Nedávno byl na návštěve v České republice vzácný host
z Maďarska, pan Egely, který zde
přednášel o nových způsobech získávání energií. Tento vědecký pracovník se
vymyká běžnému standardnímu projevu
vědeckých skupin a jejich nepsanému řádu, dnes díky bohu přibývající skupina,
která není zatížená zaběhnutými
elitními postupy. Tito novodobí vědečtí pracovníci jsou pak často terčem
většinové vědecké komunity pro zdiskreditování a pokud možno na veřejnosti
označeni jako podvodníci. Je to stále stejné klišé, opakující se stále dokola
již několik let. Stejný princip možnosti zesměšňování a daní možné nálepky
„Podvodník“ se opakuje i u pana
Egelyho.
Jeho vynález „Egely kolečko“ Egely wheel , které měří
vitalitu organismu se stalo rovněž součástí možnosti zdiskreditování tohoto
vědce pro jeden zásadní úkon a to, dát mu nálepku „Podvodník“, protože jeho
pohledy na možnosti získávání energie se liší od zaběhlého pohledu a toto by
bylo dobrým příkladem, jak jej znemožnit a odsunout tam, kam by si většina
vědecké populace přála, protože jeho přístup je založen úplně na jiných
pohledech a způsobech práce, nemluvě o způsobu komunikace s většinovou
populací.
Základem možnosti jeho zesměšnění je právě dostupný vynález
Egelyho kolečka, kde se oponenti snaží zapasovat za každou cenu do fungování
tohoto přístroje pokud možno takové fyzikální poučky, které jsou platné pro
obyčejnou fyziku a tím zdiskreditovat uvedený vynález, včetně jeho osoby. Oponenti hledají a
zapasovávají pro pohyb kolečka vliv
tepelného záření zejména z rukou a nebo pohyb vzduchu,
čím jednodušší, obyčejnější, tím přijatelnější a přístupnější pro veřejnost. Tímto způsobem by
bylo možno celý projekt Egelyho kola objasnit a odsunout tento objev včetně
jeho, na vedlejší kolej a skončilo by ohrožování vědecké "elity" neortodoxními názory i na dnešní vědu. Mnoho „honičů
pravdy“ si dalo již několikrát velkou práci zapasovat tepelné vyzařování a nebo
proudění vzduchu do původce otáčení
kolečka, včetně doložení vzorečků, aby to vypadalo velmi odborně, všimněte si množství vynaložené energie, dokonce i videí na YouTube. Jenže!
Ano, je tam to jenže, které je velmi podstatné, jež
všechny tyto rádoby osvětlující hypotézy, staví na hlavu, posuďte sami. Vzal jsem
příklady z experimentování s tímto kolečkem měřící vitalitu
organismu zde: http://egelywheel.net/en/egely-wheel-experiments
S Egelyho kolečkem jsem nějakou dobu trénoval, pak jsem
kolečko postavil na stůl a já si sedl na židli vzdálenou asi 2 metry. Při
experimentování mně vyhládlo a tak jsem si něco dal k jídlu a pozoroval
jsem při tom své okolí v mém pokoji, pak jsem se podíval i na dotyčné
Egelyho kolo, byl to jen okamžik, asi tak dvě vteřiny a kolečko se vždy dalo do
pohybu. Zpočátku jsem si myslel na náhodu, ale toto se vždy opakovalo znovu a
znovu při mém zaměření na kolečko. Takže v tuto chvíli jsem zjistil, že
mohu i z této vzdálenosti dvou metrů svým pohledem zapřičinit pohyb
kolečka – tedy žádné tepelné záření rukou na takovou vzdálenost dvou metrů.
Další experiment byl o několik týdnů později a to za pomoci
web kamery. Myslel jsem, že by to bylo super vyzkoušet tuto telekinezi i na
případě Egelyho kolečka. Sehnal jsem web kameru, kterou jsem měl připojenu na
svůj iPod Touch přes Wifi – tedy dálkové připojení. Kameru jsem nainstaloval u
kolečka a s počítačem jsem odešel přes tři místností dolů od kamery, která
snímala kolečko. Stala se věc, že při pohledu na kolečko u mého počítače jež
snímala v horním patře kamera, se začalo opět pohybovat a to během pouhých
2 vteřin a to velmi ryhle. Od této chvíle jsem věděl, že telekineze na Egelyho
kolo se dá provádět i přes kameru. Takže o tepelném záření vystupující
z rukou si můžeme jen nechat zdát a o proudění vzduchu rovněž, místnost byla
uzavřena a kolečko se pohybovalo vždy jen mou vůlí, při průvanu a nebo tepelném
záření by se pohybovalo neustále.
