neděle 31. července 2011

Vesmír je harmonická vibrace-Solfeggio frekvence


Celý Vesmír se skládá z vibrací a to i slyšitelných tonů. Dnešní hudba založená na základním tonu A 440 Hz vytváří nezdravé efekty, jako je asociální chování ve vědomí člověka a jiné negativní proudy,  disharmonii celého organismu, pak tedy následně jeho onemocnění. Pro správnou harmonii s Vesmírem je Fibonacciho  hudební škála, u níž je základní kmitočet 432 Hz oproti kmitočtu 440 Hz. 
 Audio skladby se základem 432 Hz se zdají, že vyplňují prostor přímo ve Vás, zatím co skladba znící v dnešním tonu 440 Hz většinou vynechává spojení s vědomím. Budeme-li zkoumat dvacet roků kolektivní vědomí, ovládané a používáné 440 Hz a to nejen u hudby, zjišťujeme nárust negativního sociálního chování. Tato informace byla velmi dobře známá již více než sto let Rudolfu Steinerovi, který varoval lidstvo při používání negativních tonů, které mohou přinést chamtivost a jiné negativní projevy, jak jsme toho dnes svědky. Bohužel, většina západní hudby je stále naladěna na nepřirozený základ 440 Hz, je to zanedbatelný rozdíl oproti 432 Hz, jen 8 cyklů, ale velmi znatelný rozdíl pro vnímání lidského vědomí a jeho reakce.
Kmitočet 432 Hz vibruje na principech přirozených harmonických vln a spojuje vlastnosti světla, času, prostoru, hmoty, gravitace a magnetismu se vším živým, rovněž působí na DNA a vědomí. Když si uděláte jednoduchý pokus,  poznáte ten velký rozdíl vjemu použité Vaší skladby.
Pocity rozdílu si můžete velmi dobře vyzkoušet sami. Potřebujete si jen stáhnout program Audacity, který je free a v češtině: http://audacity.sourceforge.net/

Pak si po nainstalování programu nahrajete do Audiocity jakoukoliv skladbu, kterou máte rádi, protože je Vám k duši nejblíže ( nemusí to být jen speciálně relaxační hudba)a emociálně na Vás působí nejvíce. Po nahrání si otevřete ve vrchní liště sloupec „Efekty“ a vyroluje se Vám nabídka a dole u rozdělující čáry je označení „Změnit výšku“ a nastavíte na 432 Hz. Potvrdíte a máte hotovo, poznáte sami ten diametrální rozdíl, když si obě skladby porovnáte reprodukcí. Někdy je možné, že původní skladba bude mít velmi jiný kmitočet, v tom případě přistoupíte na změnu výšky, že základní kmitočet 432 Hz vydělíte, nebo vynásobíte lichým číslem, většinou třemi a k tomuto výsledku harmonické přiřadíte volbu výšky skladby. Pokud je výška skladby velmi rozdílná, stačí v Audiocity nastavit na snížení výšky - 2 %.

Ještě navíc zde uvedu tabulku kmitočtů, které je možno použít na speciální úkony, ale to je opravdu navíc.
DO-396 Hz - Osvobozující pocit viny a strachu (198+198)  (9)
RE –417 Hz - Vracení situace a usnadnit změny (208,5+208,5)(3)
MI –528 Hz - Transformace a zázraky (DNA oprava) (264+264) (6)
FA –639 Hz - Připojení / vztahy (319,5+319,5) (9)
SOL –741 Hz - probuzení intuice (370,5+370,5) (3)
LA –852 Hz - Návrat k duchovním hodnotám (426+426) (6)
Čísla v závorce jsou levý a pravý kanál, pokud chcete mít efekt výraznější u stereo signálu s použitím sluchátek.Ale podle mých zkušeností Vám postačí změnit základní kmitočet celé skladby na popisovaných 432 Hz.
Nikola Tesla říkal, a zde cituji: “Kdybyste jenom znali úžasnost čísel 3, 6 a 9, měli byste v rukou klíč k vesmíru. Ještě stále nic ???
Přeji příjemný zážitek a s tím i obnovu Vaší harmonie.
Odkaz na pěkné relaxační video.
https://www.youtube.com/watch?v=_lcAoMNEgoI
Dnes je většina hudby západního světa naladěna na A 440Hz, protože Mezinárodní organizace pro standardizaci (ISO) schválila v roce 1955, po předchozím doporučení (1939) nacistické strany mluvčím Josephem Goebblesem, proč, se můžeme jen dohadovat s různými teoriemi, ale výsledek je dnes velmi známý, působí disharmonicky a to na celou lidskou společnost. I potom přes petice více než 20 000 hudebníků ve Francii, ISO schválilo zase základní kmitočet pro hudbu A 440 Hz v  roce 1955 a tak disharmonie ve světě nabírá vrcholu.  Co provede s tělem a myslí např. metal hard - rock  raději pomlčím, každý jde svou cestou a nemám právo někomu násilím měnit názor, je to jeho život, jen nesmí omezovat druhé, nechat žít se dnes nenosí, ale bude jinak....
Zkuste mrknout i zde: http://www.rkm.sk/432hz.asp

