jak píšu zatím testuju.
Lis.

Dobrý deň,

pred časom som si vyskúšal UF5-I a následne aj UF5-II na svojom Cliu, z výsledku som bol veľmi prekvapený. Napísal som vtedy aj komentár, všetko mi fungovalo presne ako ste popisoval.
P.Š.

Uf jsme testovali na oktávce 1.9TDI která i bez Ufka měla krásnou spotřebu bez Ufka pod 5(cca 4.8) na 100km teď má aktuální 4,3 což vcelku ujde. Taky je to o tom umu a klidné noze..
V.Č.

Dobrou zkušenost mám s první verzí (piezo),jezdím na něj stále v 1.9 TDI.
L.M.

….UF5 II, které požívám cca měsíc, a jsem s ním velmi spkojen…..
I.H.

Ve svém automobilu Renault Mégane sedan, 1,5 dCi (diesel) z r. 2007, mám několik "vychytávek" ke snížení spotřeby (finské křemíkové aditivum v motorovém oleji ke snížení tření a chiptunning) a nově i skvělé UF5-II umístěné v sacím potrubí tesně před vzduchovým fitrem.
Po implementaci UF5-II se letní spotřeba při stejném stylu jízdy pohybuje v rozmezí 3,5 až 3,7 což je naprosto neuvěřitelné.
P.P.

Psal jsem, vždy se musíte rozhodnout zda jezdit na spoření a nebo si vychutnávat lepší jízdní vlastnosti, něco za něco.
Omlouvám se, že jsem všechny popisy neuvedl, ani někde celé znění, má to svůj důvod, ale všechny podklady těchto lidí   mně ušetřily mnoho času a podařilo se tak poskládat lepší mozaiku, co mělo za následek, že těmto všem, jsem pak poslal to poslední vylepšení, k němuž jsem došel hlavně pomocí jejich postřehů z provozu. Při provozu se objevují i jiné anomálie, ale zatím pro nekomplexnost nebudu uvádět. Upozorňuji, že ti, co nepodali své pravdivé zkušenosti (poznám to na 100honů) z prvních prototypů, poslední úpravu nepošlu – nic není jen tak, vše má svůj důvod i záměr, hlavně na těchto stránkách.  
P.S. To nejhlavnější je  poslední příspěvek od P.P. - hodně důležitý !! 

A ještě jeden důležitý postřeh k základní verzi: ..
u aut s přebytkem výkonu na svojí váhu, což PDčka jsou, se neprojevují všechy zde popisované efekty.Ještě jednou díky a s pozdravem Radek D.

Aktualizováno 20.8.2012 
Děkuji panu ing P.P., že ještě podal dodatečné informace o křemíkovém aditivu, pro motoristy dost dobré informace:

Křemíkové přísady se u nás dají sehnat, ale není to nic levného. Existuje jeden dovozce a několik prodejců.

Aplikace přísady není úplně jednoduchá, nejdříve potřeba aplikovat "proplach motoru", najet cca 200 km, pak udělat výměnu oleje, filtru atd. Až potom je možné aplikovat "ošetření motoru", při čemž je velmi důležitý vlastní postup aplikování.

Podívejte se na následující odkaz - na poslední 3 produkty dole



Přípravek je odlišný pro benzínové a dieslové motory a taky záleží na objemu olejové náplně daného vozidla.

Úspěšná aplikace uvedeného přípravku je však složitější než se uvádí v návodu dodavatele. Předpokládám, že jste si na stránkách "RVS" nastudovali princip fungování - někde tam mají i animaci. Vyrovnání povrchových nerovností na třecích plochách, nárůst vrstvy tak, že vymezí vůle a vytvoření sklovitého povlaku s nízkým součinitelem tření.

