pondělí 26. února 2018

Zkouška zdraví populace?




Nyní se objevilo často opakované období chřipek, jenže je tam to ALE. Nynější chřipková epidemie má však zvláštní příznaky, jako otoky pod kůží, opuchlé obličeje s výraznou vyrážkou, bolení v krku, hlavy, záněty dýchacích sliznic a očí, jednoduše řečeno, zajímavý chřipkový virus. 


Trochu jsem pátral a zjišťoval souvislosti a přitom vycházely na povrch zajímavé souvislosti, týkající se ve výsledku s projevy ozáření. Inkubační doba těchto slabých projevů záření se odehrává většinou v průběhu jednoho až tří měsíců, v závislosti na individualitě organismu. Proto vychází tyto projevy na konec prosince 2017 až únor 2018. Začátek oslabení populace začal 3.11.2017 http://energieupramene.blogspot.cz/2017/11/jak-si-vetrelec-udrzuje-pastviny.html  kdy se pravděpodobně vytvořila živná půda strachem se záměrem oslabení imunity. Po inkubační době radioaktivních částic, tedy v prosinci 2017 až únor 2018 se začaly objevovat symptomy zvláštních chřipek. Co jsem posbíral v terénu, bylo v tomto období třeba u zvěře shození peří u některých jedinců, psům se objevovaly lysiny na srsti a u lidských jedinců otoky obličeje, nebo vytvoření podkožních bulek, bolení hlavy a v krku, tedy skoro projevy běžné chřipky. Jenže vše toto naznačuje, že se nejedná o virus chřipky, ale z ozáření škodlivým zářením. Tyto poznatky jsou posbírány přímo z terénu. 


Pokud si vezmeme zpětně datum, zjistíme, že v listopadu 2017 se nad naším územím měl nacházet „neškodný“ radioaktivní mrak a později podle výše uvedeného odkazu na článek zvláštní jevy, které mohly být podpořeny třeba chemtrails a nebo Harpem. Rovněž můžeme vzít do úvahy i práce v Cernu v tomto období, kdy rovněž mohlo dojít k vytvoření radioaktivního shluku. Nechci zde psát o tom, že za to může to a to, jen referuji jistou nyní se projevující událost a je na každém, jestli si dá dohromady 2+2. Podle mých zkušeností, velmi pomáhá při léčení, alobal(přiložení na defektní místo), Gans http://energieupramene.blogspot.cz/2017/11/gans-plasma-keshe.html a hlavně pro rychlou podporu JOD. Je na každém z vás, jak bude reagovat a se chovat. V zásadě však je jasný aspekt, nepřirozené projevy.

13 komentářů:

  1. Ano, přesně tak.
    Taky se může použít pro urychlení léčby "čínský klobouk", pro příklad http://www.ptakoviny-karneval.cz/?i=4135/typicky-cinsky-klobouk

    Je to tedy nám známá kuželová pyramida a stačil mně na to tvrdý karton z krabice od obrazu.

    Sílo nič všechno temné zde na Zemi.
    Sílo nič všechny nástroje Satana zde na Zemi.
    Sílo ochraňuj všechny světlé Duše zde na Zemi.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavé zistenia, práve u mňa vrcholí nádcha, začalo to koncom minulého týždňa bolesťou hrdla spojeným s miernou bolesťou hlavy, cez víkend tieto symptómy prestali a prepukla nádcha. Nejaké opuchy a vyrážky na tele som nespozoroval. Nevedel som si to vysvetliť, tieto symptómy sa objavili "z ničoho" celú zimu som bol zdravý, takže možno tieto pokusy čo uvádzate sú príčinou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Martine, je to správný postřeh, vše jsem nenapsal, jste dost vnímavý, teď se to projevuje i jako opary na obličeji a že je to způsobeno radioaktivním ozářením spadem máme změřeno.

      Vymazat
  3. Rozhodně děkuji za informace a sedí mi to, protože já právě v listopadu dumala nad tím, proč mi opět, stejně jako tenkrát když se odehrála katastrofa v Černobylu, vypadala polovina vlasů a totéž se mi stalo vloni v listopadu a mně se to honilo hlavou, jestli třeba zase někde není v blízkosti radioaktivita..no a je to tady..přesně...takže to vše do sebe zapadá.ach jo..

