pondělí 19. března 2012

Upozornění

Dnes nastala velmi zajímavá věc. Měl jsem divný pocit, neklid a tak jsem zabrouzdal do svého programu Astro, abych se podíval pro zajímavost, co nám říkají hvězdičky. No koukal jsem . V zápětí mně přišel mail od Mata, který mne upozorňoval na toto video.
Je to dost „náhod“ najednou. Lepší je být vždy připraven, i když se nemusí nic stát, ale máte vždy výhodu, pak psychika hraje velmi důležitou roli.
Tato zpráva byla zaslána všem médiím s upozorněním, že všichni co žijí v blízkosti seismických  zón, by měli být na tuto možnost upozorněni a chránit se před možným nejsilnějším zemětřesením. Popisuje se, že nejsilnější zemětřesení  by mělo proběhnout 22.3.2012 v 4:58 UTC( na SEČ by to mělo být +2, tedy 6:58). Očekává se, že zemská osa by se měla posunout o 5 a více palců a to v období, kdy Země bude procházet rychlostí 66 000 mil/hod. přes gravitační žleb, spojující Slunce a  přicházející objekt o velké hmotnosti (HMO).
Nejsem zastáncem nějakých poplašných zpráv, ale tím jsem si splnil povinnost předání informace, kterou mám, jiným lidem. Uvidíme. Projevit by se to mělo i v oblastech politických, finančních, no Sluneční portál má našlápnuto už dost dlouho.
Ostatní máte pod videem na YouTube.

Aktualizace 22.3.2012 18:30 SEČ


Tak  jsem dnes zjišťoval, co se dálo ve světě, hlavně okolo zemětřesení - sdělovačky Vám to neřeknou. Zde máte seznam:









5 komentářů:

  1. Beriem na vedomie, len treba prepísať to UTC, na normálny čas, ktorý máme tu všetci na hodinkách. Takže ráno cca dve minúty pred piatou to môže prísť? Rozumiem tomu dobre? H16

    OdpovědětVymazat
  2. Čtvrtek 22.března 2012 je "podezřelým" dnem i podle jiných zdrojů - viz např. Jiné stránky: http://www.jinestranky.cz/clanky/2012---rok-transformace/nibiru--planeta-x--kometa-elenin-a-honda.html
    Odstavec "Informace kolem Elenin" ukazuje tuto linii: Průlet komety Elenin - zemětřesení - přepólování planety Země.

    OdpovědětVymazat
  3. prepolovani ma uz pry zpozdeni,pomalu se oslabuje magneticke pole,takze by mohlo prijit,ale az takhle rychle? Pata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se dnes chvělo 17km od Brna. Sice "jen" 2,0, ale není to tam úplně běžné.

      Vymazat
  4. Mno nejsilnější zemětřesení bylo v tomto období v Mexiku a to 20. března souvisí to s cyklem 188+- pár dní.. našel jsem velice zajímavý článek že tady toto zemětřesení o síle MAG 7.4 bylo předvídáno a byla to zkouška(mělo přijít 20 ve 12hod a přišlo ve 12:02a mělo mít mag. 7,9)..ale co je na tom pravdy nevím..ale potvrzovalo by to teorii HAARP, docela je to až zneklidňující.. a mimo to teď je v Mexiku papež..
    zdroj o letácích které byly prý po celém Mexiku už od února..
    http://plejadane.blogspot.com/2012/03/zemetrasenie-z-2032012-v-mexiku-o-sile.html

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.