neděle 25. listopadu 2012

Tak to je masáž



Náhodou jsem narazil na Netu, na zajímavé video z čt24 s pozvaným  p. Grygarem, kde se diskutovalo o tkzv. konci světa 2012.



 My dávno víme, že konec světa to není, Slované říkají konec noci Svaroga (možná pro některé ano, jež si libují ve lžích atd.), jen přechod do jiného dalšího období.  Dokonce byla vznesena věta, cituji: to je urážka Máyské civilizace, k uvedenému datu. Je zajímavé, že indiáni sami s datem 21.12.2012 se shodují a s ním rovněž pracují, viz:  http://www.youtube.com/watch?v=U8y0MR8KiY8&feature=youtu.be   
navíc i jiné staré kultury, které se velmi shodují ve svých proroctvích, proč se asi shodují. 
Dále si všimněte pohybů a gest zmíněného pána, hlavně ukazováček + malíček, nevím, někde jsem to už mnohokrát viděl.


                                
Co se týče UFO, tak by měl pan Keshe velkou radost, protože jeho technologie tyto věci používá a teď si představme ty vyspělejší civilizace, jaký kus musí být v předu. Když se vyvíjí lidská bytost v bříšku matky, taky tam pane nelezete,  není to etické,  až se vyvine do stádia soběstačnosti, teprve přichází mezi nás, aby se učila, ale podle těchto názorů ještě nejsme soběstační na to, abychom se mohli učit třeba od našich rodičů.


Kesheho technologie - P.S. Copak budou dělat Izraelité s objevenou(1982) schránkou úmluvy, tají se, tají?

 Velmi výživná je diskuse pod videem, některé připomínky uvádím i zde:
1) Tento človek srší aroganciou, mimozemské civilizácie nás pozorujú, ako mi pozorujeme mravce a mi keď pozorujeme mravce nenúkame im naše technologie, alebo mier, lebo sú to len mravce, a mi sme pre nich len ľudia, proste niesme tak zaujímavý aby tu bola tá "tlačenica" ako spomínal pán "vedec" a to že to trhá jeho ego je už len jeho problém ale nech nešíri tieto nezmysly na verejnosť lebo to plodí len ďalších skeptických kktov.

2) Proboha ten Grygar to je ale kretén. On vubec nic neví a přednáší ty svoje kecy v televizi. Ono to konečně i vypovídá o kvalitě sdělovacích prostředků, když nechají mluvit takového osla.

3) urcite budu chciet s nami obchodovat a hlavne sa dostatt do parlamentu , gjilipollas by povedal spaniel |

4) Pan Grygar je věřící člověk, ač uděluje cenu Bludný balvan za spolek Sysifos... Viz přednáška prof. Krále na youtube - BŮH DOKAZATELNĚ EXISTUJE - docent Miloslav Král (CELÉ VIDEO z 6. 9. 2012). Je to v čase 3:19:00. Je to velice zajímavé video.

5) Přeji panu Grygarovi aby se dožil osvícení a pochopil...

6) prečo niektorý ľudia sú tak arogantný a myslia si že my sme na vrchole technologického pokroku a nikto iný alebo nikto pred nami nemohol na tom byť lepšie je toľko dôkazov neviem o tomto chlapíkovi nič ale príde mi proste ako človek ktorému funguje len ľavá časť mozgu katastrofa.

Další komentáře již nebudu otiskovat, jen zdůrazním, že tímto krmí většinovou populaci ve veřejných sdělovacích prostředcích. Na podobné téma, týkající se podstaty těchto praktik je článek zde: http://energieupramene.blogspot.cz/2011/08/psychofyzicke-zbrojni-kontrolni.html

42 komentářů:

  1. Proč, proč , proč je p. G aký je :
    "Komu není shúry dáno v apatyce nekoupí"
    A ešte do toho pridá ten znak sataníka, no na "popukanie". Dúfam, že v priebehu oných sľubovaných 8 minút PRAVDY pochopí.