Sisyfova skeptická teorie vysvětlením teplotního komínového
efektu je vyvrácena i zde: http://firwood.at/search/?q=Egely-Wheel&i=21
pokud se vám objeví na těchto stránkách později erorr, nevadí, budete přesměrováni na jiný uzel mimo ČR, dál nemusím nic již psát. Jsou to stejné manýry jak zde: http://energieupramene.blogspot.cz/2012/06/pokus-o-replikaci-megu-zakulisi.html
Aktualizace 22.1.2013
Přišel mně nádherný ironický komentář a proto uveřejňuji i zde, moc se mně líbil, vypovídal o stavu myšlení a praktikách.
Anonymní22. ledna 2013 22:45
Mám
pro vás skvělou zprávu, Iv. Pokud dokážete přesvědčivě ukázat to, co
zde v článku popisujete, máte nárok na odměnu jeden milion eur.
http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1356617592
http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1356617592
to xxx
Krásný pokus o fór, děkuji a víte, že mně ale vůbec nezajímají peníze,divné že, navíc tato skupina zoufalců je pro mne irelevantní a jen blázen by přesvědčoval zabedněnce( je to věcí jejich osobního vývoje a já je to učit nebudu, to musí sami a dobrovolně, ale oni na to nemají), ať si zkusí zabrouzdat např. do Ruska kde o těchto věcech jako paranormální jevy je dost prací i od vědeckých kapacit, ale velmi odlišných od této skupiny zoufalců a pokud je pustí do vojenského výzkumu, mohou tuto sumu věnovat tam (Slovanům by ty bezcenné papírky na chvíli pomohly, ale já osobně bych je nepustil ani na vrátnici).
Dnes jsem četl pěkný článek o úrovni našich intelektuálů v Britských listech, nádherně sedí: http://www.blisty.cz/art/67090.html
úryvek: Podle mého názoru by vzdělaní lidé a „osobnosti“ měli národ upozorňovat na to, že se zbláznil, nikoli dělat petice na podporu jednoho z kandidátů. Současná hysterie kolem prezidentské kampaně tak svědčí o tom, jakou „inteligenci“ a jaké „osobnosti“ tato země vlastně má. O vysokoškolském prostředí nemluvě ( Že by někdo vyslovil svůj osobní názor nehrozí, strach o koryto to nedovolí, pěkné a poučné, jen nevybočit z davu).
Děkuji, pěkně jste mně nahrál, úsměvná ironie. Podceňujete ve své velikosti a to je dobře!
Krásný pokus o fór, děkuji a víte, že mně ale vůbec nezajímají peníze,divné že, navíc tato skupina zoufalců je pro mne irelevantní a jen blázen by přesvědčoval zabedněnce( je to věcí jejich osobního vývoje a já je to učit nebudu, to musí sami a dobrovolně, ale oni na to nemají), ať si zkusí zabrouzdat např. do Ruska kde o těchto věcech jako paranormální jevy je dost prací i od vědeckých kapacit, ale velmi odlišných od této skupiny zoufalců a pokud je pustí do vojenského výzkumu, mohou tuto sumu věnovat tam (Slovanům by ty bezcenné papírky na chvíli pomohly, ale já osobně bych je nepustil ani na vrátnici).
Dnes jsem četl pěkný článek o úrovni našich intelektuálů v Britských listech, nádherně sedí: http://www.blisty.cz/art/67090.html
úryvek: Podle mého názoru by vzdělaní lidé a „osobnosti“ měli národ upozorňovat na to, že se zbláznil, nikoli dělat petice na podporu jednoho z kandidátů. Současná hysterie kolem prezidentské kampaně tak svědčí o tom, jakou „inteligenci“ a jaké „osobnosti“ tato země vlastně má. O vysokoškolském prostředí nemluvě ( Že by někdo vyslovil svůj osobní názor nehrozí, strach o koryto to nedovolí, pěkné a poučné, jen nevybočit z davu).
Děkuji, pěkně jste mně nahrál, úsměvná ironie. Podceňujete ve své velikosti a to je dobře!
Vážený Iv.
OdpovědětVymazatJe na tom moc smutný, že ty "chudáky kritiky", takhle ještě větší chudáci naprogramovali a ti největší to řídili a dosud říděj! Popleta
Ahoj, tak to je super. To chci taky, určitě se s tim dá změřit jak je člověk utahanej, nebo vysátej, nebo rozjívenej. To je krásná věc. Jinak souhlasím, že jeho oponenti a novináři a všichni ti šmejdi jsou fakt chudáci, mám o ně strach, asi je už na Mikuláše vezme čert .. . .kdyby došly pytle, mám hromadu perfektních jutových od zboží . . .ahoj iva
OdpovědětVymazatto Iva:
VymazatNa negativních oponenturách všeho nového, velmi krásně poznáte, když ji ihned někdo dál otiskne, na jakých stránkách kdo vládne, je to velmi citlivý barometr!
