úterý 8. listopadu 2022

Lži o klimatu a boji s ním

 

Lži o klimatu a boji s ním

    Ochrana životního prostředí se stala ústředním tématem všech obchodníků se strachem, politiků profitujících na úmyslně vytvořené hysterii, byznysmenů vydělávající vždy a za každou cenu a ekofanatiků věřících v potřebu právě nyní zachránit planetu. I přes odpor řady významných odborníků tvrdících, že žádné významné oteplení planety neprobíhá a CO2 rozhodně Zemi neškodí, si z tématu klimatické krize udělali výše uvedené skupiny zlatý důl a zároveň ho zneužívají k naplňování dalších plánů, jakými jsou deratizace planety od ,,podřadných a nepotřebných“ lidí, ovládnutí zbytku z těch, co tu zbydou a přežijí vakcinační lavinu, a to i za cenu jejich ožebračení. Přidal se i neskutečně aktivní hlupák Fiala a slíbil za Českou republiku snížení hladiny metanu o 30% . Protože u nás nemáme rozmrzající permafrost, znamená to omezení chovu domácích zvířat a po pořádném vymrznutí by nás tak čekalo i vyhladovění a konec živočišných farem. Demence naší vlády už je nejen strašidelná, ale i životně nebezpečná.

Při uvědomění si skutečnosti, kterou je množství CO2 vrženého jedním jediným ,,odplivnutím“ si některé ze známých činných sopek a výrazně převyšující to, co vyprodukovaly všechny automobilové spalovací motory od svého vzniku až po současnost, přičemž takových explozí je v průběhu desetiletí několik, nám musí být jasné, jaká komedie se kolem nás odehrává. Také tvrzení o tom, že Amazonský prales je plícemi celé Země, lze považovat za lež. Jde o víceméně uzavřený biotop, který si sám díky tlení a zvěři produkuje přesně tolik všeho potřebného včetně CO2, kolik toho spotřebuje ke své existenci. Dále tu máme tvrzení o tajících ledovcích. Změny jejich objemů a rozlohy se však dějí naprosto přirozeně a oscilace oběma směry je naprosto běžná. Vzpomeňme na zelené Grónsko v době plaveb Vikingů do Severní Ameriky, také na doby, kdy bylo celoročně pod ledem. Rozhodně tyto stavy neovlivňovali lidé a jejich vozidla. Stejně jako nyní. S výjimkou nevhodného nakládání s odpady, které lze považovat za základ znečišťování planety, si tato se zbývajícími jevy dokáže poradit. Samozřejmě ji ohrožuje chemie obsažená v hnojivech, nevhodné hospodaření a péče o půdu, to se však dá korigovat tak, aby k poškození nedocházelo.

Vraťme se k motorům. Moderní spalovací motory v automobilech a motocyklech nejsou k přírodě nepřátelské. Na rozdíl od velkých lodních pohonných jednotek ( rovněž letecké dopravy, soukromých tryskáčů) mají malou spotřebu a emise jsou relativně minimální. Jejich likvidace nemá při obrovských zásobách ropy momentálně opodstatnění a humbuk vytvořený kolem nich je součástí obrovského divadla. Auto i motocykl se staly symbolem svobody a jejich postupná likvidace směřující ke snaze zakázat vlastnictví těchto úžasných zařízení patří k tomu nejhoršímu, co především v Evropě politici připravují. Ani elektrifikace dopravy nemá za současného stavu v oblasti výroby elektřiny a neschopnosti ji efektivně ukládat logiku a smysl. Lze pochopit touhu budovat pokrok, ovšem tento krok je cestou zpět. Dokud nebude možné mít v autech akumulátory vyráběné tak, aby nepoškozovaly životní prostředí, nabíječky schopné dobít naplno vozidlo s více jak 15tiletou životností do 10 minut, přičemž dojezd by musel být za všech podmínek a při využití veškerých komfortních přístrojů, kterými oplývají moderní ,,benzíny a diesely“, aspoň 1000 km, pak nejde o žádný pokrok. Přidejme ještě potřebu výroby dostatku elektřiny způsoby, kdy nevzniká žádný odpad či škodlivý plyn, za který však nelze CO2 považovat.