Ještě přidávám další poznatek z UF5-II, když je naftový motor v nižších otáčkách a v záběru, tak je okamžitá spotřeba vyšší než bez Ufka, celkově je spotřeba nižší( UFko nabíhá cca od 2000 ot- Iv). Přisuzuji to zmenšení průřezu sacího potrubí, nedostatek vzduchu kompenzuje řídící jednotka bohatostí směsi. Ještě jsem to nezkoušel při delší jízdě po dálnici "na plný plyn", to moji teorii potvrdí nebo ne.

P.P.
Aktualizováno 19.9.2012

  Dobrý den Iv,

tak můžu konečně napsat nějaké nové poznatky s UF5/II. Zkouším to já a kamarád, co dělá do aut a se svým najel už tolik, že pozná každý rozdíl :)

Já si dal do auta jednu spirálku, ale poněkud delší. Dělal jsem ji z 1,5 metrovýho drátu. Posunul se mě záběr až ke 3000 otáček a tedy spokojenost. Pro sichr jsem obalil sací rouru kolem očka/kondíku alobalem. Jen to hůř startuje. Připisuji to tomu, že energie se vyvíjí stále (*ano, v menším, ale vyvíjí a nahromadí se v potrubí) a při startu je toho tam holt asi víc. Přece jen je to stále benziňák. Mám to i na plyn, a funguje to samozřejmě na obé. Ale s benzínem je to prostě raketa. Jako by malinký turbo :D

    Kamarád už jednu měl a že teda zkusí dvě. Tak jsme je tam dali. Bez izolace, on byl nedočkavý a že má starou hajtru (Renault Sceanic). Přijel za 14 dní, nadšenej, tahá to furt (na trojku klidně do 5000 otáček) a to se mu ještě nikdy nepodařilo. Jezdí teda na zemní plyn, se kterým má auto menší výkon (jako LPG). Za další týden volá, že mu to blbne, jakoby nepravidelně zakucká, propad otáček... Zjistil, že je vadná cívka(* cívka již byla asi chycená a při větším rozměru tohoto zařízení dochází k ovlivnění, ať trochu zkrátí). Prý asi přepólovaná. Posílá ji na expertízu ke kamarádovi, co dělá pro ……… . Sám na to čuměl, jak se toto může stát. Ale jemu neřekl nic, aby nebyl ovlivněn. A taky proto, že je to vědeckej materialista jako prase(* ať mu nic neříká, nechte jej v nevědomosti, ztráta času, ještě by to s ním seklo).

    Další poznatek je, že auta jedou tišeji, klidnější chod a kolega, když vyndal spirálky (nechal je v kufru), tak auto i tak líp jede(* ano, má to setrvačnost a pokud má nádrž u kufru, Ufko to stále ovlivňuje), ale je v něm blbě tchyni(* ano, tchyně pravděpodobně trpí nějakou chorobou-cukrovka? Po pár jízdách s odpočinkem se organismus upraví sám). Koukal se i do válců a na svíčky a prý je to čistý, bez karbonu :O



    Těšim se na další zlepšováky. Jestli se něco objeví, hned to prubnu. S UF budem ještě laborovat do délky, zakroucením podle sací trubice atd...



     S pozdravem / Mit freundlichen Grüßen / Best regards

Michal Š.
* doplněk od Iv


Dobrý deň


ďakujem, že existuje Váš blog. Postavil som si UF5-II, podľa Vášho návodu.
Perfektne to funguje. Mám dieslový motor 1,6 ccm 80kW. Predtým som mával spotrebu v priemere 5,6l/100km.
Po prvej spotrebovanej nádrži klesla na 5,4l/100km a po ďalšej dokonca na 5,3l/100km. Pri poslednom meraní som absolvoval 2 hodiny jazdy v kolóne rýchlosťou 20-30 km/hod. Očakával som spotrebu aspoň 6 l/100 km, na moje milé prekvapenie to bolo len 5,38 l/100km. Vyzerá to , že spotreba stále klesá. 
S pozdravom
M.R.

