Nutná léčba systému- spusťte to i Vy!
Využijte dobré konstelace kolem 16.října 2012, rozhodnete sami, viz:
Využijte dobré konstelace kolem 16.října 2012, rozhodnete sami, viz:
autor - Renčín |
12. a 13. října 2012 budou volby a pokud chcete opravdu něco
změnit, musí se začít od spodu, i od krajských voleb.
Vhozením neplatného
lístku nic nedosáhneme, jak se rozšiřuje na Netu, je to záměrná kampaň těch, co
jsou u koryta dnes, aby jim to zase vyšlo, tak jak minule s TOP09, mnozí to spolkli i s navijákem, nenechte se zblbnout! Běžte k volbám, ať máte čisté svědomí i před svými dětmi! Ne brblat u piva a vymýšlet ptákoviny, jako házet neplatné volební lístky, opravdu již je čas! Udělejte rozhodný protiúder! Pokud ne, prospějete
zase těm ODS, TOP 09 a bývalým VV, prostě všem, kteří Vás přivedli do tohoto
„Ráje“ v této kotlině, zvané Čechy. Zkuste střízlivě posoudit ( zde
nemluvím k 20% zbohatlíkům – těm to vyhovuje) kdo je pro nás v tomto
okamžiku nejpřijatelnější.
Důchodci ať si vzpomenou, kdo je okradl o valorizaci důchodů
a postavil je kampaní do pozice vyžírek, i když si z jejich celoživotní
práce nahrabali rozprodáním stávajicích hmotných statků z nichž se mají nyní dobře !
zdroj:http://www.blisty.cz/art/65353.html |
Mladá generace ať si vzpomene na reklamu „Přemluv bábu a
dědka“ a kde jsou dnes !
Střední generace ať si vzpomene, jak se s nimi zachází
pár roků před důchodem a jak vychází s rodinným rozpočtem, nemluvě o zajištěnou pozdější budoucnost!
A tak dále, seznam by byl na celou stránku.
Bohužel, musíme volit zatím to, co projde a pokud nemáme nic
lepšího, musíme volit ty, kteří aspoň nějak udrží sociální jistoty, ať se Vám
to líbí, nebo ne, jiná cesta momentálně není. Pokud nechcete změnu, volte
Kalouska, prostě ty, kteří to nyní vedou. Tuto etapu opravdu nejde překonat
jinak, než antipólem, pomocí levicových
stran a pak začít budovat občanská politická hnutí pro přímou demokracii. Je to
na Vás. Vybírejte dle svého sociálního cítění i k druhým, to jste pak vyspělé bytosti, všechno je to nyní politická sebranka, ale taktiku musíte mít a někde začít a ne hned vidět barevně - to je špatně.
Aktualizováno 9.10.2012
Říkal jsem zde vždy, že se snažím jít po proudu energie,
tedy i událostí a trochu i lidem pomáhat, aspoň těm, co naslouchají. Myslím
však, že se nic nestalo, jen jsem uzavřel diskusi, protože se zde začala výměna
názorů dosti hrotit, to vše, nechtěl jsem , aby to zašlo náhodou až do extrému
a pak by nás to třeba i mrzelo. Ale k věci.
Uvedený článek byl zde otisknut záměrně a v přesně
stanovenou dobu. Víte, sleduji dění v této kotlině po všech stránkách,
postoje lidí, atmosféru, jejich naděje, stesky, zoufalství, atd. To, že je
situace dost vážná po psychické stránce, si možná málo lidí uvědomuje. Ne,
nechci si zde hrát na nějakého
zachránce, chci mít jen čisté svědomí a co vím, si nechci nechat pro sebe (aspoň většinu), vidím kolem sebe nyní mnoho bolesti, zoufalství a bezvýchodnosti a to u
všech věkových hranic. Proto taky jsou některé články tak vedeny, jako
nebo někdy i s nadsázkou ironie. Všichni lidé se někdy
nedovedou vyrovnávat s nastávajícími situacemi a jsou plni smutku a
zoufalství a v tomto okamžiku je důležitý mnohdy i nějaký malý článek, jež
pomůže člověku se podržet nad hladinou bahna a umožní mu jít dál.
V takových případech stačí chvilka a článek o volbách byl rovněž nasměrován
jako pomocný záchytný bod. Všichni nejsou stejně duchovně vyspělí a zápasí tvrdě
s problémy dnešního života. Pomůže mnohdy u těchto lidí i ten pocit „ tak
a teď vám to vrátím, nedělejte z nás blbce“, apod., prostě dát naději .
Dostanou aspoň vnitřní pocit, že zde nejsou zbytečně a možná i to jistě
k něčemu bude. Výsledný efekt bez pomoci, aspoň malé, máte zde: http://www.novinky.cz/domaci/281014-pocet-sebevrazd-rychle-roste-i-v-cesku-lide-ztraceji-viru-a-nadeji.html
Nic nedělání, povídání o zbytečnosti a další ezoterické výmluvy a válet se ve své soukromé Nirváně
je jednoduché a velmi, velmi sobecké a i nebezpečné,
však mně se to netýká - Já vím své, není náhodou naše povinnost co třeba víc víme, podat
těm druhým aspoň to stéblo i třeba jejich formou vyjádření, v těchto případech stačí opravdu jen trochu, okamžik a
zachráníte i lidský život. Pomoci i těm „slabším“, kteří jsou většinou citlivější a nemají vycvičené lokty a bezcharakterní páteř, aby vydrželi než se vše Překlopí? Aspoň jsem to zkusil, ostatní je už nad námi a to neovlivníme.
Poděkování - aktualizováno 13.3.2012 21:00 hod.
Je po volbách a chtěl bych zde poděkovat všem těm,
kteří se trochu zamysleli a šli k volbám
a volili tak, že arogance moci a bezpráví dostala facku, ba přímo herdu a
upozornila na to, že jsou zde lidé a tímto způsobem posunuli celé energetické
pole o hodně daleko ( strnulost, zatuchlost, jejich Ego dostalo průvan), je o čem přemýšlet, vy jste se dostali do role hráčů,
kteří nyní tahali za nitky. Pro politiky to byla velká škola a mnohé snad
poučení. Přeci je to asi pravda, že tento "Národ je v lénu Bohů" - Ivo Wiesner
Moji milí,nejdřív jsem myslela,že se jim na to vyprdnu na tu opičárnu.Ale dostala mne naše babi(je jí 80 let),normálně se naprdla a vystoupila z lidový strany,řekla že je to pakáž a jde volit komunisty.Když ona má tolik rozumu a energie ve svým věku,tak já o polovic mladší,nemůžu se nechat zahanbit a třináctýho valím k urně a vhazuji komunisty.No co,třeba bude nějaká legrace,až se začnou mezi sebou řezat.A je fakt,že ty nápady s těma neplatnýma hlasama jsou všude,ale náko mi to nejde pod frnák.T.
OdpovědětVymazatA to by byly čistky, vše by jim vrátili i z úroky, chlév je třeba vykydat, jiná cesta teď momentálně opravdu není.
VymazatA to jako fakt komunisty, já se bojím, že to asi nedokážu. Nevíte někdo něco o tom Růžičkovi, je to pravý blok. Díky za info. iva
VymazatTo je jen na Vás, na výběr MOMENTÁLNÉ moc nemáme.
VymazatIvčo,já si vždy říkám,že i sem tam na politika svítí sluníčko a některým se v těch palicích musí začít hejbat.A co, stejně není už co ukrást a tak jak se chovali tenkrát,to už si memůžou dovolit,lidi by je roznesli na kopytech a to oni moc dobře ví.A s tím chlebem,to mně teda na...Tak ten by dostal facku na fleku,sprostáci!!!T.
VymazatS článkem plně souhlasím. Je nutné jít k volbám a začít zespodu a těmto vládním stranám to dát jasně najevo. Větší bordel, rozkrádání, zadlužování státu a destrukce tady nikdy nebyl jako teď. Není to však trend poslední doby, ale je to trend více jak 20-ti let. Není ale co ztratit. S neplatnými hlasy je to tak, že se přerozdělujou jen při volbách do poslanecké sněmovny, to znamená, že momentálně nemá cenu vhazovat prázdnou obálku.
OdpovědětVymazatHezký den všem. Honza.
Víte, asi budu zase za kacíře, ale říci to musím. To, jak je to tu prezentováno, mi to přijde na chlup stejné, jako podepisovat papír a nevědět, co na něm je.
OdpovědětVymazatKdyž už bych měl volit někoho konkrétního (a tak by to mělo být vždy), pak leda tehdy, když toho člověka budu znát osobně a ještě k tomu hodně dobře. Párkrát se mi toto poštěstilo a volil jsem s klidným svědomím, ale nyní již tato možnost není.
Je bláhové se domnívat, že v jedné straně se budou vyskytovat lidé s lepším charakterem, než ve straně jiné. Snad jen s jednou vyjímkou pro kterou mám i logické vysvětlení, ale to tu rozepisovat nebudu. Navíc je to jen moje domněnka a jelikož žádné zástupce té strany osobně neznám, nebylo by ani fér tu něco takového psát.
Jít k volbám v podobě, jaké jsou nyní, je pro mne dalším vkládáním mé vlastní osobní energie tomuto systému a já té mašinérii již žádnou energii dobrovolně dávat nehodlám.
Jaký to má význam volit mezi bahnem nebo louží? Volit bahno jen proto, že v minulé louži jsem si namočil boty? Můj názor je, že tudy cesta nevede. Ale přeji všem, co volit půjdou, aby byli se svojí volbou v budoucnu spokojeni.
Míšo,já bych třeba srdcem volila piráty,ale to by bylo moc málo hlasů pro ně a tudíž rozum velí jinak.Když já si myslím,že oni si daj po tlamičkách a bude legrace,za to mi to stojí,tam dojít :).T.
VymazatBavili jsme se o tom doma, vlastně vůbec nevíme, koho bychom volili, můj muž se mi přiznal, že také bude volit komunisty, že to je jediná momentální šance, jak dostat tu skvadru z 89 od koryt , protože vlézt do KSČ, TO BY JIM UŽ NEPROŠLO A MOŽNÁ BY JE KOMOUŠOVÉ ANI NEVZALI. já fakt nevím, původně jsem chtěla vložit prázdný lístek, ale ted čtu, že u těchto voleb to neplatí . . . iva
OdpovědětVymazatTak já teda tu svojí domněnku vybalím. Nebrat ale jako nějakou reklamu!!!
OdpovědětVymazatPokud bych mě v globálu sázet na nejmenší pravděpodobnost charakterových zmetků, šel bych do komunistů. Proč?
Protože ten, kdo byl u komunistů dříve a věřil tomu, co dělá a zůstal tam i přes nepřízeň okolí (být komunistou je v dnešní době bráno něco jako mít lepru) má u mě velké plus, protože to co dělá, dělá protože tomu věří i přesto, že to mnohdy nese nepříjemné následky.
To ovšem neznamená, že dělá a bude dělat správnou věc. Jen má z mého pohledu určité předpoklady.
