středa 16. srpna 2023

Duchovní agenti NWO v akci.

 

Duchovní agenti NWO v akci.

 Dne 14.8. 2023 mně došla na můj mail velmi zajímavá zpráva:

Dobrý den, z nějakého zvláštního a záhadného důvodu je moje emailová adresa spojena s vaším blogem Energie u Pramene, ovšem toto ale není můj blog. ✨ Milý pane.

 

Lenka Sykorova

 

www.svetloelohim.blogspot.com

 

Moje odpověď:

Dobrý den,

moje stránka s mailem existuje od roku 2011 a nevím co se děje, v zásadě můj vliv to není.

Děkuji Iv

Její odpověď ten samý den:

Odeberte moji adresu z přihlášení do vašeho blogu. Děkuji. 

Moje odpověď:

Vaši adresu nemám v přihlášení a ve čtenářích taky nejste.

Iv

Její odpověď:

Mějte krásné léto. Dne po 14. srp 2023

 

Dnes ráno ke snídani 16.8.2023 přilétlo mi mailem „krásné“ psaní od této hodné paní:

 

Včera jsem byla nahlásit vaši kyberšikanu a stalking na policii. Mám vyfocenou moji adresu na vašem blogu, vaše obtěžování na internetu z minulosti, emailovou komunikaci, přepisování adresy na mém YouTube kanále, mnoho vašich falešných identit a vytvořených falešných profilů a komunikaci na instagramu. Zasahování do mé práce na wixu a webnode. Google podovody. Nejsem to jen já, koho se vaše závist a podvody dotýkají. Je nás velmi mnoho. Budu dál spolupracovat, aby policie řešila vaši IT identitu a řešila vaše data u výše uvedených poskytovatelů. Nahlásila  jsem vše jako trestní čin - omezování osobní svobody §171, poškozování cizích práv § 181, podvody § 209, trestní čin poškozování cizích věcí §228, stalking a pronásledování § 354. Můj počítač je pracovníkům místní policie a úřadu, který se kyberšikanou zabývá ode dneška plně k dispozici. Lenka Sykorova.  

Tady je krásně vidět, jak někteří rádoby duchovní lidé na výši začnou útočit a obviňovat s nařknutí, že jste darebák a ani nevíte jak k tomu přijdete. Myslím, že tito lidé by neměli tak zkratovitě bez ověření reagovat, vždyť by měli být osvícení. Jen ještě upřesním, že z těch obvinění není nic pravda. Paní neznám a ani o jejich stránkách jsem nic do 14.8. 2023 nevěděl. Zajímavé!!!

Související články: http://energieupramene.blogspot.com/2015/01/duchovni-agenti-nwo.html

http://energieupramene.blogspot.com/2016/11/duchovni-agenti-nwo-ii-dalajlama.html

 Přátelé, pokud budete chtít reagovat v komentářích, vyvarujte se nevhodných výrazů, protože u těchto lidí člověk nikdy neví a abych je mohl případně zveřejnit. 

Děkuji Iv

20 komentářů:

  1. mě třeba včera nešlo dostat se na některé alternativní webové stránky přes přímé zadání webové adresy. Avšak pokud jsem zadal do vyhledavače název webu byl jsem na webové stránce po jednom kliknutí myši. jirik

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi náhoda! :-))) zrovna jsem, asi taky náhodou obdržel poštou tip na výlet i dovolím si nabídnout těm kteří tak prazvláštně píšou pod nickem "Lenka Sykorova". Je to přímo u Panenského lesa u České kanady, sportem ku zdraví.

    https://www.kudyznudy.cz/aktivity/skalni-utvar-dablova-prdel-v-ceske-kanade

    OdpovědětVymazat
  3. Pane Iv znám Vás dostatečně na to abych zde mohl veřejně potvrdit že jste slušný a čestný muž. Většina článků je vaše autorské dílo. Služba "wayback machine" toho je důkazem, na internetu se nic neutají.
    Srdečně děkuju autoru těchto stránek panu Iv a přeju mnoho zdraví a štěstí!

    OdpovědětVymazat
  4. Nejradeji bych se zavesil do pruvanu, nebot jsem zasantrocil Magazin 2000, kde mlady Cech rozsifroval kody v tom obrazci v obili, viz vyse. A jeste tam byla puvodni lidska tvar emzaka, nez to schvalne zmrsili do ksichtu toho lahvace. J

    OdpovědětVymazat
  5. Jara da Dusek je duchovni predator. Vyjadreni jedne Slovenky. Mam s ni v tomto pripade slovanskou vzajemnost.