Predvcerom som absolvoval aj ja tu emisnu kontrolu, pricom  UF-ko som ponechal v aute. Prekvapili ma vysledky. Ako som uz pisal, kolega bol tiez na emisnej a spominal mi, ze mu namerali nizsie emisie.   Ale netusil som, ze to moze byt az taky velky rozdiel. Tu su cisla :



Posledna kontrola :

Volnobezne otacky: 750    Obsah CO: 0.04%

Obsah HC            :    33 ppm

Zvysene otacky     : 2620  Obsah CO : 0.04% 





Aktualna kontrola s UF-kom :

Volnobezne otacky: 750    Obsah CO: 0.004%

Obsah HC            :  13 ppm

Zvysene otacky     : 2690  Obsah CO : 0.007% 



 

Teda 6 az 10 krat mensi obsah CO s UF-kom.  A to moje Clio nie je ziadny mladik, uz bude mat 13 rokov.

Pavol

19.11.2012
 
Zdravím všechny příznivce UFka,  své zkušenosti jsem v této diskusi  publikoval 30.8.2012. vnější spirála Ufka měla takový průměr, jako je vnitřní průměr hadice sání a aby v ní tudíž držela sama o sobě ? To znamená, že by ji vzduch neobtékal ze všech stran, ale vlastně pouze procházel z její vnitřní strany. Mám to tak vyrobené a odpadá tím problém s uchycováním Ufka nějakým přivazováním, vrtáním dírek do hadice a podobně, prostě tam drží sama. A ptám se jen z toho důvodu, zdali to nějak neomezuje jeho výkon. Pokud to tak může být, budiž to návod pro další zájemce jak UFko jednoduše uchytit v sání. Pak bych se ještě zeptal, zdali by se nezlepšil výkon, kdyby se spirála udělala hodně hustá, to znamená, že bych použil třeba dva metry drátu místo jednoho? Poslední můj příspěvek je ten, že součástky připájím ke kondenzátoru a ty pak ke spirále. Potom je celé zaliji tavným lepidlem pomocí lepící pistole (dám tam poměrně dost lepidla), následně přetáhnu smršťovací bužírkou, celé zahřeji horkovzdušnou pistolí až se bužírka stáhne, lepidlo uvnitř se roztaví a začne vylézat ven, pak už se jen dotvaruje kolem vývodů cívky, nechá ztuhnout a je hotovo. Z toho se určitě nic neuklepe. Pro ilustraci přikládám pár fotografií.
Pokud by byly moje rady někomu užitečné a potřeboval by ještě nějaké podrobnosti může mi napsat na opsous@volny.cz
Zdravím Kříža

Dal jsem jen jednu hlavní fotku – šetřím místem.
Další Vaše vylepšení jsou opravdu jen na Vás, nemohu se časově zabývat jen tímto zařízením, je toho tolik a chci informovat i o jiných věcech. Je to jen a jen na Vás a hlavně si mezi sebou hlídejte podvodníky, co by rádi chtěli zbohatnout a na „kecy“ neberte zřetel.



26. listopadu 2012 15:05
Zdravim Iv.
Chem vam napisat svoje skusenosti s UF5-2.
V aute ho mam asi 2 mesiace a auto ide tak,ako som ocakaval.Tyzden pred STK som ufko zo sania vybral,ale ucinok este trval asi 4 dni,akoby som ho ani nevybral.Az v den STK som pocitil,ze sa motor vratil do normalneho chodu,auto bolo o poznanie lenivsie.Po STK auto vzala manzelka a po odstaveni auta sa ma pyta,co je s autom,ze akosi lenivo taha.Tak som jej povedal,ze ufko je vonku.Za dva dni potom,som ho vlozil nazad do sania,presne do miesta,kde malo najlepsi ucinok,ale manzelka o tom nevedela.Ked si zasa zobrala auto prisla potom vyskerena,ze urcite som dal ufko do auta,lebo uz zasa taha ako dive.

Pekny den Palo.