Velký souhlas přátelé. Je možná satysfakce za čas zvonění klíčů. Totálně si s námi vytřeli. Role měli dopředu rozdány. Lumpům dali zelenou ,aby vytunelovali, rozkradli a rozprodali vše co bylo dobré, včetně národního pokladu. Z hradu se dávají darem obrazy a jiné věci, které jsou majetkem státu. Nás oblbli pár korunami z fondů. Kolik bylo zabaveno majetku těm co provedli miliónové podvody a okradli stát, aby bylo aspoň něco navráceno. Víte o něčem? Zatím jen doplaťte to vy občané, na daních. Snad jen ta poslední ovce jíž je vše jedno se zachová jí příznačne. Přichází časy možnosti změny v hospodaření, ale i řešení a zastavení toho co se nám děje nad našimi hlavami. My pamětníci dožijem v tomto svinstvu ale co naši vnukové? Takoví sobci snad nemůžeme být.Přichází čas vlevo bok a začít od spodu,bez nabubřelých,áno,áno! Rolf.
OdpovědětVymazatDěkuji pane Rolf, dávejte prosím odkaz na tuto výzvu, kde můžete, nastal čas, je to začátek změn!
VymazatTak abyste se nedočkali nového Února,soudruzi, energie té strany je jaká je, ale zapomětlivost lidí nekonečná. Použijte laskavě svůj selský rozum a vzpomeňte si na minulost. Volit tu stranu znamená stát se opět vazalem Ruska. Jenom cesta , která vede ke svobodě národa, je ta správná. A to chce velkou osobní odvahu, vybrat samostatně podle svého svědomí, kandidáta, který správně chápe priority společnosti, jako je morálka, čest, vyšší smysl života než jen materialismus ( i ten dialektický) a navrácení těchto hodnot do veřejného života a politiky. Takové "české Švýcarsko" , pro začátek. Jitka
OdpovědětVymazatIv, doufám, že to berete sportovně. Dobře přece víme, že ti nejbujnější soudruzi už 18. listopadu léta páně osmdesátého devátého byli těmi nejzarytějšími odpůrci a nejhlasitějšími z nejhlasitějších. Ono se totiž zapomíná, že plést si KSČ a KSČM je jako splést si pojem a průjem, což bývá po konfrontaci s tím druhým hodně poučné.
VymazatKonečně jsem se dočkal pojmenování, to se dalo čekat. Přemýšlejte bez emocí a hlavně svým rozumem a nebo patříte do těch 20%. Jak uvidím, že nás někdo nazývá jak jste uvedla, nedostane zde prostor, protože veškerá další debata je zbytečná a jste dobře zpracovaná.
Vymazatto Michal:
VymazatNebojte, vím co dělám a kdy to dělám, ale napsal jste to dobře, to je ten základní problém, nechtěl jsem to rozepisovat pro dotyčnou, protože tím už stejně vím, s kým mám tu čest a strach o své pozice a koryto dokáže hodně zloby a jedovatosti.
Vy jste pani Jitko jeste necetla slovanske vedy,mela byste to dohnat ;-).Za sebe:je mi milejsi sebehorsi rus,nez sebelepsi "zapadak" , prehnal jsem to schvalne,abyste pochopila,ze jsem slovan a ani zapadak,ani zid,jenom slovan a neco o slovanech a nasi historii vim,takze me nikdo nechytne na krasny kecy o moralce abych vlezl do zadku vrahovi moju historie a toho nejlepsiho co tady ta planeta kdy nosila!Mam jiny predstavy o moralce,slovansky pravdivy lidsky moralce paninko! http://vedy.sk/sk/vedy.php#vedy .....proud
VymazatJé,já jsem taky soudružka,Michale Vy jste mně přivedl tím svý odhalením na jednu myšlenku.Když by jsme je naráz všichni zvolili,tak oni by se museli začít houfně přeskupovat,nesnáší se mezi sebou a pár nejoblíbenějších by bylo třeba nenadále ušlapáno,protože beztak prdlajs viděj,jak tam furt chlastaj.A ta hnusná zbytková černá energie by se tam pěkně vymlátila mezi nima,pěkně od spoda až tam do těch výšin.T.
VymazatTerezko,
Vymazatpíšete "já jsem TAKY soudružka". Nevím jak to chápat. Já nejsem nakloněn žádné politické straně, vlastně politice vůbec. Politika nic netvoří, chleba nepeče, takže k čemu nám je?. K zlosti a k rozepřím mezi lidmi!
Ale myslím, že jste to myslela jinak a souhlasím s Vámi.
Míšo,mám vyzkoušené,jak takhe začne někdo nadávat,aby Vás urazil,tak mu řeknu jo.A ten dotyčný ztratí motivaci,protože to co chtěl tím dosáhnout,se mu nepovedlo.A to,že mi nějak říká, aniž by mne znal, ukazuje na to,že je hnup.A nejlepší je, se tomu smát,to se někdy žhaví do běla,takže jsou nakrklý oni a ne já,já z toho mám srandu.T.
VymazatNo, já bych nechtěla udělat vlevo vbok, chtěla bych jít středem. Cítím, že skutečně nemáme jinou možnost, jak říkáte IV momentálně zvolit levici, abychom alespon pro začátek zastavili tu obrovskou bídu našich občanů, která se na nás valí. Je zbytečné opakovat, co všechno to je, ale vnitřně vím, že jsem skutečně s pravicí skončila. 20 let jsem volila pravici a většinou ODS. Byl to skutečně kapitální podvod a stydím se za to. Ráda bych pro odlehčení napsala jednu příhodu, co se mi stala. nějak před třemi, čtyřmi lety jsme bydleli v centru Mělníka . Svatováclavská ulice přímo u vchodu do zámku. Zaparkovat, vynést nákup pro trvale bydlící , to bylo nemyslitelné, stálá buzerace městské policie. Jednou, to byl Bendl nevím, co na kraji byl s partou papalášů z mělnické radnice na zámku chlastat a tím pádem jsme byli vyhozeny s oběma autama, sousedka musela uklidit popelnici, no prostě buzerace. Šli jsme spát, vzbudily mě rány, řev, smích. Vylítla jsem do okna a vidím dvě auta pod okny, ožralí , nějaký vystajlingovaný sekretářky, smějou se. Tak jsem zařvala TICHO. ten blbec Bendl, jak byl ožralej se na mě podíval celej jako štastnej, viděl mě v okně, jako, že blondýna v saténové košilce na něj mává,nějaká obdivovatelka volička , nebo co . . . Záhy jsem ho ale vyvedla z omylu. . Vy papaláši, co si myslíte, já vstávám v 5 hodin, nemůžu tady zaparkovat, nemůžu se vyspat a ještě v noci tady budete dělat bordel ZAVOLÁM NA vÁS POLICAJTY atd. atd. ROZCHOD. . . nalezli do těch rakví a odjeli dřív než jsem řekla fimfrfál. . . . iva
OdpovědětVymazatPane Rolf,
OdpovědětVymazatjá si myslím, že pokud jsme schopní jít rovně, tak žádný v levo, nebo kamkoli v bok by nemělo přicházet v úvahu! A kdo si myslí, že jo ... tak přeju šˇastnou cestu. Popleta M
Drahá Jituš, Vaše řeč mě trošku zavání žvaněním z televize, takové ty nekonečné debaty intoušů.Blablabla, svoboda, odvaha, svědomí. Tak nám napište jméno strany, kterou budete volit vy, abychom věděli, s kým máme tu čest. Švýcarsko, no, to je schovávačka iluminátů na prachy. Budeme ještě překvapeni. Jsou to vzdušné zámky, momentálně musíme pracovat s tím, co máme. Uvažuji nahlas. SKVADRA , KOLEM HAVLA A KLAUSE NÁS TVRDĚ ZNEUŽILA , ABY SE DOSTALA K MOCI A ODSTAVILA KOMUNISTY. když použijeme komunisty, které zvolíme , jako prostředek ke svržení vlády a parlamentu, tak je to také takové boží kolečko, které nakonec příživníky semele. No a komunisti, ti budou poučeni, že když nebudou sloužit občanům, tak se jim stane totéž, krom toho musíme také myslet na to, že dochází k čištění lidstva a země . . . . iva
OdpovědětVymazatJitko z 19.07,nebyl jsem příznivcem komunistů, proto jako vůl jsem zvonil klíči a snažil se udělat něco pro tu změnu tenkrát.Vůl, jsem věřil v čestnost těch pro něž jsme skandovali . Fuj. Patřil jsem mezi tu kopu lidí která měla ráda tvořivost rukama.Tedy jsem neměl potřebu v sobě vypěstovat podvodníka. Nenáviděl jsem i spojence když nás napadli. Ale pokud to znáš tak už tehdy se rýsoval jakýsi čestný řád i v Ksč. Černík ,Dubček a j. Vazalem Ruska jsme se nestali tedy dobrovolně ale intervence se odehrála. Tak jako to dnes dělá Amerika úplně běžne. Konečně nejsme pod ní i my neoficiálně. Trumfy si rozdávají ti velci a i sametová jak už víme byla připravena a zaplacena západem. Jen stovky tisíc ovcí bylo třeba zangažovat pro velkolepé divadlo. Je hodně pokročilá doba a taky jiná taktika. Holka tak přemýšlej nad tím co se děje dnes, ne co bylo v minulosti. Svoboda národa, tu pociťuji víc ohroženou nyní jako dříve. Přemýšlet musíme nad přítomností.Je ti jedno jaké sračky nám sypou na hlavu? Co břidlice? To je tak potřeba toho plynu,nebo spíš otrávit vodu? Co ještě dalšího za chvíli příjde.Je možné nějaké odvolání dnes?Pak už se třeba nebudeme moci ani zmínit o nějakém nesouhlasu s něčím.
OdpovědětVymazatÚnor ano špatná doba. Dnes se tomu děje ale veřejně,jenže jinak regulerním podvodem krytým zakonem, k tomu vytvořeném. Knečně nevyčistil by ten únor dnes Audiášův chlév. Co myslíš? Rolf.
Kdepek, ta už se holka neozve:) , to je odvaha, poctivost a blblabla. známe je :)DOBROU NOC PŘEJE IVA
OdpovědětVymazatVíte Ivo,
OdpovědětVymazatje to relativně nedávno, co jeden papež chtěl využít Hitlera ke zničení komunismu a to samý chtěla Amerika a možná si pamatujete, jak to dopadlo. A těch případů je v lidský histori stovky. Kdyby jste si přečetla polovinu Sionskejch Pprotokolů, který tady mimochodem byly ve zkratce uveřejněny, tak by jste věděla, nebo vlastně v ě d ě l i , že tenhle cirkus je placenej z jednoho CENTRA, který podporuje všechny politický strany a všechny ideologie, co na tomhle světě existujou a víte proč, protože pak NIKDY NEMOHOU PROHRÁT. Podporujou v konfliktech i světovýho dosahu ze stejnýho důvodu všechny zůčastněný válčící strany! A víte proč, protože za tím stojej ne-lidé, co ovládaj S Y S T É M a jednotlivý podsystémy, jako např. ten nejdůležitější, tedy bankovnictví. A prostřednictvým frakčního půjčování peněz, vynálezu to domu páně Rotschildů vydělávaj obrovský prachy. Pro ilustraci předloni měla např. Kanada v bankovních rezervách 4OO miliard dolarů a víte kolik půjčila ... BILION A PŮL. Z toho plyne, že se půjčujou jenom nuly a před tím pro formu nějaká ta číslovka a pak to kliknutí do počítače. Toť vše! Ale pokud si přesto myslíte, že je dúležitý, jít volit loutky, jež za černým hadrem vodí ti, co prosazujou a celou lidskou historii to dělali NWO ... tak jen plníte jejich vůli. Tedy vůli SYSTÉMU, kterej dokonce to čemu se říká demokracie vymyslel a instaloval, nejprve s nevalným úspěchev v Anglii, pak financoval to čemu se říká Velká Francouzká Revoluce, no a pak ji na prdýlku usadil v bohatnoucí Americe. Vážení naprosto nic se nezmění, jenom pár příznivců nějaký a je ůplně jedno jaký strany bude jásat, což postupně ochladne a změní se až v hysterickou nenávist, kterou bude žhavit zase stejnej čert!!! No a příště, příště budou jásat jiní a takhle to Vážení funguje moc tisíciletí ... pan Ivo Wiesner to odhaduje na cykly dlouhý přibližně 6115 let, kdy sem zalétne Nibiru.
aby celou tu laskavou, lidskou komunitu vyhubil. Přeju Vám šťastnou volbu Popleta N
Jak lidi přestanou reagovat a chovat, jak oni předpokládají a svou publicistikou směřující, tak nebuďme lidský historky s historií a odražme se k novému ......ále konec...