Možná budu vypadat jako blbec,když se takhle zeptám.Ale když to kolečko se pohybuje na základě mojí vůle(myšlenky),tak to vlastně dokazuje,že myšlenka má energii a je to teda změřený tím,že se to kolečko točí?T.
OdpovědětVymazatto T:
VymazatAno přesně, dnes na to přichází ti nejlepší vědci z oboru kvantové fyziky a to jsou opravdu ti nejlepší z nejlepších a vystupují z těch jejich ortodoxních spolků xxxxx, no a ti jim na oplátku zase nemohou přijít na jméno a tak se perou až se doperou a konečně lidstvo skočí skok dopředu.
Hezký den,ráda bych se ještě zeptala jestli taky rozhoduje "kvalita" myšlenky.Nebo se kolečko točí at se dívá(teda vysílá myšlenku) kdokoli,nebo se točí jen někomu.No když vám fofruje i přes webku,což mne nepřekvapuje :).T.
VymazatKvalita myšlenky opravdu rozhoduje. Pokud se soustředíte s přehnaným úsilím, ani s tím nehnete, jakmile to soustředění uvolníte, jen tak lehce, hejbe se. Materialisti mají málo energie a psychické síly, těm nezbývá než to ohřívat rukou, nebo na to nosem foukat, takže nic jiného ani nenaměří.
VymazatNo to je něco,takže vlastně kolečko odhaluje "duchovní" kvalitu bytosti a nedá se obelstít ani tím,že budu pět min usilovně myslet na světový mír :).Hned mne napadlo praktické využití třeba při volbě prezidenta,kdo neroztočí kolečko,neprošel do dalšího kola.To by byla estráda,ještě by jsme se u toho parádně pobavili.T.
VymazatMyslím, že to úzce souvisí s tímto starším článkem od Iv:
OdpovědětVymazathttp://energieupramene.blogspot.cz/2011/10/nove-poznatky-o-pyramidach.html
No, ono to už jinak nepůjde,to ale mám radost, že také něco poznám. Iv, smál byste se, , když mi něco napíšete, tak do toho koukám , musím číst dvakrát, ale pak mám radost, že jsem snad pochopila, co mi říkáte. No, vy mě snad i na moje stará kolena trochu vzděláte.. . Ps. stále neumím smajlíka iva
OdpovědětVymazatto Iva:
VymazatIvčo, tady smajlík asi nepůjde, je to dáno stránkami, vždy mně pochopíte a ty starý kolena mám taky, ale když uvidím ženskou, tak je mně dvacet a večer skuhrám, to víte pitomí chlapi, rádi se předvádí a pak se nemůžou druhý den narovnat. To jen tak, pro dobrou náladu na sobotu a neděli.
Milý iv, díky za pěknou zprávu a za útěchu, ale věřte mi, stránky jsou v poho, chyba je na mojí straně. . .vy mi to pořád nevěříte, ale jsem vážně trdlo na techniku. V pondělí přijede moje dcerka a naučímě to. No, co, já jí zase naučila jiný věci. . .a to ostatní je také v pořádku, dokud se chlapi koukaj po ženskech a ženský se hezky strojej a chtěj se líbit, tak aspon žijou. Já se vysokých podpadků a šminek a všeho tohodle nevzdám, i kdyby mi měly nohy upadnouta A huba taky. . . přeji KRÁSNOU SOBOTU A NEDĚLI, jdu spát, ráno jsem vstávala do práce v 5 a zítra mám budíka na půl 4, tak dobrou. IVANA HUSA
VymazatIvo,víte a když pak Marfuška spadne,obrazně řečeno,do rybníka, to pak chlapi teprve koukaj...:).No aspon je legrace.T.
VymazatNo..velmy lahko vyskusatelne..staci dat ku kolecku nieco teple,potom to iste studene a hned sa ukaze.Pripomina mi to tocenie pyramidy na hrane vrcholu ako ste davnejsie pisal.Pripada mi to ako predavanie energie tomu kolecku.Bud jedneho alebo druheho druhu(unavenyvytalny),no a aby si kolecko tu energiu vykompenzovalo a dostalo sa spet do rovnovahy tak sa toci do jedneho alebo druheho smeru. Mailo
OdpovědětVymazatTak, to by byla také nádherná pomůcka pro muzikanty, aby věděli, jestli, to, co zrovna skládají a cvičí je ta dobře vibrující muzika, aby nás to mohlo potom na koncertech zvedat nahoru.Je to opravdu víceúčelové udělátko. iva
OdpovědětVymazatVážení.