Tak jsem také sestrojil spořič UF 5 II. Použil jsem ale větší kondenzátor 680 uF/250 V, odpor 100 k.Spoje jsem letoval technickým stříbrem ( je pevnější). Namontoval jsem jej do Renaultu Megane I (1,4), kterým jezdí můj syn.Tři dny to nekomentoval a další den měl oči navrch hlavy co jsem mu tam dal. Potřeboval do kopce víc akcelerovat a motor mu vystřelil do otáček jako raketa.Přitom mu údajně zhasla všechna světla. Po ubrání plynu se zase vše srovnalo do normálu.Od té doby prý vůz neskutečně při rozjezdech akceleruje.Spotřebu prý má také o dost menší, ale nemá jak ji změřit. Když jsem s ním jel já, skutečně je vůz jiný, zatáčky projíždí na 4. rychl. stupeň a táhne jako nafťák.
  Nyní sestrojím ještě jen spořič stejný a dám jej do Renaulu Megane III (1,6), kde je palubní počítač. Tak budu mít možnost je srovnat.Pak dám vědět.
  Přeju všem zde hezké prožití Vánočních svátků.
  S pozdravem Suchý



vyzkoušel jsem už uf5 i uf5-2 ve ford focus 1,8 benzín. úspora je různá dle stylu jízdy a benzínu cca 0,5-1,3l.
měřeno natankováním nádrže.
nedělal jsem žádné úpravy v sání a namontoval do kolena pod filtrem vzduchu. kondenzátor 560m/200V
přichycen v potrubí stahovací páskou, očko přilepeno ke kondenzátoru tavící pistolí..
vítězslav


Dobrý den,zdravím pane.20.2.2013

Nevím jestli se ještě zabýváte vaším zařízením UF-5.Mám tu čest toto zařízení první generace používat ve svém voze již téměř jeden rok.Zařízení funguje bez problémů celou dobu a spoří palivo až se z něj kouří.Nebo spíše naopak kouří se méně!Po posledním měření emisí jsem zjistil,že nejenom toto zařízení snižuje spotřebu,ale i snižuje emise a to dost podstatně.Dovoluji si vám zaslat v příloze dva protokoly z měření emisí s odstupem dvou let.Jeden je s nenamontovaným UF-5(rok 2011) a druhý/rok 2013) je s namontovaným UF-5.Pokuď budete chtít,tak tyto protokoly můžete zveřejnit na podporu vašich tvrzení (Děkuji, ale v rámci ochrany  osobních údajů nezveřejním- bohužel zkušenosti) .Jinak dodatečně ještě jednou děkuji za vámi zveřejněné informace a návod k UF-5.UF-5II jsem si sestrojil také i s vámi dodatečně poskytnutou úpravou,bohužel se větší úspora již neprojevila,tak jsem UF-5 první generace vrátil zpět a užívám si získaných úspor na palivu.Zřejmě jsem někde udělal chybu v konstrukci UF-5II,ale nechtěl jsem vás zatěžovat zbytečnýma otázkama.Držím palce ve vaší další tvůrčí práci.

Zdraví Luboš.

Zdravím Iv. 5.4.2013

Mám UF5 namontované cca 2 roky na Felicii 1,3, benzin, najeto přes 200k km.