VymazatPro Popletu. Ano moc rád bych volil cestu rovně.Vždy ji hledám ale záhy zjistím ,že vede do pekel. Kdo o ní ví tak prosím poraďte. Je jednoduché tak krásně laskavě ji popsat.Ale to je jen pro duši. Ještě ,žijeme v realitě 3D. Takže jaká je střední cesta v teto realitě? Ti počestní ve stranách kteří se nyní nemohou prosadit nebojte, oni budou vědět jak se zapojit i když jejich strany skončí. Mají to v sobě. Jenom ty masy zla je drží v šachu. Tak ukažte tu střední na kterou se orientovat jež zaručí tu opravdovou změnu. Určitě to pomůže mnohým. Myslím,že aby byla nastolena vláda rozumu musí nepřed přijí tvrdá čára, prolínání by bylo nekonečné. Rolf.
OdpovědětVymazatVážený pane Rolf,
OdpovědětVymazatrovně kráčí srdíčko a ne rozum. Tedy ženy! A politika je už několik tisíciletí patriarchální doménou, kde se chováme v tom lepším případě jako barbaři v tom horším jako PODŘEZÁVAČI. K entitě politik se už vyjadřovalo mnoho moudrejch lidí v celý historii lidstva a věru jejich hodnocení by se v mnoha případech nedalo ani slušně přeložit!
Protože do politiky vstupuje pořád ten samej mentální typ, egoista ... posedlej touhou po moci, šlus! Jmenujte mi prosím jednoho, jedinýho politika o kterým jste přesvědčenej, že takovej nebyl? A druhýho, kterej něco pro nás obyčejný lidi, skutečně pozitivního a gruntovního udělal? Popleta M
Matěji, občas je dobré vystrčit nos z chytrých knih a kouknout se bez předsudku přes plot. Třeba nějakého zahlédneš.
VymazatVlabi
zvolit komunisty,by asi nebyl až tak špatný krok.Když to vezmu podle svého vědomí a svědomí: Tu pravou éru jsem prožil dětstvím a podle mých rodiču a nyní mně ,vídím ,že ani jeden znás poctivou prací nezbohatl(v tom nevidím problém proč je nevolit)Oni neměli strach o práci za to si museli dát pozor na jazyk - já to mám obrácene.Že nemohli cestovat a chtěli!Ja taky chcu,ale nezbývá mě na to.Prostě některé věci pro normální běžný lidi jsou skoro stejný.Vím že se za komunistů děli zvěrstva na který člověk nerad vzpomíná,ale v dnešní době se děje totéž.
OdpovědětVymazatJe pravda,že po sametové revoluci se tam vystřídali všichni a všecí co mohli(krom KSČM) a že by to přineslo nějakou kladnou dlouhodobou změnu ku prospěchu lidu si nevzpomínám(nejspíš mám krátkou paměť)Vždycky jen naslibovali co pro nás udělají a prd se udělalo,tak teď nevidím proč bych je měl opět volit.
Prostě je to tak jak uvádí Rolf.Kdysi to byl východ,taď je to západ.
A co se týče nekterých právních ustanovení a lidských práv,tak by bylo velice od věci aby se KSČ vrátilo.Začína se totiž rozmáhat pravidlo,že čím víc ukradneš,tím menší zodpovědnost neseš a na to opět doplácí klasický poctivý člověk z čech,moravy a slezka. :-) S pozdravem živočich
Jo taky budu nejspíš volit komunisty, i když původně jsem chtěl piráty, ale ti stejně nemají moc šanci. Myslím si, že komunisti mají docela i dobrou šanci v těchto volbách jen se snad nestane co říká můj tata, že kdyby vyhráli, nakluše sem NATO v čele s USA, že je ohrožena demokracie.Igi
OdpovědětVymazatZ "pravdalásky", "neviditelné ruky trhu", "utahování opasků", "zhasnutí", a dalších demagogických hesel, jsem vystřízlivěl už dávno. Už někdy kolem roku 1996, když jsem si po postupném vyšisování růžových brýlí začal uvědomovat kam a kdo nás vede, jaká škodná se dostala k moci, jakou plní roli trojských koňů, jaké se dějí doslova nájezdy na bohatství a suverenitu našeho už roztrženého a zmrzačeného státu, jak rychle jdou věci od špatného k horšímu. Bylo zřejmé že bláboly o "nutnosti padnout na dno, abychom se od něj mohli odrazit a nestartovat dynamický rozvoj", jsou skutečně jen bláboly a věděl jsem že to každodenní mnohamilionové a miliardové rozkrádání, devastace a rozklad organizačních systémů státu nemůže trvat donekonečna a že pokud se něco rychle nezmění, tak musí přijít náraz.
OdpovědětVymazatJe to tady, kasička je prázdná, dluhy rostou, majetek vydrancovaný a prohospodařený a smečka nabobtnalých parazitů se poohlíží po další potravě, která už se nachází jen ve skromných možnostech nás, občanů, platit zvyšující se daně, poplatky a sankce.
De facto jsme se stali nesvéprávnou kolonií, lidé pouhými lidskými zdroji a cizinci ve vlastní zemi. Z toho je nutno vycházet při očekávání toho, co může pro nápravu stavu udělat skutečná opozice, tedy budeme-li optimisté, tak KSČM. Nemůže toho udělat moc, protože jsme ztratili značnou část suverenity a soběstačnosti. Nemluvě o tom, že se nejedná o volby parlamentní. Ale budeme-li uvažovat, že by komunisté postupně získávali větší vliv ve vedení a správě státu, mohli by aspoň konečně zastavit 20 let trvající škodlivý a zhoršující se trend vývoje. To ovšem pouze pokud budeme stále optimisté a nenastane "zesociálnědemokratičtění" KSČM, tedy opozičnost pouze formální ale v zákulisí poklidná kolaborace. Také bych si neidealizoval lidi, kteří zůstali u komunistů. Věřím že v KSČM je dnes skutečně nejméně šmejdu ze všech partají, ale určitě od nich není zcela oproštěna. Každopádně tato strana představuje v současnosti asi jedinou naději na pozitivní změnu v rámci stávajícího systému tzv. zastupitelské "demokracie" a já ji pochopitelně budu opět volit, byť bez naivně přehnaných očekávání.
Mimochodem podpisy pro Táňu Fischerovou vypadají slibně: http://srdcenoveenergie.blogspot.cz/2012/10/aktualne-tana-fischerova-sbirame-podpisy.html
OdpovědětVymazatPatrik
Vážení.
OdpovědětVymazatkdyž Ilumináti a spol. zvážej, že by bylo pro ně vhodný, aby tady vládli komunisti, budou tu vládnout komunisti. Protože Pyramidě jde pouze a jen o MOC. A dokonce teď už i o téměř v š e c h n o , protože vesmírná i probouzející se mentální konstelace jim není nikterak příznivě nakloněná! Ale budeli pro ně vhodný, udělat si tady velký manevry, tak je jim naprosto fuk, kdo si tady bude hrát - EGO - hru na vládu. A budete se možná divit Vážení, že to za ně a za jejich peníze a taky protože to má blíž a dokonce už i vyzkoušený, tak tu fušku ráda udělá i Ruská vláda. Protože NWO má na mysli globální mocenskou strukturu a je jim jedno, kdo udělá špinavou práci. Když ne Rusově, klidně nás zmáknou fortelní Němci. A taky je tu pro kde-koho velký a neuvěřilný lákadlo Pragaja Déva Pragaja. Popleta M
Pro Matěje:
OdpovědětVymazatRezidentury USAID budou do měsíce uzavřeny v Rusku a Jižní Americe(rezoluce ALBA), které jsou kryty CIA a vojenskou rozvědkou USA………..Matěji, nemáte pravdu, zde už nejsou jen představitelé pyramidy, myslel jsem, že jste to už pochopil, ale jinak je to Vaše rozhodnutí co dělat a jak reagovat.
Vážený Iv,
OdpovědětVymazatkdyž zmíním pyramidu, tak tím nemyslím vládu USA a její rezidentury ani CIA a vojenskou rozvědku. Ani jakoukoli vládu a její instituce kdekoli na světě, protože to jsou jen inštrumenty, kterj hrajou falešně a všechy fungujou naprosto stejně, jako ta naše současná i ty budoucí. Jsou to totiž fraktály, jako všechno ve vesmíru. Bohužel tyhle nejsou přirozený a chovaj se staletí zrůdně. Na čemž se možná shodnem. Pokud si myslíte, že fraktál, kterej se nazývá KSČM se bude chovat jinak, než ten současnej je to Vaše věc a Vaše rozhodnutí a věc lidí, který takhle posloužej nějaký politický straně. Já nepotřebuju v tomhle ohledu nic pochopit, protože je to možná jedna z mála věcí na světě ve který mám naprostý jasno a tím je, že vlády a politiky jakejchkoli denominací a úrovní n e p o t ř e b u j u ! Nikdy pro mě nic pozitivního neudělaly a neudělaj. A nezlobte se na mně já z některejch dnešních komentářů mám pocit, že jediná, možná ... podvědomá hrůza, kterou lidi maj je z toho, že Systém přestane fungovat a jsem docela smutnej, že je mu tímhle způsobem prodlužována agonie! A taky trochu se slzičkou si uvědomuju, že templář je vlastně celej jen a jen o tom, co teď říkám v tomhle kometáři a docela mě mrzí, že většina příspěvků pozitivně reagujících na ten můj text, bylo jen zakrytím rozpaků z toho o čem to vlastně ten Popletenej človíček píše? Proč někdo na tenhle můj konzistentní názor, kterej prezentuju i v tomhle komentáři a jež se proplítá I3O stránkama textu templáře ... nezareagoval? Je to lhostejnost, pokrytectví, nebo hloupost? Prosím Vás Iv, pokud zvážíte, ře tenhle komentář se neuveřejní, pošlete mi hi prosím zpátky. Dal mi totiž víc práce než celej templář. Na výsost Popletenej Matěj
Matěji,vždyt já tě snad chápu a vím o čem mluvíš,ale proboha řekni,co tedy dělat.Vždyt samo se nenakope a nějak se začít musí a opravdu nevěřím,že celý národ najednou si řekne,že na politiku kašle,to se nestane v nynější době.Podle mne bude úspěch,když se lidi zvednou a udělají jim tam v tom alespon pořádnej guláš,že si pak nemoužou být jistí,co všechno jsme schopný dokázat,když se dohodnem.Matěji mám tě ráda a mrzí mne,že jsi smutný.A tvoje práce je moc důležitá,protože lidi mají informace pěkně utříděné a pohromadě a nemusí se po nich pracně pídit,tak jako někteří z nás.Neboj,je to dobrý.T.