OdpovědětVymazatTady na blogu teda napadaj člověky v ě c i ! Škoda, že ti z mainstreamu jsou naprosto impotent. Ale fakt je, že za to zas asi pobíraj velký prachy. Popleta
Tak jsem si taky trochu "pohrál" a zjišťuji, že konkrétně u mne to funguje jinak.Kolečko jsem nahradil papírovou pyramidou a hned od počátku mě zarazilo, že mi reaguje vždy pouze na jednu ruku. Na jednom místě bytu na levou, jinde zase na pravou. Téměř nikdy na obě. Je to velice citlivé a musím se krotit i s dechem, který to ovlivňuje, ale pro kontrolu jde otáčet hlavou a dýchat na různé strany pro vyvrácení či potvrzení ovlivnění právě dechem. Takže ten bych už mohl vyloučit.
OdpovědětVymazatZatím si to vysvětluji tím, že u mne nepůjde o reakci jen na mojí energii, ale o reakci na okolních en. polí na pole moje. Něco jako virgule či kyvadlo. Zřejmě to, na jakou ruku reaguje bude určovat účinky na moje tělo či jeho en. pole. Ještě nevím, zda levá ruka znamená konstruktivní vliv či destruktivní, ale na to časem přijdu. Taky mi přijde, že jde o detekci místa, na kterém je moje tělo, než na kterém je pyramida, protože dám-li jí třeba na stůl, pak z různých židlí mi reaguje jinak ačkoliv s pyramidou nehýbu. Ale vždy stejná židle vykáže stejný výsledek.
Zatím se jedná jen o moje domněnky, ale je to každopádně zajímavé. Telekineticky s ní ani nepohnu, takže vítězem v případných prezidentských volbách, jak je navrhla Terezka, bych propadl sítem, ale budu na tom pracovat :-)
Míšo,ani já si nedělám iluze o svém případném vítězství :).Ale myslím, že naše velká výhra už je jen v tom,že se o tyhle věci zajímáme a přemýšlíme o nich,no ne?T.
VymazatTak si hraju dál a stále se mi potvrzuje, co jsem "naměřil" před tím. S tím kyvadlem a virgulí to bylo jenom obrazně, tam to funguje (aspoň myslím) na jiných principech, ale nemohu se ubránit dojmu, že u mne místo vitality mi pyramida alias E. kolečko ukazuje spíše vliv konkrétního místa a polarita a i intenzita energie se zobrazuje na tom, na kterou ruku mi to reaguje a jakým způsobem.
VymazatKaždopádně jsem na všechny tyhle "věci" levej jako poleno, takže o to víc mě fascinuje, že toto funguje a dá se říci, že ihned a téměř vždy. Možná že ne téměř vždy, ale vždy, protože pokud je to tak, jak si myslím, pak i "nereagování" je vlastně reakce na neutrální působení.
Jelikož není tvar jako tvar, pak je možné a vlastně by to bylo i logické, že kupříkladu tvar pyramidy bude reagovat právě na vlivy prostředí - jak bylo v dřívějším článku od Iv napsáno. Pokud již nemám sklerozu, pak tam byla možnost detekce škodlivosti/prospěšnosti potravin, ale i jiných předmětů na zdraví člověka.
Takže kupříkladu kruh v podobě E. kolečka bude detekovat přímo vitalitu těla. Jsou i další tvary, které by mohly mít specifické vlastnosti o materiálech ani nemluvě.
Michale, odpovězte mně na malou otázku! Jezdíte autem a máte při jízdě, aspoň v těchto vedrech co byly otevřeno okénko a na jaké straně?
Vymazatpro Terez. Ahoj, tak jsem narazila dnes na mojí ségru, průšvih, opět mě vysála, využila a ještě se smála. Tak jsem se po letech zabejčila a nekomunikuju.Možná dostane i po tlamě. Terezko, v článku Pravda o životě trochu jinak píše Iv, že si nesmíme lhát o odpuštění, prostě o ničem. Provedla mi tolik svináren za ty leta, pokaždé jsem ji odpustila, pokaždé vytáhla z louže a následoval další podraz, pomluva, no prostě hnus. Já jí neodpustím, dokud nezlepší svoje chování a taky jí to ŘEKNU a možná i ručně.Chyběla mi odvaha, ale ted ji mám a já se toho parazita zatracenýho zbavím. Mělas pravdu, pomáhat, ano, ale jak to hraničí s blbostí, tak to je na houby.Zdravím všechny papa iva
Vymazatto Iva.
Vymazatpokud mohu: kdyby jste to přenechala Vesmíru a vše pojmenovala tak, jak jste nyní napsala, ten by jí dal takovou výchovnou lekci, kterou by jste nevymyslela ani za sto let, jenže Vy neéé, vzala jste to na svá bedra za něj, tak teď trpíte a i vnitřně - poučné! Napsal jsem to trochu tvrdě, ale někdy to musí být, ale jdete dál ve svém poznání a tedy klobouk dolů.
