neděle 19. května 2013

Jogurty, ale raději české




Je to tak a je to pravda - nejoblíbenější jogurty nejsou jogurt, ale zahuštěná obarvená hmota, která mléko neviděla ani  z  vrtulníku. Když jsem dělala analýzu bifidobakterií, protože jsem nesnášela Danone, zjistili jsme na laboratorních testech, že bifida v dlouho  trvanlivých jogurtech jsou zvířecího původu, tedy Bifidus esencis v nomenklatuře nenajdeš, je to nejčastěji bifidus avicenc a ten skutečně není našemu tělu vlastní - je izolován z kachen a dobře a dlouho přežívá - protože aby se mohlo uvést, že to je bifi, musí to mít i v den konce záruky určitou hodnotu bakterií. Některé státy mají zákaz používat jiné než lidské kultury a to proto, že určitý počet bakterií je schopen projít žaludkem a dojít do střev a u imunitně oslabených jedinců byly pozorovány časté výskyty tumorů např. je  to ze studie z USA, kterou jsem použila ve své diplomové práci na téma bifidobakterie. Také tyto nelidské bakterie mohou nahradit původní mikroflóru a způsobovat průjmy. Osobně doporučuji jogurty ve skle  jihočeské nebo Holandia bílé a to ovoce si přidat své. Acidofilní mléko Kunín bílé.   
U modifikovaných škrobů z kukuřice stejně jako u transgení kukuřice dělal výzkum můj profesor na VŠ a zjistil, že v 5. generaci potkanů je tak otřesný výskyt mutací a od 3. výskyt nádorů, že do nás vždy hřímal, že je naší povinností nepustit to do naší země.... bohužel je to tu.  To klidně můžete poslat známým, mám na to diplomku a represí od Danone se nebojím :o) Mám plakát Danone s nápisem Dr. Ládin doporučuje... miliony přátelských bakterií :o)) a stojím si za tím.
Pavla

Vim , že na něco člověk umřít musí , ale jelikož ujíždím denně na Jogurtu "Srdíčko" -tak mě tento email docela rozhodil, a protože jsem líná ověřit si věrohodnost informací ....tak asi přejdu na zdravé české drahé jogurty 2x do týdne anebo možná na jogurty zapomenu.....zdravím ....
 

Tip : http://mlekarnatonka.cz/nabidka/jogurty/


 Evropské středisko pro potravinovou bezpečnost provedlo rozsáhlou  výzkumnou studii na téměř 1 000 vzorcích jogurtů vyráběných různými mlékárenskými společnostmi, aby zjistilo, jestli jsou tolik oblíbené  jogurty zdravé, jak tvrdí reklama. Výsledky výzkumu se ukázaly být zklamáním: jogurty nemají na lidské tělo zázračný terapeutický efekt, ani  nezlepšují imunitní systém!!!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.