VymazatMilý Matěji, cítím smutek a zklamání, momentálně jdou věci tak jak jdou a je to směr evoluční energie, energie změn. Mávnout proutkem nejde, aby se vše změnilo k obrazu vyspělé společnosti, jsou to krůčky, které se spustili a někdy momentální směr věcí budí i odpor, ale jistě se časem pokusím vysvětlit. Je to pomalé krystalizování, ale látka musí být aspoň chviličku konzinstenní, jinak nevykrystalizuje a nevznikne čistý nádherný křišťál.
Vymazatjá taky čekala větší rychlost a probuzení,je to smutné, ale vzdávat to nemůžeme...všechny probuzené světýlka by měli vyjít z anonymity a konečně si pomáhat..tak se podaří budit lidi,měnit realitu,jít příkladem, ukazovat NEBOJTE SE JSME SVOBODNÍ, já doufala, že to celé padne a začneme od znova, Ale lidi se drží zuby nehty všeho i odpadu...jenže podívejte se co jedí, stačí jim odpad v obchodech, stačí jím nadávat a nejhorší je,že se vzdali i vlastních životů,protože nechtějí žít v tom co sami dovolili,bojí se být zodpovědni.. Mon
Vymazatale kdo tohle všechno dovolil???položte si otázku jen a jen MY vzdali jsme se své MOCI v prospěch jiných, kdy se vyplatilo aby někdo rozhodoval za jiné z jejich peněz?Replitiánům a všem co tahají pyramidu jde o jedno o vytvoření otrocké kolonie, ale my už se chováme jako pejsci na obojku..podívejte se na pejsky jak poslouchají svého pána..to samé jsme my a pejsek co se nepřizpůsobí je odsunut..každý se bojí o něco, dokud strach ovládá lidi nikam se nepohneme...Iv, jak nevadí tady je odkaz taky na probuzení...a nejlepší věta je v komentáři-Tomu,kto má svoje telo radšej ako vládu nad impériom,možno zveriť správu impéria.”
OdpovědětVymazatjak můžu tady je dokaz http://www.jajsem.com/poslouchaji-vas-vasi-politici/ nebo tohle video http://czechnewstv.cz/rozlouceni-obcana-se-statem-aneb-nedam-vam-uz-ani-korunu/ MON
IV, děkuji moc , že jste člověk co probouzí a otevírá oči..takových je potřeba hodně...protože lidi ztratili sebe a prožívají, čekají na smrt nic více...taky někdy jsem se bála,ale teď se NEBOJÍM, koho???Mon
OdpovědětVymazatZdravím vás všechny co nesete v sobě hrdost, zodpovědnost a nejste poseroutky zdržující se v koutě, protože na výsluní je moc oligarchů se zachvíli končící vládou.
OdpovědětVymazatPopleto příteli, když budeme všichni se staženými ocásky takto zvažovat už jen opravdu ta planeta X nám pomůže z otroctví.
Změny propukají všude, hodiny ručiček se blíží ke dvanácté.Oligarchové budou kopat před svým koncem. Proč by jsme se ale měli bát už teď. Jiní již dávno vystupují proti všemu zlu. Jsi tím studováním úplně zatlačen do kouta. Už i ta rovná cesta je v podstatě cesta falešná. Neznepřátelit si ani jednu stranu, protože co kdyby. Tak výjdi ze strachu ven na božské slunce a hluboce se několikrát nadechni a uvědom si, že pokud budeme všichni pasivní, protože to ilumináti mají v moci i to slunce mít za chvíli nebudeme. Rolf.
Zajímalo by mě, copak by pánové sedící u koryta jatečního dělali, kdyby k těm volbám nepřišel vůbec nikdo, nebo kdyby tam hodili tu prázdnou obálku všichni.
OdpovědětVymazatJe totiž fakt úplně jedno, koho zvolíme. Politické spektrum není barevné, ale jednobarevné! Všichni kopou za stejný tým, který má za cíl dávat góly jen do naší branky ... jinak by jim to přece ani nemohlo fungovat, chudáčkům :) Jak by někdo z nich mohl být proti sobě, pravice proti levici, Amerika proti Hitlerovi ... ? To by možná mohlo platit za předpokladu, že by neexistovala vrstva, co je nad nimi, co je sjednocuje a řídí, byť pro nás neviditelně. CIA, FBI, KGB, teroristi, demokrati, názvy námi jen manipulují tak, abychom neviděli tu jednu loď, na které všichni sedí ....
Hezký den,jestli ono se v téhle písničce nezpívá i o nás,Kabát-burlaci.T.
OdpovědětVymazat1.část
OdpovědětVymazatVím, že je to tu zamknuté, ale chtěl bych Iv požádat o jakousi věrnostní výjimku.
Někteří se asi zamýšleli a zamýšlejí nad tím, co se to tu vlastně stalo. I já nad tím nechtěně strávil většinu dnešního dne. Už se mi to díky několikerému přemletí v hlavě nepodaří napsat tak, jak jsem chtěl, ale pokusím se alespoň o jakýsi slabší odvar.
Proč se vlastně nedokážeme dohodnout na v podstatě jednoduchých věcech? Protože i když si myslíme opak, jsme stále pevně zakotveni v programu, který nám byl do hlavy uložen. Začalo to tak celkem nevině, že? A dostalo se to až k ...., no však víme, a to sem Iv určitě nedal zdaleka vše. Ač věříme, že to tak není, skočili jsme zase na ten samý špek jako na něj člověk skáče už celá staletí, možná tisíciletí. Na blogu tu už mockrát zaznělo odhalení praktik "ROZDĚL A PANUJ". Přikyvovali jsme důležitě hlavou a že tomu jako rozumíme, že je to přece jasný. Jenže politika, hlavní zbraň druhé strany používající ono rozděl a panuj, nám tu jasně dala najevo, jak jsme v tom až po uši a to včetně Matěje, který sice správně psal, že jí vůbec nepotřebujeme vůbec k ničemu, že je to páté kolo u vozu pro správný vývoj člověka, ale i přesto ho toto téma donutilo přiznat, že je mu líto, smutno, snad dokonce to vypadalo, že má chvílemi i vztek. Kdyby ti to Matěji bylo opravdu buřt, jak píšeš, nemohlo by téma politiky v tobě vyprovokovat žádnou jinou emoci, než lhostejnost, tudíž ždánou emoci. Takže sám vidíš, že ti to jedno není, i když si myslíš něco jiného.
Všichni do jednoho jak tu jsme si musíme s čistým svědomím přiznat, že v tomto není žádná volba, která by se dala čistokrevně nazvat správnou. Každý, ať preferuje jakoukoliv barvu, cítí, že je to jen z nouze ctnost, myslím že to tu i nějak podobně zaznělo - to nejméně mizerného z daného výběru.
Přemýšlel jsem kde je ta chyba, kde je kód k rozluštění našich smíšených pocitů a dospěl jsme k následujícímu. Nebude to zcela přesně vystihnuto, ale doufám, že většině nebo alespoň někomu moje myšlenkové pochody dají smysl.
Zajisté jsme se někdy setkali s vysvětlením prostorového vyjádření dimenzí (ideálně na obrázcích). Tím myslím os vzájemně na sebe kolmých. Představme si placaté bytosti v dvourozměrném prostoru. V případě jejich vnímání mají možnosti volby směru - vpravo, vpřed, vlevo, vzad. Pro naše přirovnání tedy vlevo, vpravo a rovně. Díky tomu, že nedokáží vnímat i další třetí rozměr, je jich možnost volby velmi omezená a v jistých případech (tady by to opravdu chtělo obrázek), dokonce k překonání překážky mohou mít jen jednu jedinou (nebo taky žádnou) možnost, která jim bude připadat jako správná, protože jiná ani není. Jenže ve skutečnosti stačí udělat nepatrný pohyb mimo jejich zažité chápání a naskytne se jim mnohem více možností a daleko jednodušších a přímějších.
2.část
OdpovědětVymazatZkrátka jenom proto, že jejich způsob uvažování byl od mala veden ve dvourozměrném vnímání, mají (samozřejmě z pohledu víceprostorových realit) velice omezený počet možností volby. Z pohledu třírozměrného je dokonce i ona jejich jediná možnost zcela nepochopitelně složitá a neefektivní.
Doufám, že někdo pochopil paralelu ke které mířím. My jsme také od mala naprogramováni přemýšlet tak, jak je žádáno a to i tehdy, když si myslíme, že jsme tu fintu prokoukli. Od mala je nám vštěpováno, že civilizace nemůže existovat bez nějakého centrálního vedení. Že nemůže být stát bez vlády a vlády bez politiky - a ano je to pravda. Jenže fígl je v tom, že není potřeba ani žádný stát, nejsou vlastně potřeba žádná rozdělení lidí, protože civilizace je soubor jednotlivců, přičemž každý jednotlivec je samostaná bytost, která nepotřebuje ke své holé existenci nikoho dalšího (nebrat zcela doslova, je to zjednodušeno).
Takže uvedení nás všech v celosvětový omyl, že potřebujeme hiearchii, tak jak jí vidíme ve všech uskupeních, nás pevně ukotvuje do oné dvourozměrnosti a pak už není těžké nás díky omezeným možnostem volby šoupat tam či onam a my jsme přitom ještě na to hrdí, protože si myslíme, že jsme to byli my, kdo rozhodl nebo bude rozhodovat.
Dokud si neuvědomíme existenci dalších rozměrů uvažování, budeme se v tom plácat donekonečna. Takže z mého pohledu to není o tom, zda jít rovně, vlevo či doprava nebo dokonce zpět, ale o tom zjistit, že lze jít třeba nahoru. V tu chvíli totiž nastražené překážky, které nás mají přesně směřovat, budou jen minulostí, zůstanou v onom placatém vnímání a my budeme moci jít kam je libo.
Draka nelze ubít ohněm, stejně jako neutopíte vodníka, i když jste o tom celý život drakem i vodníkem nenápadně přesvědčováni (nikoho jiného než draka a vodníka vlastně neznáte). Jsme ve stádiu, a teď si dovolím použít citaci z jedné knihy, kdy člověk je natolik ochočené zvíře, že dále ochočuje sebe sama.
Děkuji za případné zveřejnění.
Až se všichni uklidníme,tak bych si dovolila zde napsat,jak se s tím vším okolo nás snažím vyrovnat.Jak se zminoval Michal,koukat na to se shora,to znamemá z nadhledu,tedy i s nadledem tam uvnitř.Koukám na politiky jako na příšerky a co s nimi?O čem mluví a co říkaji mne nezajímá(ale přehled,co a jak je sestavené a proč a jak to funguje s jakým záměrem se snažím mít-teda přibližně chápu,o co jim vlastně běží).Nekoukám se na bednu-samý lži!Michal umí chytat trpaslíky do kýble,třeba by se to hodilo-takový mám k politikům vztah.Otravujou mi život,tak přemíšlím,čím bych jim mejvíc zaškodila.Třeba tím,že jim tam vyšlu tlupu těch,co je nesnáší.Takže než se přestruktu....tak jim to bude chvíli trvat a to je zdrží.Takže nedopustíme,aby staří lidé dostali najíst jenom když bude třeba někam někoho zvolit.Pomoci druhým v nouzi,jak upozornuje Iv.To znamená sociální cítění,které je u lidské bytosti přirozené.A kdo dokáže svou duchovní silou zářit pro nás pro všechny,je důležité aby toto vědomě dělal.to že se to brzy překlopí cítí všichni i oni,jenže oni mají strach a my se těšíme na změnu.Je přímo naší povinností,zůstat v klidu a nehádat se kvůli nim,protože pak je naše en stejná s jejich a nekoukáme se shora,ale matláme se v tom s nimi.Milý Iv,myslím že by nám určitě prospělo dozvědět se něco o křištálech ve vašem podání,mně to velice pomáhá.A omlouvám se za sprosté slovo.Děkuji T.
