neděle 23. prosince 2012

Klid a pohodu

Pozdrav od nás-  od 21.12.2012 teprve  poznáte, kdo jaký opravdu uvnitř je, vše odhalí ve své vnitřní nahotě - vše jde, tak jak má být.




23 komentářů:

  1. Přeji Vám ze <3 to samé a přidávám:

    http://fm1989.blog.cz/1212/bilance-2012

    :-)

    Patrik

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj svetielka.... ste krásne..., mám radosť... dík... posielam to isté...
    aj po Vianociach..., furt und furt / xx:-)... rika sa porad ...
    Bed

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .... Milé svetielka, a kto je to od nás ??
      Inak Ive, mne sa páči ten znásobený obrázok :-)
      Chcem Vám dať niečo pekné - telepatia snáď zafunguje - tož

      Som s VAMI, buďte s NAMI - ĽÚBIM VÁS - MOC VÁS ĽÚBIM - možno to nie je na furt, teda na porad :-D, ale teraz je to PRAVDA. TAK TO CÍTIM, ĎAKUJEM za VÁS i ZA TENTO POCIT - LIETAM, SOM


      BE

      Vymazat
    2. to Bed
      Je to sedm obrázků a světýlka na cestu do r.2013. Od nás? Z nádherné krajiny víl, skřítků, Merlinů, lásky, milování, pohody.

      Vymazat
  3. Díky Iv a krásné žití! :)
    Alfa

    OdpovědětVymazat
  4. vzkaz od P.P.
    Zdravím čtenáře všech blogů spravovaných Iv, přeji vám pohodu do roku 2013. Na cestách vás poznávám podle úsměvu na tváři při používání "ufka" a dalších udělátek. Vše dobré přeji Karlovi i jemu podobným, s nadějí že se někdy naučí chovat a vyjadřovat.

    Stál u cesty starý dub,
    tisíc let pozoroval okolí.
    Byl to poutník co nechodí,
    přesto věděl a znal ...

    Dnes je pokácen,
    jako pravda v této zemi.
    Pařez ale zůstal,
    konec to ještě není!

    OdpovědětVymazat

  5. Preju prima vanocni svatky v pohode a zdravicku vsem dobrejm lidem :-),"Jednoho dne objevíme, že mýty obsahují skutecnost, zatímco to, co jsme až dosud považovali za historii, je jenom mýtus, který jsme sami vymysleli."......proud

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer, přátelé, přeji krásný Štědrý den, je čas na pohádky, je v nich moudro a poučení, Vánoce jsem tak dlouho zneškodnovala, až se mi to letos zase nepovedlo:)))) plných 8 hodin u plotny ve dvou mě zmoho, že jsem od 5 odpoledne do ted spala jak zabitá:))) JDU ZADĚLÁVAT NA VÁNOČKY:))) Všem posílám pusinky:))) IVA

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem pánovi Iv. a všetkým tu prítomným za moc krásnu atmosféru tuto na blogu, nech vás kľud a mier v duši sprevádza po ďalšie dni,mesiace,roky, svetelné roky :) atď...
    http://imgupload.sk/viewer.php?file=9v4ecq541s4fft6dbc9s.jpg
    http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3346761&path=83563
    http://www.youtube.com/watch?v=dPZ4JEtU8lE&list=PL5D98A1552B78ADA3
    Patrik

    OdpovědětVymazat
  8. Lidé,
    nám všem bez rozdílu přeji do časů budoucích pořádný kopec Štěstí (i štěstí). A nejenom lidem. I všem bytostem, s kterými sdílíme tuto nádhernou planetu. Protože nic není důležitější v životě než to, být šťastný. Jakýkoliv kotrmelec, boule, přešlap či náraz, jakékoliv dílčí trápení či krátké smutnění, úspěch i neúspěch, setkání i rozloučení, to vše je zahrnuto v Záměru, ale jen s celým životem provázejícím Štěstím to dá smysl. A právě to, aby nám všem to dalo smysl, přeje
    MichalB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bré ránko všetkým , MichaleB to si moc krásne povedal, ďakujem.
      Cítite sa zmenení ? Ja hej, ale fakt neblafujem... :-DD
      Bed

      Vymazat
    2. Ahoj,necítím se změněná,ale od včera večer se cítím,jako by mne můj Anděl držel v náručí,nádherně.Doufám,že se mnou nesekne o zem,že jsem moc těžká :).T.

