sobota 31. března 2012

Motory na benzínové páry

Stále se potýkáme kolem nás s věcmi, které většina lidí, jež přemýšlí samostatně, nezatížená různými dogmaty nemůže pochopit a přichází k názoru, že tento systém je záměrně brzděn ve svém rozvoji a usměrňován do stagnujících kolejí, tedy udržení stávajícího systému závislosti na energiích i za pomoci různých skupin skeptiků, kteří napomáhají udržet tuto situaci.
Zde máte příběh mladého člověka z Texasu, jménem Tom Ogle, žijícího v 70. letech XX. století.  Byl to velmi nadějný mladý vynálezce, jež vyvinul malé zařízení, jež mohlo být připojeno k jakémukoliv benzínovému motoru, které zvýšilo výkon až  o 1000%, tedy 10krát. Tom si tento přístroj patentoval a pak jej prodal, další velká chyba dnešní doby. Proč? Už jsem se o tom zde na stránkách několikrát zmiňoval, že vidina velkého zisku v tomto systému zapřičiní konec, hlavně pokud se to týká energií, nápad mu byl vnuknut, ale místo aby jej dal lidem k užívání, chtěl zbohatnout. Tom byl záhadně 6 měsíců po prodání vynálezu  zavražděn.

Vše je naštěstí zaznamenáno, viz články zde: http://www.rexresearch.com/ogle/1ogle.htm
Dnes je čerpání pohonných hmot pro většinu velmi bolestivé, nemluvě o tom, že tento princip, na základě vypařování benzínu a následné explozi ve válcích motoru neprodukuje žádné exhalace do ovzduší. Tom byl ve svých 24. letech již v hrobě a jeho vynález rovněž.


Odstranil karburátor, palivové čerpadlo a nahradil jej svým zařízením, jež nazval „filtr“. Jeho zařízení vlastně odpařuje benzín z nádrže pomocí podtlaku a tyto výpary jsou vedeny přímo do spalovacího motoru. Při zkouškách jeho vůz značky „ Galaxie“ bez úpravy ujel 13 mil(1míle= 1,6km) na galon(1galon= 3,8litru) benzinu, s úpravou 200km na 2 galony benzínu. Velkým příznivcem Toma byl i Dr. Hawkins, z Univerzity z Texasu, jehož obor byly plynová dynamika a letecká aerodynamika.  Dr, Hawkins řekl, Tom Ogle eliminoval karburátor a dosáhl toho, co zážehový motor měl mít už dávno.
Jeho palivový systém přišel náhodou (jako většina významných věcí). Říká, „Byl jsem si hrát se sekačkou na trávu, omylem jsem udělal díru v palivové nádrži. Vakuovou hadičku jsem napojil přímo na vstup do karburátoru, spustil a motor běžel a běžel a hladina se ani nehla, neubývala. Sekačka běžela bez karburátoru za vysoké efektivity.
Zde máte video se všemi jeho principy: 
                         
Zde vidíte, jak je společnost řízena, za velké pomoci  skeptiků, médií, které se snaží stále ovládat, jen doufám, že jednou všechna pravda vyjde na povrch a tito lidé budou jednou bráni k zodpovědnosti.

Díky čtenáři "Alro" dávám odkaz na výborné video:
http://vimeo.com/26961457
 Antonín Šmíd, vynálezce se základním vzděláním, se od dětství zajímal, na jakých principech věci fungují. Svůj první vynález realizoval již na vojně. K práci na převratné technologii, jak za nedozírných materiálových a energetických úspor vyrábět kvalitnější kovové výrobky, ho přivedla snaha vyrobit duté kovové šachové figurky pro obchod se suvenýry. Bylo to v 60. letech, v době mírného ekonomického uvolnění, kdy mohl začít s kolegou podnikat na živnostenský list. A tehdy udělal první zkušenosti s galvanoplastikou. Jejím principem je dávno objevený elektrochemický proces, o kterém se učí děti na základní škole.
Tak a zde vidíte, že je třeba bojovat až do posledního dechu, kritizovat a rozdávat "bludné balvany" dovede každý.

A poslední nutná zaklínací věta: Tento článek není určen jako návod, ale pro informaci a vzdělání……!

4 komentáře:

  1. Našinec zajímající se o podobné příběhy by však snadno mohl podlehnout přesvědčení, že takovéto věci se odehrávají především v zahraničí, a to nejčastěji v zahraničí západním. Možná by bylo vhodné připomenout postavu českého vynálezce Antonína Šmída, který se svými spolupracovníky úspěšně vyvinul technologii výroby speciální nízkotavitelné slitiny kovů, která má minimální roztažnost a smrštivost, tedy vlastnosti určené zejména pro vytváření neuvěřitelně komplikovaných uzavřených či dutých výrobků, ať už metodou ztraceného modelu, patentovaným systémem tryskového nanášení materiálu nebo knotovým nanášením nahrazujícím svařování. Více o tom WM magazín č.07/08 - 2002 v článku ATME - metalurgie pro technologii třetího tisíciletí http://www.wmmagazin.cz/view.php?cisloclanku=2009010005
    Povedlo se dokonce natočit krátký dokument s názvem Třetí technická revoluce, který přibližuje tuto technologii i "věci" kolem a odvysílat jej v České televizi http://vimeo.com/26961457
    To se psal rok 2001. Celé to vypadalo velmi nadějně. Příběh však končí podobně jako ty zahraniční - v roce 2002 Antonín Šmíd i se svou manželkou zahynul při autonehodě u Příbrami...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za odkaz na video úplně parádní hned jsem je poslal dál přes Facebook. celý kometář bude viditelný několika desítkám lidí co se zajímají o tuto problematiku. Tak jsem to hezky sesmolil, že to hodím i sem :)viz dále.. můžete to šířit také..
      PS: Dávám odkaz na zajímavý dokument z roku 2001 co se týká vylepšení ve strojním průmyslu.. bohužel pan Šmíd, byl člověk velkého kalibru, takové člověka by měly po smrti rozemlít a dát nám všem trochu z něj.. A nešťastnou náhodou příběh však končí podobně jako ty zahraniční - v roce 2002 Antonín Šmíd i se svou manželkou zahynul při autonehodě u Příbrami... asi tento patent a snaha patřil do těch 5000 vynálezu co nám mají být utajeny..odkaz zde: http://vimeo.com/26961457 šiřte to dál prosím čest jeho památce k jeho 10. výročí úmrtí ať jeho duch přebývá mezi námi Amen :)

      Vymazat
  2. Zaujíma ma v čom je rozdiel medzi PB a odpareným benzínom. Na PB som odjazdil veľa km ale na kriticky chudobnú zmes pri PB motor nepôjde. Používali sme rôzne režimy miešania vzduchu, rôzne pomery, mixery, zbrzďovače, sekundárne, terciálne pridávanie vzduchu, predohrevy, chladenia, vždy boli minimálne zmeny spotreby. To isté zo zemným plynom, odjazených mám 150 000 km na cng. Na kriticky chudobnú zmes to nefunguje. Pes bude zakopaný v niečo inom. V čom? Kto vie nech vysvetlí, budem rád, isto nie len ja.
    Ďakujem.

    Všetka česť p. Šmídovi, ale prečo sa odbočuje od témy? Tema je natoľko závažná, že si zaslúži výraznú pozornosť. A národ? Nadáva, demonštruje, atd. Môj straší kolega vravieva: Spokojný muž potrebuje plné brucho a prázdne vajcia. ... no povedzte, nemá pravdu?
    gl

    OdpovědětVymazat
  3. odparovací karburátor funguje.ale nemá žiadnu silu.

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.