Převážně jezdím v městském provoze (víceméně "couračky") a palubní počítač ukazuje hodnoty v průměru prakticky stejné, jako když počítám množtví benzínu/ujeté km, za delší období.
Jezdím tedy "s lehkou nožkou" a často bývám oblíbeným vedoucím kdejaké kolony, prostě nespěchám.
Po namontování UF5 do sání a kolem sací hadice je přidáno několik neodimů, bylo znát, že motor je poněkud "dravější" zejména tedy v nízkých otáčkách, čehož využívám a tím tedy spořím.
V letním období, byla spotřeba v městských couračkách cca 5,4l/100km, při jízdě po dálnici asi o litr méně. V zimním, mrazivém období, ve městě to stoupne k 7l/100km (je to prakticky stále se studeným motorem).
Letos v únoru jsem si to znovu ověřil, když jsem UF5 musel vymontovat, auto nešlo natočit a já nevěděl co s ním kdo bude provádět, tak jsem to preventivně vymontoval, (to bylo před víkendem, přes víkend naštěstí teploty vystoupaly nad nulu, a dnes vím, že to byl zamrzlý přívod paliva).
Jenže UF5 jsem hned nevrátil zpět a tak jsem si připoměl, že spotřeba v mrazech, po městě může být téměř 9L/100km a línější auto.
UF5 jsem vrátil před delší jízdou, převážně po dálnici, byly výborné podmínky a asi i vítr v zádech, protože spotřeba klesla na neuvěřitelné 4l/100.
Aktuelní průměr je momentálně na cca 5,5l/100 v městském režimu, popojíždění, prakticky stále studený motor.



Ahoj Iv, 22.5.2013
četl jsem na vašem blogu o ošetření motorů kovokeramikou firmy RVSSPEED. 
Dá se koupit levněji Ceramizer u této firmy:http://www.ceramizer-cz.cz/   , http://www.ceramizer.com/cz/content1
Zkoušel jsem to před třemi léty u Opla Agily 1,0. Spotřeba menší a motor byl tišší.
S pozdravem Vladimír

27 komentářů:

  1. Ďakujem za tento článok.Píšete že nás nemôžete ovplyvňovať...Čo sa týka UFka tak nie(každý máme to svoje...),ale ináč mňa osobne ste ovplyvnili veľmi.Otvorili ste mi oči uistili v tom že aj obyčajný človek môže žiť naplno.Prinútili ste ma premýšľať a nie len nad technickými problémami.Ďakujem Vám za e-mail.Ďakujem za to že ste.Ďakujem za Všetkých na tomto fóre.A neprajníkov...tých nech bere čert!Prajem Všetkým pekný deň!burlak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a víte, že mám nejradši právě jak píšete ty Obyčejný Lidi, kteří se chovají dle jistých pravidel morálky a neřekl bych obyčejných, myslím, že ti jsou s Univerzem spjati nejvíce a taky nejvíce dělaj, nepřemýšlí jak koho obrat, ale jak uživit rodinu.

      Vymazat
  2. Chvíli jsem hledal něco o křemíkových aditivech do oleje a ani jeden pozitivní komentář na fórech. V nabídce je tu snad jen jeden jediný výrobek (švýcarský).
    Funkce tohoto aditiva má prý být taková, že "přebrousí" motor a vymezí vůle.
    Osobně nevím, co si o tom myslet. Většinou, když něco na netu nenajdu, zavání to nějakým ututláváním a to už mě pak začíná vážně zajímat. :-D
    Pokud tu P.P. dá nějaké bližší informace, byl bych rád.

    OdpovědětVymazat
  3. to Michal:
    Na fóra bych se moc nespoléhal, ty jsou až někde na desáté koleji a většinou končí na slepé, jelikož jsou často tato uměle manipulována jistými "konoupky". Dotaz jsem již poslal, tak se určitě dozvíme něco seriózního a z praxe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teflonove aditiva do oleja...Pouziva sa to hlavne ked zere motor moc oleja a dymi!Lepsie utesnia a vyhladia valce takze motor ide lepsie co moze znizit i spotrebu avsak nic preborne!Opet kapka ku kapke!Pouziva to dokonca i americke vojsko!Brat to skusal a funguje(mensia dymivost a trenie-auto stichlo a netraslo tolko motor). ..Mailo

