úterý 26. května 2015

Přidělení "utečenci" k zasmání




Rybář – emigrant sedí u řeky Labe a vedle sebe na papíru kus špeku.

A tak jak to u nás v těchto končinách bývá a s čím Brusel nepočítal, je zde i velká komunita cigánů.

Jdou kolem tedy dva cikáni a ten špek mu ukradnou.

Za hodinu jdou zpátky……“Tak co, berou, berou? „

Jo jde to, ale budu muset končit a raděj se odstěhuji, měl jsem tady kus špeku a někdo mně ho ukrad.

No a já mám „vlka“ jako bejk a tak si tím špekem občas protáhnu zadnici a když tady bude pořád něco mizet mého, tak to tady nevydržím.

Cikán se nakloní k druhému a šeptá: „Vidíš ty vole, já jsem ti říkal, že to není hořčice!“

Žádné komentáře:

Okomentovat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.