    BED

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš Bedulko, byl v tééélevizi a tam se musí prezentovat ke komu patří, aby náhodou někdo nezačal vyvracet jeho plody.

      Vymazat
    2. To máte pravdu. A možno je naprogramovaný klon ? Jeho oči sú ako hadie.

      Mám technickú otázku , keď pustím napr. tento rozhovor alebo iné video, hrá vaša hudba do toho. Dása to nejako uprviť ??
      Ďakujem, Bed

      Vymazat
    3. Zaujimave je i to ze neomylne vedia ze vesmir je pusty.Pritom sme sa dostali akurat tak na Mars i to len vozitkom a preskumali nanom zopar metrov.Vidia len hviezdy-teda slnka.Az pred nedavnom zacali zistovat ci su prinich i planety!A to zistovanie je len pohybom tych hviezd-oni tie planety realne nevidia(tak ze hviezda sa jemne pohybuje ked nanu gravitaciou vpliva planeta).Ale vedia ze vesmir je pusty!Pritom sme tam neboli a ani tam nedovidime!:-) ..Mailo

      Vymazat
    4. to Bed
      Milá Bedulko, sjeďte úplně dolů na stránky a tam se Vám objeví " 3D VESMIR " a na něm vpravo nahoře máte značku "reproduktoru", tak na ni 2x klikněte, zastaví se zvuk.

      Vymazat
    5. Dík, hejrup a je to :-))

      Vymazat
  2. Hej hej,mi nejsme žádné mravce a proto nás tady tolik pozorují a to co řekne grigar,to je jasný povel,je to přesně obráceně než jak on říká.A když už jsem četla na novinkách,že na Marsu je písek jako na Haway,tak se máme na co těšit,až se zrcadlo roztaví pod slunečním žárem.

    OdpovědětVymazat
  3. Pan Grygar nám nesdělil nic nového, naopak: jeho myšlení ustrnulo na určité úrovni a dál už není schopen se dostat (zřejmě díky přebujelému egu). Pokud by se to bralo z odborného hlediska, tak podle mě to bylo rovněž dosti chudé, například ten argument "proč už tady není tlačenice vesmírných civilizací". Zřejmě neslyšel nikdy o rovnici astronoma Drakea, která toto elegantně řeší. To už lepší úroveň diskuze je i na internetu, a to je co říct :-)
    A takovéto lidi si zvou do televize...hádám že podobná může být i úroveň odborníků v poradním orgánu vlády "NERV", hrůza mne jímá...
    G.W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to GW
      BINGO!!!!!!! Na to jsem chtěl právě upozornit, co máme za jednostranný egoistický odborníky, pak to taky tak vypadá, zákony na levačku, školství na dvě, ekonomika, vůbec vše! Děkuji!!!

      Vymazat
  4. Nove vozitko na Marse vraj cosi zasadne objavilo..tak si pockame co. ..Mailo

    OdpovědětVymazat
  5. ukazováček + malíček
    http://www.youtube.com/watch?v=uKWVu0BsFkE
    tých dvojprstých mutantov je medzi nami teda dosť

    Odhalenie hudobného priemyslu 3 - Kto je Rain Man?
    6:16 min. - Bob Dylan - Kedysi dávno som urobil obchod...
    http://www.youtube.com/watch?v=F-f3CBY1CL4&feature=relmfu
    P.