      Vymazat
    2. Jenže na co jiného se spoléhat? Snad ne na sci-fi povídání na etiketě od výrobce? :-D
      Nejlepší je dlouhodobá osobní zkušenost někoho, koho člověk zná. Tedy pokud nemám několik motorů na pokusnictví, což nemám.
      Na forech jsem našel samé negativní věci včetně několika zadřených motorů, často na šálách na klice. Otázkou ovšem je, zda by k tomu zadření bez aditiv nedošlo ještě dříve, že?
      S tím výbrusem motoru nevím, přijde mi to jako blábol. To by si nikdo nelazl. Pokud by to ovšem fungovalo nějak na molekulární úrovni - navázání několika vrstev jednotlivých molekul na kovový podklad, něco jako teflon, jenže by to vytvořilo daleko odolnější vrstvu proti otěru a snížilo tření, pak by to bylo zajímavé a bylo by i jasné, proč se to moc na trhu neukazuje. Uměl bych si to představit i třeba na pánvi v kuchyni :-)
      A právě, že jsem nenašel žádné kloudné informace a v nabídkách toto chybí, mě láká.
      Uvidíme, zda se P.P. ozve.

      Vymazat
    3. Pánové, ale nemám na mysli vůbec nějaké mazání, to ponechme stranou, uvidíme.

      Vymazat
    4. Však já tajně doufal, že se to nebude týkat tření, ale něčeho jiného. On ten křemík, je liška podšitá, ne nadarmo byl hlavní surovinou pro výrobu například krystalů z křemičitého skla např. u pyramid (ale i materiálu použitého přímo na stavbu pyramid), ale dalšího, zde na blogu v jiných článcích probíraného. :-)

      Vymazat
    5. Michal niekde najdes na nete clanky i vysvetlenie otom ze v Cheopsovej robili vodik a potom jeho frejvencie pouzivali na vyrobu energie piezo javom v kremiku v tych stenach-co malo za nasledok el energiu na vrchu.No a formou rezonancie ju potom distribuovali.Ale to uz do tohto clanku nepatri... ..Mailo

      Vymazat
    6. Takze ako sme hororili!Teflonove aditivum znizi trenie a spotrebu oleja,a tym trosku i spotrebu.Vyvinuli to pre vojsko povodne pre auta ktore operuju napriklad v pusti!No a kedze nasavaju i piesok,valce piesty a kruzky sa viac deru a maju ryhy a tak sa motor skor znici!Preto vyvynuli teflon a zacali ho tam pridavat aby sa tie ryhy zacelili teflonom a oni nemuseli tak casto opravovat pri vojenskych operaciach.Teflon je teplu dobre odolny,dobre klze,a zostane tam aj po opetovnej vymene oleja.Na forach hovoria ze to nefunguje-problem je ze tym chcu zachranit vylagrovane motori ale to nejde!Vtedy uz je nutna oprava a nic ine nepomoze!Teflon sa pouziva ked vam motor zerie trochu viac oleja alebo maju valce trosku mensie tlaky pripadne pre trvale stazene podmienky!Samotne aditivum je myslim nanotechnologia.Teflon je tiez napriklad na zehlickach! Mudri som zas jak Salamunou zadok,tak uz radsej cusim!:-) ..Mailo

      Vymazat
    7. no,možná pokud by byl ve formě koloidního roztoku-tak snad .....a když tomu přidáme poznatek (co uvedl Michal-piezo,pyramidy),tak jsme opět o kousek dál.Pokud by tam ten křemen způsoboval mou představu(né zrovna snížení tření),tak bych ho i nalil do palivové nádrže !
      ale jinak jak ho zatím známe ze školních lavic,tak tomu moc nevěřím
      NEŘÍKEJ HOP DOKUD JSI NEPŘESKOČIL
      živočich

      Vymazat
  4. Pro Iv:
    Budu střílet od boku, takže se optám. Může to propírané křemíkové aditivum mít něco společného s podzemními místnostmi pod některými z pyramid, místnostmi, jež byly celé obloženy z tisíců namodralých keramických destiček a měly tuším při specifické zvukové frekvenci podivuhodné účinky na dvojice lidí (muž a žena), kteří se v těchto místnostech nacházeli?

