středa 5. prosince 2012

Vánoční II.



Blíží se druhá adventní neděle, tak jsem Vám připravil aspoň trochu pohody, vnitřní sebereflexe, povzbudit cit a lásku, přátelství, tím naše Duše roste. V toto období bych chtěl trochu zpomalit a aby aspoň někdo, kdo chce, věnoval se vnitřnímu světu, jež nám někdy moc chybí. Bez reklam, peněz, uchvacování, politiky, něco řešit, jen prostě být.

Pavučina, Zimní ráno, Jiné světy, Strom a netopýr, Cesta do pohádky, Strom samotář - originál 
Zimní ráno-on spirit , originál



Líbilo se mně, co jsem dala Terezka, hodí se to k těmto svátečním a hlavně lidským časům na té naší životní pouti zde.

Vložila Terezka:

Můj čas,
je pouhopouhé prozatím,
můj čas,
může říct já už neplatím.

Rád, tak rád bych žil
a mám jen zbytek sil,
a času míň, než se mi zdálo
před půl hodinou
 
Příteli chvátej SOS,
ať jsem i zítra čím jsem dnes,
zbav mě tíhy mé rány mé co nejdřív,
příteli chvátej píšu vzkaz,
dej mi co ztrácim dej mi čas,
vrať mi víru mou, lásku mou
a té nejvíc.
Z vlastního spánku můžeš krást
jen času svého dej mi část,
boj s časem toužím tentokrát
neprohrát.

Můj čas,
to jsou jen chvílky takové,
můj čas,
se ocit v tísni časové.

Rád bych zůstal živ,
chci dýchat jako dřív,
a čekám dál,
že přece ustrneš se nade mnou.
 
 Příteli chvátej SOS,
ať jsem i zítra čím jsem dnes,
zbav mě tísně mé, strasti mé co nejdřív.
Příteli chvátej píšu vzkaz,
dej mi co ztrácim dej mi čas,
vrať mi víru mou, lásku mou,
a té nejvíc.
Z vlastního spánku můžeš krást
jen času svého dej mi část,
společně můžem tentokrát
neprohrát.

Až budeš příště v tísni sám,
kus času svého já ti dám,
a pomoc tvou ti zítra tím,
oplatím .

A navrch do vánočního balíčku pro Vás, pár mých oblíbených duší.

Nádherný hlas, přímo andělský a to v době, kdy jí bylo ještě 14 - 15 roků - nádhera.


Mějte se rádi.  Iv





12 komentářů:

  1. Ty obrázky jsou prostě nádherné,nemám slov,jen slzu tam někde, ukápla.Cítím jaro a nádheru,konečně se dočkáme...T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obrázky sú poetické, laskavé a mierne, vaša dcérka pane Iv je asi trpezlivý človek. Pri obraze Jiné světy mi napadá, čo povedala sprievodkyňa na Zakynthose. Boli tam hodne vysoké vznešené a špicaté tuje, vraj ich tam volajú Boží prst. Ďakujem za atmosféru plynúcu z obrazov.
      Prosím poďakujte i dcérke, že sa s nami delí.
      BED

      Vymazat
    2. to Bed
      Již jsem vyřídil, měla už několik velkých výstav a lidi sedí v kuloárech jak přimražení, vy tušíte, ale momentálně ji nezbývá čas a děkuje.

      Vymazat
  2. "Mějte se rádi".
    Majme sa radi.
    Be

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto chápu to, co popisujete o lidech v kuloárech. Z těch obrazů to totiž valí na plno. Ačkoli jsou takle malinký ale tak silný... zkuste sem tam vložit i trošku větší formát. Dovolí-li dcera. Krásný! Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Iv,tady je písnička pro tebe a o tobě. Pán hor/Krakonoš a lyžníci T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěknej pohádkový film pro relax a Krakonoš? Fousyska nemám, někdy jsem protivnej jako každý chlap, dovedu brblat, je jen fakt, že mám rád hodný lidi, hlavně obyčejný, ti mají víc rozumu a citu a noční oblohu. Dík.

      Vymazat
    2. Ale Krakonoš může vypadat všelijak,jak kdo chce,tam jde o to,jaký on je a komu pomáhá :).T.

      Vymazat
  5. Ahoj děti, vy si tady tak pěkně povídáte, já byla v práci, jsem zmrzlá jak preclík:)TADY NA BLOBU Iv je krásně:) filmový písničky, to je moje, ovšem seriál Přátelé zeleného údolí, tak tam byl ten hajnej Horyna, tak to jsem si užila, jsem po tatínkovi příjmením Horynová. Ve škole mi to pořád kluci zpívali:))) . . . docela se na Vánoce těším, od té doby, co jsme zrušili tu klasiku, stromeček, hory dárků, tak je to super. Konečně si můžu jet otestovat u holek na OHS rum zadarmo, tak začnu i péct cukroví. Letos bude vydatné, protože jsem si nezáviksle objednala německý rum . . :)))IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mně bavíš Ivčo,německej rum,haha,to já jsem si koupila českou francovku v lékárně,prej že neoslepnu,možná se tím začnu nalejvat(původně jsem to chtěla na louhování bylin).T.

      Vymazat
    2. Ivčo a promin,hnedka jsem si vzpoměla na "Přátele zeleného údolí",no mám i tu knížku :),vždyt je to celkem normální,stávají se z nás hravé děti a to je přece moc dobře,přátelé zelené ZEMĚ.T.

      Vymazat
  6. Pekný večer,
    pridám tiež jednu, komu eto nravitsja? :)
    http://www.youtube.com/watch?v=K1UuAoi3TzQ
    P.

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.