    OdpovědětVymazat
  6. Timhle "magorem" ani nema cenu se zabejvat,leda ho sutrir tim jeho prastakem:-)))))))))),nevi o energiich naprosto nic,zero,ani sajn:-).......proud

    OdpovědětVymazat
  7. K té symbolice... Možná malinko odbočím, ale spíše zacílím na jádro pudla.. Malá poznámka k "fenoménu" posledních dní "Žito44". Ono na tom celém vážení minimálně nesedí jedna věc.. Pan čaroděj hovoří o lásce, ale přitom vydává nasranost a výhrůžky. Mluví o pozitivní revoluci, ale při tom veškerá grafika a hlavně hlavní symbol jsou LEVOTOČIVÉ!!! Žitova MAGIE má stejný charakter, jako měla ta Hitlerova ( Hitler moc dobře věděl proč si vybral levotočivou svastiku ) ! Všichni ti, co tu symboliku obhajují a šíří si zjevně neuvědomují, že je to součást magie, která otáčí vnitřní rotaci člověka na levotočivou !!! Je to opravdu velmi nebezpečná a manipulativní záležitost. Ať už jsou žitova sdělení jakákoliv, jsou šířena černomagickými praktikami a nic pozitivního na tom není!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V slovanské symbolice se používají obě dvě svastiky, kolovrat i posoleň. Kolovrat je ta co použili nacisti, levotočivá. Její proudění je dovnitř. Pokud ji použiji názorně, tak pokud budeme vlnit vlastním tělem jako šroubovice, tak energii budeme posílat z nadhlavního prostoru směrem do země. Posoleň je pak logicky obráceně, obě dvě se při očistných rituálech používají nastejno. Pokud obětujeme bohům či předkům našim, používá se taktéž svastika kvůli rozproudění energií.

      Vymazat
    2. Dobrý večer, ha, tak koukám, původně jsem chtěla reagovat a souhlasit s ostatními tady k tématu VÝPLACH MOZKU V ČT. Koukám, tady poslední příspěvek nepodepsaný, ale jeho obsah se ubíhá podle všecho k bronzovému slavíku Landovi, jsem ráda, že se to tady zjevilo, protože je to něco, co mi vrtá od včerejška hlavou. Vím, že Daniel Landa se jeví už od mládí jako velký manipulátor. Nikdy jsem nijak nestudovala, ani se nezajímala o černou magii, pokládám to samozřejmě za nebezpečné . Ráda bych přišla na kloub žitu 44, JANEČKOVI, jak to souvisí a tak . . . . . co to má znamenat. . . . . zdraví iva

      Vymazat
    3. Ivčo,já jenom vím,že kouzelník Žito měl vozík a v něm zapřažený kohouty a jednou když spal,tak "začaroval",že ten co mu zatřásl s nohou,tak mu zůstala v ruce a tak musel zaplatit Žitovi peníze,ten si pak hnátu přitvořil zpátky a bylo.Takže asi nějaký zloděj a povodník,který rovnou vyhrožuje v přímém přenosu,dělá proroka a náš KRÁL KAREL IV. UŽ SE SMĚJE KTERAK SI JANEČEK NASADÍ KORUNU (21.12.prý že ho žito dotáhne na Vyšehrad),Ivčo nedávno jsi zrovna o tom tady mluvila,jak dopadne kdo si ji na hlavu dávat nemá.Zdá se,že blbne nejen technika,ale i někteří jedinci.A STARÉ POVĚSTI ČESKÉ,tam je i o Žitovi.

      Vymazat
  8. Zdravím všetkých,
    stačí odcítit, čo toho chudáka "slavíka" ovláda a je jasné, že takým ľuďom imponuje mať moc a tiež mať moc money.
    temný neznámy si ho podchytil podobne ako stovky ďalších "celeb*ritiek", za tých 5 minút slávy si naložil na seba riadny náklad... čo zaseje, to zožne.

    zmeňme však tému, posielam bumerang láskavosti a dobrej vôle :) - kto sa pridá?
    One day -
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nwAYpLVyeFU#!
    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bré ránko, kto sa pridá ? no predsa všetci. :-)) B

      Vymazat
    2. Proč by tomu ale nemuselo být jinak. Někomu se může zdát ,že Jandovi luplo v hlavě. Vás snad ty lumpárny co se dějí neiridují. On to myslí vážně a takto zatím nikdo ve veřejnoprávním médiu si nemohl vylít žluč. On je pěkně převezl, nemohli jej utnout. Má svůj styl výrazu, zatím co mnoho poseroutků nemá žádný. Rolf.
      Z rozhovoru s novinářem kousek z článku:

      Jakým způsobem je má České republice vracet?
      Našel jsem si osobnosti z různých odvětví, jako je věda, filozofie nebo sport. Včas jejich jména ohlásím, zatím jim pracovně říkám vládcové bájné Bohemie. Ti lidé jsou dlouhodobě úspěšní a peníze, které získáme, a ty, které se budou vracet, oni investují do rozvoje národa českého, aby země mohla peníze dále generovat. Připravil jsem devatenáctičlenný mozkový trast jako vyšehradskou vládu a je to neuvěřitelný mozkový potenciál. Těm budu sloužit a pomáhat. Peníze si z toho žádné pro sebe nenechám.

      A jak se hodláš živit ty?
      Budu živ koučinkem. Už k dnešnímu dni mám neuvěřitelné kontrakty. Kdybych měl zisky jako Madonna, což ve výsledku není tak těžká cesta, vydělám víc než třeba sto rodin. S takovými příjmy nemusím zůstávat jen u snění. A když velké peníze mít budu, plánuji je investovat do naší vlasti. Nepotřebuji, aby byly peníze získávány daněmi. Na politiky kašlu, stejně mě daněmi akorát okrádají. Ať se jimi třeba udáví. V zahraničí si vydělám mnohem víc a lidem, kteří je neinvestují do státu, je nehodlám dávat. Češi se budou muset naučit znova obdělávat pole, protože nemáme ani svůj česnek, jablka či trička. Ale ta doba přijde a není daleko. Nejlepší bude chytit se za ruce a s tím nejlepším, co máme, bez ohledu na politiky a další debily, uděláme záchrannou akci nazvanou bájná Bohemie a naučíme zemi znovu žít.

      Autor: Milan Říský
      Celý článek : http://www.denik.cz/hudba/daniel-landa-zito-je-fakt-nastvany-sasek-20121126-4d0b.html

      Vymazat
    3. Musím s omluvou neboť jsem se uklep na jménu tedy Daniel Landa. Nikoliv Janda.
      Ač pro věk jsem mu ve značném odstupu a nejsem příznivcem tohoto stylu, však si říkám, kéž by bylo takovýchto čarodějů více. Přeji, aby se mu úmysl povedl. Je třeba těch co se vydají za šašky ale ví proč. Správně se umí na.rát a konat.

      Iv, souhlasím jak hodnotíte p. Grygara. V časech kdy vycházely Okna vesmíru dokořán ,jsem mu sympatizoval. Po časem už ale tolik nepřekvapoval. Ztratil se v davu asi pod váhou hmotných důkazů. Chyba, možná je tolik nasbírat dojde se i dále. Zdravím Rolf.

      Vymazat
  9. Podíval jsem se na to video. Můj názor je, že Grygar mluvil v mantinelech jemu známých. V takovém případě dehonestace není namístě, zvláště ne od vyspělého jedince. Třeba Grygara brát takového jaký je, je zbytečné se hádat, zda má pravdu nebo nemá, zda je arogantní nebo ne. Je to Grygar a tečka. Někoho přesvědčí a někoho ne, zejména člověka, který disponuje kvalitnějšími informacemi tak maximálně pobaví. Ale je třeba být nad věcí. Vzpomeňme si na dobu, kdy oficiální doktrína byla, že Země je plochá deska. Z hlediska přežití se jevilo, že je lepší si o věci myslet své, ale hlavně to neříkat, jedinec proti oficiální doktríně nemá šanci ani dnes. Z toho důvodu se mi jeví Grygar jako absolutní nula napr. oproti státnímu vyšetřovacímu týmu události 9/11. A stalo se to v kolébce demokracie, nejdemokratičtější zemi světa. Je mnoho odborných studií, které vyvracejí závěry oficiální vyšetřovací verze. I přesto není na světě síly, která by prosadila seriózně vyšetření. Čas k tomu ještě nenastal, duchovní úroveň obyvatel planety ještě není na úrovni aby se to prosadilo. A nejen to, ale i plno dalších a významných věcí. Ale naštěstí ještě žijeme v době, kdy toho Grygara nemusíme sledovat povinně! Pěkný den všem.
    Q