Iv, děkuji, já vím, že dělám blbosti, bulim tady jak krokodýl, máte pravdu, nejsem ve formě, je mi to líto. Kdyby nešlo o vlastní krev...ale asi to má tak být. Ted, když už jsem doma, už je mi lépe, uklidním se, vyspím a poslechnu Vás, nebudu se s ní babrat, to dělám 30 let a je to furt dokola. Ted to rozseknu, díky, i Vaše zásluha je to, že jsem dokázala vybuchnout a dát jí najevo, že takhle ne, že se nedám. Ano, nechám to vesmíru, už jí nebudu chránit. Vlastně je to pro její dobro. No jasně. Ještě, že Vás tady mám. . .
VymazatIvčo,koukej já mám taky ségru a ta mně nevěří ani když jí řeknu,dej si přemrznout vodu,je to vynikající,ale jak to řekne někdo jiný...Jsou to divný vztahy, někdy zcela nepochopitelný.Ale řeším to ted(a to byla doba než mi to došlo) at každý dělá co umí,ale hlavně na ní nesmíš být naštvaná,natož do ní bušit :)!! musíš sama v sobě pochopit,že ona ani jinak nemůže a že je to prostě tak a ty s tím nic neuděláš,maximálně tě to vyhodí z osy.Vnitřně jí to odpust a popros i jí o odpuštění(protože já osobně si nepamatuju co jsem kdy komu v jakém životě provedla).Ale musí to být ze srdce a upřímné,pak se to uklidní.Tebe nemusí zajímat co ona a jak ona,sama sklidí své plody,jako každý a ty budeš mít klid a nebudeš se trápit.T.
VymazatJo a ještě jak říká Iv,použít pravdu o životě(to snad není možný,ona mne snad bude otravovat a vysávat do konce roku,září,života(v tomhle teda nemám úplně jasno,jaký má časový údaj vliv na provedení akce?).Je to tady kolem nás všechno jen tiátr,kdy navíc jsme se dohodli kdo co bude hrát,a je třeba taky na to tak koukat a když z toho máš legraci,tím líp pro tebe.Tvůj vnitřní svět je tvoje 5D a přece nechceš,až se tady obrátíme naruby(nemyslím,že z nás polezou střeva),tak tam přece nechceš mít vztek na ségru a myslím,že by to ani nešlo(takže prd,žádný 5D by ani nebylo).A tímto žádám Vás Iv,aby jste mne korigoval,pokud tady hlásám blbiny,protože nechci nikoho navádět na hovadiny a pokud to jsou blbiny,tak si je pěkně vyžeru jen já sama.T.
Vymazatto T:
VymazatV pohodě a bude dobře a čas? Jaký chcete, když se to nestihne do prvního termínu, může být druhý termín, Vy poroučíte o svém životě a jen se vnitřně spoléháte na toho našeho Taty.Žádný korigování, na to nemám právo, však ono se to vymrví!!!!
Moc děkuji , jak Terezce, tak Iv, vyšlu to k vesmíru, už na tom pracuji, děkuji za cenné rady a účast, všem se omlouvám, tady je článek o kolečku. No, ted bych ho tady chtěla mít. TO BY BYLY POKUSY. Terezko, bude to síla, moje sestra není obyčejná protivná sestřička, je to opravdová bosorka,ale já se nedám, moje svědomí je čisté, dostala tolik šancí, odpuštění, všechno, co jsi popisovala je vyzkoušeno a dokonáno. Nic platno, . . jak zpívá moje oblíbená TUBLATANKA. ZKuSIME TO CEZ VESMÍR. . .Ahhhooooj a smajlíky. Pomohli jste, doufám, že budu moci oplatit. iva
Vymazatto Iva:
VymazatBoží mlény melou, jen je potřeba do nich někdy šťouchnout, aby se rozjely, někdy to trvá, ale domelou problém vždy.
Ivčo,Tublatanku mám taky ráda :). A je moc dobře,že se cítíš líp.T.
VymazatMichalB : Ahoj! Testuji kolečko EW už víc jak rok a mám jasno v několika detailech jevu , ale jsou momenty, kdy pochybuji. Natočil jsem řadu testů
Vymazatviz : http://www.youtube.com/playlist?list=PLDCC0B04FECFF48F8
a jsem přesvědčený, že se v rotaci kolečka ( papírového mlýnku ) nejedná o vzdušné proudění vyvolané dechem, průvanem v místnosti, tepelnou výměnou mezi rukou a chladnějším vzduchem ( teplotním gradientem / komínovým efektem ). Když vložíte kolečko nebo papírový mlýnek do uzavřeného boxu a strčíte tam ruku , v ten moment může působit jen tělesná teplota a všechny možné venkovní vzdušné proudy jsou zamezené a kolečko se točí ! Když vložíte do boxu ruku ve vlněné rukavici v kožené svářečské rukavici , kolečko roztočíte . Ruka v gumové rukavici s ledovou tříští uzavřená v boxu kolečko roztočí, naproti tomu gumová rukavice naplněná ledovou tříští uzavřená v boxu kolečko neroztočí. Ochlazenou ruku ledovou tříští jsem bezprostředně po testu otestoval digitálním teploměrem a ten teplotu nenaměřil . Rotace kolečka v boxu u ochlazené ruky nemůže být způsobeno tělesnou teplotou vyšší nežli je vzduch, naopak je její teplota nižší a opačný teplotní gradient ( chlad sám o sobě ) kolečko neroztočí !!!