    Jinak za mne, koukal jsem na stránky distributorů Si aditiva a je to opravdu ranec. V mém případě, kdy auto v hodnotě několika desítek tisíc, si těžko umím představit, že do něj investuji 20 a více tisíc za ošetření motoru, převodovky a diferenciálů.
    Taky mi není zcela jasné na základě čeho, ty látky poznají, jak velkou vrstvu na kovovém materiálu mají vytvořit. Distributor uvádí, že se vytvoří vrstva od několika mikronů až po 1,5mm!!! Je mnoho pohyblivých součástek (vlastně všechny), které už od výrobce mají předepsanou vůli a je třeba jí dodržet. Kupříkladu při výměně ložisek na předlohovém hřídeli v převodovce stačí, aby v novém ložisku byla menší vůle a přes hukot nebude slyšet ani motor a po pár kilometrech se to celé rozpadne. Též vůle v kritických místech jako jsou šály na klice, ojnicích, čepech válců, ale i mezi válcem a pístem jsou velice důležité kvůli tepelné roztažnosti materiálů a tím pádem zabránění zadření motoru po jeho zahřátí.
    Celé mě to velice zajímá, ale v tomto případě mi stále před očima vyvstává nenápadný vykřičník - důvěřuj, ale prověřuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Michal:
      Neříkám, aby jste si lili do motoru křemíkové aditivum, jen jsem chtěl poukázat na souvislosti s naším Ufkem a křemíkem při rozkmitání (pracovním režimu) motoru, a tuto vlastnost používali starověké civilizace i u pyramid. Viz film „Okem Hora“. Šlo jen o možný poznatek, dál bych to zatím neřešil.

      Vymazat
    2. Však kvůli tomu Ufku jsem tam zmínil ženu a muže :-D
      A ano bylo to z toho pořadu. Jen jsem tam nedokázal nikam zařadit ty nádoby v místnostech.

      Vymazat
    3. Nejsem nijak zainteresovaný na produktech RVS, jen ho mám 4 roky v motoru s výsledky popsanými výše. Aplikovat stačí proplach a ošetření motoru (491 + 5668 Kč), u nového motoru stačí jen poloviční dávka ošetření (2834,-), další produkty jsou na zvážení - ostatně jako všechno co v životě děláme. Záleží jen na vlastním úsudku a schopnosti odfiltrovat nesmysly, které se na nás valí ze všech stran. Povrchnost a nekompetentnost je pro lidstvo zničující.

      Vymazat
  5. Michal..vo valcoch stieracie kruzky zotru vsetko co je navyse a vzapeti pri vybuchu posobenim tepla to co zostane zosklovatie.(inde nieje dostatocna teplota)Podla isteho pana ktory hovoril otom vodiku nadoby v tvare vázy sluzili na zmenu respektive vytvaranie frekvencie.Podla velkosti a tvaru(preto ich bolo v okoli piramid tak vela). ..Mailo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inak dobre skusenosti su z XERAMIC. ..Mailo

      Vymazat
  6. Napadl mě si myslím zajímavý dotaz: Pokud na výrobu UFka vezmu už nějaké staré součástky vytáhnuté z nějakého spotřebiče o kterých se neví jestli jsou ještě funkční a pak jen změřím některé jejich elektrické vlastnosti a zjistím, že fungují. Tak je jisté, že to bude fungovat taky na tu volnou energii nebo co to vůbec je? Jde mi o to, jak jste říkal, že to pracuje na jiném principu než elektřina, jestli se využívají elektrické vlastnosti. Děkuji, Igi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snažit Vám odpovědět tak, aby jste více přemýšlel. Kdyby jste byl vidící aury, budete pozorovat u vodičů, vnichž prochází el. proud "světelnou" spirálu, točící se podél celého vodiče, u odporu také, ale s menší rychlostí rotace než u vodiče a u kondenzátoru stacionární kouli a aby se to sladilo energeticky, jsou tyto části jako podpůrné, ale ohmické zákony zde neplatí.