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Q
      Děkuji za názor a respektuji, pokud je slušně veden. Jenže článek svým příspěvkem posunujete do jiné koleje. V úvodu je jasně napsáno, že jsem narazil na video a pár jeho vyřčených úzkoprsých nesmyslů, namátkou rychlými protiargumenty vyvracím. Navíc jen upozorňuji na realitu, kdy veřejnoprávní televize umožňuje tyto názory presentovat jako něco, co je nevyvratitelné podle slov účinkujícího, tedy většinové praktiky. Vzpomínám si, jak se v TV rozjel seriál o Pyramidách a to trochu z jiného pohledu a to jste měl vidět útoky v komentářích a zakázání publikace těchto snímků právě ze strany jistého klubu s balvany.
      Pak jsou jen komentáře lidí, bohužel, lepší komentáře tam nebyly. A čas, nezlobte se, ale ten je na jistý pohled vždy a je velkou chybou pohled neuveřejňovat, hm, to mám čekat až umřu, že se snad něco změní. Víte, společnost se mění a mnoho lidí přichází na to, jak to funguje, jen je rozdíl v tom, že ti druzí jsou více slyšet, mají k tomu zatím prostředky.

      Vymazat
  10. A ted vas nastvu:-)))). Pan Landa je podle me vlastenec a ano,pouziva symboliku kterou je treba umet chapat v jeho podani.Priznavam,ze mi sice par veci nesedi,protoze nerozumim,napriklad spojeni landa janecek a podobne.Ale kdo vi napriklad jestli nemysli sebe jako saska ve spojeni s klaunem z Krylovi pisnicky kral a klaun?Vyrostl jsem s nim,jak se rika a znam kazdou jeho vec kterou nazpival,nechce se mi verit,ze je lhar.Jde ssvou cestou na kterou si vydelal,kdyz vidi,ze vsechny pokusy o zvrat jsou marny.Pockal bych se soudama,je svuj a mnohejm to z nasi cesky povahy nesedi,kdekdo breci,on kona a dela to po svym,tolik k mymu nazoru na Landu,Pana Landu :-),a ted me ukamenujte :-)))........proud

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to proud
      Teď jste mně vykouzlil úsměv, proč by se zde mělo kamenovat, je to Váš pohled a jistě jste k němu měl své vnitřní důvody. Naopak, je zde více názorů a to je dobře, pokud jsou vedeny inteligentní formou, jenže Landa tu formu projevu zvolil veeelmi hrubě a negativní reakce se automaticky ihned dostavila, i když měl v něčem pravdu. Tímto způsobem se však nebojuje, dal protivníkovi do rukou všechny zbraně a to byla zásadní chyba. Třeba se to časem naučí.

      Vymazat
    2. Ahoj proude,taky jsem landu poslouchala a znám všechny jeho věci,ale proč provolává někoho králem králů?Možná hřeší na to,že plno lidí mu věří:(.A kamením nehážu,já z něj skládám cestičky a stavím zídky.

      Vymazat
    3. Jo a ještě bych chtěla vidět toho kohouta,jak to s ním dopadlo:(.

      Vymazat
  11. Svastika,kapitola sama pro sebe,musi to bejt hodne silnej symbol,kdyz "jim" stalo za to nam ho ukrast a zkompromitovat tak,ze ho nemuzeme verejne pouzivat,je to velka skoda a tezka rana,musej se ji priserne bat,tenhle tah se jim bohuzel podaril,alespon prozatim.........proud

    OdpovědětVymazat
  12. Co když o ty prostředky jednoho dne přijdou..? :-) Jinak díky za tenhle článek i podnětnou debatu. S tím Źitem mě to taky znervóznilo - nevěští to nic dobrého. Nejhorší však je, že ti lidé neví, že jsou na té "špatné" straně. Alespoň si to myslím o Landovi. Na základě vlastních vibrací reaguje, byť se zahrnuje hesly "moudrost, láska..." a snaží se učit od lidí jako je Václav Cílek (který prý v okamžiku žádosti o spolupráci nevěděl, kdo Landa je :-D).

