pondělí 24. února 2014

Porušené geomagnetické pole






Od února , přesně od 19.2.2014 započala velmi aktivní Sluneční činnost, kterou jsme zde na stránkách nazvali projekt „Rezonátor“, která způsobuje na Zemi následné velmi aktivní změny v geomagnetickém poli. Dokonce poslední dva až tři dny nefungovaly grafy, v reálu však vše probíhalo tak, jak je na obrázku v článku  http://energieupramene.blogspot.cz/2014/02/mat-it-4.html 



Tyto intenzivní poruchy (kmitání) geomagnetického pole na Zemi budou způsobovat zejména u střední generace jisté zdravotní potíže. Tyto se budou hlavně vyznačovat bolestmi hlavy (intenzivní tlak v čelních dutinách), výskyt srdečních problémů,, zvýšená únava (nejraději by jste prospali celý den a v noci jste plní síly), rovněž často i podrážděnost. Aby jste se dostali do synchronizace s těmito novými vnějšími vlivy je nutné respektovat jisté osobní pracovní nasazení, včetně plánovaných přestávek a paradoxně trávit co nejvíce času v přírodě, možnost častého sprchování a nakonec, pokud je to neudržitelné, vyhledat lékařskou pomoc. Tato „Rezonance „ bude určitě silně  aktivní až do konce února.




13 komentářů:

  1. úplne ! neviem či to bol piatok alebo sobota ale totálne mi vadilo svetlo vonku, keď som pozrela von bolo strašne nepríjemne, ešte ma pobolievala hlava, hovorím bratovi, že čo sa zasa stalo, vidíš aké ostré svetlo je zas vonku...ale som na to zabudla a teraz vidím že fakt niečo...díky za info....a teraz keď tak rozmýšľam, mám poslednú dobu také stavy ako keď vám chýba voda, ale keď si ju aj dám, nedostaví sa to upokojenie ako inokedy...

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe a já zas koukám do Slunce jako by se nechumelilo :D Přijde mi zas nějaký příjemnější než obvykle ... Ale jo, pozoruju na sobě už delší dobu, že nejvíc energie mám večer a v noci, a ve dne téměř nic. Zvláštní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo,
      já to také dělám;-), chodím ven, jak jen to jde nejčastěji a do slunce se také dívám, mám pocit, že je mi venku krásně, cítím se tam spokojeně, jako bych si tam "dobíjel baterky". Radek.

      Vymazat
    2. Chlapy, co by vám za koukání do slunce řekl Sysyfos? Alu Loskotová za to měla bludný balvan.....
      Každopádně pobyt na tomto jarním sluníčku je pro mě hodně nabíjející, ale přeci jen sem si tento tejden udělal tak nějak odpočinkovější, byl se vykoupat, na masáži, ještě sem tak nějak nebyl tento týden ještě v práci, ale už cejtím že zahrada volá, takže zabořit ruce do hlíny a nasávat energii země, je zajímavé že ač su hodně fyzicky pracující člověk, tak dobít baterky můžu nejlépe třeba prací na zahradě, naopak pasivní odpočinek mě někdy vysílí víc.....

      Vymazat
    3. RB: Mně je jedno, co na to kdo říká. Úplně :) Dělá mi to dobře, tak do něj koukám, nic víc a nic míň.
      Jo, země taky hodně nabíjí, mně kolikrát stačí chvíli skotačit bos, hrabat se na zahradě v hlíně nebo si jen na tu zem lehnout ... tohle všechno taky krásně pomáhá. Je to potřeba, abychom neměli tolik hlavu v oblacích :D

      Vymazat
  3. Milí lidé,na Cesty k sobě je druhý díl s Pavlem Roškem.

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsme si s manželem všimli, že poslední dobou máme více energie v noci než ve dne .Dnes v noci jsme šli spát o půl druhé a to s pocitem, že si jdeme lehnout z nutností.Ve dne máme "chuť" si zdřímnout.

    OdpovědětVymazat
  5. no,tak si ještě UPRAVICOVANĚ na závěr ZANOTUJEME.. http://www.youtube.com/watch?v=9dY9gtYeHhk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste nam Karle upresni,proc "na zaver" ? :-)

      Vymazat
    2. Taky jsem nad tím furt dumala,ale hlava mně to ne a nebrala.Jestli to nebude tím zářením,to pociťuji zřetelně,že funguje.Jak by se mně přehazovala noc a den.Jestli třeba,když dopadá sluneční záření přímo (ve dne) nejsme více někteří unavení a chce se nám spát a v noci jsme nabití a spát se nechce,jen ze zvyku,hihi.

      Vymazat
    3. Krucipisek,jestli ja taky nebudu ten "upocenec",kdyz nejaky extra potize nemam a ty co mam ,vim povetsinou od ceho jsou :-))).Budiz mi aspon utechou,ze jsem aspon probouzejicim se upocencem :-)))))))))

      Vymazat
    4. Ale ze se neco deje,to se deje,protoze energie a frekvence cejtim i bez potizi,to driv nebejvalo tak markantni.

      Vymazat
  6. to je na ZAVĚR pro ty upocence,co se brodí až po uši v egoismu a materii.

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.