Zde platí staré Védské přísloví:
V každé
situaci se skrývá síla, které může být využito. Uvolnit ji lze záměrně, ale
také nevědomostí nebo neopatrností. Na tom pak závisí její účinek. Je-li
ovládnuta a použita s dobrým úmyslem, přináší prospěch. Vymkne-li se kontrole,
nebo je-li použita se zlým úmyslem, přináší zkázu.
V roce 2009 bylo uskutečněno setkání
středoškolských studentů a jejich prezentací na ČVUT, pod názvem Enersol 2009.
Zde se účastnil žák Pavel Horký z Integrované střední školy z Nové
Paky a to replikací Bardenova vynálezu MEGu, ale ne potvrdit jeho vynález, protože neznali všechny aspekty vynálezu, ale především dokázat šikovnost a jiné přístupy ve školství a tedy i výchově mladé generace. http://www.fs.cvut.cz/stretech/2009/pdf/1063.pdf.
Krásně provedená replika MEGu oproti jiným stránkám.. |
Zde mu byla udělena cena za jeho
práci a to jako třetí ohodnocení. Jenže nastal pak zvrat. Cena mu byla odebrána
a na Netu zuřiví negativci slavili v diskuzích úspěch.. Víte proč?
V době
konání soutěže byly zaslány zuřivými negativci na ČSAV písemné negativní
podněty, týkající se prezentace MEGu na soutěži Enersol 2009. Mezitím
v časové prodlevě došlo již k udělení třetího místa. Po prošetření a
vyhodnocení těchto podnětů mu bylo 3.místo odebráno a sděleno, že měření bylo
špatně.
Tyto
praktiky „Páté kolony“ jsem zaznamenal i jinde, vypíchnu jen jeden případ, kdy redaktor napsal článek do tisku o zařízení E-CAT. Následně touto „Pátou
kolonou“ byl napsán dopis šéfredaktorce, aby tuto „blbost“ stáhla a jak si
mohou dovolit otiskovat takové „lži“, s doporučením pro šéfredaktorku, aby
dotyčného reportéra vyhodila.
Ano, můžeme
připustit, že se provedlo špatné výstupní měření, které bylo pulzní, ale o to
zde v podstatě ani nejde, stačilo výstup usměrnit a nebo složitějším
způsobem změřit, jako synchronně měřit okamžitou hodnotu napětí a proudu
a jejich součin integrovat. To však
vyžaduje nákladné přístrojové vybavení, kterými dnes školství
z finančních důvodů stejně nedisponuje. A co v CERNu, kdy se také
došlo ke špatnému měření (i když i zde mám pochybnosti) a tam prosím jsou velké
kapacity, a co, žádný humbuk z ostudou, na rozdíl u tohoto případu – hold
ctihodní pánové v Česku jsou papežtější než papež. Ale o to v tomto
případě ani nešlo, zde se měla reprezentovat naše školní mládež ve svém umu a
nápadech a ne potvrzovat nějaký vynález, který je vždy chráněn malou, ale podstatnou
věcí, která se neuveřejňuje. Stačilo změnit název přihlášeného přístroje do
soutěže na „ Pokus o replikaci MEGu“, myslím
však, že povinností zkoumat nové vynálezy je ČSAV, v případě odkoupit
licenci na patent a ne školního zařízení, které má omezené možnosti. Školství
má právě pomáhat a naučit studenty novému myšlení a zaujmout studenty novými
věcmi a to tento nápad splnila škola na 100% . Co je výsledkem tohoto jednání?
Zklamání studentů, včetně kantora a případná opatrnost do budoucna, a o to, této
„Páté koloně“ hlavně jde a dosáhli svého vrcholu „blaha“.
Oponenti
tvrdí např.: Nefunguje prostě nic, co by odporovalo přírodním zákonům.
Pokud se nám zdá, že ano, pak zřejmě neznáme dobře přírodní zákony. ...
Podotýkám, že ano, jen s tím rozdílem, že dnes ale vůbec neznáme přírodní
zákony ve svém širokém rozsahu a vlivu, je to vidět na devastující přírodě a
mnoha zničených přírodních článcích lidmi, kteří říkají a pasují se na znalce přírodních
zákonnů – neznáme!
Jsem moc rád za každého človíčka, kdo v této oblasti bádá, experimentuje, i
když toto by mělo být v prvé řadě dnes povinností někoho jiného, jež
platíme ze svých daní a ne jen pro věci, jež si zadají nadnárodní firmy, kterým
je blaho lidíček tak akorát u zádele.
Obdiv hlavně patří škole, která byla ochotna brát studenty jako rovnocenné partnery a
vyjít jim vstříc, a podporovat samostatné myšlení, ne jen jako ovcím jim nalít
jednosměrně něco do hlavy. Už z tohoto důvodu bych odebral třetí cenu a
dal umístění první.