OdpovědětVymazatTerezko,
Vymazatsice s koukáním z nadhledu plně souhlasím, ale v komentáři jsem tím chtěl říci něco jiného. Neumím to asi správně vysvětlit, snad jen že koukat se na to zcela jinak, než jsme byli doposud zvyklí. Ale je asi pravda, že takový pohled na věc se nedá vysvětlit, k tomu je třeba se dopracovat individuálně.
Kupříkladu teď se mi dostala do ruky kniha Davida Childresse Nikola Tesla a jeho tajné vynálezy. Jsem někde v první půlce a žasnu. Ne jen nad Teslovými vynálezy, ale nad jeho způsobem myšlení. Kniha je z velké části překladem jeho zápisků úvah především filosoficko-technického směru. Pochopitelně díky některým skupinám lidí tu nejde o zápisky konkrétního technického zaměření, ale jeho úvahy nad společností. O tom jak smýšlel nad válečnictvím, mírem, stravě, zemědělství, vodě atd. mi jde hlava kolem. Nejde ani o názory samotné, protože s odstupem 100 let se nám mohou některé jeho závěry zdát přinejmenším zvláštní, ale fascinuje mě jeho způsob uvažování. V tomhle jsme opravdu proti němu jako ti "placatí - dvourozměrní". Uběhlo více než 100 let a stále jeho pohled na svět neumíme plně pochopit, takže těžko očekávat, že tu naší komickotragickou politiku začneme i my vnímat jinak během krátké doby. To není o politice, ale celkovém náhledu na realitu celé, nebo alespoň dostatečně velké části populace.
Michale,co kdyby jsme tak trochu četli s vámi,co vás hodně zaujalo,můžete něco prozradit?T.
VymazatTerezko,
Vymazatjak jsem psal, nezaujaly mě ani tak názory samotné (mnohé již ve společnosti aplikované několik desetiletí v běžném životě a jiné naopak již díky změně doby neaplikovatelné nebo možná z mého pohledu zastřené názory na křesťanství), ale to jak uvažoval. Je to opravdu jako byste těm "placatým lidem", kteří znají a vnímají jen dvě rozměry, chtěla vysvětlit jak vypadá koule.
Ale tak na ukázku, třeba o tom jak docílit mír (osobně nevím, co si o tom myslet, protože je to hodně "jiné"). Tesla svými myšlenkovými postupy dospěl k názoru, že jediná logická a hlavně realizovatelná možnost dosažení trvalého míru je ve zdokonalování zbraní - automatizace a robotizace. Vím, že se to těžko chápe a není v mých schopnostech to tady do komentáře napasovat, ale musím uznat, že to má úžasnou logiku. Žádné vzdušné zámky, jen s nepatrnou dávkou víry v člověka. Možná by s dnešního pohledu Tesla svoje názory pozměnil, možná by jen dodal, že už se to blíží. To se ale nedozvíme. Každopádně, koho jeho názory zajímají, doporučuji tu knihu přečíst, i když je psaná vědecky a z pohledu člověka žijícího na přelomu 19. a 20. století.
Porad plati ,pouzivej svou hlavu a svuj rozum,selsky mysleni a logiku,nauc se to!Never nikomu a nicemu dokud se sam nepresvedcis,i kdyby kolem tebe verilo cemukoliv treba tisice druhejch.Uvedom si,ze na to abys tohle mohl delat,musis mit prehled,uc se,ziskavej a overuj informace z ruznejch zdroju a jejich vetsiho poctu.Pracuj na sobe.Pak ti zacnou puzzle do sebe zapadat jak maji a zmoudris.Vysledkem bude,ze vsichni budeme na zaklade vlastnich poznatku chtit vlastne nezavisle na sobe to stejny,nebo skoro stejny.Dobereme se stejnejch pravd,protoze pravda je o kazdy udalosti vzdycky jenom jedna!Jen moudrej narod dela moudry rozhodnuti,stejne jako to plati o jedincich....proud
OdpovědětVymazatnesuhlasim uplne s vami. myslim si, ze nie je uplne v ludskych silach vsetko si overit a o vsetkom sa presvedcovat. to by sme asi nic ine nerobili. tym nechcem povedat, ze sa mame vzdat, alebo ostat v nevedomosti. osobne chcem byt manipulovany v pozitivnom. pre mna idealny stav by bol, ak by som vedel, ze vsetky informacie, ktore sa ku mne dostanu su na uzitok a pre dobro vsetkych. dokonca si myslim, ze rozvoj jednotlivca by bol ovela rychlejsi pri pozitivnej manipulacii, lebo by mu nan ostavalo ovela viac casu. zial rozlisit to je dnes velmi tazke a preto nam ostava metoda vami popisana vyssie. Daniel
VymazatNo s tím vážně souhlasím.T.
VymazatNebyla jsem 2 dny na webu a koukám na ty horory tady jako blázen. Moje tvrdé životní zkušenosti se odráží v mých názorech. Taky pracuju a krmím 5 odložených koťat, a pro ně je to otázka života a smrti. Pro Popletu M: nesmírně oceňuji Vaši neobvyklou moudrost a ve všem s Vámi souhlasím. Vyšší poznání je nesdělitelné a těžko pochopitelné pro většinu. Slova jsou zbytečná. Jitka
OdpovědětVymazatAno,milá Jitko,já se však snažím,co mohu,věřte mi.T.
Vymazatto Jitka
VymazatVelmi zajímavý komentář, hlavně věta: Taky pracuju a krmím 5 odložených koťat,....
To co rikas plati,ale mame problem,plati to v rovny spolecnosti ke ktery muzes mit duveru,kdyz se na to spolehnes v dnesnim svete,nedojdes daleko ,protoze je to tak nastaveny.Nikomu o kom se osobne nepresvedcis,nemuzes verit.Kdy ztratis vic casu,kdyz budes verit a vecne bloudit a vracet se zpatky,a to nekolikrat u kazdy veci,nebo kdyz si ji sam proveris,coz nakonec stejne vzdycky udelas?.........proud
OdpovědětVymazatprave preto som pisal o idealnom stave, v ktorom sa ako spolocnost nenachadzame. odpovedou na tvoju otazku je posledna veta mojho predchadzajuceho prispevku. je to vycerpavajuce, ked je vidiet,ako by to mohlo byt a ako velmi je tomu stavu branene. preto dakujem aj Ivovi za povzbudzujucu aktualizaciu, viete velmi dobre volit slova, ktore cloveku prospeju.
VymazatDaniel
Riesnie nieje len v politke ale i v energiach!Polial nebudeme mat lacnu energiu respektive enrgiu zadarmo kazdy,tak bude prilis velka moznost ovladat nas!Par majitelov energii rozhoduje.Skoro na vseko potrebujeme energie a polovicu casu prace stravime aby sme ich zaplatili(i energie na vyrobu,cestovani atd suvisi)!Pokial zakladna enrgia nebude pre kazdeho zdarma(alebo aspon uplne lacna) a nedostane sa knej kazdy kolko potrebuje ale ju bude mat v drzani len par ludi-dovtedy sa o taku ci onaku formu energie bude bojovat a ludia sebecky!I to e potrebne na pokojnu zmenu zaroven z duchovnou premenou.Pretoze ludia su zvyknty na kmfort a pokrok a nevzdaju sa ho za ziadnu cenu-to radsej znicia vsetko.Vlastne energie nam zabezpecia dostatok vsetkeho a im vezmu hlavny zdroj ovladania ludstva!A spolu stym a duchovnou zmenou zacne byt lepsie. ..Mailo
VymazatDík Jitko,
OdpovědětVymazatreaguju se stejnou logikou-nelogikou na témata, který si pro sebe a možná někdy i pro Vás řeším v templářovi a zrovna tak reaguju na články a komentáře tady na blogu. Snažím se nepřekračovat stín, občas stín překračuje mně a někdy jsme dokonce jedna bytost. Popleta M
Díky za milá slova, tušila jsem,že se vezem na stejné vlně. A to je povzbující pro šílenou ženu. V Templářovi se mi líbí prolínání se minulých a současných životů, vše je ve vztahu, pohybu a má příčinu, která se zdá být nejasná a pak se to rozlouskne. Děje se mi to totiž taky. A ty koťata, chápeš , to soucítění, s těmi skoromrtvolkami, co z nich vyrostou predátoři a zabijáci, nemohla jsem se aspoň nepokusit je zachránit od smrti hladem a chladem. Zatím žijou všechny a jsou mini do dlaně :-) Jitka
Vymazatp.s. budoucnost je jasná, všichni zemřeme, tak na co politika?
Několikrát se tu ozvalo, že politika je zbytečná, že ji nepotřebujeme, že je dokonce škodlivá, Matěj napsal že každý politik = egoista posedlý touhou po moci…
OdpovědětVymazatPolitika je dle svého skutečného významu „službou, veřejnosti“ „správou věcí veřejných“. Zkusila jsem přemýšlet, co by se stalo, kdyby najednou byly všechny „politické“ instituce zrušeny. Prezident, parlamenty, krajská, městská, obecní zastupitelstva,…. S tím by musel logicky souviset i zánik armády, policie, soudnictví a dalších složek, které s ní neodlučitelně souvisejí.
Co by se pak dělo? Je lidská společnost na takové morální úrovni, že bychom si mohli ještě jen tak jít a koupit rohlík? Nebo ráno pustit děti do školy? A byly by vůbec školy? Kdo by jim dal finance a náplň? Kdo by vzdělal učitele? A co kdybych si nedejbože zlomila nohu? Atd. atd. Vše je to tak neoddělitelně propojeno v Systém...
Myslím si, že takhle jednoduché to není. V přírodě platí, že přežívá a prosperuje ten, kdo umí spolupracovat a pomáhat. (Zapomeňte na Darwina s jeho přirozeným výběrem. Ještě jsem neviděla samičku, která by zabila své mládě jen proto, že je slabší :-)) Politika by tedy fungovala, kdyby respektovala podobné principy: umožňovala lidem přátelsky spolupracovat a pomáhala slabším. Věřím - ne vím! - že řada politiků takových je. Proč tedy taková není ani politika? Protože je jich málo. Proč je jich málo? Protože volební systém nedovoluje, aby se dostali na kandidátky. Jsou tu nepředstavitelné síly, které tomu brání a které, pokud snad se tak přece jen stane, udělají vše proto, aby takového člověka semlely.
Ale zázraky se běžně dějí. A já na ně věřím. Jsem přesvědčená, že změna musí přijít odspodu, od nás. Nebude to však prudký skok, ale ani pozvolný evoluční vývoj. Věřím na evoluci v postupných skocích, kterými mohou být třeba významné vynálezy, důležité události, výjimeční lidé. Díky tomu se svět mění. A významnou událostí v našem malém světě může být například ona zde již zmiňovaná ruka podaná nepříjemnému sousedovi. Tedy to, že nebudeme jen uraženě na nepřístojnosti ukazovat, ale sami kolem sebe budem šířit ono ovzduší spolupráce a vzájemné nezištné pomoci. Dokážeme to?
