sobota 2. května 2015

Znovu Slovansko-Árijské Védy



O Slovanských védách jsem zde na stránkách psal již mnohokrát, protože je to studnice velkého poznání, které jsme neměli poznat.
Starší články jsou pro vaši orientaci uvedeny znovu zde a kdo má zájem, si je určitě přečte, jsou i ze života:
atd. stačí jen zadat na pravé straně pod hodinami do vyhledávacího políčka slovo „slovansko árijské védy a kliknout na hledat.
Narazil jsem „náhodou“ na velmi dobře provedenou přednášku paní Věry Ovečkové, formou čteného textu na YouTube, kde autorka velmi srozumitelně se vyjadřuje i k dnešnímu dění, ale velmi si mně získala formulací u videa druhá část, kde upozorňuje i na dnešní praktiky přednášejících „duchovních“ . O tom jsem psal v článku
Rovněž jsem zjišťoval na jejich stránkách, zda pořádá nějaké přednášky, akce a světe div se.
Cena: vstupné dobrovolné, čímž se tato osoba pro mne pasuje na důvěryhodnou Dušičku, která má opravdu právo lidem něco sdělovat, protože to bere jako poslání. Ukončím článek jejími slovy: Ne všichni Světlí bohové, kteří vypadají jako Světlí bohové a tváří se jako Světlí bohové, jsou Světlí. Ti naši přijdou až jako poslední, proto pozor na všechny channelingy, projevy z „druhé strany“  atd.
Vnutili nám pojem „Demokracie“ a velmi správně. DEMO – to jsou svobodní lidé (2%), na které pracují otroci (98%) – KRACIE  a ani neví, že těmi otroky jsou.

1 komentář:

  1. Mne sa najviac paci ked len blabcu co si nastudovali na nete,priznaju ze tomu ani samy nerozumeju ale potom predvedu par trikov a je vymalovane,niektory sa idu z toho po...pukat:-) Je to sidce pekne ako spestrenie na pohlad(treba tiez premyslat kto niektorim tie triky pomaha robit) ale casto miesto ucenia ten clovek len naopak zavadza na prednaske za kopec penazi.. Kedysi sa na cirkus chodilo do cirkusu:-)

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.