Zásadní problém je, když se testuje kolečko / papír. mlýnek v otevřeném prostoru, jakýkoliv jejich pohyb může být způsobený čímkoliv ! Záleží tak na testujícím aktérovi, k jakému vlivu rotaci přisoudí . Video jako takové nemá výpovědní hodnotu v celé šíři , protože nikdy není snímáno celé prostředí kolem testovaných předmětů a síla, která způsobuje rotaci koleček/mlýnků není vidět! Proto je důležité při testování, všechny možné aktivity u kolečka ukončit a místnost zcela uzavřít. Kolečko reaguje i na mikroklima v plastových oknech a na průvan škvírami pod dveřmi , pokud jsou okna a dveře otevřeny v jiných místnostech. Funguje to, tak že jakmile přisunete ke kolečku předmět, který utvoří poloviční stěnu kolem obvodu a který je z pozice a tvaru ruky srovnatelný s vlivem skutečné ruky , jakýkoliv vzdušný proud v místnosti je touto stěnou usměrněn a deskou stolu sveden až k horizontální úrovni kolečka a to reaguje rotací, vzdušný proud se opře o okraj kolečka ( zuby/ papírovou stěnu ).
VymazatPřikládané neživé předměty s teplotou podobnou tělesnému teplu ruky kolečko neroztočí !!! Přiložíte-li tři hrnky nebo gumovou rukavici, naplněné teplou vodou cca 35 - 42 'C k polovině obvodu kolečka a napodobíte tak přiložení ruky, kolečko sebou jen cuká do obou stran , ale k plynulé a setrvačné rotaci nedochází. Prohřívaný vzduch proudí k chladnějším vrstvám vzduchu po obou stranách obvodu a stoupá , proto ta nerozhodnost ! Kolečko nemá jednoznačný stimul a pohon k rotaci jedním směrem, protože vzdušný proud vyvolávaný tepelnou výměnou nemá prostorový svod a náhon po směru rotace kolečka . Kolečko rotuje u teplých hrnků jen tehdy, je-li jich 6 a jsou kolem celého obvodu , protože se ohřívaný vzduch stáčí v uzavřeném prostoru o stěny hrnků do víru a kolečko tak má stabilní náhon na celý obvod ! Všichni kdo tvrdí, že se v rotaci kolečka jedná o teplotní vliv využívají jen stěny hrnků a způsobování vzdušných proudů v blízkosti kolečka a jeho pohyb pak lživě přisuzují k teplé vodě v hrncích. Toho, že je kolečko citlivé na jakýkoliv pohyb v místnosti i na několik metrů jsou si zcela jistě vědomí a tepelný vliv tak mohou demonstrovat, ale skutečnost je jiná . Bohužel skeptici test , kdy kolečko odstíníte vzdušným vlivům v místnosti dělat nechtějí. Kolečko, které se roztáčí z klidové pozice u přiložené ruky , která se již nehýbe , nevykazuje prvotní rozkymácení se . Vzdušný proud, který se dostane mezi stěny hrnků a zuby kolečka jej v prvotním pohybu rozkymácí, kdy fyzicky zabere za jeho část, protože kolečko na své ose balancuje ! Stačí si bedlivě prohlédnout videa, které mají dokládat tepelný vliv hrnků, aktéři se pohybují, strkají do procesu ruku a v žádném případě nic neprokazují!
VymazatMichalB : Ještě přidám několik postřehů , které jsem dostal od lidí , kteří tento jev zkoumali !
Vymazat1. První musíte vidět rozdíl v tom co je elektrické pole, co je elektrický potenciál, co je elektrický proud, co je vodivost a odpor, co je svod a pod. Schovávat se jen za elektrické pole a vitalitu je málo. (Fyziologické pochody v organismu souvisí s psychickým stavem - jeden fakt. Fyziologické pochody v organismu souvisí s vodivostí živé hmoty - druhý fakt. Vodivost ovlivňuje v našem případě všechny ostatní veličiny - třetí fakt /mění rozložení elektrických veličin potenciálu, svodového proudu apod./, nehledě na to, že fyziologický proces má elektrochemický charakter a lze uvažovat o přímé interakci.)
2. Kompas který má jehlové ložisko stojí 50 korun, střelka se ubrousí a na její místo se přilepí postupně zubaté kolečko z plastu, tenkého hliníkového plechu, mědi a železa... Až pokusy s různými materiály můžou určit hnací sílu. Je-li to vzduch bude se točit vždy. Je-li to elektrické pole bude se točit jen plastové. Je-li to magnetické pole bude se toči hliníkové a pod.