    OdpovědětVymazat
  13. Mozna nekoho oslovi video na YT "13.KOMNATA",je prave o Landovi s Landou,njn lv :-)))),tady bude ten zakopanej pes,mam taky jeho slovnik,i kdyz z nej na netu pouzivam jen tu hovorovou cestinu bez tech "pridavku" :-))).....proud

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, já jsem rockový fanoušek, vlastně muzika a nejen rocková je pro mě nepostradatelná. Dan Landa je můj vrstevník, tuším, že je můj ročník.Jeho muzika mě nikdy neoslovila, až na pár vyjímek. Přemýšlela jsem, proč. Je to pěknej chlap, ve štíru narozenej, silnej hlas, prostě, tak jak to má být. Já už vím, co to je . . je to jeho obrovská schopnost manipulovat lidi. To je to, co já prohlédnu a intuitivně odmítám. Schodly jsme se na tom s dcerou, ta ho úplně nesnáší právě pro jeho schopnosti. Já i moje dcera jsme se narodily v roce draka a draci manipulace okamžitě odhalí a odmítnou. Jen mě pořád vrtá hlavou , jak to myslí s tím kouzelníkem ŽITO.Kouzelník žito žil na dvoře Václava IV a provozoval černou magii a byla to jakási temná duše. . . tak mi to právě nedalo a koukala jsem, co zas ten Dan vymýšlí. . . Jo, Terezko, neboj se o kohouta. Dan Landa je mimo jiné milující manžel a něžný otec, zároven miluje a dobře opečovává svoje domácí mazlíčky.:)))) TO JE TUTOVKA. IVA

      Vymazat
    2. Ahoj Ivčo,já Landu poslouchala a ani mi nevadil,protože já jsem taky štír.Jenže od jisté doby(když napsal Tajemství-pro prouda,nezdá se Ti?),tak jeho další texty nabraly směr magie.Pak byl nedavno nemocný(pusu má na křivo i ted,to si můžeš všimnout i na tom videu) a ted vylezl s tímhle počinem-žito,hm,je to divný a možná to že je milující otec a má děti....Pořád mám dojem,že dostal úkol a ten musí splnit,ale to víš štíři,ty se někdy babraj až tam dole.

      Vymazat
  14. to Iva:
    Rocková scéna a okultizmus:
    Síce mimo témy okolo p.Grygara, krátky výcuc z tohoto pdf, ktoré som našiel na ulozto:
    http://www.ulozto.sk/x3HHFBM/chceme-jen-tvou-dusi-rockova-scena-a-okultizmus-pdf

    Chceme jen tvou duši, rockova scena a okultizmus
    „Rozhodujícím faktorem úspěšnosti jakékoliv rockové skupiny je energie, schopnost vysílat energii, přijímat ji od publika a zase ji předávat zpět.
    Rockový koncert není ve skutečnosti nic jiného než rituál, při němž se uvolňuje a předává dál psychická síla. Koncerty Led Zeppellin jsou v podstatě založeny na hlasitosti, opakování a rytmu.
    Mají mnoho příbuzného s tranzovou hudbou (Trance-music) z Maroka, která je svým původem a
    účelem magického charakteru.
    Každá umělecká hudba, malířství i literatura jsou původně zaříkání a magie, jsou určeny k dosažení určitých cílů.                                     
    Při koncertu Led Zeppellin je jak u hráčů tak u publika cílem energie. Aby bylo tohoto cíle dosaženo, je třeba natankovat ze zdrojů magické síly, ať už je to jakkoli nebezpečné“
    (Jimmy Page, sólový kytarista skupiny Led Zeppellin)

