středa 5. března 2014

Sluneční portál – aktuálně



Dnes 5.3.2014 došlo k dalším mocným erupcím na Slunci, směřující k Zemi od spuštění projektu „Rezonance“ z 19.2.2014. Naši čtenáři ví z předešlých článků o co jde.


Rada pro letošní léto. Kdo má nedostatek vody, bude mít pravděpodobně problémy. Ve městech budete jak na plotně a kde vyřezali porosty, stínu si neužijí a zachycená vláha stromy nebude žádná. Pitný režim uschovat vždy na "třetím schodě" do sklepa.

12 komentářů:

  1. Hmm, takže by mělo být celkově teplejší léto? Jsem si myslel, že když bylo tolik sopečných erupcí, že bude spíš vlhčí a chladnější ... ty vedra mi moc nevyhovujou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Jan
      Nemohl jsem usnout a tak jsem kouknul na Váš komentář. Odpovím brněským hantecem.
      Prigl to jistí, sinice nesinice, štatl nicht, nebo hópnót na pivec. Řepa bude pak v pohodě. Od zoncny pali.Sem tam se vošplóchnót a hlavně pali ze zoncny.

      Vymazat
    2. "Ja něpanimaju",mám zasadit řepu nebo co?,hihi
      Sucho je na prd,jak není voda je zle.Přestanu se tedy umývat,nojo.

      Vymazat
  2. Vzpomínám,že před léty se mluvilo již o tom, že mírné podnebné pásmo zde, kde žijeme má být postupně vystřídáno za subtropické podnebné pásmo.
    Dokonce jsem někde před léty četla, že klima, které je mimo tropické a subtropické pásmo, není vhodné pro lidský život.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, tak. A kdo nemá schody do sklepa, tak pitný režim uchovávat v lednici.

    OdpovědětVymazat
  4. http://www.cropcircleconnector.com/2013/chualar/comments.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem spíš pro sedmý schodek... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. me by horky leto nevadilo :-),ale bez vody bude zle,to je uz ted

    OdpovědětVymazat
  7. A co ti, co Brněnskou hantýrku nezvládají? :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu hledat: http://www.hantec.cz/hantec/slovnik/slovnik.htm Skřítek ve své podstatě by na to měl taky dojít, šťourá všude, tak proč ne v Googlu?

      Vymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.