pondělí 20. dubna 2015

Genocida Slovanů


Probuzení z Matrixu si musí udělat každý sám. Poukázat na dějiny není antisemitismus, ale někdy i historická skutečnost.
( Autoři videa nepodporují nacismus ani netvrdí, že všichni židé jsou špatní, ale čeho je moc, toho je příliš. )

A ještě jedno video pro celkový obraz světa. Toto video se údajně nelíbí nadnárodním korporacím, které chtějí aby tento snímek byl stažen z internetu.

11 komentářů:

  1. Sílo, znič všechno temné zde na Zemi.
    Sílo, znič všechny nástroje Satana.

    ČEST A SLÁVA SLOVANŮM !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Sílo, znič všechno temné zde na Zemi.
    Sílo, znič všechny nástroje Satana.

    SLÁVA BOHŮM A PŘEDKŮM NAŠIM !

    OdpovědětVymazat
  3. Navzdory mainstremové propagandě,polské motocyklové kluby zajistí Nočním vlkům bezpečnost a volný průjezd. http://wirtualnapolonia.com/2015/04/20/polscy-motocyklisci-solidarni-z-nocnymi-wilkami-nie-dopuscimy-do-zadnych-awantur-zapewniamy-im-bezpieczny-przejazd-i-goscinnosc/

    OdpovědětVymazat
  4. před listopadem 1989 jsem přelouskal samizdat,který později vyšel v Bratislavě, Zasvěcení..Elisabeth Haich. Tam přeskočila svuj vývoj,že podlehla živočišnému zrzounovi a spadla dolu,že po staletí se reinkarnacemi škrábala zpět nahoru...Protože DUCH žije věčně,nějaké genocidy jsou jen karmické rance jednotlivcu,kteří si třeba dobrovolně zvolili narození ve Rwandě,nebo v rodině židovského lichváře,takže si užili svým utrpením a smrtí těla své poznání souvislostí.https://www.youtube.com/watch?v=TdE1Vftns3Q

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tak jest... duše by se nikdy nenarodila do válkou zmítané země, kdyby to neměla v karmě. Nesmíme se tím ale nechat vehnat do uvažování typu "vždyť ony všechny genocidy jsou vlastně v pořádku". Jsou v pořádku jen potud, pokud slouží nakopnutí lidí k vyššímu vývoji, pokud probudí v lidech takový ten "aha" moment, nějaké uvědomění. Jinak nás všechna tahle zvěrstva stáhnou dolů, do míst, ze kterých už není návratu.

      Vymazat
  5. milý CAYCE má zpoždění patnáct let...Takže česky Endlich ist so wait http://prvopodstata.blog.cz/1504/neco-velkeho-se-zacina-odehravat-a-elity-se-pripravuji

    OdpovědětVymazat
  6. proud

    Prvopodstata opet a zase neunavne perli! Od chvile kdy tam nastoupil mr.Marny je proste vsechno marny :-))).Kupi se tam jeden cernej scenar za druhym,uz jich je tolik ze na ne clovek musi koukat jako na grotesku.Nicmene se ptam: kdo z toho muze mit uzitek a jakej,komu to prospiva,za koho ten clovek kope ??
    Pisu to v usmevnym tonu,ale ve skutecnosti me odpoved na tu otazku skutecne zajima,jakym zpusobem z toho muze nekdo tezit a kdo ten nekdo je?...........proud

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Proud
      Zdravím "starého" člena našich stránek. Tak pro Vás to řeknu plnými ústy.
      Ty stránky pracují na základě pravidel dnešního Systému, tj. hlavně finančního. Je to psychologický tah a to tím, že se něco nakousne, většinou to, co ohrožuje lidi samotné, to je hlavní magnet pro jejich zvídavost. Pak se vyhlásí, že na tuto otázku udělá "seminář" a lidé se přihlásí a jsou přítomni za nějaký krejcar. Tak se psychika a zvědavost drží na maximálním napětí a z toho se těží. Navíc jsou autoři některých stránek navzájem reálně propojeni, ikdyž tuto propojenost moc nezveřejňují, ale v případě ohrožení někým spolu velmi dobře drží basu. Snad to v krátkosti stačí.

      Vymazat
    2. Vidíš Proude, napojení mezi určitými jedinci existuje, zrovna jsi mně to potvrdil.
      Včera jsem dumala nad tím, co ty. No ale odpověď nám sem Iv napsal, takže máme jasno. No a popřípadě ještě možno po řádném vystrašení zakoupiti krystal ze skla uměle vyrobený (něco jako ověsek na lustr) za 2 500. No nekup to za ty prachy, když to není ani křišťál, haha. Tak to jsem šla fakt do kolen. A prodaj Ti to aj se šňůrou.

      Vymazat
    3. Souhlasím se zde řečeným, jelikož mám osobní zkušenost jak s marným tak s tou, jež prodává ty "krystaly" (mimochodem, několikrát jsem se ptal jak je vyrábí, odpověď mi dodnes nepřišla), tak musím říct, že za dobro rozhodně nekopou. Ono se to tak může na povrchu jevit, jako že lidem chtějí pomáhat, dělají ale pravý opak a moc dobře si to uvědomují. Však jsem byl za své poukazování na pravdu na prvopodstatě zablokován bez možnosti reagovat, což taky o něčem vypovídá :-) Občas tam do diskuse hodím nějaký barometrický komentář, jak tomu soukromě říkám, a občas se fakt nestačím divit. Taky mi tam zveřejňuje tak 50% toho, co napíšu, i když píšu vždy slušně.

      No, smál bych se tomu (resp těm dvěma), ale když si uvědomím, kolik lidí na takové kraviny naletí, tak je mi z toho spíš smutno. Ale i zde platí, že jediná obrana před takovými pomatenci je poznání a zdravý rozum.

      Vymazat
  7. proud

    Zdravim pratele:-), Iv,abych se priznal,cekal jsem za tim neco "vetsiho",pro koho delaji,ta mala Ceska moznost me priznam se,nenapadla,to bude tim ze jsem dlouho doma nebyl:-).
    Terko,jasne ze to funguje,tim spis ze jsem odtud nikdy neodesel,kazdej den tu jsem nekolikrat :-),obcas jsem se ozval aspon Iv na mail,jen prispivat mi neslo abych se uplne neodkryl internetu,co jsou zavedeni znovu anonymove,uz to muzu nakratko odblokovat a napsat,hura:-)
    Spajdy,jj,vim,byls asi jedinej,nebo jste byli dva,uz nevim,kdo se me tam zastal a stejne jsem ban koupil taky,proc me to vubec nemrzi a nepisu tam i kdyz mam z banu srandu? :-))).Na netu totiz neni nikdy nic definitivniho,tak je proste postavenej a kdo se v nem trochu vyzna,obejde prakticky vsechno,jen to trva ruzne dlouho a musi udelat x veci,tak pak premejsli,jestli to ma pro danou vec smysl.No a pro Marnyho to smysl nema,pisu obcas jen jemu,protoze vim,ze on to vidi ale do komentaru to neprojde,ale staci mi to,dostava dobrej a zaslouzenej coud jakoby na private:-)))).Jinak je skoda a je mi to dost lito ze weby co se tvarej jako alternativni takhle tem pravejm alternativcum skodej,zrovna v tyhle dobe :-(. A znova musim podekovat za Silu,tak nejak s ni koketuju a experimentuju,diky ni a tomuhle webu jsem se jeste vic zavrtal do jemnohmotnejch energii a frekvenci a zapadly mi dalsi kaminky do myho puzzle sveta :-).Zatim se opatrujte a at se dari! :-)

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.