3. byl jsem ve Zlíně... a všiml jsem si v kanceláři, že všichni máme až po kolena na botech a kalhotech "přilepené" chloupky z koberce - elektrostatika. je tedy rozdíl zda se experimenty provádí na podlaze kde je lino, guma a koberec...ve vzduchu je různý náboj a počet iontů, z toho lze vyjít při vyloučení proudu vzduchu (vliv na razanci otáčení)
4. Je to efekt vlivu elektrického pole a jeho deformace vznikající okolo lidského těla. Jedná se o potencíál tuším na vzdálekosti 2 metrů asi 400V, který má u těla nelineární průběh. Nech hrnek obalí staniolem a vyvedou isolovaný vodič do co nejvěší výšky, popř. zakončí větší vodivou kuličkou bez isolace (tím se potenciál zvýší).
Inspirace např.: http://jnaudin.free.fr/html/pftm2.htmhttp://jnaudin.free.fr/html/pftm1.htm
5. tak jsem oslovil jednoho z opravdových odborníků, abych pro Vás zjistil, jak je to s tím systémem Egely Wheel. Zde opravdu nemá vliv teplo, nýbrž systém je založen na účinku elektrostatických sil.
Tyto síly jsou slabé, závisí totiž na kvadrátu intenzity el. pole. Změna směru otáčení je dána jiným směrem proudění krve v dlani. Je to stejné jako u papírové vrtulky. Jde o zjednodušené modely elektrostatických motorů. Elektrostatické motory na rozdíl od elektromagnretických nevyžadují rotační pole. Přenos energie je dána koronovým výbojem, který je tak slabý, že ho ani není vidět okem. Dá se ale zjistit měřením el. náboje. Aby se motorek roztočil, musí el. pole mít urč. nehomogentitu, ta čím je větší, tím je větší záběrový moment. Elektrostatické motory měly svůj rozkvět v 50. letech minulého století. Jejich výhodou je 100% energetická účinnost, nevýhodou je malý kroutící moment. Přenos velké energie vyžaduje intenzivní koronu, která vytváří jedovatý ozon. Zdokonalením technologie výroby elektromotorů na mg. principu byly elektrostatické motory zapomenuty, pro varietní vystoupení ale zaujmou svojí tichostí a lehkou elegancí, nesmí se ale zatížit.
Díky za prostor , budu rád za další postřehy. Tonda
Pro Iv:
OdpovědětVymazatAno, pokud jezdím sám, mám raději otevřené okénko než puštěný větrák a klimu na plno. Pokud tedy nejedu po dálnici, mám stažená okénka obě.
A teď mě zajímá, kam tím míříte? Připadám si při této Vaší otázce jako Alenka, když padala králičí norou. :-D
to Alenka:
OdpovědětVymazatNa které straně máte otevřené okno, tam budete mít deficit vašeho pole, jedna ruka dokáže otočit kolečkem a druhá nedokáže, proč? Lidský energetický kokon se skládá z levé poloviny(srdeční - slabě modrá)a pravé( slabě oranžová) a pak někdy ta jedna půlka schází, časem se však vše vyrovná, pokud uděláte přestávku s otvíráním okna, protože hold za prací musíte jezdit, jinak to nepůjde. Prostě a jednoduše - průvan vám pole vysaje, něco jak u UFka.
Jenže (mail už neplatí) mě to reaguje na obě ruce, ale různě podle místa, kde pyramidu použiju, nebo ještě lépe, kde u pyramidy sedím. Vždy ale pouze na jednu ruku. S odstupem půl dne jsem to zkoušel znovu na několika stejných místech a vždy to reagovalo stejně. Blízko wifi vysílače a LED televize na pravou ruku, jinak většinou na levou.
OdpovědětVymazatMožná jsem už do toho celého vložil nevědomky svůj program?
Ale s tím průvanem tomu věřím - zřejmě slabší verze sprchy vody, že?
Našel jsem starší článek který se zabývá PSIchickým ovlivňováním elektroniky viz. : http://www.kpufo.cz/oblasti/oso/patrov/c_ped.htm
OdpovědětVymazatrok 1976 !!!
Mám pro vás skvělou zprávu, Iv. Pokud dokážete přesvědčivě ukázat to, co zde v článku popisujete, máte nárok na odměnu jeden milion eur.
OdpovědětVymazathttp://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1356617592
to xxx
VymazatKrásný pokus o fór, děkuji a víte, že mně v tomto případě ale vůbec nezajímají peníze,divné že, navíc tato skupina zoufalců je pro mne irelevantní a jen blázen by přesvědčoval zabedněnce, ať si zkusí zabrouzdat např. do Ruska kde o těchto věcech jako paranormální jevy je dost prací i od vědeckých kapacit, ale velmi odlišných od této skupiny zoufalců a pokud je pustí do vojenského výzkumu, mohou tuto sumu věnovat tam.