      Vymazat
  7. Dobrý den,
    rád bych abyste zde vysvětlil princip fungování UF5, protože takto to na mě dělá dojem, že si z lidí děláte srandu a doma se chechtáte všem, kteří to tady rozebírají a zjišťují, "že jim to žere míň". Přeci jen motor funguje na nějakých fyzikálních zákonech a velice pochybuji, že "využitím aury" motoru mu snížím spotřebu. To je opravdu z říše pohádek. Mám zkušenost s vodíkovým vyvíječem, u kterého je princip jasný. Ale tohle? Kus drátu s repráčkem a jedním odporem sníží spotřebu? Chachá, to je šaškárna.
    Takže očekávám vysvětlení principu a ne nějaké vytáčky "že by to spousta lidí nepobrala". Pokud se považujete za seriózního, vysvětlíte to, i když by to někdo nepobral.
    Karel

    OdpovědětVymazat
  8. A jsem zvědavý, jestli můj dotaz a komentář projdou "schválením" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Karel
      Máte právo na Váš názor a pokud je veden slušně, nevidím důvod neotisknout. Váš pohled na celou záležitost je takový, jak jste se vyjádřil, pohybujete se jen v základech fyziky odklepnuté stávajícím vědeckým establishmentem a podle Vašeho postoje by bylo vysvětlování zbytečné, máte co dohánět.
      Nejsem vůbec povinen v tomto případě Vám něco vysvětlovat, u Vás ztráta času, prostě to nedělejte, nikdo Vám nic nevnucuje, jste prostě BOREC a ti ostatní jsou hloupí, včetně mne. Celé Vaše úvahy jsou interperentní. Příště opravdu tento sloh, arogantní, urážlivý postoj a vyjadřování už neprojde, nejsem Váš podřízený a nikdy se tak také nebudu chovat.

      Vymazat
  9. vzkaz od P.P.
    Zdravím čtenáře všech blogů spravovaných Iv, přeji vám pohodu do roku 2013. Na cestách vás poznávám podle úsměvu na tváři při používání "ufka" a dalších udělátek. Vše dobré přeji Karlovi i jemu podobným, s nadějí že se někdy naučí chovat a vyjadřovat.

    Stál u cesty starý dub,
    tisíc let pozoroval okolí.
    Byl to poutník co nechodí,
    přesto věděl a znal ...

    Dnes je pokácen,
    jako pravda v této zemi.
    Pařez ale zůstal,
    konec to ještě není!

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den...
    Vážení, poprosím Vás o kontakt na někoho kdo toto zařízení vyrábí v Ostravě nebo v blízkém okolí, bohužel nemám zkušenosti v oboro elektro ani jinou možnost jak bych si toto UF5-II sám vyrobil nebo nechal vyrobit, ale velmi rád bych to chtěl vyzkoušet ve svém autě....
    Děkuji za odpověď i za Vaše velmi podnětné stránky mějte se krásně !!!

    brahman.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den Iv, tak jsem vyhodnotil zimní provoz s UF5-II. Zimní pneu v období 25.10.12-10.4.13 a spotřeba nafty u 1,5 dCi byla 4,194 litrů na 100 km. Celkem najeto přes 9 tis. km
    P.P

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím vás Ivane. Mám málo informací o energii, kterou zařízení využívá. Napadá mě jen, zda má význam na vývody z cívky připojit navíc hodinový křišťál, nebo opravdový křišťál s nalepenými elektrodami. Můžete mi napsat na ok2zas,seznam,cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to odzkoušená technologie, ovšem pokusům Vám nebráním, tak jak já jsem nebránil sobě. Nemám vyzkoušeno.Vyzkoušet!!!!!!! Toto nakonec ve vylepšeném Ufku nahradil kondenzátor, ten zvětšuje energetické pole ještě lépe.

      Vymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.