Vlabi
Vlabi,děkuju,taky si myslím,že všechno v Universu má řád a ani my nejsme a nebudeme vyjímkou.T.
VymazatZcela souhlasím.
VymazatNejde změnit jeden obor lidské součinnosti a druhé obory ne. Vše musí proběhnout dohromady.
Stejně tak souhlasím s těmi postupnými skoky, koneckonců i takové skoky jsou vidět ve vývoji živočišných druhů. Nezměnily se postupně jen tak pro srandu ještě neexistujícím králíkům. Vždy byl nějaký podnět, většinou v podobě náhlé změny klimatu nebo podmínek pro žití (zemětřesení nesoucí změny v poměru pevniny a souše, změny v magnetickém poli, teploty, obsah kyslíku v ovzduší atd. atd.) většinou kataklizmatického původu.
Pro náš další vývoj je možnost buď onoho nějakého globální kataklizmatu nebo uvedení v chod technologie, která změní přístup člověka k energiím (včetně logicky následného přístupu k vodě, potravinám a přírodě vůbec). Nebude to sice lusknutím prstu, ale zároveň to ani nebude otázka staletí. Myslím, že řádově několik let možná desetiletí. Vzhledem k době, po kterou tu na Zemi už "oxidujeme", je nějaký ten rok skoková událost.
Možná bych upřesnil, že politika není to samé jako řízení společnosti, což ostatně Vlabi napsala - "správa věcí veřejných".
Politici v politice, jak je většinou populace chápána (naučena chápat), nic nezmění, i kdyby se na hlavu stavěli a odráželi se ušima, protože jim to nebude umožněno. A aby se politika změnila v Politiku, je potřeba něco jiného než další plné obsazení poslaneckých a jiných křesel. Všichni to tu myslím cítíme. Většinou to neumíme pojmenovat ani vysvětlit, ale ve svých myslích si už každý sám pomalu tvoříme onu realitu a cítíme ty pocity, které jí budou v případě naplnění doprovázet.
Já bych nepodceňoval sílu myšlenky ani přání. Mohou být oním dalším rozměrem uvažování, kterým ještě vědomě nevládneme, ale už ho občas cítíme za rohem.
A Vlabi, na otázku zda to dokážeme, musím odpovědět, že dokud to nezkusíme, tak to nebudeme vědět.
Zdravim,napisu tak trochu obecne,tak trochu pro Vlabi:-) a predem hlasim,ze pisu sam za sebe,moje osobni mineni.K ty politice,ano,ona je zbytecna,nic nevytvari,jen umely problemy,ktery resi,nebo taky ne a za to nas inkasuje,neni dobry plist si politiku s legislativou a byrokracii(byrokracie je zde minena jako nastroj,ne vulgarne),jsou to dva pary bot.Stat je predevsim ekonomicky teleso,obrovska firma,starajici se o narod a jeho prosperitu,vlastnictvi,prostrednictvim zastupcu naroda,spis,nez cokoliv politickyho.Problem dneska spociva v umyslny zmene zebricku lidskejch hodnot a moralnich zasad.Vsimnete si co se dostalo do popredi:"penize,ja,moje,mam" a teprve potom nekde to ostatni.Od dob centralizace jde vsechno z kopce a tomu se taky k vuli prekroutila historie.Uvedomte si,ze tahle zrada se buduje tisice let.Clovek neni hloupej a umi hledat a spojovat si veci,proto musel system zasahnout,aby mohl fungovat jak chce,a znicit,nebo zmenit historii.Jen tak se dalo zaridit,aby mohla vzniknout a existovat miliardarska smetanka parazitu,ktera se rozhodla zotrocit zbytek lidstva a zajistit si vecnej raj,nestitila se k tomu zneuzit ani zidovskou viru a zidy jako takovy.Proto vznikla zavist,bezohlednost a sobectvi.To nejsou lidem vrozeny vlastnosti,ale implantovany po cely generace.Kdyz se vratime daleko do minulosti,az k slovansko-arijskym vedam a vyvoleny rase(tim neni myslena rasa otrokaru a vladcu,ale rasa ucitelu a vzdelani),dozvime se,ze na prvnim miste byla spolecnost,lidi a kazdej jednotlivec,zebricek hodnot byl:"vy,my,vam,nam,vas,nas",vsimnete si ze tam neni nic o penezich a majetcich a az nekde dal bylo "ja",presto si lidi vazili individuality a naopak hledali a podporovali ty kdo vedeli a znali,v zajmu vsech,celku.....pokracovani........
OdpovědětVymazatPresne to,co je dnes nezadouci.Lidi zili spolu a ctili svy predky jako bohy,pomocniky,ktery jim kazali pouzivat rozum a logiku,svuj um a vzdelavani se,poznani,ne vymyslenyho soucasnyho boha cirkvi,trestajiciho a prikazujiciho,kterej zabiji mysleni tim,ze sam naridil co se ma a nema,smi a nesmi a radi kdo do tebe kamenem ,ty do nej chlebem a potirej zlo laskou,naprosto zcestny veci vyhovujici systemu.Drivejsi bohove-predci chteli mir,ale zlu staveli jeho vlastni zbrane,zlo trestali zlem,ale bez zasti,nemeli radost z dobejvani a zabijeni,kdyz zlo pominulo,zapomeli na nej a vratili se k praci,dobre vedeli,ze dobrem nelze zlo porazit,protoze zlo nerespektuje nic,musi bejt porazeny vlastni zbrani.Dnes se hlasa ,ze laska zvitezi a v zajmu dobra ,s plnou tlamou dobra, amerika vrazdi statisice lidi a bezmezne loupi.Dnes plati rozdel a panuj vsude kde to jen jde,ovsem moc se centralizuje.Driv platil pravej opak a zpolecnost vzkvetala.Mozna to neumim tak dobre napsat,navic pisu ve zkratce,ale za tim co pisu jsou leta hledani a poznavani,davani si dohromady souvislosti a tisice prectejnejch dokumentu a knih,vcetne psychologie,historie,vedeckejch pojednani.Napsal jsem to s tim,ze bych rad,aby se kazdej zamyslel sam nad stavem veci a hodnot a sam se dobral svoji pravdy a vymyslel svuj zaver,protoze kdo vi a sam vymyslel,presvedcil se,ten uz nezustane lhostejnej ke zlu a tim sam zlej,ale postavi se mu kdyz bude treba, na zaklade hodnot hodnejch cloveka zprostenyho hamiznosti,bezohlednosti,zavisti a vlastni izolovanosti v zajmu vsech i svym,tak jak to bylo slovanskou tradici a normalnim jednanim v rozumny spolecnosti.Sam jsem ateista,ale model predku-bohu,se mi zalmouva:-),Domnivam se,ze to bylo mozna jen spatne interpretovany a je to spis o tech predcich a zaslouzeny ucte k nim az ke zboznovani jich,to uz nevim:-).Necham na kazdym,az se s vedama seznami sam:-).Zaver z toho vseho je,ze jestli chceme navrat ke korenum a spravedlivy spolecnosti,k zivotu ve stesti a spolecnosti o lidech a ne hamiznosti,meli bysme se zamyslet nad navratem moralky a lidskyho zebricku hodnot,jako prostredku k jejimu opetovnymu vytvoreni.Nikdo to za nas neudela,musime sami.Je treba zpomenout na zcestny,i kdyz mozna dobre mineny vyzvy k lasce za kazdou cenu i k svejm nepratelum, a kazani o pomoci z vesmiru(bylo by prima,kdyby to bylo realny),zustanme stat nohama na zemi a preberme zodpovednost za to co je spatne a snazme se to zmenit,vymytit zlo a potrestat jeho puvodce,zabranit jeho opakovani se.Pro nas vsechny a se zodpovednosti k tem,kdo prijdou po nas......proud
OdpovědětVymazatto proud
VymazatPěkné, upřímné a to se cení. Děkuji.
P.S. Stéle Vám to spamuje.
Milý proude,
Vymazatmáš ve všem pravdu. Život Slovanů, tak jak se o něm píše ve Slovansko-Árijských védách, je pro nás úžasným vzorem. A také s tebou zcela souhlasím v tom, že je třeba převzít zodpovědnost, změnit se, vymýtit zlo, potrestat původce, zabránit jim v opakování,... Ale nezlob se, nešlo by to nějak stáhnout z obláčku na zem a rozvést, jak konkrétně ty nebo já babka ze samoty u lesa máme tyto vznešené cíle realizovat, když ne přátelskou pomocí ve svém okolí, pohodou a laskavostí k lidem kolem? Dost dobře si totiž nedovedu představit, že bych šla na náves mávat transparentem (praporem, flintou,...) a tím změnila svět.
Nezlob se na mě za otevřenost, ale krásných frází už zaznělo dost.
Vlabi
Vlabi uplne suhlasim.Chapem i co chce Proud povedat a vlastne ma pravdu-za spravnu vec sa oplati bojovat v spravny cas!Zlo vsak nejde znicit zlom.Treba v prvomrade vludnost(ale i nezaujem casto pomoze)-ze casto premoze i peste mam velakrat vyskusane-ale nie vzdy to funguje!Pomoc z vonka snad pride,i ta zmena.Ale najprv musime ukazat ze ju chceme!A ta zmena ktoru vnas slnko vykona neznamena automaticky lepsi zivot(to vela ludom este asi nedoslo). Znamena to len ze ziskame snad par novych schopnosti,pochopime viac duchovno,prirodu a dušu-to zariadi univerzum.Ze zmiznu vojny,klam,zavist,politika zabijanie atd. automaticky to si nemyslim.To budeme musiet chciet a zariadit sami!Akurat ze teraz pri tejto zmene je nato dobra prilezitost-samo sa to ponuka-cas zmien! ..Mailo
VymazatVlabi,
OdpovědětVymazatmáš tam nádhernou otázku ... je lidská společnost na takové morální úrovni?
To čemu říkáme lidská společnost je děsivě neurčitej termín se který maj problém i mnozí sociologové. Já si ho kvalifikuju jako dost mlhavou abstrakci a tisíciletí to nedokončenej, nebo neúplnej a tedy špatně fungující fraktál. Protože umožňuje vždy a stále se zvyšující, tedy neúnosně obrovskou a - tím myslím cíleně - moc několika lidí nad tímto nevykvašeným společenským organismem. Kterej z mýho hlediska se nevyvíjí a neuzrává v to, co bychom chtěli. Ale raději to upřesním ... co bych já chtěl a co opravdu potřebuju! Což má opět nejtvrdší dopad na nejslabší jedince. Se sousedem si podat ruku můžu, protože mám větší možnost odhadnout jeho chování. Ale s tímhle nepřehledným konglomerátem, jehož jednou z mnoha dominant jsou i politici, kteří by měli pracovat jak říkáš ve službě veřejnosti a ve správě věcí veřejnejch i když uznávám, že i tam určitě existujou osobností, který by tenhle trend chtěli změnit, ale nemůže se jim to podařit z důvodu hloupý a ubohý animozity mezi jednotlivejma stranama. A tedy pro mně - jako malinký, ale doufám, že doposud ještě svéprávný částečky obyčejný veřejnosti - je to do budoucnosta naprosto nepřehledná zbytečnost, jejíž vývoj nelze odhadnout (jako pana souseda) a tudíž se mi zdá přežitou a dnes už k ničemu. No a jak to změnit?