    Patrik

    OdpovědětVymazat
  15. Jo, to je pravda, to je dobrý přirovnání, Zeppelini jsou toho jasný důkaz , znám toho o této kapele kvanta, video skouknu, možná jsem to už viděla. Page , v tom je opravdu něco dábelskýho, už jen jak vypadá a ty oči:)Patriku díky, pojmenoval jsi věci, které jsem si myslela a nešli mi dohromady. Je v tom magie . moc děkuju iva:)P.S.:) to jsem zvědavá, jaký bude do budoucna osud rockové muziky:) já sama musím říct, že jak postupuje čas, tak začínám postupně přeladovat na něžnější tony, melodie, vidím to i doma, manžel i syn jsou muzikanti a taky vidím určitou změnu. hezký večer přeje iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěl jsem do toho zasahovat, abych náhodou nějak neovlivnil příspěvky, ale po tolika příspěvcích se snad už mohu vyjádřit. Patrik má pravdu, hudba strašně moc ovlivňuje auru, tedy i osobnost, moc lidí si to neuvědomuje a nechají se vtáhnout davem a pak už je ámen, jsou to ty nejnížší vibrace. Že je u někoho změna ve vybracích jemnohmotného těla k jemnějším je důkaz poslední věty příspěvku Ivči.
      Co mně vždycky vezme: ťukni si vpravo na stránkách ve sloupečku "O MNÉ" a klikni na "Iv" a na té stránce si ťukni na "Zvukový klip" Třeba Tě to odnese na chvíli na pohádkovém koberečku za princem.

      Vymazat
    2. Ono hudba má rytmus - vždy mi vravel môj učiteľ : .." tož dejme si valčík. A já že prečo ? Lebo tak tlčie srdce :-) " Myslel Schuman rezonance ?

      Ja počúvam hudbu "tanečnú", nikdy ma nechytil rock. Stále som hundrala na mladých čo v tom majú, vravím to je na zblbnutie vyplakávať sa v muzike./Prosím nebere doslova/. Poď dačo robiť, prebi spleen. A oni, nie, dajme si jointa a bude fajn. Fajn ??
      Pre mňa je hudba radosť, povznesenie, predovšetkým pohyb, movement, melódia, drive, a kvalitný text, to tiež.
      Nedávno som mala sen o "budúcnosti", všade bolo pošmourno a videla som sa v krátkej sukničke ako tancujem okolo potemnelých domov, v ktorých boli už rozsvietené vianočné stromčeky. Predvianočný čas. Bolo mi ľahko. To si želám, na to sa pripravujem, TO zvládnem :-) !!!
      Sme rôzni, to je dobre, len tak bude v novej realite pestro. Chcem tam priniesť za seba kúsok, čistý, radostný kúsok....
      Ahoj, mám Vás rada, BED

      Vymazat
    3. Ano, Patrik má pravdu, ještě to musím dostudovat, ale delší dobu mi to vrtá hlavou a zkoumám to; díky za odkaz jmenovče! :-) Jenže podle mě to, že nic nelze vnímat černobíle, platí i zde: existuje řada rockových interpretů, kteří fungují trošku jinak a cítím se "s nimi" i poměrně spirituálně. Jasně, když vidíte Beatles, jak dělají paroháče a šestky, řeknete si, že už nemůžete poslouchat teda vůbec nic. Jednu dobu jsem si vnucoval díky těmhle studiím extrémní názor, že si dám do MP3 přehrávače jen zaručeně "duchovní hudbu" a už nebudu poslouchat nic jiného - byl jsem proti sobě a to už je pak něco špatně. I ti "nejpozitivnější" interpreti zažili období kdy museli tyto znaky atp. propagovat buď z příkazu vědomého a nebo podvědomého (hezká byla třeba proměna Michaela Jacksona k lepšímu/k osvobození, bohužel si taky nadělal na dost problémů). Zkrátka "někdo" si umělce zotročuje a oni pak těžko hledají cestu ven, přitom do toho spadli opravdu jen díky tomu, že je bavilo, co dělali, ale showbusiness 20. století byl vždy o penězích a různých typech energie. To musí skončit a pak si můžeme užívat už jen nezávislého rocku. :-)