      Vymazat
    3. to Terez
      Chtěl bych být tím Andělem, já myslel že jě Terez nezvěstná, no holky, byla to asi šichta ty svátky. :)

      Vymazat
  9. Všem krásný zbytek tohoto roku a do příštího, přelomového roku vinšuju zdraví, mír, lásku, přátelství a vzájemné porozumění :)
    Mám to tady moc rád.
    Díky za vše IV :*
    Michal Š.

    OdpovědětVymazat
  10. Asi nejsem nějak v pořádku.
    Večer jsem se přistihla při spontánní myšlence: Tak, ještě umeju nádobí a mám to zas na rok z krku.
    Nějak mě ty Vánoce už netěší, necítím mír a pohodu - nejspíš proto, že je to zvenku bombasticky naordinované.
    Vánoce pro mě ztratily půvab v době, kdy děti vyrostly. Pak už to bylo - a je - jen zvyk, rutina, je to v kalendáři a tak se slaví. Ale co vlastně???
    Teď se jen těším, až budou normální, všední dny, nebude se ode mě nic očekávat a budu zase moct být já. Moc se na tu nádheru těším, protože pak jsem nenaordinovaně šťastná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá VlaBi mluvíš mi ze srdce,taky jsem se těšila na "normální",ještě silvestra,ale snad nebudou moc petardit,nemaj prachy :).Včera kluk povídal "konečně pořádný vánoce,to nejsou totiž žádný vánoce" tak jak říkáš,jen "blbý" zvyk.T.

      Vymazat
  11. Když byla ještě holčička,
    Očekávala od světa tolik,
    ale vše jí zmizelo z dosahu.
    A tak utíkala pryč, do svých snů
    A snila o rá-rá-ráji,
    rá-rá-ráji,
    rá-rá-ráji,
    pokaždé, když zavřela oči.

    Když byla ještě holčička,
    Očekávala od světa tolik,
    ale vše jí zmizelo z dosahu
    A tak chytá kulky do zubů,
    Život jde dál, je čím dál těžší.
    Kolo poláme motýla
    Každá slza je vodopád
    V noci, v bouřlivé noci
    zavírá oči
    V noci, v bouřlivé noci
    mizí pryč....T. (Coldplay-Paradise)

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravim vas vsetkych. Tohto roku som to konecne otocila, super sme s detmi oslavili zimny slnovrat (do vecera sme nezapli pocitace a telku)- fantasticky pocit. Na stedry vecer sme zase viac mysleli na matku zem a nasich predkov, vyhodili sme trapne nam vnutene ritualy. Konecne sme vyplnili tu prazdnotu, takze sa da, len to chce trochu zmenit. ja

    OdpovědětVymazat
  13. Hm, to je perfektní,my jsme se přežrali, čumákovali jsme na pohádky , válíme se už druhý den, ale poslední měsíc jsme si neodpočinuli ani v neděli, tak jsme to prostě zalomili. Ovšem zítra už půjdeme do lesa, nebo někam ven, tohle válení není pro nás. . . musím potvrdit, že se s našemi tělíčky opravdu něco děje, sváteční jídla už nás vůbec neberou, po všem je nám těžko, máme oba nějaké návaly zimy a tepla. Asi budem v přechodu:)))skoro všechno jídlo skončilo na mrazáku a stejně jsme přejedení, zítra budeme mít zeleninový vývar a brambory s tvarohem a jablka. A budeme odštavnovat. Tohle už není pro nás. . . . pohádky jsou ale hezké:))) IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídlo mne už nebere,ale ty pohádky,kdo není "Slovan" nepochopí,tak jsem se nasmála,dobrý hlody.T.

      Vymazat
    2. tak to se máš, já můžu pokládat za úspěch, že jsem letos nepřibrala. Když mě tak všechno chutná, celej život je skvělej a to jídlo taky:))) Terez, o 12 měsíčkách, ta byla taky hezká vid:) ta Žilková, to bylo něco. . :))) A CHobotničky a ještě budou:) Mrazík a 7 kolo pro Králíčka, to jsem neviděla leta.:) A bOHOUŠ A . . . . . IVA

      Vymazat
  14. Krásné a pohodové svátky přeji Vám všem, my jsme vánoce s manželem už dávno pojali tak trochu jinak, je pro nás důležité být hlavně spolu vytvořit si vlastní zvyky a hlavně pohodu, nemáme plnou lednici, nemáme Tv, pohádky si pouštíme z Dvd a jsme hlavně s rodinou, mějte se krásně a smůla pro ty, kteří se překvapivě nedočkali konce světa:-))Petra a Vaneska

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.