Stejně jako je málo slušnejch politiků, je i málo lidí, kteří zastávaj tenhle názor. Většina má stále pocit, že systém je reformovatelnej. No a já si myslím pouze a jenom, že není! Tenhle názor nikomu nevnucuju, jen ho objasňuju. Popleta M
To Matěj:
VymazatNapsal jste: … Většina má stále pocit, že systém je reformovatelnej. No a já si myslím pouze a jenom, že není! ….. Zde je velká chyba, měl jste napsát - politický systém – ten by měl zaniknout, viz článek zde: http://energieupramene.blogspot.com/2012/01/zakaz-politickych-stran.html
Jinak systémy jako přírodní, Sluneční atd. nezměníme, ty jsou dány Univerzem a musíme je respektovat. Politický systém sám od sebe nikdy dobrovolně nezanikne, ale jen a jen úsilím lidí a dá se rozložit i bez obušků do hlav, i když to ze začátku vypadá jako energie proti některým názorům a pohledům……
Matěji,to že nazýváš sám sebe Popletou,má možná nějaký důvod.Moje vnitřní já se jmenuje Terra.jsem propojená se Zemí a to možná na tolik,že někomu to může připadat,že přímo ležím placatá.Víš řeknu Ti,že jsem četla článek,kde psali o jednom městě ve Španělsku,kde se starosta sebral společně s lidmi,který neměli co jíst,a šli do super marketu si vzít jídlo(protože platit nebylo čím) a on dohlížel na to,aby ty lidi nerabovali a dokonce se nic takového nestalo.Tak to se mi opravdu líbí,ale těžko tohle udělá starosta,který je toho názoru,že každý se má postarat sám o sebe.Tolik já a politika...T.
VymazatTerezka..presne si povedala to co mi predchvylkou napadlo- ako vyjadrit povolanie politik... Clovek ktori chce ludi riadit miesto toho aby im chcel pomoct! :-) Iked plati i onich to co som davnejsie povedal-ze clovek ako jednotlivec je dobry,zly su ludia!Tak to plati zial i otom ze clovek pomoze cloveku,ale kasle na ludi!:-( ..Mailo
VymazatVážený Iv,
OdpovědětVymazatjá v tomto případě nemíním přírodní a vesmírný systémy. Ale Systémem, kterej se rovněž táhne jak černá nit templářem ... myslím onu elitní, temnou a skrytou strukturu, která vládne této planetě a jejíž nedílnou součástí jsou i systémy politický, sociální atd., včetně nás jednotlivejch lidí a v tomhle už by jsme si měli po zveřejnění pokrácenejch Sionskejch protokolů rozumět. Ale omlouvám se za to, že to zřejmě z textu komentáře nevyplynulo. Ještš tedy jednou pardon Popleta
Hezký den napíšu zase jednu divnou myšlenku,ale myslím,že vás už to nemůže ani překvapit.Co když potřebujeme znestabilnit část pyramidy(teda náš polit.systém) a když víme,že je vše propojeno se vším...?víme všichni,že jsou tady síly,které by rády válčily a to moc rády.Pokud u nás nebudeme schopný odstranit pro západní vršek naší pyramidy,tak se nám může klidně stát,že budeme humanitárně bombardovat sami sebe(jsme přece v Nato) a taky jsem zaznamenala,že narkoleptik slíbil někdy z jara (veřejně),že poskytneme v případě nutnosti azil.podle mne pokud dokážeme dostat do základu té naší politiky jiný myšlenkový směr(ikdyž se mu ted říká komunisti,ale mělo by to zaručovat sociální soudržnost alespon minimální-to znamená že budu volit komunisty a podporovat p.Fisherovou),tak v případě nutnosti se daleko rychleji zbavíme toho vršku,který nás ohrožuje a na spodku,už ale nenastane totální chaos,protože tam bude něco,co jistou míru řádu bude mít.Je to jen praktická úvaha,ale teorie,byt na nejvyšší duchovní úrovni, je podle mne na nic,pokud se prakticky nevyužije.Řeknu to úplně na rovinu,aby jsme ještě rádi nemazali k těm našim slovanským bratřím.T.
OdpovědětVymazatZkusim odpovedet:-), je treba si uvedomit,ze kapitalismus=komunismus=feudalismus=vsechny ostatni systemy zalozeny stejnou skupinou lidi se zakladnim systemem.Nevolil jsem komunisty kvuli komunismu,nebo levici,ale kvuli novejm tvarim a nadeji,ze se do soucasnejch darebaku pustej podle zasady: novy koste dobre mete.Jinak jak jsem napsal nahore,je to prakticky jedno,kdo bude u zlabu,kdyz to nejsme my vsichni spolecne.A dodam jen,ze nic vic si ze srdce nepreju,nez aby k sobe slovani zase nasli cestu a lidi jako takovy si uvedomili svuj vlastni rozum a zakladni moralni kodeky a naucili se je pouzivat :-).... proud
Vymazat:-)Vlabi,kdyz jsem napsal postavit zlu zlo tak jsem rozhodne nemel na mysli prave treba tu nenavist ,abych to vysvetlil,musel bych se rozepsat hodne do hloubky a to v diskusi nejde s ohledem na ostatni,zkusim jen kratce: je rozdil mezi(osklivym) zabitim s nenavisti,nebo ze msty a zabitim z nutnosti a bez nenavisti,kdyz znate vedy,dohledate si ten propastnej rozdil i kdyz zabiti je zabiti ve svym dusledku.Stacilo jako priklad:-).Psal jsem o moralce a spolecnosti lidi kterejm zalezi jednomu na druhym,proto nerozumim poznamce "kdyz ne pratelskou pomoci.....",mluvim o zlu ve vztahu ke zlu a ne mezi sebou:-).Osobne stavim nezistnou pratelskou pomoc,stejne jako pomoc v nouzi,hodne vysoko.Stejne jako vzajemnou uctu a respekt(nema nic spolecnyho s lezenim do zadku).Tim co jsem Vlabi napsal jsem dal zaroven prece i navod k boji,vypliva z toho :-).Podporuj dobro dobrem,neignoruj a trestej zlo jeho zbrani,tedy zlem,ale nenech se zlem poznamenat.Tim ze podporim dobry lidi a dobry jednani uz stavim hraz zlu,tim ze k nemu nemlcim taky,a tim ze ho aktivne nicim jakbysmet.A my mame moznost ho aspon nepodporovat,nebo jenom minimalne a mezitim si navzajem otevirat oci,aby nas bylo cim dal vic,az se naplni ten kritickej pocet,povstaneme a smeteme zlo(to nemusi bejt nutne krvava zalezitost,ale vec zpatky nabytyho rozumu),ale je treba,aby zlo smetli obcani,a ne ovcani,jinak ho mame okamzite zpaky!A k ostatnim: Ano,system nejde opravit,protoze je spatnej uz ve svym principu.Potrebujeme novej system!Mam da se rict hodne myslenek,at prebranejch,nebo vlastnich ,jak by mel novej system vypadat,ale to je myslim jiny tema a taky na dlouho.Navic by ty myslenky museli zpracovat odbornici a pripravit je pro schvaleni narodem,protoze na tom principu jsou zalozeny,i novej system sam.Kratce: System pro lidi a o lidech,penize kontroluje a vydava pouze stat=narod,nikdy soukromnik,tedy banka jen statni bez vlivu ciziny,penize jen podlozeny a slouzici jen smene zbozi a prace.Penize nesmeji delat penize!Zadny politicky strany a vlada,vlastne zadna vlada,ale opravdu zastupci lidu,takze teleso jako management,nejlepsi sehnatelnej,decentralizace,obnoveni sobestacnosti statu jako hlavni ukol,vypovezeni EU,NATO,MMF v jejich stavajicich podobach a dogmatech,atd.Ovsem placat o lidstvu a planete je predcasny,kdyz nemame uklizenej vlastni dvorek,proto me zajima deni v republice a jeji narod,snad bysme poslouzili svetu jako priklad,ale nemuzeme ho zmenit,proto radim zustat nohama na zemi a makat na svym,tim nemyslim se od sveta izolovat,samozrejme,jen se s nim zacit chovat jako rovnej s rovnym,s veskerou prinalezejici dustojnosti a ne to co delame ted,kdy uz nezbyl nikdo kdo by si nas vazil a bral nas vazne.Nemuze mit respekt ten kdo si sam sebe nevazi a nechal si vsechno sebrat,prodat,ukrast a znicit.Dobra povest se tezko ziskava,ale rychle ztraci,jak muzeme sami pozorovat.......proud (omlouvam se lv za ten spam,ale nevim cim to je,neni to umysl)
OdpovědětVymazatProud..opet skvele napisane.(Iv)Len myslim ze nacrtnut to ako by to malo potom vizerat treba!A treba to urobit teraz-skor nez to padne!Ludia nebudu chciet aby to vsetko padlo a nepodporia to pokial nebudu mat aspon vidinu lepsej moznosti-koncept!Preto by sme sa mali bavit i otom co vlastne chceme potom a ako by to malo vizerat!Uz len preto aby sme vedeli kam to viest a co presne treba zmenit!!!Odbornici uz sa naspekulovali a posr.. dost,ludia vedia co chcu-odbornici to mozu maximalne potom doladit!Uz som otom vravel ale nebola zatial reakcia. ...Mailo
VymazatJeste jedna vec me napadla,zkuste si kazdej sam za sebe jenom predstavit co by se zmenilo a jak,kdyby kazdej z nas zapomel na vsechny strasti a problemy a jenom zacal: Zit a jednat tak,aby nikomu nedelal skody a nemel se lip na ukor druhejch,ale svoji ferovou zasluhou.Proste by jen dbal o to,ze nikoho a nic neposkodi svym zpusobem zivota,a kdyz,tak s ohledem na to,aby to bylo co nejmin a pomohl dotycnymu vyrovnat jeho ztratu,nebo omezeni.Jednoduse receno,zil a konal ohleduplne a s odpovednosti k nasledkum svyho konani.Jenom to,nic vic a nic min.Takova obycejna vec,zadny kouzla a cary,zadny zazraky,jen proste umyslne neskodit,ani lhostejnosti.K tomu staci jen bejt pravdivej k sobe a druhejm.A to neni nic nemoznyho ani od ted ;-).Podporis lez,nebo nepravost,abys z toho nejak profitoval,nebo jen proto,ze se te to netyka? V dusledku se nedeje totiz nic,co se te driv,nebo pozdeji nejak nedotkne,nebo nasledky toho.Zamysleme se :-).......proud
OdpovědětVymazatOhrožení životů 3 milionů občanů
OdpovědětVymazatNaši politikové od roku 1989 stále ničí náš stát. Na našem státě je však přibližně jedna třetina občanů závislá svými příjmy, tím i svými životy. Tím, že politikové náš stát ničí, ohrožují životy těchto lidí.
Kdo dá těmto lidem po zničení našeho státu najíst? Kdo za ně zaplatí nájem? Kde by všichni tito lidé bez peněz mohli bydlet? Nikde? Nikde!!!
Toto ohrožení životů se týká více než 3 milionů našich občanů. Ohrožením životů více než 3 milionů lidí dosahují politikové výsledku, který je srovnatelný s těžkými válečnými zločiny.