Pro opravdové zájemce jsem připravil balíček pečlivě vybíraných skladeb "Harmonizace" kde je zvuk upraven na 432 Hz. Tato zvuková bomba vás nabudí do nádherné euforie radosti ze života, odstraní momentální vaše psychické problémy. Nejsem přívržencem standardní relaxační hudby, vždyť život je POHYB, střídání emocí a tak stačí narazit na uši MP3 přehrávač při chůzi, při lehké práci, kdykoliv kdy máte chuť se napojit na celý svět a tím se i napojit na Zdroj, držím palce a taky můžete sdělit i mně své dojmy,děkuji.
 http://uloz.to/xYhkZDzx/harmonizace-hudbou-rar

20 komentářů:

  1. Osobně si nemyslím, že zařazením dané skladby/písně do škatulky folk, rock, metal apod. vznikne nějaký vliv na mysl člověka. Důležité jsou právě vybrace(frekvence). Když se dobře "naladí" skladba třebas rockové kapely, může to podle mě lépe umravňovat mysl, než mnohá klasika. Např. taková Beethovenova Pro Elišku zahraná vynikajícím byť i heavy metalovým kytaristou na el. kytaru (ve vlastním pojetí) mě kolikrát pohladí na duši více než u většiny klasických ansámblů v originálním podání. Samozřejmě tak to dovede jen málokdo.
    Sám jsem muzikantem od předškolního věku až do teď (čili přes 30 let) s osmi letými základy v ZUŠ. Vím, že tzv. duši skladby nedělá nástroj, ale muzikant, tudíž ten, co nástroj drží.
    Snad jsem vyjádřil to, co jsem chtěl. Ke konkrétním frekvencím se neumím vyjádřit, ale mohu a udělám několik pokusů s danými čísly. Svůj nástroj neladím dle ladičky, ale podle chuti, tak schválně změřím, na kolik to ladím.
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Každá hudba účinkuje na čakry(energetický systém) a to jak negativně, tak pozitivně. Podle toho tak každý reaguje rozdílně. Ve Vašem případě se bude jednat o působení na tvořivou hrudní čakru ( asi ji v životě více používáte, proto Vás to nutí stále něco tvořit), podle toho, co jste o sobě nastínil. Tím myslím rockové balady,folk (etnická hudba v rockovém zpracování) a klasická rocková hudba (s elementy symfonické hudby).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si to tu znovu pročetl a zarazila mne frekvence 432Hz. Proč? Pravda je to sice dělitelné 3 jako všechny uvedené "posvátné" frekvence, ale co vím, tak ještě do roku 1914 bylo "A" 417Hz. Tak proč skladbu upravovat na 432Hz? Nebylo by lepší na oněch 417Hz?
    Vím, jsem věčný šťoural :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 432 Hz, je sice jen 8 cyklů níže, ale velmi znatelný rozdíl pro vnímání lidského vědomí a jeho reakce. Kdyby jsme šli ještě níže, vědomí a reakce by byly minimální(spíše by tyto zamrzli).

      Vymazat
  4. Nějak se nemůžu dopátrat původu těhle článků o frekvenci 432Hz, něco jako měření něčeho konkrétního.Všihni jen kopírují, to co si přečetli jinde.Vráťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vraťa
      To se ani moc nedopátráte, protože zde je to převážně originální práce, založená na vlastních experimentech z dob dřívějších. Tady na stránkách nekopírujeme a když je něco převzaté, je tam vždy odkaz.

      Vymazat
  5. Když to tu ožilo, přidám se taky.
    Iv, pokud bych si v nějakém software chtěl sesmolit relaxační/meditační zvukovou stopu s pokusem uvést mozek do specifického kmitočtu a s přáním probouzet třebas intuici (741Hz), jak mám postupovat?
    Pokud rozhodím kmitočty levého a pravého kanálu o požadovaných dejme tomu 10Hz (požadovaná frekvence mozku), má být oněch 741Hz středová hodnota (736Hz a 746Hz), nebo má být tato frekvence zachována v jednom kanálu (741Hz a 731/751Hz)? Pokud to druhé, záleží na tom do jakého ucha jde?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Michal
      Michale, dělám to tak. Natáhnu audiocity, najedete na generovat/tón. Zadáte si nějaký ton, co je vám příjemný např. 100Hz(jen příklad) pak do druhé stopy nahrajete stejným způsobem např. 110Hz. Rozdíl je 10Hz, které mozek vygeneruje z těchto nahrávek. Tady je zřejmé, že si můžete nahrát jaký koliv výsledný kmitočet, tak jak uvádíte 736/746, výsledný působící kmitočet na mozek je 10Hz.