      Jinak díky za 13. komnatu Daniela Landy, už ho díky tomu nevidím tak černobíle. :-) Sám to řekl - je motivován většinou strachy (už prenatální období, kdy jak se někde psalo "jsem byl v břiše a na mou matku mířil sovětský samopal"), což mi osvětluje, proč je manipulátor, ale zároveň dost zmanipulovatelný. Tak jen doufám, že se nenechal svést z cesty.

      Vymazat
    4. Iste ste pozerali David Icke Lev no a ak vsetky 4 casti tak viete i otom ze (co i on tam hovoril a na YT sa daju i najst otom videa).Ked nasipete na hladku plochu napriklad muku a pustite nanu zvuk,tak podla frekvencie meni tvar.Podla toho ako vplivate na vodu..ci laskavo alebo zle,tak podla toho i vodne kristaly vody menia svoj tvar respektive su skarede a beztvare.(to znamena ze voda meni frakvenciu podla zvukov-a nielen voda).Vecsinu tela mame z vody!A este vecsie percento mozgu.Teda hudbou dokazem vasu frekvenciu znizit alebo zvisit a to hlavne v dave.No a nizke frekvencie uz viete comu-komu vyhovuju kedze ich potom vysielate spet.Mozete si frekvencie ale tym padom hudbou tiez zvisit(presnu frekvenciu poznaju napriklad v tibete pri modleni-to-ooommm,no a to sa im to potom premysla a napaja na tie vlny poznania..pre nikoho opera,isty druh pesniciek ako vo filme posledny mohykan..) Len ako ich rozlisit. ..Mailo

      Vymazat
    5. to Mailo:
      posielam pár odkazov,
      - Vizualizácia zvuku pomocou kymatiky od Evana Granta:
      http://www.ted.com/talks/lang/cs/evan_grant_cymatics.html
      - Kymatika vibrácie zvuku:
      https://www.youtube.com/watch?v=bxV0FrFMxUY&feature=plcp
      https://www.youtube.com/watch?v=KurHB_fu_wE
      - Masaru Emoto - Zpráva z vody:
      https://www.youtube.com/watch?v=wmpQBU5DZro
      - Solfeggio hudba:
      http://www.antear.com/art_Solfeggio_harmonics.html
      a trocha pohody na večer :)
      http://www.youtube.com/watch?v=2EEFSB0zyE0
      Pekný večer
      P.

      Vymazat
    6. Dakujem,vecsinu som otom cital a videl uz davnejsie.Tym ako to rozlisit som myslel ci nam ta hudba ktoru pocuvame moze energiu zvysovat ci znizovat.Vlastne snad jedine nasim pocitom..ved nato ho mame. ..Mailo

      Vymazat
    7. Mailo,já myslím poslouchat to, co se mi líbí,zrovna podle nálady,pocitu jak píšeš.Ted si už dva dny ujíždím na valčíku "Zbigniew Preisner - ''Damage''",ale je to krapet "štíří",ale ten valčík má něco do sebe,jak říkala Bedka.

      Vymazat
    8. Já měl dnes náladu na Red Hot Chili Peppers, byť bych to do sebe ještě nedávno neřek a zaúčinkovalo. :-) Jinak T., Orgonet ještě nezveřejnil mou odpověď na Tvůj koment, ale v první řadě s ním souhlasím. :-) Takže tak. :-)

      Vymazat
  16. Poslechl jsem si pana Grygara na uvedeném videu.
    Při vší úctě k jeho osobě, mi jeho nevědomost připadá zarážející.

    :-)

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.