středa 6. února 2019

Čechomor-smutná zpráva

Populární hudební skupina Čechomora v úterý přišla o jednoho ze zakládajících členů. Harmonikář a kytarista Jiří Michálek zemřel ve věku 69 let.
 „Já hraju jen pro radost, ale jsem rád, že si za den na dvě až tři stovky přijdu, mám na cigarety a pivečko," 




V nejbližším čase Vám sdělím, co se bude dít. Je mně jedno dnes, co si ostaní myslí, zda je to faké, nebo možnost, těšte se, příroda - Vesmír má takové cesty, které by jste nevymysleli.
Ano, slzy vytryskly, nestydím se za to, byl to z mála bytostí, co chtěli národu dát, nepochopen odešel, ať mu Síla pomáhá!  

2 komentáře:

  1. Vnímáme to také a těšíme se ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravíme Ter+Iv
    tenkrát 11.8. jste nám přáli také od Čechomoru (Maluški), Duše přicházejí i odcházejí Domů a tímto přejeme Jirkovi Michálkovi mnoho štěstí na jeho Cestě, a děkujeme celá rodina.

    -----------
    Zakládal Čechomor. Dnes hraje na náměstí za pivo a užívá si

    "... Právě tahací nástroj je i dnes jeho nejoblíbenější a má s ním i nevšední zážitky. Jako třeba při konkurzu na hraní na Starém tržišti v Praze. "Organizátoři tehdy vybírali z osmi kapel. Při našem výstupu jsem se tak rozjel, až jsem přetrhl harmoniku v půli. Chvilku nikdo nevěděl co dělat, ale sáhl jsem po kytaře a dohrál to na ni. Zlí jazykové tvrdí, že jsme ten konkurz vyhráli díky tomu,“ vzpomíná hudebník. "

    https://svitavsky.denik.cz/zpravy_region/zakladal-cechomor-dnes-hraje-na-namesti-za-pivo-a-uziva-si-20170911.html

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.