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    loňská „chřipka“ mě v březnu a květnu poslala dvakrát po 25-ti letech na neschopenku. Ta letošní „chřipka“ (díky Iv za objasnění o co jde) mi přijde taková vlažná. Možná jsem loni natrénoval. Příznaky však sedí.

    Dějí se mi i jiné nepravosti, především s fyzikou. Dojíždím do práce. Brzy ráno, provoz téměř nula. Dodržuji-li rychlost, bývá na 10-ti km trase časový rozdíl do 1 – 2 minut. To však zdaleka neplatí vždy. Sem tam se ráno doma zdržím a pak tedy na prázdný silnici řádně zaroštuju pod kotlem. No a tady někdy čas získám (cca 5 minut), tedy přijedu jako obvykle – to je normální průběh a kvůli tomu roštuji a někdy čas nezískám a to ani kdybych letěl jako tryskáč. Čas se mi někam uloží do depozitu. Pak stojím třeba ve frontě v zavátý silnici za uvízlými řidiči, čekám nekonečně dlouho a do rachoty přijedu stejně, jako bych jel normálně plynule. Čerpal jsem depozit…

    V náplni práce mám i doplňování skladu zdravotnickým materiálem. Narovnám-li krabice tak, že těžkou dám dospod a lehkou na vrch a i tak je nesu v rukou, je náklad těžký. Pokud ovšem ty samé krabice narovnám obráceně – lehkou dospod a těžkou navrch – je náklad lehký. Nehrabe mi, mockrát vyzkoušeno. Nevím proč, ale je to super. Zkuste to někdo ověřit. Díky.

    Poslední asi tři neděle generuji (možná oblečení) neuvěřitelné množství Eliášova ohně. Těch šlupek (jejichž intenzita a množství narůstá) co jsem schytal za tuto dobu, jsem neschytal za celý předchozí život. Děje se něco se mnou nebo s naší planetou alias vesmírem? Hadry nosím pořád stejný, z jedný rány za měsíc jich teď mám 15 – 20 denně. Brzy něco vyzkratuju, protože za šera už jsou blesky krásně vidět – tří až čtyř centimetrový výboje.
    Mějte se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Vás Aresi Mloku, stou statickou elektrinou mám problémy tiež a najviac v obchode keď mám nákupný vozík a chytím sa klietky tak dostanem kopanec, ako keď vyskratujete kondenzátor.
      S tou záťažou to vyskúšam a potom napíšem.

      Vymazat
    2. to Vojtěch
      Je to dáno nábojem elektron Flux, kdy zejména např. v září až říjen 2017 byla jeho plusová polarita v ovzduší velmi vysoká, nyní to bylo leden - únor 2018. Pak je energetická hodnota ve vzduchu velmi vysoká, ale + náboje - bolesti hlavy,tendece na chřipkové onemocnění, malátnost, nervozita, něco jako kdyby jste dlouho stál a dýchal na nejvíc frekventovaném místě. Nejleoší pak obrana je i strčit rychle "hlavu" do lesa(jehličnany.

      Vymazat
    3. Tak tak, chřipka "vlažná", bez horečky, bez kašle, bez rýmičky, ale hlavu mám napuchlou, že jsem své očíčko už týden nezahlédla...
      A co se týče výbojů, dokonce jsme viděli lítat mini kulový blesk po zdi, haha. Jinak nejlepší je, když dostane šupu od nás náš kocour, pěkně poskočí.
      Mějte se všichni hezky.

      Vymazat
  5. pro informaci šišak bajkalsky univerzum

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Pred dvomi týždňami som mal zápal hrtanu, teploty až 39,6. Najviac v živote, navyše nemocný som veľmi výnimočne.
    Tiež som si všimol, že často som nabitý statickou elektrinu. Najviac doma.

    Zaujímavý článok, ďakujem. Nenapadlo by ma spájať to s radioaktivitou. Fakt zaujímavé.

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujimave video.. https://www.youtube.com/watch?v=0mkRgPGncn0& ..Mailo

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.