      Vymazat
    2. to Michal
      Dodatek - pak najedete na záložku Projekt/Rychle smíchat a výsledný zvukový soubor je na světě. Dá se to pak i podmalovat hudbou samozřejmě.

      Vymazat
    3. Tomu rozumím. Ale mě šlo o konkrétní tón viz. šest "speciálních" tónů uvedených nahoře v článku.
      Myslel jsem tím skloubení dvou kmitočtů dohromady. Jeden např. pro posílení intuice, což je 741Hz a druhý "podprahový" podle požadavku na stavy mozku (delta, theta, alfa, beta). Takže jako základ ten slyšitelný, obohacený o podprahový "rozhozením" o požadovaný kmitočet mezi jednotlivá sluchátka. Dva v jednom řekl bych. :-)
      Takže zda požadovaný slyšitelný zvuk má být průměrným kmitočtem obou kanálů (v jednom odečten o polovinu rozdílu a v druhém přičten - viz L:736Hz a P:746Hz, nebo je důležité, aby v jednom kanálu byl obsažen přímo daný kmitočet a "podprahový" kmitočet byl z něho odečten či přičten do druhého kanálu (741Hz a 751/731Hz).

      Ale je třeba možné, že zároveň s postupným zvyšováním Shumannovy frekvence, dochází i ke zvyšování v článku výše zmíněných "speciálních" a pak by bylo zbytečné se zaobírat přesnou frekvencí a spíše volit tu, která uchu sedne a zaměřit se na ty "podprahové" - neslyšitelné.

      Vymazat
    4. to Michal
      Pokud dáte do levého 741Hz, musíte dát do pravého přesně taky 741 Hz, aby nebyly rozdíly a zůstal výsledný kmitočet 741Hz. Pokud chcete přimíchat ještě další modulaci(zvuk)do stopy, třeba výslednou 10Hz, musíte v jednom kanálu pak ještě generovat- nahrát např. 30Hz a v druhém kanálu 20Hz, třeba i podprahově, pak ano.

      Vymazat
    5. Tak teď už mi je to jasné :-)
      Děkuji

      Vymazat
  6. ahoj ... nie som fanúšikom ani odborníkom hudby, skôr som "kamarát" s tichom .... môžem poprosiť o vysvetlenie tejto časti? ... Nikola Tesla říkal, a zde cituji: “Kdybyste jenom znali úžasnost čísel 3, 6 a 9, měli byste v rukou klíč k vesmíru. Ještě stále nic ??? ....ďakujem

    OdpovědětVymazat
  7. a predsa ešte niečo ... ja som to pomenoval, že som si "prebehol Vesmírom" ... preto ma to zaujíma

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, díky moc za skvělý blog, moc rád a pravidelně ho čtu.

    Chtěl jsem se zeptat, jak se došlo k těm 432Hz? Někde jsem četl, že by se nemělo ladit podle noty A, ale podle C, a že by C mělo být v přesných binárních násobcích. Tedy pro 4. oktávu 256Hz. Pokud by bylo C4 naladěno na 256Hz, pak by ale A4 nebylo 432, nýbrž nějakých cca 430,54Hz. Pokud je tedy přepočet frekvence na notu z Wikipedie, která používá 2^1/12 jako frekvenci semitónu, správný.

    OdpovědětVymazat
  9. nemám žádný účet, takže jsem anonym, každopádně díky za článek i za odkaz, pomonhl si tim spoustě lidem, hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  10. nemám žádný účet, takže jsem anonym, každopádně díky ti za článek, taky za odkaz, pomohl si spoustě lidem, hodně štěstí. Ondřejka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to Ondřejka
      Pokud jste se podepsala, nejste anonym. Jsem rád vnitřně, že Vám něco zde pomohlo a držím palce v dalším pokračování rozšíření vědomí.
      Co s kým harmonizuje, je zrovna příhodný čas.

      Vymazat
  11. Já mám na energie citlivost a od té doby co jsem pocítil dost silně srdeční čakru při poslechu na 432Hz , tak na Audacity experimentuji s touto frekvencí komorního A , např. 432,168hz dle čísel Zlateho řezu co jsou postaveny Pyramidy v Gíze

    OdpovědětVymazat
  12. zdravim, zaujimala by ma odpoved na otazku od "Anonymní30. června 2014 20:23"
    tie ma zaujima to ze riesite ako dolezitu frekvenciu ladenia, ale neriesite typ ladenia. pre spravne harmonizovanie by sa malo vychadzat z prirodzenych pomerov, teda z prirodzeneho, resp. pytagorejskeho ladenia. temperovane ladenie mi v tejto logike pride ako nevhodne, nech aj ladene na 432 a pod.

    ja osobne hram tradicnu hudbu, kde casto hybeme s ladenim o tom nizsie az o polton vyssie od komorneho "a". musim povedat, ze pri roznych ladeniach viem zazit katarzne stavy a kazde ma nieco do seba - hodi sa k roznemu rozpolozeniu, nalade...
    dakujem za odpoved

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.