Dnes jsem četl pěkný článek o úrovni našich intelektuálů v Britských listech, nádherně sedí: http://www.blisty.cz/art/67090.html
úryvek: Podle mého názoru by vzdělaní lidé a „osobnosti“ měli národ upozorňovat na to, že se zbláznil, nikoli dělat petice na podporu jednoho z kandidátů. Současná hysterie kolem prezidentské kampaně tak svědčí o tom, jakou „inteligenci“ a jaké „osobnosti“ tato země vlastně má. O vysokoškolském prostředí nemluvě.
Děkuji, pěkně jste mně nahrál, úsměvná ironie.
James Randi i Belgičtí skeptici nabízí nehoráznou a neslušnou nabídku. Je to celé lumpárna a akademický podvod! Síla , kterou chtějí dokázat , byla dávno prokázána v 80 letech v psychoenergetické laboratoři VŠCHT. Nejdůležitějším výsledkem oponentury z roku 1988 bylo konstatování oponentní rady, že:
Vymazat- dosažené výsledky v experimentální fázi naznačují existenci fenoménu mentální energie, nevypovídají však o její podstatě.
http://www.cepes.cz/?s=franti%C5%A1ek+Kahuda+&search=Hledat
Kahuda, F.: Teoria a metoda experimentů v psychotronice, Čas. Lék. čes. 115, 1976, č. 22, s. 654-661
Kahuda, F.: Měření účinků mentální energie, Čas. Lék. čes. 115, 1976, č. 23, s. 687-696
Kahuda, F.: Mentální čas a šestý smysl člověka, Čas. Lék. čes. 115, 1976, č. 39, s. 1208-1215
Kahuda, F.: Metarelativita mentionů. Čas. Lék. čes. 116, 1977, č. 8, s. 235-242
Kahuda, F.: Tři druhy mentionů. Čas. Lék. čes. 116, 1977, č. 9, s. 269-277
Kahuda, F.: Neverbální mentionová komunikace 1. Čas. Lék. čes. 116, 1977, č. 51, s. 1583-1589
Kahuda, F.: Neverbální mentionová komunikace 2. Čas. Lék. čes. 116, 1977, č. 52, s. 1615-1623
Kahuda, F.: Systémový přístup v psychoenergetice. Čas. Lék. čes. 117, 1978, č. 42, s. 1319-1328
Kahuda, F.: Živé hmotné objekty – živé materiální informace. Psychoenergetické časoprostory, Čas. Lék. čes. 117, 1978, č. 52, s. 1614-1622
Kahuda, F.: Cerebrální psychoenergetické modely. Čas. Lék. čes. 118, 1979, č. 1, s. 12-22
Kahuda, F.: Model MIR cerebrálního časoprostoru. Čas. Lék. čes. 118, 1979, č. 2, s. 38-46
Kahuda, F.: Hmotnosti psychonů a mentionů a možnosti jejich měře¬ní. Čas. Lék. čes. 119, 1980, č. 3, s. 70-76.
Kahuda, F.: Speciální formy existence mentionů. Čas. Lék. čes. 119, 1980, č. 6, s. 173-179
a také panem Egelym v Maďarské akademii věd
http://www.scribd.com/doc/78232329/Egely-Experimental-Investigation-of-Biologically-Induced-Energy-Transport-Anomalies-1986-91p
http://www.youtube.com/watch?v=3HCTau91Nr4
OdpovědětVymazatVideo natočené se záměrem doložit tepelný vliv v rotaci kolečka ZPOCHYBNĚNO !!!
OdpovědětVymazatZDE: http://www.youtube.com/watch?v=21cYEDzrKp4
Podle fyzika Pekárka dochází k momentu krutu a tedy i pohybu vzduchu tepelnou výměnou, díky rozdílnosti teplot dlaně a menší intenzity tepla u prstů. Vzdušný proud, který stoupá se částečně vychýlí ke straně méně intenzivnější tepelné výměny a tím působí na překážku, kde jsou různě rozmístěné zuby a tak dojde k fyzickému záběru za ně a tedy momentu krutu ! Tedy pokus, který má evokovat působení povrchu, tvaru a rozdílných teplot ruky by měl být takto proveden, aby byla teorie o momentu krutu potvrzena . Zde je zásadní chyba , hrnek evokující prsty má 34 'C což je větší teplota než ostatních hrnků evokujících dlaň. Kolečko by mělo rotovat zleva doprava . Rotuje opačně což odporuje teorii fyziků Pekárka a Jelínka ze SZÚ a spolku Sisyfos.
http://antoninkratochvil.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=393709&bk=5272 ....článek o EW na idnes
OdpovědětVymazat