    OdpovědětVymazat
  6. Vyssi moc dnes zahartusila na cteny Maharal a obdarila ho slejvakem s krupobitim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://petrabostlova.wordpress.com/2023/08/19/konec-bozi-ochrany-zeme-ceske/

      Vymazat
  7. Včera večer odpovídám mamce na dotaz ohledně barevné lejzrovky a dnes ráno koukám že moje odpověď došla nazpět mě a jí nikoli. Nejsem žádný internetový ani počítačový zelenáč, jako bývalý spojař pamatuji zavádění internetu v československu a počítače od ZX Spektrum, Commodore, Didaktic Gama, dvaosmšestky až po současnost. Podvodných e-mailů mi chodí hafo - neřeším.

    Sílo, ochraňuj pana iv a sfoukni svíčku všem lidským i nelidským zmetkům. Děkuji.

    rusido

    OdpovědětVymazat
  8. Více jak před 4lety sdělil Valerij Pjakin onu informaci,kterou ted potvrdil Trump v posledním článku na AE. Takže to člověku netrhá žíly,neb nic nového. https://aeronet.news/video-nase-zeme-jde-k-certu-donald-trump-varoval-ze-usa-se-postupne-meni-na-rozvojovou-zemi-3-sveta-a-duvodem-je-odchod-mnoha-zemi-sveta-od-americkeho-dolaru-a-jeho-nahrazovani-jinymi-menami/

    OdpovědětVymazat
  9. Tá "hodná pani" by si v prvom rade mala odinštalovať zo svojho počítača antivir (asi od jESETu), antivir je backdoor a pre istotu aj preinštalovať operačný systém (asi widlows) a hlavne zmeniť prístupové údaje - neuvedomuje si to, ale práve ona si zavinila, že sa stala obeťou / bola zneužitá na kyberšikanu. Doporučoval by som jej, aby trestné oznámenie na pána lv stiahla a podala nové na neznámeho páchateľa za zneužitie na kyberšikanu - musí ale začať "upratovať" u seba (každý, aj ten najslabší IT-čkar jej to hravo vysvetlí, že si to zavinila sama svojimi neuváženými "aktivitami" na predmetných weboch) a nie hned útočiť na nevinného.
    Pána lv sledujem od čias vzniku "Fora u pramene", odkiaľ som aj ja odišiel pre "zvláštne" správanie sa tamojších moderátorov. Je to seriozny, čestný Človek s ohromnou dušou - síce sa osobne nepoznáme, ale za ti dlhé roky to takto vyciťujem a verím, že tento problém sa vyrieši k všeobecnej spokojnosti zúčastnených strán. Držím palce, všetko dobre dopadne - staré problémové ruším, vytváram vo vzniknutom infovákuu nové všeobecne prospešné - Sila už vie, ako na to -:).

    F.

    OdpovědětVymazat
  10. Dodatok k môjmu komentáru - blog "hodnej pani" nie je zabezpečený, tak nechápem, o čo jej ide, ked zlyhala v prvom rade ona...!
    F.

    OdpovědětVymazat
  11. už od 25.8.2023 nový zákon DSA
    A budou mazat, ničit, odstraňovat z veřejného prostoru cokoli, co neodpovídá politice EU. Nenávist namířená na odpůrce EU bude samozřejmě povolena, stejně jako dezinformace, které bude šířit EU, WHO, OSN, IPCC a další propagandisté.
    https://necenzurovanapravda.cz/2023/08/uz-pristi-tyden-zacne-byt-prosazovan-tvrdy-cenzurni-zakon-eu/
    jirik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jinak? https://www.youtube.com/watch?v=I7b0h9JsAJ0&t=4s

      Vymazat
    2. vypínání webů, rušení diskuzí a různá trestná oznámení, finanční pokuty za zveřejněné "dezinformace",.... by EU chtěla zavést jirik

      Vymazat
  12. Ve smrtfounu jsem vkontakte objevil video ze Slovenska,kde byla zpráva,že zítra v Bruselu se bude jednat o evropském soustátí a vyvrcholí to 25 srpna,kdy bude končit ČR a SR a rozplyne se v jednotném totalitním státu EVROPA. Současně s tím digi měna. Burcoval k ČESKOSLOVENSKÉMU konání proti. Bohužel tady v notasu nemohu to objevit na odkaz....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. audio je třeba na:
      https://vk.com/public201672071?w=wall-201672071_53830
      jirik

      Vymazat
  13. https://vk.com/wall-201672071_53830

    OdpovědětVymazat
  14. BLABLABLA, paní má jistě po údajném trestním oznámení protokoly, potvrzení o předání počítače atd. nic neposlala, neukázala, jsou to jen blablabla. zdraví iva

    OdpovědětVymazat
  15. Titdleti fešáci, duchovní agenti. Odvádění pozornosti. Scholler, marný, taděsko, alue aspol. Jsou někým placeni? scholler nyní káže novinky o chemtrails.
    zdraví vedarus https://prnt.sc/im_2Gvj5tQT5

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.