Výzva: Prosím Vás, kteří toto čtete, abyste tento krátký text vyvěsili kdekoli na veřejnosti, aby se tyto informace mohli dovědět občané. Pomozte tímto způsobem překonat dosavadní informační blokádu na tyto informace, aby se tyto věci mohly konečně začít řešit.
17.08.2011 05:30:27 | Autor: Jan Bursa......prave jsem neco nasel,nezda se vam,ze to souvisi a zda se vam,ze to neni pravda? Je to na vasi uvaze.........proud
Běží student rychlostí, do volební místnosti. V drahých džínách, novém triku, jde zachránit republiku. Hodím lístek pro pravici, nepředám stát bradavici. Musím běžet, co to dá, kníže na mě spoléhá. Jinak budem, jako v Řecku, já jsem rád, že žiju v Česku. Něco na tom pravdy bude, říkal Nečas na You-tube. Po volbách se Nečas směje, nikdo neví, co se děje. Jediná věc je však jistá, na studenta školné chystá. Mě se školné nevyplatí, papá mi to nezaplatí. Pěkně jste mě vypekli, o tom jste mi neřekli. Proč jsme ti to měli říct? Měl jsi líp náš program číst! Zlobíš se na nás nadarmo, nic však není zadarmo. My ulevíme státní kase, ty budeš mít dluh jak prase. Děkujeme za tvůj hlas - začni platit, vol nás zas. Proč jsem napsal těch pár řádků, chtěl jsem říct ti po pořádku - nejsi trendy, ani cool, ale pouze a jen vool...To jsem našla,třeba to může být i tady.T.
OdpovědětVymazatTerezko,
OdpovědětVymazatPopleta má samozřejmě důvod, protože jsem toho v životě popletl dost a spíš moc a doufám, že toho ještě trochu popletu. No, ale když se tak rozhlížím po světě a kolem sebe, tak pletoucích se kolegů příliš nevidím a to by bylo dobře a tomu bych fandil ... ovšem pouze a jen za předpokladu, kdyby to byla pravda. Jenomže víš jak to s tou pravdou je, vona je potvůrka moc kluzká, blbě se chytá a co je horší, nedá se dlouho udržet. Moc lidí si už myslelo a dokonce furt myslí, že jí chňapli a maj! Ale Popleta po svejch zkušenostech trochu tuší, že jí nikdá, myslím tu nahatou ani koutkem voka ještě nezahlíd. Ale musím Ti říct, že tu voblečenou, nalíčenou někdy i nafoukanou potkávám denně a dokonce i ve svým zrcadle.
Pardon Iv,
OdpovědětVymazatzapoměl jsem šifru, tedy Popleta Matěj
http://vedy.sk/sk/hladanie_pravdy.php#tvari , kdo ma zajem pochopit mechanizmy zotroceni,mel by si tohle dobre precist a pochopit(samozrejme za pritomnosti rozumu,uz jsem rikal:nicemu never,o vsem se presvedc a premejslej!).......proud
OdpovědětVymazat"Tolstoj mu neporadil „evanjeliové fackanie oboch líc“ – ako sa to často podáva, ale niečo úplne iné. Gándí totiž začal svoj organizovaný – aj keď neozbrojený – odpor voči Britom tým, že priviedol ľudí k rieke Ganga a povedal: „Prečo máme platiť britským vodárenským spoločnostiam za to, čo nám Príroda dáva zadarmo“? A nenásilný odpor spočíval v tom, že Indovia jednoducho PRESTALI čokoľvek kupovať od všetkých cudzincov, t.j. v prvom rade Britov. Teda jedného dňa už žiaden domorodec nekúpil anglický odev, lebo všetci začali nosiť svoj národný odev. Žiadny domorodec viac nekúpil anglický tovar, lebo si vystačili s domácim. Nijaký domorovec si viac neobjednal službu od anglickej firmy, lebo všetko, čo naozaj potrebovali si dokázali urobiť sami. Takto vyzerá použitie zdravomyslia – zo dňa na deň nikto Britom za nič neplatil, nič od nich nepotreboval, jednoducho sa Indovia začali chovať sebestačne, t.j. použili princíp Rodového zriadenia. Briti neodišli preto, lebo potláčať Indov by bolo „nedemokratické“, oni jednoducho nechceli svetu ukázať, ako sa "zo dňa na deň" dá pomocou zdravomyslia zničiť parazitická kasta. Nikto ich už nepotreboval – nebolo viac na kom parazitovať."..........vypujcil jsem si,je to dobrej navod jak se "vratit mezi lidi",do Cech,nebo az do Ceskoslovenska ;-).....proud
OdpovědětVymazatJo Indové to tehdy dokázali i když se to neobešlo bez facek, alespoň na jejich straně. Jenomže Češi se při svým konání příliš ohližej na to, co tomu někdo říká a jaký je veřejný mínění. Myslím, že Slováci jsou podobní, protože by jinak k rozdělení republiky na dva nevýznamný pidistátečky nikdy nemohlo dojít. Tohle přesně jsme teď mohli udělat při těchto volbách. Prostě nejít volit, nebo vhodit prázdný lístky! Vy z důvodu, aby si politici uvědomili sílu množiny občanů a začali konečně pracovat a snažit se dostát svejm slibům formou služby a servisu pro bezkonfliktní fungování státu. V což já nedoufám, ale moc bych Vám to přál a konec konců i sobě. I když jsem stále přesvědčenej, že politiky, jako svéprávní lidé na nic nepotřebujem. Dík proude, že jsi tenhle podařenej kousek Indů jako inspiraci připoměl. Tedy " m o ž n á " příště, přátelé. Popleta M
OdpovědětVymazatVážení,
OdpovědětVymazatno vidíte, velkej nárůst neplatnejch hlasovacích lístků. A kvalifikováno to, jako nebezpečnej precedens. Teď uvažuju pro koho? Vidíte to zděšení? Jenom blbejch pár procent ho vyvolalo! Až zejtra zveřejněj kolik procent lidí nešlo vůbec k volbám, ale myslím, že to ani neudělaj!!! Popleta M
Ja mysim ze sa vam to celkom podarilo ako nastup smerom k zmene je to skvele!Bodaj by to bolo aspon tak i unas!Verte ze i urady(pol. strany)sleduju stranky ako je tato a dobre vedia ze ich ludia zacnaju mat dost! ..Mailo
OdpovědětVymazatVážení,
OdpovědětVymazatnezaložíme tady na tomhle fóru a to i bez Masaryka znovu Republiku Československou, nebo Slovenskočeskou? Ale nejlíp, aby nevznikly ty přiblblý třenice tak třeba Moravskoslovenskočeskou republiku? Podrobnosti dohodnem pak. Ovšem a jsem celej posra..., není to lidičky náhodou trestný? Popleta M
Matěji, copak se něco rozdělilo? Jen úřady, aby nás lépe mohli hlídat, neuznávám rozdělení, jsme stále Československo!!!!
VymazatDobrý den, ano, ano:)TAKÉ SOUHLASÍM, my jsme československá rodinka, můj manžel je poloviční slovák a tak je to ve spousta rodin. Slováci jsou úžasní, patří k nám a my k nim. . . iva
VymazatZa seba suhlasim...ved az pojde do pruseru som si isty ze sa to ukaze..ze sme stale aj tak Československo! ..Mailo
VymazatLen mi este tak napadlo ze ta zmena musi prebiehat absolutne pokojne,nie ako chaos.Bez nasilnych demonstracii a konfliktov(a najlepsie bez akycholvek).To je zda sa(chaos)to co najviac vyhovuje opacnej strane. ..Mailo
VymazatNojo Iv,
OdpovědětVymazatto máte pravdu, ale copak si nepamatujete, jak se k těm pomatenejm jazykově, názvovejm a co já vím jakejm ještě uměle vytvořenejm třenicím přidávali i obyčejní a určitě moc hodní lidé? Tomu bych se jako z gruntu novej, očištěnej, miminko - politik Popleta chtěl vyhnout. Bylo by to taky možný udělat tak, že by jsme ty úřady, který uvádíte ... mýrnyx-týrnyx zrušili a bylo by hned čím zaplatit ty balíčky vo kterejch se tak furt a netuším proč a pořád mluví. Ale jednu stranu bych fakt s chutí založil, tedy stranu Smířenejch Politiků v Nucený Výslužbě za běžnej, tedy lidovej důchod cca 8OOO tis. Kč, ale krácenejch tím, co kterej z nich nakrad. Popleta M
:-), ceska,slovenska,moravska,hanacka.......jakze se ma "nova" republika jmenovat?:-)))).Pratele,zapomente na tyhle ruzny pokusy o rozdelovani a panovani.Myslete na to,ze jsme vsichni slovani,nebo slovani a arijci,jak kdo chce:-).Mame drzet pohromade at jsme kde jsme,a jak rika lv,nic se nerozdelilo,jen moc a penize,lidi a jejich soudrznost nerozdelis,paklize jsou porad lidma,jakmile se stanou "materialem systemu,kusem ve farme",pak se musis pokusit jim otevrit oci,kdyz to nepujde,jsou takovy ovcani ztraceny.Spis jak to tak vsude kolem pozoruju,zacinam se zabejvat vic napadem komunit lidi se zdravym myslenim,ktery by ukazaly cestu a strhli ostatni,sly by prikladem.Ovsem narazime samozrejme na zamerny znesnadnovani takovy veci systemem a financema.Premejslim jak se s tim vyporadat......proud
OdpovědětVymazatTreba prist na Slovensko..ked postavis bez povolenia dom na svojom pozemku tak to nesmies.Ale ked na tvojom pozemku postavi dom niekto iny na cierno tak mu ho nesmes zburat,lebo ten dom nieje tvoj majetok ale jeho!:-))) Ak sa zakonu chce..ochrani ta,ak nechce tak ta v tom istom pripade utopi!:-) Absurdistan:-) Humor na zaplakanie:)! To by bolo vyrisene kde postavit komunitu-na Slovensku, konkretne kdekolvek!:-) ..Mailo
VymazatAhoj Mailo,na slovensku je absurdistan,u nas kocourkov,nevyberes si.Me by spis zajimal poradnej pozemek,az pak teprv bydleni.Ve vsem jsou hacky se kterejma jde pracovat,kdyz se seznamis se zakonem a ovladas ho:-).Uz hotovej dum muzes upravit,kolem nej muzes do urcity velikosti stavet "hospodarsky staveni" a nikde neni zakon,kterej rika,nebo urcuje minimalni standard bydleni.Mozna vlastnikovi kterej pronajima,tedy vydelava na najemnikovi,ale to jsou technicky veci.Vychazim z velkyho pozemku,les,pole,louky,rybnik(reka) a hospodareni na nem,postupny rozvijeni se za predpokladu snahy o maximalni sobestacnost.Leta jsem zil v zahranici,kde si parta lidi pronajala dum,kazdej si vzal jeden pokoj,vsechno ostatni bylo spolecny.A zije se tam tak dlouhy leta,to jen jako priklad.Ono zalezi nejvic na lidech a jejich dobry vuli,charakteru a pravidlech jaky si urcej,s nima se vsechno rodi a vsechno pada.A je vyzkouseny,ze vsechno jde,kdyz se chce.....proud
Vymazathttp://dolezite.sk/Ironia_z_uprimnosti_146.html ..Mailo
OdpovědětVymazatI got this website from my buddy who told me regarding this website and at the moment this time I am visiting this
OdpovědětVymazatwebsite and reading very informative articles at this time.
My website ... man utd transfer news neymar