Pojďme se podívat na ekologii z pohledu výroby akumulátorů. K výrobě jediné baterie pro Teslu je třeba přemístit 250 tun materiálu, tedy nejdříve vykopat 236 tun povrchu Země, a to pomocí obřích bagrů a nakladačů majících spotřebu 90 litrů nafty na hodinu. Už tady vnímáme relativně velké množství emisí. K výrobě jedné baterky musíte nadále recyklovat 11 tun solanky pro lithium, 14 tun rudy na potřebný kobalt, 2 tuny rudy obsahující nikl, 11 tun té, v níž najdete měď. Z toho vytvoříte akumulátor obsahující 11 kg lithia, 20 kg manganu, 13 kg kobaltu, 27 kg niklu, 181 kg hliníku, plastu a oceli, 90 kg mědi. Lithium, mangan, kobalt a nikl se nachází ve velmi omezeném množství a jak tušíte správně, dosud jejich těžba závisela na poskytovatelích dětské práce kdesi v Africe. Nová ložiska, z nichž některá jsou i u nás, poskytují zásoby na pár let a s jejich odtěžením je spojen zásah do místní přírody na úrovni ekologické katastrofy. Následná výroba akumulátorů přináší obrovskou zátěž na okolí, což se týká především vysoké spotřeby vody. A vezmeme li v potaz energetickou náročnost na výrobu baterií, elektroaut a výstavbu rozvodných sítí obsahujících miliony kilometrů vodičů, riziko vzplanutí a další aspekty, ptáme se, kde ekofanatici vidí výhody elektromobility? Politiků se ptát nemusíme, ti většinou nerozumí fyzikálním zákonům, o to více jim však vyhovují mizerné vlastnosti vozidel na elektřinu a jejich snadnou kontrolu včetně možnosti je vypnout na dálku.

Mohli bychom pokračovat dále. Ekoteroristům nevadí vysoké spotřeby tankerů na plyn, soukromá letadla elit, přilepí se na vozovku kvůli motoristům či k obrazům v galeriích z různých nám neznámých důvodů, ale své tablety, mobily a vařiče klidně nabíjí z rozvodné sítě, do které proudí energie z různých zdrojů včetně těch klasických. Bojují za návrat do jeskyní, ale ty své by si nechali rádi vytápět. Nahrává jim tupost politiků nutících nás do procesů, jejichž smysl a logika přemýšlivým uniká. Necháváme sebou manipulovat ve jménu scestných ideálů, ideologií a intrik. To se týká všeho, nejen ekologie. Jde jen o další důvod, proč je třeba se probudit a nepodstupovat další slepou cestu. Škodlivost existence bruselské šlechty a celé EU podléhající závadné zelené ideologii je natolik zjevná, že ji nechápou jen skutečně velcí tupci. A že jich je. Bohužel….

 

AUTOR: Jindřich Kulhavý

ZDROJ

 


 

5 komentářů:

  1. Skvěle napsáno a díky.
    Evelyn de Rothschild (91) je na cestě do pekla. Sílo blokuj převtělování všech temných.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím zo Slovenska, konečne už znova fuguje tento veb aj na slovensku

    OdpovědětVymazat
  3. Správy
    https://www.youtube.com/watch?v=3mH9vThU3B8&ab_channel=RomanKirsch

    OdpovědětVymazat
  4. Musk jen pouhá reklamní figurka?
    https://protiproud.info/politika/6812-twitterem-do-hlavy-rozjizdi-elon-musk-vysokou-hru-nastava-souboj-internetovych-monster-dalsi-past-na-duverive-duse-nazorova-svoboda-nenechme-se-napalit-je-snad-musk-jen-pouha-reklamni-figurka.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musk je nějaký robot s kůží. Už jich tu pár takých běhá.
      Sílo nič vše temné zde na Zemi. Sílo nič všechny nástroje Satana.
      vedarus

      Vymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.