Zde vidíme, že vše je dáno zvrhlým systémem, kde mají větší
slovo udavači, pomlouvači a ješitní egoisti, kteří si myslí, že znají všechny
zákony světa a usurpáturují slušné lidi, kteří myslí jinak. Jak chceme
vychovávat dnešní mladou generaci, když vidí, jak dopadne, když jdete jinou
cestou, je to zklamání a zakuklení do sebe a nebo v horším případě raději
kopírování zvrhlého systému s podporou „Páté kolony“? Tak se nedivme, že
jsme tam, kde jsme!
Dopis od
pana Naudina k této práci:
Dnes mohu říci o
mé replikaci MEG,
že:
- V Beardenův MEG funguje, jak tvrdí ve svém článku,
- Byl jsem schopen replikovat výstupní vlny obsažené v jeho schématu na jeho patentu,
- "Jasný" COP nad 1, naměřený plně v souladu s jeho tvrzením.
Bohužel se mně zatím nepodařilo uvést zařízení v uzavřené smyčce, navzdory zdánlivému výkonu.
Myslím, že je stále možnost měření přístroje (není chyba měření). ...COP >> 1 bude plně
potvrzena pouze s uzavřenou smyčkou zařízení ...
- V Beardenův MEG funguje, jak tvrdí ve svém článku,
- Byl jsem schopen replikovat výstupní vlny obsažené v jeho schématu na jeho patentu,
- "Jasný" COP nad 1, naměřený plně v souladu s jeho tvrzením.
Bohužel se mně zatím nepodařilo uvést zařízení v uzavřené smyčce, navzdory zdánlivému výkonu.
Myslím, že je stále možnost měření přístroje (není chyba měření). ...COP >> 1 bude plně
potvrzena pouze s uzavřenou smyčkou zařízení ...
Jasné a srozumitelné, ale neodsuzující jako
konečná.
Chtěl bych ukončit slovy reportéra
s Rossim, protože to vystihuje celou zde problematiku:
Tuto technologii jsme poznali jen proto, že Andrea není
dokonalý a nedělá věci tak, jako „normální vědci“, protože ti jsou příliš
zbabělí. On není. A my potřebujeme odvážné lidi, jako on, kteří nedbají na řeči
a pomluvy se strany těch, kteří opět jednou tvrdí, že je něco nemožné, nebo by
se to mělo dělat jinak. My se tak nechováme… On ale ano, a myslím, že je to
úžasný člověk. V žádném případě to není nějaký podvodník. Absolutně ne. Možná v
nějakých ohledech trochu nedbalý chlap, který ale jde za svým cílem.
Tento článek nepolemizuje o tom, zda MEG má
účinnost COP >> 1, ale o principech jednání
v dnešní společnosti a hlavně z výchovným působením na naši novou
generaci.
Děkuji moc studentovi Pavlu Horkému i
kantorovi Ing.Luboši Malému a Integrované střední škole v Nové Pace, za
jejich odvážnou a dobrou práci pro naši budoucí generaci a že se nenechají již
nikdy odradit, patřilo Vám první místo a to nejen v technickém směru, ale
hlavně ve výchově nové generace.
"Děkuji moc studentovi Pavlu Horkému i kantorovi Ing.Luboši Malému a Integrované střední škole v Nové Pace, za jejich odvážnou a dobrou práci pro naši budoucí generaci."
OdpovědětVymazatPřidávám se s obdivem a úctou ke všem zůčastněným!
Alfa
Víte co,netýká se to tedy techniky,ale já osobně poznala jednoho taky vědátora,který má tituly před i za,dělá profesora na vysoký a ten mně ve slabé chvilce odhalil tajemství,jak si vyrobil doktorát "víš, on tam stejně nikdo do tý hloubky nevleze a nezkontroluje to,takže jsem si tam napsal,co jsem chtěl" a dostal náležité ocenění(mordoval ryby a myslím že to dělá i dál v přehradách).Jo co na to říct,že se ty lidi nestydí!T.
OdpovědětVymazatNo to by tak bolo..oni roky studuju a potom pride mlade ucho a vsetkych ich prechci!A nehovoriac otom ze ani nemaju sajnu jak to funguje a nezapada im to do pouciek!Ved lahsie je povedat ze to nemoze fungovat nez si priznat ze nemaju ani paru ale chalan co nema este ani dokoncenu skolu to zvladol ano,zle merania,nefunguje a hotovo..je po starostiach!:-)Miesto toho aby to sli preverit,chalanovi pogratulovat,podporit ho a mozno sa aj nieco naucit... Stupidita neboli:-) ..Mailo
OdpovědětVymazat